Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2017, 19:07
deissanne
deissanne is offline
hoi hoi,
ik heb nu al een paar keer mijn vriend afgetrokken en hij heeft mij ook gevingerd. Ik kom dan altijd klaar maar hem lukt het niet, ik heb hem al gezegd dat hij zich niet zo moet focussen op het klaarkomen omdat het dan al helemaal niet lukt.. Heeft iemand tips van hoe ik hem kan laten klaarkomen of wat ik misschien fout doe?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2017, 19:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan hij je laten zien wat hij lekker vindt? Als hij zichzelf normaal gesproken aftrekt doet hij dat waarschijnlijk toch net iets anders, en daar is hij aan gewend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-02-2017, 19:12
deissanne
deissanne is offline
Citaat:
Misschien kan hij je laten zien wat hij lekker vindt? Als hij zichzelf normaal gesproken aftrekt doet hij dat waarschijnlijk toch net iets anders, en daar is hij aan gewend.
hij geeft me altijd best veel aanwijzigingen (die ik natuurlijk ook volg)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2017, 19:22
ThaMurz
ThaMurz is offline
Citaat:
hij geeft me altijd best veel aanwijzigingen (die ik natuurlijk ook volg)
Dat is stap 1! Communicatie! dus dat gaat al goed.. en verder.. misschien is hij te gespannen? te gefixeerd op dat het 'MOET' gebeuren... wat je daar dan aan kan doen, tja.. geen idee eigelijk.. ik heb zelf nooit moeite om klaar te komen....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 12:16
jordy-2013
jordy-2013 is offline
Misschien zou je ons iets meer informatie kunnen geven, toen ik 14 was had ik er ook moeite mee.
Waarschijnlijk door de spanningen maar ik vingerde mijn meissie toen gemiddeld 3x achter elkaar klaar terwijl het haar maar niet lukt om mij te laten spuiten.
Vertel eens hoe oud jullie zijn en wat je precies doe en al gedaan hebt om je zo beter te kunnen helpen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 14:07
Bengel
Bengel is offline
Mijn meisje verraste me met pijpen.. Aftrekken lukte ook, maar dit overtrof mijn stoutste fantasie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 14:27
deissanne
deissanne is offline
Citaat:
Misschien zou je ons iets meer informatie kunnen geven, toen ik 14 was had ik er ook moeite mee.
Waarschijnlijk door de spanningen maar ik vingerde mijn meissie toen gemiddeld 3x achter elkaar klaar terwijl het haar maar niet lukt om mij te laten spuiten.
Vertel eens hoe oud jullie zijn en wat je precies doe en al gedaan hebt om je zo beter te kunnen helpen

allebei 14 jaar, ik varieer veel en hij vind het meeste ook gewoon fijn. alleen het lukt dan steeds net niet, hij zit dan op het randje maar komt dan steeds net niet...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Durf niet klaarkomen
Michael19
9 20-10-2011 19:12
Seksualiteit kan niet klaarkomen...
~*Lulutje*~
19 03-10-2003 18:55
Seksualiteit Zo lang mogelijk niet klaarkomen!
Piper
55 02-06-2003 21:45
Lichaam & Gezondheid niet klaarkomen
Hanne00
2 18-05-2003 18:25
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit 14----->niet klaarkomen...
Zuperman
14 12-03-2002 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.