Oud 27-02-2013, 23:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hebben het zeker gezellig we lachen elkaars gekke taaltje ook elke keer uit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 27-02-2013, 23:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
:'D D tranen met tuiten!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-02-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik rook ng een sigaret en dan ga ik slapen. Truste en veel plezier nog damesch!
ik wist niet dat jij rookte vind ik je helemaal geen type voor.

En EINDELIJK heb ik weer internet, dat lag er de hele dag uit. Of nou ja, het internet van mijn buurvrouw wier naam rijmt op een bekend merk aambeienzalf.

Oud 27-02-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn bijdrage dan maar. [filmpje]
En bedankt, dat waren weer 9 minuten tranen ^^ (weet iemand van wie die clip met de delorean is?)

Citaat:
Wij hebben het zeker gezellig we lachen elkaars gekke taaltje ook elke keer uit
En elkaars gekke bekken bij hostiedingen

Citaat:
:'D D tranen met tuiten!
Niet te min!
Oud 27-02-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben het zeker gezellig we lachen elkaars gekke taaltje ook elke keer uit
wanneer kan ik m'n nieuwe schoonzus ontmoeten?
Oud 27-02-2013, 23:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wanneer kan ik m'n nieuwe schoonzus ontmoeten?
FU
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-02-2013, 23:44
Verwijderd
Macklemore dus. Ik waardeer hem wel.

En je mag altijd langskomen Pip, maar ik denk niet dat ik je nieuwe schoonzus ga worden ^^
Oud 27-02-2013, 23:47
Verwijderd
Citaat:
ik wist niet dat jij rookte vind ik je helemaal geen type voor.
Volgens mij zei frayne een tijd terug al hetzelfde een jaar of zes rook ik toch al! Maar ik kan goed pas 's avonds om zeven, acht uur mijn eerste sigaret roken. Tenzij ik op t werk ben of alcohol op heb. In combinatie met alcohol rook ik als een schoorsteen. Of als ik de hele dag buiten ben, op festivals of op kamp. Maar goed. Ja, ik rook, dus!

Op natgeo is taboo een serie oer mensen die allemaal vreemde dingen doen. Vet interessant!
Oud 27-02-2013, 23:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En bedankt, dat waren weer 9 minuten tranen ^^ (weet iemand van wie die clip met de delorean is?
Staat in de discription van de video
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-02-2013, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Staat in de discription van de video
Ik had er niet aan gedacht door te klikken, maar Phoebe heeft een of ander wondertechnischspulleke dat Shazam heet en het was snel opgelost
Oud 28-02-2013, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zei frayne een tijd terug al hetzelfde een jaar of zes rook ik toch al! Maar ik kan goed pas 's avonds om zeven, acht uur mijn eerste sigaret roken. Tenzij ik op t werk ben of alcohol op heb. In combinatie met alcohol rook ik als een schoorsteen. Of als ik de hele dag buiten ben, op festivals of op kamp. Maar goed. Ja, ik rook, dus!

Op natgeo is taboo een serie oer mensen die allemaal vreemde dingen doen. Vet interessant!
tja nicotineverslaving is nicotineverslaving he dus hoeveel je er dan rookt maakt niet uit.
Eergister kocht ik een pakje peuken voor 6,80 en vandaag was het 7,40 geworden. In de aanloop naar stoppen met roken kan ik me dan extra triest voelen dat ik dat er voor over heb.
Oud 28-02-2013, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Macklemore dus. Ik waardeer hem wel.

En je mag altijd langskomen Pip, maar ik denk niet dat ik je nieuwe schoonzus ga worden ^^
ahw zo jammer!
Oud 28-02-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
tja nicotineverslaving is nicotineverslaving he dus hoeveel je er dan rookt maakt niet uit.
Eergister kocht ik een pakje peuken voor 6,80 en vandaag was het 7,40 geworden. In de aanloop naar stoppen met roken kan ik me dan extra triest voelen dat ik dat er voor over heb.
Daar heb je gelijk in. En het is ook wel wel duur, maar ik vind het ook nog veel te fijn om sigaretjes te roken. Dus ik stop nog even niet, maar ik vind t wel goed van jou, knap van je!
Oud 28-02-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je gelijk in. En het is ook wel wel duur, maar ik vind het ook nog veel te fijn om sigaretjes te roken. Dus ik stop nog even niet, maar ik vind t wel goed van jou, knap van je!
ik ben nog niet gestopt omdat ik mezelf ook blijf wijsmaken dat er allemaal fijne aspecten aan vast zitten. Ook al weet ik dat dat nicotinehersenspoeling is. Ik kan niet stoppen zolang ik blijf denken/voelen dat ik iets opgeef als ik stop.
Ben alleen gestopt met blowen.

Het voelt alsof ik een schilderij heb gemaakt, maar nog niet heb ingekleurd. Het is nog niet af.
Oud 28-02-2013, 00:13
Verwijderd
ik rook al meer dan de helft van mijn leven
Oud 28-02-2013, 00:19
Verwijderd
Citaat:
ik ben nog niet gestopt omdat ik mezelf ook blijf wijsmaken dat er allemaal fijne aspecten aan vast zitten. Ook al weet ik dat dat nicotinehersenspoeling is. Ik kan niet stoppen zolang ik blijf denken/voelen dat ik iets opgeef als ik stop.
Ben alleen gestopt met blowen.

Het voelt alsof ik een schilderij heb gemaakt, maar nog niet heb ingekleurd. Het is nog niet af.
Ik weet dat je nog niet gestopt bent, maar je bent wel begonnen met stoppen (toch? Ik weet dat je nog rookt enzo, maar mede dankzij para ben je wel al in je hoofd aan het veranderen enzo, toch?) ik ben ooit eens drie weken gestopt. Toen ging er iemand dood en begon ik weer. Ik stop wel als mijn hoofd daar klaar voor is, en ik vermoed wel dat dat geen jaren meer duurt. Maar nu nog even niet.
Oud 28-02-2013, 00:30
Verwijderd
ja ik wil d'r graag vanaf met hulp van Allen Carr en Para
Oud 28-02-2013, 00:32
Verwijderd
Citaat:
ik rook al meer dan de helft van mijn leven
zonde van je tijd
Oud 28-02-2013, 00:35
Verwijderd
Citaat:
zonde van je tijd
zeker.
Oud 28-02-2013, 00:36
Verwijderd
en van mijn geld, gezondheid etc etc.
Oud 28-02-2013, 00:36
Verwijderd
en wat heb je de andere helft van je leven gedaan?
Oud 28-02-2013, 00:36
Verwijderd
Citaat:
ja ik wil d'r graag vanaf met hulp van Allen Carr en Para
Succes, ik zal voor je duimen

Zo. Nu ga ik slapen. Truste liefjes!
Oud 28-02-2013, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Succes, ik zal voor je duimen

Zo. Nu ga ik slapen. Truste liefjes!
slaap lekkers
Oud 28-02-2013, 00:37
Verwijderd
Ik denk dat ik nog even wakker blijf.
Oud 28-02-2013, 00:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik rook ook al veel te lang Ik ben een paar keer voor langere tijd gestopt, maar als ik me langer dan een paar dagen heel k*t voel begin ik weer. Ik zou niet weten hoe ik in zulke tijden gestopt moet blijven, omdat ik dan de toekomst niet meer zie en op die momenten wel weer heel erg zin krijg in een sigaret. De gevolgen kunnen me dan niet meer boeien. Maar goed, elke dag zonder sigaret is er weer een extra. Maar op dit moment.. Ik wil heel graag stoppen, maar als ik dan bedenk dat er vast wel weer eens iets gebeurt waardoor ik me extreem k*t voel en dan toch weer een sigaret opsteek, tja, dat demotiveert me.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 00:41
Verwijderd
ik ook,

zullen we het over toffe dingen hebben.. zoals wiskunde
Oud 28-02-2013, 00:47
Verwijderd
Ik rook soms gewoon omdat het ff lekker is, maar ik rook extreem weinig (3 a 5 sigaretten per jaar). Ik heb het geluk dat ik niet verslaafd raak aan dat soort dingen. Ik ben er tevreden mee, en bijna niemand weet van me dat ik rook

Citaat:
Ik rook ook al veel te lang Ik ben een paar keer voor langere tijd gestopt, maar als ik me langer dan een paar dagen heel k*t voel begin ik weer. Ik zou niet weten hoe ik in zulke tijden gestopt moet blijven, omdat ik dan de toekomst niet meer zie en op die momenten wel weer heel erg zin krijg in een sigaret. De gevolgen kunnen me dan niet meer boeien. Maar goed, elke dag zonder sigaret is er weer een extra. Maar op dit moment.. Ik wil heel graag stoppen, maar als ik dan bedenk dat er vast wel weer eens iets gebeurt waardoor ik me extreem k*t voel en dan toch weer een sigaret opsteek, tja, dat demotiveert me.
Soms is willen alleen niet genoeg, je moet sowieso pas proberen te stoppen als je je goed voelt.

Probeer eens te stoppen als de lente begint (in de week van 21 maart) het schijnt dat het juist dan de grootste kans is dat je van het roken af kan komen. Zorg ervoor dat je omgeving het weet, zodat ze niet bij jou aankomen zetten van hoe lekker een sigaretje na de maaltijd is o.i.d. als je echt echt wilt lukt het meid
Oud 28-02-2013, 00:50
Verwijderd
Eens in de zoveel tijd koop ik een pakje waar ik dan 3 maanden ofzo mee doe. Rook vooral in combinatie met alcohol, of soms als ik ergens moet wachten.

Maar ik ben gek genoeg nooit verslaafd geraakt. Ik vind het te vies om (nuchter) te roken.
Oud 28-02-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
en wat heb je de andere helft van je leven gedaan?
masturberen.
Citaat:
Ik rook ook al veel te lang Ik ben een paar keer voor langere tijd gestopt, maar als ik me langer dan een paar dagen heel k*t voel begin ik weer. Ik zou niet weten hoe ik in zulke tijden gestopt moet blijven, omdat ik dan de toekomst niet meer zie en op die momenten wel weer heel erg zin krijg in een sigaret. De gevolgen kunnen me dan niet meer boeien. Maar goed, elke dag zonder sigaret is er weer een extra. Maar op dit moment.. Ik wil heel graag stoppen, maar als ik dan bedenk dat er vast wel weer eens iets gebeurt waardoor ik me extreem k*t voel en dan toch weer een sigaret opsteek, tja, dat demotiveert me.
Ga ook Allen Carr lezen
Oud 28-02-2013, 00:51
Verwijderd
ik rook alleen soms als ik ff lekker bezig ben met een nummertje of ff helemaal vast zit in een track
Oud 28-02-2013, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Eens in de zoveel tijd koop ik een pakje waar ik dan 3 maanden ofzo mee doe. Rook vooral in combinatie met alcohol, of soms als ik ergens moet wachten.

Maar ik ben gek genoeg nooit verslaafd geraakt. Ik vind het te vies om (nuchter) te roken.
waarom doe je het dan als je het vies vindt? Je eet toch ook geen poep?
Oud 28-02-2013, 00:52
Verwijderd
Citaat:
masturberen.
strak leven
Oud 28-02-2013, 00:53
Verwijderd
Citaat:
waarom doe je het dan als je het vies vindt? Je eet toch ook geen poep?
soms doen we dingen die we niet lekker vinden.

Ik drink soms ook thee zonder suiker.. badass i know :$
Oud 28-02-2013, 00:54
Verwijderd
Citaat:
waarom doe je het dan als je het vies vindt? Je eet toch ook geen poep?
Als ik gedronken heb vind ik het niet vies. Raar is dat.

En soms krijg ik er zin in als ik bijvoorbeeld in de kou buiten loop, dan ben je condens aan het uitblazen, en dan krijg ik zin in de handeling. Tegen beter weten in hoor, want ik vind het eigenlijk altijd vies :')
Oud 28-02-2013, 00:55
Verwijderd
als je nou eens stopt met drinken, sla je 2 vliegen in 1 klap
Oud 28-02-2013, 00:55
Verwijderd
Citaat:
soms doen we dingen die we niet lekker vinden.

Ik drink soms ook thee zonder suiker.. badass i know :$
hmm scherp. dit ga ik meenemen in mijn proces. want dat soort dingen doe ik dus niet thee drinken zonder suiker. iew. Roken is nog vele malen viezer, waarom doe ik dat dan wel?
Citaat:
Als ik gedronken heb vind ik het niet vies. Raar is dat.

En soms krijg ik er zin in als ik bijvoorbeeld in de kou buiten loop, dan ben je condens aan het uitblazen, en dan krijg ik zin in de handeling. Tegen beter weten in hoor, want ik vind het eigenlijk altijd vies :')
hmm ja dat hebben heel veel mensen he met drank. Ik drink te weinig om die associatie te hebben.
Oud 28-02-2013, 00:57
Verwijderd
[offtrack]welke muziek luisteren jullie?

hebben jullie last.fm[/offtrack]
Oud 28-02-2013, 00:57
Verwijderd
Ik drink ook nog maar weinig hoor. Sowieso nooit meer alleen, alleen nog met anderen. Way to go Ste
Oud 28-02-2013, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ik drink ook nog maar weinig hoor. Sowieso nooit meer alleen, alleen nog met anderen. Way to go Ste

Oud 28-02-2013, 01:00
Verwijderd
Ik weet precies de laatste datum dat ik voor het laatst heb gedronken nog
Oud 28-02-2013, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Ik weet precies de laatste datum dat ik voor het laatst heb gedronken nog
de eerste keer was tevens mijn laatste keer,

16 feb 2006
Oud 28-02-2013, 01:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik rook soms gewoon omdat het ff lekker is, maar ik rook extreem weinig (3 a 5 sigaretten per jaar). Ik heb het geluk dat ik niet verslaafd raak aan dat soort dingen. Ik ben er tevreden mee, en bijna niemand weet van me dat ik rook



Soms is willen alleen niet genoeg, je moet sowieso pas proberen te stoppen als je je goed voelt.

Probeer eens te stoppen als de lente begint (in de week van 21 maart) het schijnt dat het juist dan de grootste kans is dat je van het roken af kan komen. Zorg ervoor dat je omgeving het weet, zodat ze niet bij jou aankomen zetten van hoe lekker een sigaretje na de maaltijd is o.i.d. als je echt echt wilt lukt het meid
Maar het stoppen zelf is het probleem niet, ik kom prima die afkickperiode door. Ik was al eens 14 maanden gestopt (en ook 7 maanden en 3 maanden). Ik kan prima sigaretjes afslaan als ik besloten heb te stoppen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Maar het stoppen zelf is het probleem niet, ik kom prima die afkickperiode door. Ik was al eens 14 maanden gestopt (en ook 7 maanden en 3 maanden). Ik kan prima sigaretjes afslaan als ik besloten heb te stoppen.
Oud 28-02-2013, 01:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ga ook Allen Carr lezen
Ik ken Allen Carr Zelf ben ik erg fan van het boek 'Nederland Stopt!' en dan vooral het actieplan wat erin staat. Dat invullen maakt mij heel gemotiveerd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 01:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik weet precies de laatste datum dat ik voor het laatst heb gedronken nog
Ik ook! Ik heb op 1 januari een glaasje coebergh gehad En ik denk dat de glaasje drank in 2012 op 1 hand te tellen zijn. Ik heb een keer een glaasje plukkersborrel gedronken wat ik had voor mijn huisgenoten had meegenomen van Terschelling en op de dag dat ik ook weer begon met roken heb ik ook een blikje bier gehad
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 01:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat is een goede manier om je 'I don't give a fuck'-humeur tot uiting te brengen zonder opnieuw te beginnen met roken of enorm te gaan zuipen of drugs te gebruiken?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 01:10
Verwijderd
Als je maar wiiiihiiiil!
Oud 28-02-2013, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is een goede manier om je 'I don't give a fuck'-humeur tot uiting te brengen zonder opnieuw te beginnen met roken of enorm te gaan zuipen of drugs te gebruiken?
ik sluit me dan op in me kamer en maak zoiets
Oud 28-02-2013, 01:11
Verwijderd
Ik 12 november . Ik moet zeggen, het was wel een briljante laatste keer drinken, hoewel ik toen niet wist dat ik niet meer zou kunnen drinken voorlopig . Dat is dan toch wel fijn.
Oud 28-02-2013, 01:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je maar wiiiihiiiil!
Tuuuuurliiiijjjjjkkkk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.