Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 21:39
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Hai mijn vriend die beft mij weleens maar hij vind dat altijd heel vermoeiend en gaat dan ook best wel hard ademen en zweten, ik vroeg me af of jullie dat ook hadden want meestal houd hij het dus niet zolang vol en dat is best balen omdat ik dan nog lang niet zo ver ben , als jullie er geen moeite mee hebbe om het lang vol te houde hoe doen jullie dat dan enzo?
Als meide het toevallig wete zeg het ook maar Oh ja hij had geloof ik ook pijn in zn nek
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:42
ajaccio
Avatar van ajaccio
ajaccio is offline
hehe staat ie op zn kop dan ofzo ... geen idee.. heeft ie luchtproblemen ofzo
__________________
Greetzz $ander !
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:43
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline




Nee, zonder gein, dat is even oefenen ja. Achja, op een gegeven moment heb je me daar toch een tong, 1 grote spier.

Mark (die ook best gespierd is )
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:44
goale
goale is offline
heej ik heb nooit nergens last van! dus ik weet niet hoe dat komt!
ff een vraagje aan jou als jij je vriend pijpt kun jij dat wel lang volhouden misschien krijg je pijn in je kaken!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:45
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Hij moet rustig aan beginnen, als hij gelijk vanaf het begin af aan als een gek begint te likken dan is het logisch dat hij er na 5 minuten mee stopt, en er zijn maar weinig vrouwen die in 5 minuten klaar komen, als hij het rustig opbouwt, eerst langzaam, een beetje 'verkennen' en daarna steeds iets sneller, en dan de laatste versnelling om jou tot je hoogtepunt te laten komen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:51
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 11-06-2003 @ 22:43:
[afbeelding]



Nee, zonder gein, dat is even oefenen ja. Achja, op een gegeven moment heb je me daar toch een tong, 1 grote spier.

Mark (die ook best gespierd is )
whahahah

Citaat:
goale schreef op 11-06-2003 @ 22:44:
heej ik heb nooit nergens last van! dus ik weet niet hoe dat komt!
ff een vraagje aan jou als jij je vriend pijpt kun jij dat wel lang volhouden misschien krijg je pijn in je kaken!
Neej hij komt heel erg snel klaar gelukkig
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:54
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Felicia schreef op 11-06-2003 @ 22:51:
neej hij komt heel erg snel klaar gelukkig
Overal topics "Help ik kom te snel klaar" en jij bent er blij mee?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:59
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 11-06-2003 @ 22:54:
Overal topics "Help ik kom te snel klaar" en jij bent er blij mee?
hihi nou als ik hem pijp wel ja want zo geweldig vind ik da nie, en echt 'het' doen we nog niet echt (lukt nie ), duzz vind het nu nog niet erg
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:01
goale
goale is offline
heej ik kom ook erg snel vind het echt niet leuk! ik wil er echt alles aan doen maar het lukt niet!
vraagje wat doe je dan met de sperma?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:05
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Felicia schreef op 11-06-2003 @ 22:39:
Hai mijn vriend die beft mij weleens maar hij vind dat altijd heel vermoeiend en gaat dan ook best wel hard ademen en zweten, ik vroeg me af of jullie dat ook hadden want meestal houd hij het dus niet zolang vol en dat is best balen omdat ik dan nog lang niet zo ver ben , als jullie er geen moeite mee hebbe om het lang vol te houde hoe doen jullie dat dan enzo?
Als meide het toevallig wete zeg het ook maar Oh ja hij had geloof ik ook pijn in zn nek
Ga op je knieen zitten en laat hem er onder liggen dan krijgt hij geen last van je nek want hij ligt vlak en jij de plezier die je zoekt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:07
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Lees maar in het topic over slikken!

Ennuh hm dat van die knieën kan ik welles proberen ja, maar lijkt me best wel maf eigelijk hehe maar ja tis te proberen, hoop dat het werkt , alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:08
unpopular
unpopular is offline
Eigenlijk is het een van de betere standjes alleen heb je wel wat kans op spierpijn als hij het goed doet
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
goale schreef op 11-06-2003 @ 23:01:
heej ik kom ook erg snel vind het echt niet leuk! ik wil er echt alles aan doen maar het lukt niet!
vraagje wat doe je dan met de sperma?
Die sperma verzamelen we uiteraard in een grote pot die we daarna in de koelkast zetten. Altijd leuk voor later om eens terug te kunnen kijken hoe vitaal je ooit geweest bent.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:13
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 11-06-2003 @ 23:10:
Die sperma verzamelen we uiteraard in een grote pot die we daarna in de koelkast zetten. Altijd leuk voor later om eens terug te kunnen kijken hoe vitaal je ooit geweest bent.
Maar als ik doorst heb en de cola is op ja dan zit er niets anders op dan : Proost
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:13
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Citaat:
unpopular schreef op 11-06-2003 @ 23:08:
Eigenlijk is het een van de betere standjes alleen heb je wel wat kans op spierpijn als hij het goed doet
Huh hoe dat dan? ( ja ik ben dom I know)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:21
unpopular
unpopular is offline
ja hoe leg ik dit nu uit.....

nou je kunt op je knieen redelijk ver naar beneden maar als je nu al je been spieren aan spand terwijl je zo vel mogelijk doorzakt.
Na +/- 5 min geeft dit een minder gevoel.


stel je voor dat je vriend onder je ligt en hij beft je maar zoals (tot nu toe wat ik gezien het alle vrouwen doen ) probeer je je onderlichaam verder naar beneden te duwen omdat het lekker is maar omdat je zo geil bent (als hij het dus goed doet ) merk je niet goed dat je te vergaat of te lang zo zit.
Hierdoor verrek je eigenlijk je spieren maar het orgasme is wel wat waard

Laat hem bijv ook eens met zijn tong naar binnen gaan als je dat lekker vind want in dit standje kan hij hier ook goed bij.

persoonlijk vind ik het beter om met je gezicht naar zijn gezicht te zitten dan kun je ook nog oog kontact houden en je kunt op goed op beweging inspringen. Dan zijn zinnen als iets naar links of iets naar recht volledig overbodig, ook een vinger kan nooit geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:27
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Citaat:
unpopular schreef op 11-06-2003 @ 23:21:
ja hoe leg ik dit nu uit.....

nou je kunt op je knieen redelijk ver naar beneden maar als je nu al je been spieren aan spand terwijl je zo vel mogelijk doorzakt.
Na +/- 5 min geeft dit een minder gevoel.


stel je voor dat je vriend onder je ligt en hij beft je maar zoals (tot nu toe wat ik gezien het alle vrouwen doen ) probeer je je onderlichaam verder naar beneden te duwen omdat het lekker is maar omdat je zo geil bent (als hij het dus goed doet ) merk je niet goed dat je te vergaat of te lang zo zit.
Hierdoor verrek je eigenlijk je spieren maar het orgasme is wel wat waard

Laat hem bijv ook eens met zijn tong naar binnen gaan als je dat lekker vind want in dit standje kan hij hier ook goed bij.

persoonlijk vind ik het beter om met je gezicht naar zijn gezicht te zitten dan kun je ook nog oog kontact houden en je kunt op goed op beweging inspringen. Dan zijn zinnen als iets naar links of iets naar recht volledig overbodig, ook een vinger kan nooit geen kwaad
Owhh zo ja hee verrek heb je gelijk in ja doe ik altijd , ja naar voor dan hehe..maar ja erin lijkt me niet zo want vind ik altijd onprettig gevoel en met vinger al helemaal...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:27
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
hmm moe zweterig en pijn in de nek.. dat herken ik van toen mn vriedin nog liever wou dat ik er niet naar keek, en ik dus onder de dekens zat in allemaal vreemde bochten, nu vind ze het niet zo erg meer en kan ik mezelf dus beter (naast het bed ofzo) plaatsen..

kweennie of bij jullie dat ook zo is maar schaam je niet voor je vriend! en zeg niet dat je het koud hebt! haha

succes en have fun!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:31
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Felicia schreef op 11-06-2003 @ 23:27:
Owhh zo ja hee verrek heb je gelijk in ja doe ik altijd , ja naar voor dan hehe..maar ja erin lijkt me niet zo want vind ik altijd onprettig gevoel en met vinger al helemaal...
Nee ok dan moet je het idd niet doen, daar bij ben je niet de enige die dat heeft maar goed das gewoon spreken met je partner zou hij het nog niet weten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:34
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
Ja maar ik heb het dan echt koud hoor :$... maar ja dat van naast het bed zei hij ook al eens maar lijkt me ook weer zo maf ligge maar ja dat gaan we ook maarres probere dan

Enneuh ja dat weet hij wel ja dus dat zit wel goed
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Felicia schreef op 11-06-2003 @ 22:59:
hihi nou als ik hem pijp wel ja want zo geweldig vind ik da nie,
tjesus ...lijkt wel of jij meer problemen van sex maakt dan je ervan geniet

kap gewoon helemaal met sexen ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:37
unpopular
unpopular is offline
Ligt overigens zeker niet maf , maar let wel op dat je hem niet wurgt . Heb het mee gemaakt dat iemand op het punt stond om te komen en toen haar benen dicht duwde nou das ook niet echt prettig
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:39
Felicia
Avatar van Felicia
Felicia is offline
nahh ik geniet er heus wel van hoor, vind pijpen gewoon niet zo erg fijn is dat zo erg dan, voor de rest geniet k heus wel hoor........

haha ja owkee dat is best vervelend ja, ik zal proberen hehe maar ja ik ben toch nog nooit klaargekome dus dat ligt nog wel een tijd verder
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 23:24
poesiefox
poesiefox is offline
Och och, ze blijven kommen in dromen. Van die kids die het helemaal fout doen. Het lijkt wel of we er allemaal doorheen moeten!

Als iets niet werkt, probeer je wat anders, en daarbij is niets te dol, toch?

Zolang jij je nog schaamt voor hem kun je het sowieso wel vergeten met dat orgasme, want het is wel een vereiste dat je op je gemak bent. Dat ben je niet, ander paste hij er wel in. Je bent nu nog verkrampt, spant de vaginaspieren onbewust aan. En dan kun je net zo goed proberen om een regenworm in de grond te timmeren. DAt lukt dus niet!

Beffen vind je wle lekker? Maar plat op jouw rug houdt hij het niet vol? Hm, rustiger aan doen. Hoe langer het duurt, hoe lekkerder hoor! Eventueel afwisselen met vingeren, voor mijn part steek je zelf de helpende vinger toe. Maakt niet uit, als het maar lekker is. Bij sex zijn geen regels, niks is gek, niks is onfatsoenlijk. Omdat het zo hoort?, nou, dat bestaat dus niet in bed. Iedereen wil wat anders.

Kun je klaarkomen bij hem, dus als je jezelf helpt terwijl hij je lekker vasthoudt en streelt?

Ga daar eerst maar eens mee beginnen. Daarna kan hij steeds meer mee gaan helpen, als hij doorkrijgt what makes you tick.

En dat kan dan steeds meer met zijn mond, inplaats van alleen zijn en jouw handen. Er is heus wel een relaxte houding voor zijn nek. Die moeten jullie even zoeken. Ga op je zij liggen, of met een been opgetrokken over zijn hoofd heen. Jullie liggen dan allebei op je zij in een hoek van 90 graden ten opzichte van elkaar. Als een grote hoofletter T. Okee, ik geef toe, ik heb makkelijk praten met mijn grote tweepersoonsbed, maar wij hebben het ook eerst een paar jaar in een smal bedje gedaan hoor!

Matras op de grond voor het bed en en luchtbed erbij, of heel veel kussens.

Als je eenmaal bij hem kunt klaarkomen, zal het met erin komen ook veel makkelijker gaan, als dat zo eens uitkomt en jullie liggen er net goed voor en jullie hebben allebei zin...Laat dat spontaan gebeuren, tijdens het vrijen. Ga er geen datum voor afspreken, alsof je naar de tandarts moet. Van pure ellende ben je dan net zo bang als voor die tandarts. Je bent geen lam dat zich naar de slachtbank laat leiden!

En erin is geen wonder. Het is niet daardoor opeens de hemel op aarde. Als het met gewoon vrijen op alle andere manieren niet waanzinnig is, voegt hem erin krijgen niks toe. Och, voor hem zal het best aangenaam zijn, dat wel...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
verhaal[/B]
eej je sig komt uit pulp fiction toch

horloge van bruce willis?!?!?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Maddan schreef op 11-06-2003 @ 23:27:
... en zeg niet dat je het koud hebt! haha

Uhm ja, Ik vind het niet echt prettig daar zo bij te liggen.. wel fijn allemaal maar tenzij de verwarmign hoog staat wat dus niet kan... word ik toch echt koud.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 09:33
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 12-06-2003 @ 00:59:
eej je sig komt uit pulp fiction toch

horloge van bruce willis?!?!?
mss is het makkelijk als je het er bij zet wie je bedoeld
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:11
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
hij bedoeld de sig van poesiefox

en ja, dat komt uit pulp fiction, over het horloge van bruce willis dat zijn vader en daarna een vriend van zijn vader jarenlang voor de vietnamezen verborgen hielden, in hun aars..

lijkt me heerlijk overigens
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:46
misssarcasmm
Avatar van misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Citaat:
unpopular schreef op 11-06-2003 @ 23:05:
Ga op je knieen zitten en laat hem er onder liggen dan krijgt hij geen last van je nek want hij ligt vlak en jij de plezier die je zoekt.
neehee, dan krijgt zíj natuurlijk spierpijn, duh
__________________
Life's a bitch, but so am I
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:50
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Kwestie van training!
Hoe vaker hij dit zal doen hoe beter hij er in zal worden.
Anders laat je hem na zijn uitputting handmatig veder gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:55
Vevay
Neem anders een andere houding aan, als hij het op jullie huidige houding niet vol kan houden.
(Ga op zijn gezicht zitten ofzo )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:52
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Vevay schreef op 12-06-2003 @ 11:55:
Neem anders een andere houding aan, als hij het op jullie huidige houding niet vol kan houden.
(Ga op zijn gezicht zitten ofzo )
Ik had je net gebeld liefje, morgen is prima als je hier slaapt, maar we moeten wel naar een verjaardag van mijn tante maar dan ga je gewoon mee, je weet wel die tante waar ik in pas 1 keer in mijn leven geweest ben, of heb je die nooit gezien?
Ik bel je zo nog wel een keer!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:18
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
misssarcasmm schreef op 12-06-2003 @ 11:46:
neehee, dan krijgt zíj natuurlijk spierpijn, duh
Maar goed je moet er iets voor over hebben

Natruulijk kun je ook gewoon wat afwisselen maar iets voor je vriend over hebben + je krijgt alleen spierpijn als je jezelf niet 100% onder controle hebt.
Daarintegen krijg je wel waar je om vraagt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Felicia schreef op 11-06-2003 @ 22:39:
Hai mijn vriend die beft mij weleens maar hij vind dat altijd heel vermoeiend en gaat dan ook best wel hard ademen en zweten, ik vroeg me af of jullie dat ook hadden want meestal houd hij het dus niet zolang vol en dat is best balen omdat ik dan nog lang niet zo ver ben , als jullie er geen moeite mee hebbe om het lang vol te houde hoe doen jullie dat dan enzo?
Als meide het toevallig wete zeg het ook maar Oh ja hij had geloof ik ook pijn in zn nek
Klinkt meer als de "Beflympics"met handicap zoals Astma en Bronchitus

Offtopic: sorry hoor, maar jongens kunnen ook opgewonden raken bij het beffen en dan gaan ze wat heftiger ademen!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Maddan schreef op 12-06-2003 @ 11:11:
hij bedoeld de sig van poesiefox

en ja, dat komt uit pulp fiction, over het horloge van bruce willis dat zijn vader en daarna een vriend van zijn vader jarenlang voor de vietnamezen verborgen hielden, in hun aars..

lijkt me heerlijk overigens
ja klopt schijnt een heel sensuele tinteling in den aars op te leveren!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:42
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 12-06-2003 @ 18:32:
ja klopt schijnt een heel sensuele tinteling in den aars op te leveren!
Vooral zo'n ouderwets opwind horloge. Dat tikken schijnt goddelijk te zijn...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:36
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Mijn vriend houdt het wel een half uur vol als het moet!
Zelf heb ik ook 'n keer een meisje gelikt, maar ik had na 5 minuten al last van m'n tong- en kaakspieren..
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 12-06-2003 @ 18:42:
Vooral zo'n ouderwets opwind horloge. Dat tikken schijnt goddelijk te zijn...
hahahah doet me ineens denken aan peter pan met die krokodil die een wekker heeft ingeslikt

goettttttttt

back to topic

Ik heb geen moeite met beffen iig niet dat ik ga zweten en vermoeid ga raken ofzo das meer bij een potje voetbal(of iets dergelijks)

kramp in kaak had ik in het begin, maar dat is heel makkelijk op te lossen door je mond wat minder ver open te sperren want dat is serieus echt niet nodig.

dussssssss

ciaoooooooo
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 06:54
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 12-06-2003 @ 19:36:
Mijn vriend houdt het wel een half uur vol als het moet!
Zelf heb ik ook 'n keer een meisje gelikt, maar ik had na 5 minuten al last van m'n tong- en kaakspieren..
Oefening baard kunst
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:02
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
Citaat:
Felicia schreef op 11-06-2003 @ 22:39:
meestal houd hij het dus niet zolang vol en dat is best balen omdat ik dan nog lang niet zo ver ben , Als meide het toevallig
hey, weetje, het is maar een ideetje hoor, maar als jij nog lang niet zover bent en hij houdt het niet lang vol, zou je 's kunnen proberen dat hij tijdens het beffen ook met 2 vingers ofzo je G-spott gaat stimuleren. Als iemand dat bij mij doet, ben ik er zo! tis een tipje, zie maar wat je ermee doet.....tenzij je natuurlijk niet van zo snel houd.....
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vraagje voor de jongens...
Meisje... :p
80 09-10-2012 23:05
De Kantine OV-getetter #4
Verwijderd
437 01-12-2010 15:59
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Liefde & Relatie (*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner
David
23 12-10-2002 17:38
Seksualiteit Pijpen vs Beffen
C r Y p S
64 24-03-2002 22:25
Verhalen & Gedichten ronald giphart
skatefamke
35 25-06-2001 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.