Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2017, 16:48
Hoi12345
Hoi12345 is offline
Hee hallo!
Het begon allemaal een tijdje geleden in de zomer vakantie toen ik ruzie heb gekregen met een (ex) vriendin (13) van me, ze zei dat zo mij en mijn vriendinnen had gebruikt om populair te worden omdat ze altijd al een buitenbeentje was. Hierdoor voelden wij ons heel erg gebruikt en kregen we ruzie met het meisje (logisch?) . Uiteindelijk begon school weer, we gingen naar de tweede, iedereen wist ondertussen wat er speelde tussen het meisje en mij en mn vriendinnen, het meisje had ook geen vrienden meer want ja iedereen voelde zich een beetje gebruikt, waardoor ze maar met mensen uit de brugklas om moest gaan (nu nogsteeds) . November de 21e, t was zaterdag en ik sprak met mn vriendin af, iemand had n "goed" idee om een haat acc tegen dat meisje te maken op insta, dus dat is wat we deden (opmijntelefoon) al heel snel kregen we best veel volgers, mijn vriendin en ik hadden het wachtwoord door gestuurd naar 8 jongens/meisjes , zodat ze konden posten. Wij wisten niet dat het toen zo strafbaar was ofzo we dachten oh best oké toch want iedereen vond t best grappig we dachten niet aan gevolgen. De zus van t meisje studeerd rechten en die wist dat t strafbaar was , dus die moeder had aagifte gedaan bij de poltie, en die kwam er achter dat ik t was , op mijn telefoon, en die heeft ook mn ouders gebeld en al de ouders van mn vrienden, ook school, ik en dat meisje waarmee ik was waren intern geschorst, thuis kreeg ik geen staf. Alleen nu heb ik gisteren een brief gekregen van de politie dat ik op verhoor moet vrijdag 14 januari , en ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik heb echt zware stress hier door. Ik heb vanacht niet geslapen, wAt moet ik allemaal Zeggen bij de politie omg , wat zijn mijn gevolgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2017, 17:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wees eerlijk. Zeg wat je hebt gedaan en waarom, en geef toe dat je toen niet wist welke gevolgen het zou hebben. Als je zegt dat het je spijt en dat account verder niet meer gebruikt wordt denk ik dat het allemaal wel meevalt. Jij bent nog maar 13 en daar wordt ook met evenueel straffen rekening mee gehouden. Maak je niet te druk, wacht het af en wees eerlijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:35
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je kunt 2 dingen doen. Of je zegt niks. Je hoeft immers niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Als ze dan onvoldoende tegen je hebben kom je er misschien mee weg.

In jouw geval klinkt het eerlijk gezegd alsof ze wel genoeg bewijs tegen je hebben. De tweede optie is dan eerlijk zijn, spijt tonen en je gedrag verbeteren. Als je jezelf goed opstelt houden ze daar wellicht ook rekening mee bij een eventuele straf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag NIET gewaardeerd #6
Snebbeltje
500 21-04-2016 10:14
Werk, Geld & Recht Morgen aangifte tegen H. van Z. doen
Eend
5 14-01-2010 12:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Scholierenstakingen
Sultan_of_Swing
216 03-12-2007 19:51
Levensbeschouwing & Filosofie verschillen tussen de profeten
jaspervermeulen
45 08-06-2006 09:58
Verhalen & Gedichten 1984 - George Orwell
Verwijderd
21 28-04-2006 10:53
Werk, Geld & Recht Altijd moet die kutpolitie mij hebben....
Surfplank
20 04-08-2004 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.