Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 09:34
Cola_Light
Avatar van Cola_Light
Cola_Light is offline
Kan iemand mij vertellen wat de goeie callcenters in Amsterdam zijn (met een linkje erbij bijv).

Ik ben namelijk van plan om bij een callcenter te gaan werken in Amsterdam en ik wil weten welke goed verdienen en welke plezierig zijn om te werken.

Thnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 09:48
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
NIPO!

www.tns-nipo.nl

Alleen ze hebben nu ff een personeelsstop volgens mij, maar die wordt na de vakantie wel weer opgeheven denk ik.

Ohja en als je er gaat werken, kun je dan even mijn naam (moet je me maar ff voor mailen) noemen tijdens het sollicitatiegesprek (of iig het eerste gesprek), dan krijg ik misschien wel een cd-bon ofzoiets.

Ik verdien er 7,21 euro netto/bruto per uur. En als ik beter word ga ik meer verdienen. Overigens werk ik vanuit huis, maar je kan ook daarheen om te bellen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 09:51
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Fundraising Company BV
Raadhuisstraat 15 1016DB Amsterdam
020-5302500

Machtigen is the magic word. Mensen overhalen voortaan het goede doel te steunen met machtigingen ipv acceptgiro's.
Begin uurloon is €5.40, na tien shifts ga je een categorie hoger en de hoogste categorie bedraagt €9.08 per uur.

Ze zijn hier ontzettend flexibel, je kan zo vijf dagen in een week twee shifts werken maar ook na een half jaar niet-werken weer beginnen.

BTC Mediatest BV
Van Diemenstraat 68 1013 CN Amsterdam
020-4234414
http://www.mediatest.nl

Het werven van mensen die mee willen doen aan een onderzoek en het enqueteren van mensen. Vast uurloon, namelijk €8.05 (tenzij je ook Intermediair doet, dan is het een euro meer).

Er zit geen druk op je, heeft het bellen bij jou weinig zin ligt het niet aan jou. Het nadeel is alleen wel dat ze weinig onderzoeken hebben. Ongeveer anderhalve week per maand zijn er shifts.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:45
Verwijderd
kun je dat dan ook vanuit huis doen ekki? En hoe werkt dat?

by the way: ik woon in drenthe, dus vandaar dat ik het wel vanuit huis wil doen eigenlijk...

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 14:31
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 03-06-2003 @ 14:45:
kun je dat dan ook vanuit huis doen ekki? En hoe werkt dat?

by the way: ik woon in drenthe, dus vandaar dat ik het wel vanuit huis wil doen eigenlijk...
Ja, dat van het NIPO kan je vanuit huis doen. Dit is de website ervan. Je moet hiervoor een vaste telefoonverbinding hebben en nog een aparte internetverbinding (dus of kabel/adsl, of isdn). Evt kan je natuurlijk isdn hiervoor aanvragen, kost 7 euro meer dan een 'gewone' telefoonlijn (is 1 uur werken).

Bij mij is het dan zo dat ik door het Nipo word gebeld en dat er dan steeds mensen op mijn lijn komen. Ik moet ingelogd zijn in een programmaatje (hiervoor heb ik dus die internetverbinding nodig), die de vragen ophaalt en de antwoorden verstuurt.

Maar zoals al gezegd hebben ze momenteel een personeelsstop. En het kan best zijn dat je 18 moet zijn om dit te doen, maar dat weet ik niet helemaal zeker (zou je even op de site moeten kijken).

Nogmaals: als iemand zich hiervoor aan wil melden, wil diegene dan mijn naam noemen (mail me maar even daarvoor evt)?

Alvast bedankt!

Ps vanmorgen heb ik een leuk Elsevier-onderzoek gedaan over hoe studenten hun opleiding enzo vinden. Echt interessant, er zijn soms echt hele toffe enquêtes. Soms ook wat saaier, maar dat hoort er natuurlijk bij!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:04
Cola_Light
Avatar van Cola_Light
Cola_Light is offline
Citaat:
ekki schreef op 03-06-2003 @ 10:48:
NIPO!

www.tns-nipo.nl

Alleen ze hebben nu ff een personeelsstop volgens mij, maar die wordt na de vakantie wel weer opgeheven denk ik.

Ohja en als je er gaat werken, kun je dan even mijn naam (moet je me maar ff voor mailen) noemen tijdens het sollicitatiegesprek (of iig het eerste gesprek), dan krijg ik misschien wel een cd-bon ofzoiets.

Ik verdien er 7,21 euro netto/bruto per uur. En als ik beter word ga ik meer verdienen. Overigens werk ik vanuit huis, maar je kan ook daarheen om te bellen.
Ik heb een email gestuurd en ik kreeg bericht dat ik even mijn telefoonnummer moest mailen en dat ze me dan een dezer dagen ging bellen. Hopen dat het lukt, ik kan alleen niet vanuit huis werken, ik woon op mezelf en ik heb alleen mijn mobieltje. Dus ik zou er heen moeten, ik woon wel in Amsterdam, maar het is volgens mij wel moeilijk te bereiken voor mij, ik moet uit De Pijp komen namelijk. Maar jah, als ik een sollicitatie heb zal ik je naam noemen.

Thnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Baan mogelijkheden voor 16 jarige.
Finurando
4 01-08-2010 09:03
Werk, Geld & Recht Wat is nou en goeie bijbaantje?
D.G.T.X
39 19-12-2007 16:35
Lifestyle het dagje van vandaag
terror koekjes
500 21-06-2005 23:26
Werk, Geld & Recht De belangrijkste reden dat wij de broekriem moeten aantrekken is de oorlog in irak
iamcj
16 27-09-2004 18:49
Werk, Geld & Recht werken bij NIPO
MissBi@tch
223 16-04-2004 12:54
Werk, Geld & Recht Need you help!
wander72
13 21-10-2003 23:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.