Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2017, 21:55
plopkoek
plopkoek is offline
ik voel me niet aangetrokken door jongens, ik weet ook zeker dat ik niet gay ben. maarr toch wil ik gaan experimenteren met jongens. is dit normaal. en hoe vraag je zoiets aan een jongen of hij sex met me wil? en hebben jullie wel eens geëxperimenteer met jongens terwijl je hetero bent?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2017, 23:12
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien ben je bi?

Hetero/homo zijn niet de enige twee opties.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 06:52
HelpDavy
HelpDavy is offline
Experimenteren schijnt heel normaal te zijn; maar dat hangt er wel vanaf hoe oud je bent, lijkt me.
En verder: wat maakt het uit wat je bent, als je maar gelukkig bent.
MHoe je zo iets vraagt aan een andere jongen? Lijkt me lastig, kwestie van aanvoelen of hij daarvoor in is of het gewoon vragen, maar dan heb je wel kans dat er vervelend op wordt gereageerd. Maar dat stopt ook wel weer.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 15:22
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
ik voel me niet aangetrokken door jongens, ik weet ook zeker dat ik niet gay ben. maarr toch wil ik gaan experimenteren met jongens. is dit normaal. en hoe vraag je zoiets aan een jongen of hij sex met me wil? en hebben jullie wel eens geëxperimenteer met jongens terwijl je hetero bent?
Ik heb me ook tot experimenteren met een jongen laten verleiden. Maar het was zo overweldigend vreemd en lekker, als een meisje te worde klaar geneukt, dat we er ook wel wat beduusd over waren. Immers het mannelijk willen neuken van meisjes, veranderde in eens in overgave , aan het vrouwelijke genomen worden. Ik denk dan ook dat als we geen verkering met een meisje hadden gekregen, we er verknocht aan geraakt zouden zijn. En door constante herhaling dan biseksueel waren geworden. Inmiddels zijn we daar over heen, en genieten van wat onze meisjes te bieden hebben.
Heb wel de indruk op gedaan dat de opgedane ervaring met een jongen, er toe heeft bij gedragen dat we bij hun meer mans waren.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 18:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik kan het eindeloos blijven zeggen: van anale seks word je niet biseksueel. Je bent het, of je bent het niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-02-2017, 15:19
geertje01
geertje01 is offline
Hoe voelt het om anaal genomen te worden
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 13:27
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Hoe voelt het om anaal genomen te worden
Voor mij was het een combinatie van overweldigend vreemd en lekker. Vreemd om dat het als een meisje klaar te worden geneukt, het tegengestelde is van het mannelijke willen nemen en klaar komen. en ongekend lekker te ervaren dat dit echt mogelijk blijkt te zijn. Ik wist echt niet wat me overkwam, toen de indruk van jeee het gaat gebeuren, ook ineens bleek door te zetten. En vraag me af, of dat ik er aan verknocht geraakt zou zijn. als mijn meisje geen tegen wicht zou hebben geboden. Want ongeacht hoe lekker het ook was, het voelt meer mans om met haar tot een hoogtepunt te kunnen komen

Laatst gewijzigd op 04-03-2017 om 13:28. Reden: kleine correctie
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 13:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Dame met strapon?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik kan het eindeloos blijven zeggen: van anale seks word je niet biseksueel.
Dit, ja.

Maar wel fijn dat je je interesse voor anale seks nu kunt verkennen op een manier die je prettig vindt, Bengel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie sex met me ex
Rachelll
20 07-09-2010 19:10
Seksualiteit Sex met vrienden (alleen voor jongens)
buh naamvergete
3 13-08-2010 15:34
Seksualiteit Sex met je vrienden?
lorenzo14
104 29-07-2010 11:09
Liefde & Relatie Sex met beste vriendin; slim of niet slim ?
koelekikker
61 08-11-2005 18:11
Seksualiteit Sex met de moeder van een vriend
djpalu
30 24-07-2004 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.