Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 13:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zit me opeens af te vragen waarom mensen eigenlijk van zo'n dure webcams kopen. Ja, om zichzelf te zien op i-net en om je aan anderen te laten zien op i-net. Maar je kunt ook gewone foto's inscannen en die dan op i-net zetten en ze naar iemand sturen in plaats van zo'n duur ding te kopen en vervolgens nog te installeren. En trouwens als je geen vrijgezel bent, wat heeft die ander er dan aan? En wat zou je partner daar nou wel van zeggen? Je kunt ook van de andere kant zeggen: OK webcam is duur, maar scanner is ook duur in het andere geval. Ja, maar daar zou je ook behalve foto's ook plaatjes van een werkstuk voor school of zo kunnen inscannen. En een webcam heeft niet echt andere functies meer. OK ze zien je op i-net, kunt er fotootjes mee maken and that's it. Het is leuk als anderen je op i-net zien, maar verder heeft het geen nut. En trouwens wat heb je er aan als je een relatie zoekt als je bijvoorbeeld met iemand met een webcam zit te chatten maar die aan de andere kant van het land wwont? OK een relatie op afstand kan wel werken, maar de meesten kiezen toch iemand voor in de directe omgeving. Maar goed dan kun je net zo goed een foto via MSN versturen of op cu2 zetten. Maar waarom dan zo'n dure webcam kopen? Wat voor nut hebben dat soort dingen? Volgens mij niet veel, maar misschien zien jullie het wel anders. Discussieer hier in dit topic maar erover: er zullen wel mensen zijn die hetzelfde als mij denken maar ook mensen die hevige kritiek erop geven. Heeft een webcam nut of niet?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 13:27
Verwijderd
one word: alinea's (*snakt naar adem*)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:33
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
het leven heefttoch ook geen nut?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:37
scala
scala is offline
Citaat:
Milk schreef:
one word: alinea's (*snakt naar adem*)
kwou het net zeggen..
euhm jah je hebt wel gelijk ofzo kheb zelf geen webcam, maar denk toch niet dat mensen zo'n ding nemen als ze vrijgezel zijn om een relatie te krijgen(uitzonderingen daar gelaten)maar meer gwoon voor de lol
ow...en boeie?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:38
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Idd, heb ik ook niet nodig, trouwens webcam is dan nog niet heel duidelijk ook. Iedereen wil 'in' zijn, iedereen wil zo'n webcam hebben maar eigenlijk, zoals je zegt, heeft het totaal geen nut. Als je elkaar wil zien, dan doe je dat toch in real life en niet op luie gat op een stoel achter je pc...
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:39
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Tja..Ik zie het nut er ook niet van in, maar ja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he
En af en toe is het wel erg handig om zo'n ding te hebben..!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 14:43
Cybernetic Dreams
Avatar van Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
wat voor eeuw leef je joh die dingen zijn harstikke goedkoop geworden

verder issut wel grappig om met een stuk of 5 mensen in 1 room te videochatten
__________________
♥
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 14:46
Verwijderd
Ja, ze hebben zeker nut, wanneer je geen digitale camera hebt en geen gewone foto's om in te scannen en je wilt toch een paar fotootjes op internet zetten. Dan ben je voor een paar tientjes klaar.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 14:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
met een scanner kan ja alleen maar bestaande plaatjes cq. foto's inscannen, met een webcam kan je, mits je dichtbij je pc bent ff een fotootje maken en die online zetten/afrukken. Ook wordt een webcam na een tijdje goedkoper dan de foto's die je steeds moet laten ontwikkelen bij de fotograaf.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Algemeen commentaar tot nu toe:

...iedereen wil "in" zijn en erbij horen...

...wanneer je geen digitale camera hebt en geen gewone foto's om in te scannen ...

... gewoon voor de lol...

...nou ja boeie?



Nou wie heeft tegenwoordig geen fototoestel en gewone foto's? Maar OK, wel geen scanner, maar iedereen kent toch wel iemand met een scanner, als die ff fotootjes inscant en ze uploadt kost dat minder.
Je kunt je geld toch aan andere dingen besteden dan aan webcams die je alleen maar koopt om of erbij te horen of gewoon lol te maken. Maar goed iedereen mot dat zelf weten. Maar ik ben gewoon zo iemand die pas dure dingen zou kopen voor het plezier (bijvoorbeeld computer, auto, TV) als ik echt voldoende geld heb gespaard. Mijn ervaring van vrienden en alles wat ik hier en daar lees en hoor zegt dat veel jongeren niet echt veel sparen.
En BTW ik ben ook vrijgezel, maar daarom koop ik ook geen webcam, daar heb je gelijk in. Maar er zijn nog altijd mensen erbij die zich natuurlijk willen laten zien aan mensen van het andere geslacht.
Maar OK wat iedereen ook doet en waar ze hun geld aan uitgeven moeten ze zelf weten. Maar ik heb gewoon een andere mening op dit gebied. Ik zeg niet dat een webcam gewoon onzin is, maar ik vind dat je je geld aan nuttigere dingen kunt besteden.

Hehe, jullie zullen je in dit verhaal niet verbazen dat ik economie studeer
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:18
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
het spijt me zeer oizo..maar ik heb een fototoestel én een scanner én een webcam..dusss..
Wel allemaal van me pa gehad hoor hehe..Niet zelf betaald ofzo.. :/
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:34
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
ik zit me opeens het nut van het fprum af te vragen ;\
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:35
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
forum
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:02
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Paige schreef:
Tja..Ik zie het nut er ook niet van in, maar ja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he
En af en toe is het wel erg handig om zo'n ding te hebben..!
Ja precies, wij hebben 'm van UPC gehad, maar anders had ik er ook geen gehad. 't Is eigenlijk nergens voor nodig, maar tis wel geinig op zich
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:41
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ik zeg niet dat een webcam gewoon onzin is, maar ik vind dat je je geld aan nuttigere dingen kunt besteden.
Vind ik ook..
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:54
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
duur!? *proest* kep een hele goede voor 50 piek.. en tis goedkoper als een scanner best leuk speeltje, voor fotos enzo.. en over m'n partner hoef ik me geen zorgen te maken, die hebbik toch niet
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:08
Spoeleh
Avatar van Spoeleh
Spoeleh is offline
ofcourse is er nut
kheb nog familie in buitenland wonen en tis een simpele manier om contact met ze te onderhouden!
__________________
It's like that yáll, and it sounds so nice, hiphop.. you're the love of my life
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:13
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, ze hebben zeker nut, wanneer je geen digitale camera hebt en geen gewone foto's om in te scannen en je wilt toch een paar fotootjes op internet zetten. Dan ben je voor een paar tientjes klaar.


Over een maandje ofzo heb ik weer geld en dan koop ik er 1!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2002, 20:42
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Wat is het nut van een computer? ect ect.

Ik heb zowel een webcam, scanner, fototoestel als een digitale camera.

Webcams zijn vet goedkoop tegenwoordig. En voor sommige dingen is het handig
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 15:57
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
ik heb een webcam, en ik vind het zeker fun
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 07:20
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Vechten tegen verveling..
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:38
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
heh......?
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:42
MrD
Avatar van MrD
MrD is offline
.......



http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=112764
__________________
Do I look good or what??
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 12:26
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
www.webcammeiden.nl
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
duur!? *proest* kep een hele goede voor 50 piek.. en tis goedkoper als een scanner best leuk speeltje
Legaal of illegaal gekocht?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind een ander meisje leuk maar ze heeft een vriend
coral1988
12 18-12-2010 21:12
Software & Hardware Webcam doet het niet!
Verwijderd
24 14-10-2010 18:50
Psychologie Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten
Waterput
12 02-01-2008 10:01
Lifestyle Waar heb jij vandaag je tijd in gepompt?
Craig Rogen
499 05-12-2006 16:14
De Kantine heb jij een webcam?
Verwijderd
146 21-04-2004 15:31
Software & Hardware Webcam - advies
Verwijderd
5 25-08-2003 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.