Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 16:16
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
ey mense misschien is dit een heel dom verhaal maar, ik heb al 15 maanden een vriend maar de laatste tijd krijg ik steeds meer de drang om met een andere jongen te zoenen ondanks dat ik heel veel van me vriend hou... is dit normaal of heeft iedereen dit wel eens???
__________________
lieverd ik hou van je!!! respecteer en accepteer iedereen zoals hij is!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2005, 16:26
Yurgentje
Yurgentje is offline
;ijkt me nie normaal.... mssnd at je iets mist in je relatie.... maar ik heb iig die drang helemaal nie...

maar mssn andere mensen wel
__________________
Halllow
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:34
anoukkkk
Avatar van anoukkkk
anoukkkk is offline
Haay,,

Dit lijkt me niet echt normaal..
Je moet maar eens goed na gaan denken. of je hem nog wel leuk genoeg vind .. of dat je wel eens toe bent aan iemand anders.. of aan vrijgezel zijn. Suc6
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:35
Verwijderd
is wel normaal hoor. heb ik ook. zolang je het niet doet, is er niets aan de hand, lijkt me. en anders moet je het uitmaken met je vriend en er lekker op los zoenen.

is hij je eerste vriend?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:44
teirg
Avatar van teirg
teirg is offline
Met 1 bepaalde andere jongen? Of gewoon algemeen, met iemand anders?

Nuja, lijkt mij iig niet echt normaal. Ik denk dat er toch iets mis is in je huidige relatie. Of dat je gewoon te vroeg met je relatie bent begonnen en de indruk hebt dat je iets mist.

Kijk wat je echt belangrijker vindt: je vriend of iets "nieuws" proberen.
__________________
1+1+1+1+1+1=8
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:02
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
je bent gwoon nieuwgierig.. Dat is wel gezond! ma weet wat je op het spel zet als je het doet!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:03
Verwijderd
Het vrijgezelle persoontje in je wil naar buiten
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:20
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
lijkt mij niet echt goed dat je dit nu denkt, waarschijnlijk toch liever vrijgezel zijn?!!?
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:25
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb het wel eens een paar dagen gehad, dat ik dacht': hoe zou het zijn ', maar niet zo erg dat ik het echt drang zou noemen. En dat lijkt me ook niet normaal...
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:23
lieve
lieve is offline
Weet je, het lijkt me niet normaal dat als je een relatie hebt, je nog de drang hebt om met een ander te zoenen.

Ben je zeker dat je gevoelens tov je vriend nog hetzelfde zijn??

Want toen ik (enkele jaren terug) een relatie had, en ik zin had om met een ander te zoenen... en dat ook gedaan heb.Wel, laat het me zo zeggen. Ik had niet meer de gevoelens voor mijn toenmalige vriend die ik in het begin had.

Dus ik denk dat je dan toch eens moet nadenken over je relatie!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 17-01-2005 @ 17:02 :
je bent gwoon nieuwgierig.. Dat is wel gezond! ma weet wat je op het spel zet als je het doet!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:28
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Nee. Ik heb er in ieder geval geen last van.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:34
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Well, mij komt je verhaal opzich wel bekend voor, ik ben nogal een flirt van nature. Ik hbe hier ook wat last van gehad. Maar het gekke is dat ik het er toen met mijn vriend over heb gehad en hij zei dat ik mijn gang mocht gaan. En vervolgens wilde ik niet meer. Alleen hij, en niemand anders, zelfs het flirten was ik kwijt.
Ik dnek dat het vooral de drang naar spanning en aandacht is, maar die kun je ook bij je vriend vinden, als je maar iets spannends bedenkt.... En als hij het je toestaat zou het al heel goed kunnen dat het gevoel weggaat...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:41
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja hormonen he.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 17-01-2005 @ 19:28 :
Nee. Ik had er in ieder geval geen last van.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:19
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
doe het wel veilig..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind het redelijk abnormaal.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:41
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
je bent 16... natuurlijk is het normaal
__________________
I just want you for my own, more then you will ever know. Make my wish come true... All I want for christmas is you...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2005, 23:24
Verwijderd
bindingsangst...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 23:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nou, eerlijk gezegd.. nog nooit last van gehad
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 10:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Daar heb ik geen last van als ik een relatie heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 10:33
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ik heb daar daar soms ook last van, maar dan meer van: hoe zal het zijn blabla, soms meer dan normaal, maar bedenk ik me weer hoe fijn ik het heb met mijn eigen vriend, maar dat komt bij mij omdat ik bindingsangst heb en dan het vrije gevoel weer wil hebben en een relatie zo verstikkend klinkt
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:08
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
nee dit is niet mijn eerste relatie, maar tis inderdaad gewoon de gedachte dak met een ander zoen en ik doe het ook nie want ik wil me vriend egt niet kwijt....zoals er al gezegd werd ik verlies veel te veel...maar ben wel blij da tog een paar mense dit gevoel een beetje herkenne
__________________
lieverd ik hou van je!!! respecteer en accepteer iedereen zoals hij is!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:08
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
dank jullie wel voor julie reacties
__________________
lieverd ik hou van je!!! respecteer en accepteer iedereen zoals hij is!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:12
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wil stiekem ook wel eens iemand anders zoenen Maar niet specifiek een iemand. (De enige op wie ik echt verliefd bent is en blijft mijn vriend ).

Tuurlijk krijg je wel eens gevoelens dat je eens iemand anders wilt zoenen dan je vriend. Is soms gewoon de spanning die je mist. Daar is niets mis mee. Zo lang je het maar niet uitvoert!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2005, 15:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je bent 16 en hebt 15 maanden verkering dus heb je vanaf je 14e of 15e, dit is gewoon jong. Het is dus vrij logisch dat je andere dingen wilt doen/onderzoeken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:27
.Pure
.Pure is offline
Zolang het maar bij de gedachte blijft
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:31
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
beesdje schreef op 17-01-2005 @ 17:16 :
ey mense misschien is dit een heel dom verhaal maar, ik heb al 15 maanden een vriend maar de laatste tijd krijg ik steeds meer de drang om met een andere jongen te zoenen ondanks dat ik heel veel van me vriend hou... is dit normaal of heeft iedereen dit wel eens???
ga trio organiseren nou goed... je houdt ook van je ouders denk ik maar je moet denk ik ff gaan nadenken welke "houden van" het is bij je vriend....
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:35
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 21-01-2005 @ 16:31 :
ga trio organiseren nou goed...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:00
Verwijderd
Els je echt gek op iemand bent dan heb je hier toch geen last van?

Of ik ben te naďef
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 21-01-2005 @ 18:00 :
Els je echt gek op iemand bent dan heb je hier toch geen last van?

Of ik ben te naďef
Ja... sommige mensen kunnen zoenen en verliefd zijn namelijk van elkaar scheiden of zelfs helemaal zonder link zien.
In mijn ogen heeft het ook niks met elkaar te maken - ik bedoel, zoenen is misschien nog iets leuker met iemand op wie je verliefd bent, maar het is sowieso leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:52
Verwijderd
Dit is natuurlijk ook niet gezond he. Je moet gewoon lekker rondsletten op die leeftijd. Je zult de verdere rest van je leven nog genoeg bankstellen zien.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:55
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
idd, zie ook niet noodzaak van op deze leeftijd lange serieuze relaties onderhouden, have fun
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:40
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2005 @ 18:52 :
Dit is natuurlijk ook niet gezond he. Je moet gewoon lekker rondsletten op die leeftijd. Je zult de verdere rest van je leven nog genoeg bankstellen zien.
Rondsletten is me te onzeker.... Sowiso zie ik mezelf liever als iemands prive slet, dan als ieders sletje... En dan heb je net het vertrouwen waar ik behoefte aan heb, lijkt me niets... Buh.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 20:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet normaal. Moet je ook niet doen, tenzij je je vriend kwijt wilt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:00
Verwijderd
Citaat:
beesdje schreef op 17-01-2005 @ 17:16 :
ey mense misschien is dit een heel dom verhaal maar, ik heb al 15 maanden een vriend maar de laatste tijd krijg ik steeds meer de drang om met een andere jongen te zoenen ondanks dat ik heel veel van me vriend hou... is dit normaal of heeft iedereen dit wel eens???
ja, dat is heel normaal, vooral als je nog maar 16 bent en ál 15 maanden een relatie hebt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2005, 01:33
SpLaTTeRuleZz
Avatar van SpLaTTeRuleZz
SpLaTTeRuleZz is offline
Zodra je graag met andere jongens wil zoenen is er iets niet goed hoor. Ik zelf had die drang naar vrijheid ook enhet is na 4 jaar uitgegaan omdat ik was vreemd gegaan. Op een gegeven moment gaat die drang het winnen van je verstand.

Ik zou er gewoon met je vriend over praten en maybe beslissen dat je een pauze inlast ofzo. Daar word je vaak heel wijs van en zie je pas elkaars fouten!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-01-2005 @ 18:42 :
Ja... sommige mensen kunnen zoenen en verliefd zijn namelijk van elkaar scheiden of zelfs helemaal zonder link zien.
In mijn ogen heeft het ook niks met elkaar te maken - ik bedoel, zoenen is misschien nog iets leuker met iemand op wie je verliefd bent, maar het is sowieso leuk.
Ik vind zoenen, gewoon omdat het leuk is, nogal een goedkope trend worden.

Eigenlijk gewoon waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 22-01-2005 @ 18:50 :
Ik vind zoenen, gewoon omdat het leuk is, nogal een goedkope trend worden.

Eigenlijk gewoon waardeloos.
Trend? Ze doen het al jaren. En omdat jij het niet leuk vind, wil dat nog niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-01-2005 @ 18:53 :
Trend? Ze doen het al jaren. En omdat jij het niet leuk vind, wil dat nog niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is...
Dat weet ik. Ik deel ook alleen maar mijn mening hierzo

Maar je hebt wel gelijk dat ze het al jaren doen, dus laten we er dan tijdloze trend van maken
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 22-01-2005 @ 19:03 :
Dat weet ik. Ik deel ook alleen maar mijn mening hierzo

Maar je hebt wel gelijk dat ze het al jaren doen, dus laten we er dan tijdloze trend van maken
Och ja, het is meestal toch zo'n periode...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:41
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
SpLaTTeRuleZz schreef op 22-01-2005 @ 02:33 :
Zodra je graag met andere jongens wil zoenen is er iets niet goed hoor. Ik zelf had die drang naar vrijheid ook enhet is na 4 jaar uitgegaan omdat ik was vreemd gegaan. Op een gegeven moment gaat die drang het winnen van je verstand.

Ik zou er gewoon met je vriend over praten en maybe beslissen dat je een pauze inlast ofzo. Daar word je vaak heel wijs van en zie je pas elkaars fouten!
Mijn "verstand" wint het al meer dan anderhalf jaar. Iedereen zit gewoon anders in elkaar. Het is echt niet raar ofzo.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:42
Verwijderd
Is opzich wel normaal.. gewoon niet aan toegeven
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
SpLaTTeRuleZz schreef op 22-01-2005 @ 02:33 :
Op een gegeven moment gaat die drang het winnen van je verstand.
Maar drang en verstand moeten sowieso op 1 lijn liggen, anders kun je wel nagaan dat het vroeg of laat mis gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:27
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
jah tis inderdaad wel lang voor iemand die 16 is misschien maar ik ben vast en zkerss nie de enige....maar ik probeer het gewoon bij denke te houde en als het erger word dan praat ik er wel over met me vriend...
__________________
lieverd ik hou van je!!! respecteer en accepteer iedereen zoals hij is!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie gezoend , terwijl ik date met iemand anders
love-in-the-air
6 04-01-2017 13:15
Liefde & Relatie ging met meisje en half uur later zie ik haar met een ander
urjenn
17 11-10-2011 18:37
Liefde & Relatie Het is bijna een week uit...en ik denk dat ik morgen ga zoenen met een ander...
alanis
43 16-01-2004 11:44
Liefde & Relatie Vriendin heeft vriendje, zoent met iemand anders...
Verwijderd
14 30-12-2003 20:04
Liefde & Relatie Mening over zoenen met 'n ander??
Saffira
33 12-11-2002 20:06
Liefde & Relatie Hij zoent met een ander..
~*InDo SHorTy*~
4 11-03-2002 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.