Oud 27-03-2015, 15:45
tessac
tessac is offline
Heb jij ook de indruk dat je veel tijd doorbrengt op Facebook? Dat je op bepaalde momenten blijft scrollen en chatten, terwijl je eigenlijk je huiswerk moet maken? Zeggen jouw ouders daar iets van? Word je bijvoorbeeld gestraft, of leggen zij limieten op het gebruiken van facebook en andere sociale media? Ik vind dit een heel interessant onderwerp en wou daar meer over weten.
Daarom heb ik ervoor gekozen om het mediagebruik bij Vlaamse jongeren te onderzoeken, namelijk: Hoe vaak spenderen jongeren gemiddeld aan sociale media, televisie kijken, .. en hoe reageren zijn/haar ouders daar dan op?
Indien je in de eerste of tweede graad middelbaar onderwijs zit, kan je deelnemen aan de online enquête. Er is nog niet veel onderzoek naar gedaan, daarom zijn jouw deelname en persoonlijke antwoorden heel belangrijk en cruciaal voor dit onderzoek!! Zonder jou hulp zal dit onderzoek namelijk niet lukken!! Ik ben namelijk op zoek naar jongeren die hun inzichten willen delen.
Het onderzoek is volledig anoniem. Om aan te tonen hoe dankbaar ik ben voor je deelname, zal ik onder de jongeren die de vragenlijst volledig hebben ingevuld, cinematickets verloten. Belangrijk is dus wel dat je de vragenlijst tot het einde afwerkt. Alvast dikke merci om deze uitleg te lezen, en hopelijk wil je ook deelnemen.
Indien je geïnteresseerd bent, kan je altijd hieronder even reageren. Dan heb ik ook wat zicht op hoeveel jongeren zullen deelnemen. Dankjewel!!

Laatst gewijzigd op 27-03-2015 om 22:28.
Advertentie
Oud 27-03-2015, 17:02
Verwijderd
Nee.
Oud 27-03-2015, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Oud 27-03-2015, 22:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee. En crossposten mag niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.