Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2013, 01:13
Verwijderd
hoi forumbaas
Advertentie
Oud 28-02-2013, 01:15
Verwijderd
Pheebs, jij ging nog een keertje voor me koken!
Oud 28-02-2013, 01:20
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Als je maar wiiiihiiiil!
Ja maar ik wil ook Alleen op die k*tmomenten niet meer. Een paar dagen me k*t voelen kan ik doorstaan, maar op het moment dat ik geen uitweg meer zie uit problemen, het te lang duurt, dan kan ik het niet meer.
Situatieschets: vorig jaar lag ik inmiddels 2 maanden voornamelijk in bed, ik kon soms een uurtje op zijn. Ik sliep (bijna) niets en werd inmiddels langzaam gek. Ik kon geen geluiden meer verdragen. Ik wilde verdoofd worden, slapen. Ik wist niet meer hoe ik nog uit die situatie kon komen, toekomst zag ik niet meer. Inmiddels had ik al 2 weken ernstig trek in een sigaret, toen ben ik weer begonnen en ik weet nog steeds niet hoe ik op zulke momenten gestopt moet blijven.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 01:21
Verwijderd
Door jullie krijg ik ineens allemaal 'stoppen met roken?' reclames . Denk ik.

Of mijn laptop denkt dat ik weer aan het roken ben, dat kan ook
Oud 28-02-2013, 01:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
T*ring waarom ben ik nog wakker?!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-02-2013, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Door jullie krijg ik ineens allemaal 'stoppen met roken?' reclames . Denk ik.

Of mijn laptop denkt dat ik weer aan het roken ben, dat kan ook
addblock
Oud 28-02-2013, 01:23
Verwijderd
Citaat:
T*ring waarom ben ik nog wakker?!
omdat je niet slaapt
Oud 28-02-2013, 01:24
Verwijderd
Addblock zorgt er bij mij voor dat youtube geen zoekresultaten weergeeft dus die staat daar uitgeschakeld.
Oud 28-02-2013, 01:26
Verwijderd
Citaat:
[offtrack]welke muziek luisteren jullie?

hebben jullie last.fm[/offtrack]
nu niks maar AmieSansDeNoir en wij hebben geen enkel lied/artiest gemeen zag ik vorige keer toen je je lastfm nick had gepost.
Oud 28-02-2013, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Addblock zorgt er bij mij voor dat youtube geen zoekresultaten weergeeft dus die staat daar uitgeschakeld.
je hebt meerdere addblockers

welke browser gebruik je als ik vragen mag?
Oud 28-02-2013, 01:31
Verwijderd
Citaat:
nu niks maar en wij hebben geen enkel lied/artiest gemeen zag ik vorige keer toen je je lastfm nick had gepost.
aah ok..

jammer

__
ik kan niks vinden op AmieSansDeNoir
Oud 28-02-2013, 01:32
Verwijderd
Gewoon Chrome. Sowieso ga ik er niets aan doen, want die ene reclame die ik bij youtube tegen kom weegt bij lange na niet op tegen alle moeite die ik zou moeten doen om het weg te krijgen. Dus leuk dat je wil helpen, maar ik zei niet dat ik het weg wou hebben
Oud 28-02-2013, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Gewoon Chrome. Sowieso ga ik er niets aan doen, want die ene reclame die ik bij youtube tegen kom weegt bij lange na niet op tegen alle moeite die ik zou moeten doen om het weg te krijgen. Dus leuk dat je wil helpen, maar ik zei niet dat ik het weg wou hebben
ooh ok
Oud 28-02-2013, 05:54
Verwijderd
Mijn betere helft rookt al bijna vier maanden niet.
Oud 28-02-2013, 06:01
Verwijderd
Goeiesmorgens!
Oud 28-02-2013, 06:18
Verwijderd
Goedemorgen zonder zorgen!!!! Heb je lekker geslapen!?
Oud 28-02-2013, 06:37
Verwijderd
Mogguh, tuig van den richel.

Citaat:
[offtrack]welke muziek luisteren jullie?

hebben jullie last.fm[/offtrack]
Yeah, Klauwhamer is de naam, kwaliteitsmuziek de faam. Als we niets in common hebben weet je hoe laat het is.
Oud 28-02-2013, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Allen Carr Zelf ben ik erg fan van het boek 'Nederland Stopt!' en dan vooral het actieplan wat erin staat. Dat invullen maakt mij heel gemotiveerd.
In de aanloop naar het stoppen vervulde de titel alleen al me met irritatie. Omdat 'gezellig samen stoppen' en 'iedereen moet meedoen' brrr. Maar nu wil ik 'm wel lezen, uit nieuwsgierigheid.
Oud 28-02-2013, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen zonder zorgen!!!! Heb je lekker geslapen!?
Voortreffelijk. Ik heb gedroomd over de rectus femoris, over een creatuur met een zon als hoofd, en over dat ik mijn trein miste doordat iemand te lang deed over zijn ijsje.
Oud 28-02-2013, 07:08
Verwijderd
Ik herinner me steeds meer dromen. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden want veel dingen wíl ik achteraf niet echt herinneren.
Oud 28-02-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Yeah, Klauwhamer is de naam, kwaliteitsmuziek de faam. Als we niets in common hebben weet je hoe laat het is.
Oud 28-02-2013, 08:15
Verwijderd
Oh jongens ik heb zo'n zin in vanavond: lekker op de bank hangen met een kopje thee en chocola en de finale van WIDM!
Oud 28-02-2013, 08:23
Verwijderd
Ik moet vanavond EINDELIJK weer werken. Wordt tijd! En morgen ga ik naar een bruiloft waar ik welgeteld 1 iemand ken (en de bruidegom een keer of zes gezien heb, de bruid maar een keer) en mijn vriendje de hele avond moet spelen. Ik ben benieuwd!
Oud 28-02-2013, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik wil ook Alleen op die k*tmomenten niet meer. Een paar dagen me k*t voelen kan ik doorstaan, maar op het moment dat ik geen uitweg meer zie uit problemen, het te lang duurt, dan kan ik het niet meer.
Situatieschets: vorig jaar lag ik inmiddels 2 maanden voornamelijk in bed, ik kon soms een uurtje op zijn. Ik sliep (bijna) niets en werd inmiddels langzaam gek. Ik kon geen geluiden meer verdragen. Ik wilde verdoofd worden, slapen. Ik wist niet meer hoe ik nog uit die situatie kon komen, toekomst zag ik niet meer. Inmiddels had ik al 2 weken ernstig trek in een sigaret, toen ben ik weer begonnen en ik weet nog steeds niet hoe ik op zulke momenten gestopt moet blijven.
Het was ook geen verwijt ^^ het was meligheid en een Bert Visscherquote die me al sinds de afvaldiscussie achtervolgt en die ik nu te pas en te onpas roep (Phoebe kent hem intussen ook, ik heb hem laten zien, vandaar haar reply). Origami van Bert Visscher.
Phoebe verpest mij met kankah, ik verpest haar met nutteloze quotes en liedjes (LIEVER KIPS LEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST!). Pip, ik weet niet hoe vaak jullie elkaar irl zien/spreken/bellen, maar je bent gewaarschuwd!

En ik snap je wel hoor, ik denk dat ik goed genoeg weet hoe je je voelde. Ik ben gestopt door elke keer gewoon opnieuw te stoppen en zoethout aan flarden te klagen. Ik ben op kutmomenten ook hervallen en in plaats van dan de boel erbij neer te gooien, gewoon opnieuw stoppen en doorgaan ^^ Als je leert rolschaatsen, dan hoort op je bek gaan er ook bij, als je dan op de grond blijft liggen, zul je ook nooit kunnen rolschaatsen.

Citaat:
T*ring waarom ben ik nog wakker?!
Die vraag stelde ik mij een paar uur geleden ook. Iets na 2 richting bed. Phoebe ook, want ik wil vandaag op tijd naar Tongeren. Resultaat: 'Hoe laat moet je morgen naar de kine?' '10 uur.' 'Ik heb medelijden met je.' 'Hoezo, hoe laat is het dan?' 'Half 5.'
Oud 28-02-2013, 09:18
Verwijderd
Godverdorie. Dat boeket bloemen dat niet bezorgd werd? Die zouden dus eergisteren bezorgd worden. Ik had de vraag gekregen wanneer ik ze dan wilde laten bezorgen, teruggemaild dat dat diezelfde dag nog moest. Krijg ik vandaag een mailtje met de mededeling dat ze mijn mail nu pas zien end at ze het vandaag nog gaan bezorgen. Eigenlijk wil ik iets zeggen in de trant van: "Ja, eh, leuk, pielie's, ik wil van jullie een bevestiging dat die bloemen vandaag ngo geleverd worden en als ik dat niet krijg, eis ik mijn geld terug. Ik betaal geen 35 euro voor een boeket bloemen dat niet bezorgd word" maar ik weet niet zo goed heo ik dat het beste kan verwoorden.
Oud 28-02-2013, 09:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit was alweer de vierde nacht op rij dat ik niet goed heb geslapen en het voelt alsof ik koorts heb. Maar ik moet zo in de trein naar Lelystad.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-02-2013, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Godverdorie. Dat boeket bloemen dat niet bezorgd werd? Die zouden dus eergisteren bezorgd worden. Ik had de vraag gekregen wanneer ik ze dan wilde laten bezorgen, teruggemaild dat dat diezelfde dag nog moest. Krijg ik vandaag een mailtje met de mededeling dat ze mijn mail nu pas zien end at ze het vandaag nog gaan bezorgen. Eigenlijk wil ik iets zeggen in de trant van: "Ja, eh, leuk, pielie's, ik wil van jullie een bevestiging dat die bloemen vandaag ngo geleverd worden en als ik dat niet krijg, eis ik mijn geld terug. Ik betaal geen 35 euro voor een boeket bloemen dat niet bezorgd word" maar ik weet niet zo goed heo ik dat het beste kan verwoorden.
Jezus wat slecht... Ik zou zeker een boze mail sturen, dit is natuurlijk echt geen service! Zeker iets van zeggen!
Oud 28-02-2013, 09:38
Verwijderd
Juh. Ik heb aangegeven dat ik dit erg vervelend vind en dat ik 35 euro voor een boeket bloemen betaal en dan ook verwacht dat ze op tijd worden geleverd. En dat ik vandaag van hen een bevestiging wil dat de bloemen bezorgd zijn en als ik die niet krijg, dat ik mijn geld terug verwacht.
Ik kreeg een mailtje terug dat de bloemist mijn bestelling heeft gekregen en het vandaag nog bezorg word. Als het vandaag niet bezorgd wordt, hang ik morgen aan de telefoon. Ik ben verbaal altijd een stuk beter dan op papier met dit soort dingen, dus dan bel ik ze wel even
Oud 28-02-2013, 09:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke CR, nait soezen, zoals ze hier in Groningen zeggen. Chop chop, naar de trein.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-02-2013, 10:23
Verwijderd
Fuuuuuuuuuuuu wat een kutochtend. Het enige wat ik doe is wakker worden, zien dat mijn hele ploegwhatsapp volgespamd is. Ze zouden om 10 uur trainen, en er was geen stuur. Ik regel normaal gesproken álles en ik stuur normaal gesproken ook, maar ik ben tyfus moe en ziek en alles dus ik had een keertje niets geregeld, en HEEL erg foutief vanuitgaand dat ze het zelf wel een keer konden regelen. Maar goed, alles volgespamd, complete paniek omdat er geen stuur is/was. Training laten vervallen, ook geen alternatieve training. Ik word dus wakker, ik zie die hele chaos en ik reageer 'sorry chicks, ik heb inderdaad geen stuur kunnen regelen maar daar lag mijn prioriteit niet helemaal. Ik ging er vanuit dat mensen wel even zouden meehelpen met regelen.' en vervolgens nog dat ik er niet ben met afspraken maken en dat ik ook niet ga sturen volgende week om rust te nemen.

Krijg ik meteen over me heen dat ik wél online ben geweest (_ waarom ik niet gereageerd hebt en kortom, dat het mijn schuld is dat ze niet konden trainen.

Stelletje kutwijven kunnen nooit iets zelf regelen, ik regel fucking alles zonder klagen, ik stuur ze zonder klagen tegen mijn eigen zin, maar het kan wel mijn schuld zijn als het een keertje allemaal niet lukt terwijl ik FUCKING ZIEK in bed lig?
Oud 28-02-2013, 10:25
Verwijderd
goeiemorgen.
Oud 28-02-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Fuuuuuuuuuuuu wat een kutochtend. Het enige wat ik doe is wakker worden, zien dat mijn hele ploegwhatsapp volgespamd is. Ze zouden om 10 uur trainen, en er was geen stuur. Ik regel normaal gesproken álles en ik stuur normaal gesproken ook, maar ik ben tyfus moe en ziek en alles dus ik had een keertje niets geregeld, en HEEL erg foutief vanuitgaand dat ze het zelf wel een keer konden regelen. Maar goed, alles volgespamd, complete paniek omdat er geen stuur is/was. Training laten vervallen, ook geen alternatieve training. Ik word dus wakker, ik zie die hele chaos en ik reageer 'sorry chicks, ik heb inderdaad geen stuur kunnen regelen maar daar lag mijn prioriteit niet helemaal. Ik ging er vanuit dat mensen wel even zouden meehelpen met regelen.' en vervolgens nog dat ik er niet ben met afspraken maken en dat ik ook niet ga sturen volgende week om rust te nemen.

Krijg ik meteen over me heen dat ik wél online ben geweest (_ waarom ik niet gereageerd hebt en kortom, dat het mijn schuld is dat ze niet konden trainen.

Stelletje kutwijven kunnen nooit iets zelf regelen, ik regel fucking alles zonder klagen, ik stuur ze zonder klagen tegen mijn eigen zin, maar het kan wel mijn schuld zijn als het een keertje allemaal niet lukt terwijl ik FUCKING ZIEK in bed lig?
Jezus, wat een gezeik Het zijn toch allemaal grote meisjes? Die moeten hun zaakjes ook zonder jou kunnen oplossen.
Had je vantevoren aangegeven dat je ziek bent?
Oud 28-02-2013, 10:43
Verwijderd
Goeiemorgen ^^

En ffs, hoe oud zijn ze nou helemaal. Paniekbeesten. Ik zou gewoon tegen ze zeggen: Nu even niet, kunnen jullie nou helemaal niks alleen!!!!????! Met hoofdletters, maar ik heb al Caps Lock gebruikt vandaag en dan kom ik ook weer zo agressief over
Oud 28-02-2013, 10:45
Verwijderd
Ja . Ze weten dat er bij mij altijd kans is dat ik op het laatste moment gewoon niet kan, want ik ben ziek. Ik had maandag zelfs al aangegeven liever niet het water op te gaan omdat ik me niet zo fit voelde (én het moeilijk sturen was vanwege hele harde wind met hele rare stromingen op het water en het donker was (waarbij ej op zich wel het water op kan, prima hoor ) en veel andere boten op het water, dus heel druk. Dat kost veel energie dan ) maar toen wouden ze zo graag en er was een coach en die wou ook liever het water op dus toen zijn we wel gegaan. Die dinsdag stortte ik helemaal compleet in en heb ik gezegd dat ik ziek was. Tóen snapte mijn ploeg kennelijk wel wat het zinnetje 'ik ben ziek dus ik kan niet sturen maar ik probeer wel iemand anders te regelen!' betekende, want toen heeft iemand anders een stuur geregeld. Nou ja, toen was het woensdag, heb ik nogmaals gezegd 'jongens, dit wordt het niet, ik ga naar mijn ouders, vervangende stuurtjes moeten de hele week geregeld worden. Kan een van jullie toevallig een van mijn andere stuurafspraken overnemen?'. Waar overigens niet eens een reactie op kwam :') stel je voor, zelf sturen.
Oud 28-02-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Godverdorie. Dat boeket bloemen dat niet bezorgd werd? Die zouden dus eergisteren bezorgd worden. Ik had de vraag gekregen wanneer ik ze dan wilde laten bezorgen, teruggemaild dat dat diezelfde dag nog moest. Krijg ik vandaag een mailtje met de mededeling dat ze mijn mail nu pas zien end at ze het vandaag nog gaan bezorgen. Eigenlijk wil ik iets zeggen in de trant van: "Ja, eh, leuk, pielie's, ik wil van jullie een bevestiging dat die bloemen vandaag ngo geleverd worden en als ik dat niet krijg, eis ik mijn geld terug. Ik betaal geen 35 euro voor een boeket bloemen dat niet bezorgd word" maar ik weet niet zo goed heo ik dat het beste kan verwoorden.
Je hebt het zojuist toch gedaan? Alleen 'pielies' is misschien niet chique.
Oud 28-02-2013, 10:46
Verwijderd
En HAHA, overigens lees ik net dat het hele water dicht ligt, dus dat ze niet eens hadden kúnnen roeien.
Oud 28-02-2013, 10:48
Verwijderd
En dit zijn dus meiden in de leeftijd van 18-22 ofzo. Waarbij de 18-jarige nog wel het beste reageert met 'Er is gewoon niet goed gecommuniceerd, we hebben het er later wel even over!'

Wat nou niet gecommuniceerd moeilijk he, zelf een keertje op tijd vragen of dingen geregeld zijn.
Oud 28-02-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het zojuist toch gedaan? Alleen 'pielies' is misschien niet chique.
Citaat:
Juh. Ik heb aangegeven dat ik dit erg vervelend vind en dat ik 35 euro voor een boeket bloemen betaal en dan ook verwacht dat ze op tijd worden geleverd. En dat ik vandaag van hen een bevestiging wil dat de bloemen bezorgd zijn en als ik die niet krijg, dat ik mijn geld terug verwacht.
Ik kreeg een mailtje terug dat de bloemist mijn bestelling heeft gekregen en het vandaag nog bezorg word. Als het vandaag niet bezorgd wordt, hang ik morgen aan de telefoon. Ik ben verbaal altijd een stuk beter dan op papier met dit soort dingen, dus dan bel ik ze wel even
En ik heb dus niet eens pielie's gezegd)

Citaat:
En dit zijn dus meiden in de leeftijd van 18-22 ofzo. Waarbij de 18-jarige nog wel het beste reageert met 'Er is gewoon niet goed gecommuniceerd, we hebben het er later wel even over!'

Wat nou niet gecommuniceerd moeilijk he, zelf een keertje op tijd vragen of dingen geregeld zijn.
Maar wat heb je nu op alles geraageerd dan? Ik ben zo slecht in dat soort dingen, ik word dan alijd meteen boos enzo
Oud 28-02-2013, 11:06
Verwijderd
Nee, ik heb alleen gezegd 'Yo, ik vind dit echt GEEN chille reactie maar ik bespreek dit soort shit niet over whatsapp, we hebben het er nog wel over'

En toen voor de zekerheid nog maar even 3 keer dat ik niet kom met afspraken maken en dat ik volgende week niet stuur. Ze mogen zelf wel even shit regelen.

En ik ben ook best wel boos. Zij ook. Ik vind dat ik in dit geval gelijk heb uiteraard voor zover er sprake is van gelijk hoor . Ik bedoel, tuurlijk had ik duidelijker kunnen zijn, maar voor mij geen reden om zoveel extra moeite te doen om duidelijk te maken dat zij ook eens wat moeten doen terwijl andere ploegen wel gewoon snappen dat ze even mee moeten helpen met zoeken. Ik bedoel, zij willen ten slotte het water op, ik niet.
Oud 28-02-2013, 11:07
Verwijderd
Ah. Nou, mooi. Wel een beetje zonde van die vijfendertig euro, als je het mij vraagt.
Oud 28-02-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb alleen gezegd 'Yo, ik vind dit echt GEEN chille reactie maar ik bespreek dit soort shit niet over whatsapp, we hebben het er nog wel over'

En toen voor de zekerheid nog maar even 3 keer dat ik niet kom met afspraken maken en dat ik volgende week niet stuur. Ze mogen zelf wel even shit regelen.

En ik ben ook best wel boos. Zij ook. Ik vind dat ik in dit geval gelijk heb uiteraard voor zover er sprake is van gelijk hoor . Ik bedoel, tuurlijk had ik duidelijker kunnen zijn, maar voor mij geen reden om zoveel extra moeite te doen om duidelijk te maken dat zij ook eens wat moeten doen terwijl andere ploegen wel gewoon snappen dat ze even mee moeten helpen met zoeken. Ik bedoel, zij willen ten slotte het water op, ik niet.
Pff, wat een gezever. En dat noemt zich volwassen Kun je het daar over een tijd wel met hen over hebben dan? Want ik vind dit echt heel kinderachtig
Citaat:
Ah. Nou, mooi. Wel een beetje zonde van die vijfendertig euro, als je het mij vraagt.
Vanwege de bloemen of vanwege het gezeik? Ik vind het een hoop gedoe en wat ik zeg, als die dingen morgen niet bezorgd zijn dan hang ik aan de telefoon en ga ik net zo lang stampij maken totdat ik ijn geld terugkrijg. Daar bestel ik dus ook nooit meer bloemen
Oud 28-02-2013, 11:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat een miepjes zeg, Frayne. Ziek is ziek hoor. Als ze dat al wisten moeten ze gewoon hun bek houden.

Over ziek gesproken: Ik ben gisteren maar iets van 7 uurtjes wakker geweest en voel me nu echt zo slap als een vaatdoek. Gelukkig niet meer misselijk, dat scheelt weer. Ik baal echt dat ik niks aan m'n studie heb kunnen doen, want elke keer is er wel iets waardoor ik geen tijd heb of achterloop.
Volgens mij haat ik mijn studie zo erg dat mijn lichaam er gewoon tegen protesteert. Tasty than.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-02-2013, 11:13
Verwijderd
Ik zou nu al mekkeren over korting of iets. Ze bieden een service en de service wordt niet naar behoren uitgevoerd. Ik zou zeggen dat je alleen voor de bloemen betaalt en de service terugbetaald moet worden.
Oud 28-02-2013, 11:16
Verwijderd
Ik zorg wel dat we het erover gaan hebben . Toevallig is de doos die mij nu zo de schuld loopt te geven überhaupt niet echt mijn favoriete persoon . Eerder had ze al een keer de prachtige opmerking 'Ja dag, ik ga toch niet uit bed komen om te sturen' met in stilte er achter aan 'daar hebben we jou toch voor' toen ik een keer voorstelde dat zij zou gaan sturen.
Oud 28-02-2013, 11:19
Verwijderd
Ja maar ik heb dat nu al gestuurd, dat als ze vandaag niet bezorgd worden, ik dan mijn geld terug wil. Het is toch oko een beetje stom om daar nu achteraan te sturen "Oh ja, maar ik heb me bedacht, ik wil nu al een gedeelte van mijn geld terug."
Oud 28-02-2013, 11:20
Verwijderd
De bloemen an sich, Ing
Oud 28-02-2013, 11:26
Verwijderd
Ik vind dat geen waste of money. Bloemen (L) Maar goed, smaken verschillen

Oud 28-02-2013, 11:28
Verwijderd
Mja, ik heb dan ook helemaal niets met planten en bloemen
Oud 28-02-2013, 11:31
Verwijderd
Oh jawel! Ik ben echt zó blij dat we dalijk een huis met een tuin hebben! Niet dat ik nu een geoefende tuinierder ben, maar het is zo fijn om met je vingers in de grond te zitten, lekker rommelen en bloemen planten en kruidenbakjes bijhouden en schoffelen en en en en buiten en met je vingers in de grond <3
Oud 28-02-2013, 11:35
Verwijderd
Het gevoel van opgedroogde grond onder je nagels :ril:

Niet dat ik bang ben om vuile pootjes te krijgen ofzo, maar gewoon dat gevoel is zo afschuwelijk.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.