Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2013, 09:57
Verwijderd
Goedemorgen!
Het was een leuke bruiloft gisteren, het is alleen een beetje jammer dat de nieuwe trombone van mijn vriendje is gevallen nu onbruikbaar is geworden en gemaakt moet worden. Ik vind het zo kut voor 'm
Advertentie
Oud 02-03-2013, 10:04
Verwijderd
Goeiemorgen!

Citaat:
Goedemorgen!
Het was een leuke bruiloft gisteren, het is alleen een beetje jammer dat de nieuwe trombone van mijn vriendje is gevallen nu onbruikbaar is geworden en gemaakt moet worden. Ik vind het zo kut voor 'm
Oei, dat klinkt als een duur grapje
Oud 02-03-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen!



Oei, dat klinkt als een duur grapje
Ja, dat niet alleen, maar het was ook echt wel zijn grote trots. Hij heeft tien jaar bij die band gespeeld met een verrotte trombone die prima klonk maar er schandalig uitzag. En daar is nooit iets mee gebeurd. Hij had eindelijk de trombone van zijn dromen en nu, tweede optreden met zijn nieuwe en hij valt. Zangeres van de band gaf al aan dat het wel uit de bandpot kan (want bandongeluk en royale bandpot) en een vriendin van ons zei al dat het ook wel van haar BA-verzekering af zou kunnen. Maar dan nog, ik vind het echt heel rot voor 'm.
Oud 02-03-2013, 10:35
Verwijderd
Volgens mij heb ik net mijn allereerste Jehova of iets van dien aard weggestuurd. Er belde iemand aan die haar naam noemde en dat ze graag een uitnodiging wilde achterlaten om Jezus zijn sterven te herdenken. Toen begon ik al heel veel 'Nee, dank u, sorry, nee helemaal niet te zeggen' en zei ze 'Oh ok, dank u, dag.' en op dat moment begon Phoebe te roepen waarom ik Jehova's wegstuur (vanuit bed), zo duidelijk was het dus wat ik aan de lijn had ^^
Oud 02-03-2013, 10:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, het leek mij heel lollig een Vlaamse Jehova met een debiel accent en een zachte g aan de deur te hebben
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-03-2013, 10:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Coma was absoluut het juiste woord, niet lang na dat ik die toestand had geproefd, was ik uitgeschakeld tot ik me absoluut een complete hartverzakking schrok toen jij boven kwam en jou daarmee een hartverzakking bezorgde


Naar mijn gevoel ben jij pas heeeeeel laat komen slapen, ik had het idee dat het 5 uur was ofzo, ik heb het nog gevraagd, maar ik vermoed dat duidelijk praten er op dat moment niet bij was.


Phoebe heeft gebirdsit toen ik op vakantie was en toen ik terugkwam hadden we zoveel lol en wou ik haar nog de 'magie' van Belgisch Limburg laten zien, dat ze maar wat langer is gebleven.
We zijn in een hypermarket geweest, een grotere Aldi (omdat ze de kleine al zo geweldig vond ), Tongeren, de Borreberg met de uitkijktoren en de watermolen in het park, gisteravond door omstandigheden aan de andere kant van het land: het Belgisch-Nederlandse puzzelgebied Baarle-Hertog-Nassau en vandaag staat Hasselt nog op de planning en dan vertrekt ze vanavond weer naar huis met een heleboel Vlaamse woorden en een zachte g.
Daarna lag ik echt compleet in een scheur, ook niet gemerkt

Eh, nee, blijkbaar niet, maar het was half 3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-03-2013, 10:44
Verwijderd
Dit jaar is Pinkpop waar ik heen moet, maar ik heb geen geld. Dus ik moet maar meegenieten vanuit de achtertuin.
Oud 02-03-2013, 10:52
Verwijderd
Ik heb zin om uitgebreid te koken en iets lekkers te bakken voor daarna... Hmm... Ik heb te weinig kookboeken
Oud 02-03-2013, 11:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb zin om uitgebreid te koken en iets lekkers te bakken voor daarna... Hmm... Ik heb te weinig kookboeken
zou het niet fantastisch zijn als er een medium bestond waar oneindig veel recepten op staan...?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-03-2013, 11:21
Verwijderd
Kookboeken zijn leuker
Oud 02-03-2013, 11:22
Verwijderd
Jongens dinsdag 15 graden en volop zon en afgezien van 4 uurtjes college in de ochtend ben ik vrij Studeren in het park JOEPIE.
Oud 02-03-2013, 11:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Weeronline zegt dat het hier maar 12 wordt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Weeronline zegt dat het hier maar 12 wordt
Ha ja, koude noorden he
Oud 02-03-2013, 11:25
Verwijderd
Ik ga couscous met groentespiesjes maken
Oud 02-03-2013, 11:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ha ja, koude noorden he
Óf jij bent te optimistisch!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Óf jij bent te optimistisch!
Weer.nl zegt het en die hebben ALTIJD gelijk
Oud 02-03-2013, 11:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kookboeken zijn leuker
dat is ook wel zo
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-03-2013, 11:29
Verwijderd
En ha, zo te zien moet ik een pleitnota schrijven over gedwongen opname van een zwangere psychiatrische patient met een alcoholprobleem, superinteressant
Oud 02-03-2013, 11:30
Verwijderd
Citaat:
dat is ook wel zo
Ja, het liefst zo groot en uitgebreid mogelijk. Met alle achtergrond informatie over een gerecht en ingrediënten enzo! Ik word echt veel te gelukkig van een goed kookboek
Oud 02-03-2013, 11:30
Verwijderd
Behalve mijn opruimwoede is mijn studiemotivatie ook licht verontrustend
Oud 02-03-2013, 11:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
even neuzen bij de slegte dus?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-03-2013, 11:34
Verwijderd
Ik wil daar kruidenbrood bij maken, maar daar heb ik een broodpan voor nodig. En die heb ik niet. Hmmm.
Oud 02-03-2013, 11:36
Verwijderd
Vanavond rijst met kip, omnom.
Oud 02-03-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
even neuzen bij de slegte dus?
Ik heb al vrij veel kookboeken maar nooit genoeg, vind ik zelf En ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen totdat we verhuisd zijn.
Oud 02-03-2013, 11:42
Verwijderd
Ik heb maar één kookboek. En nog nooit gebruikt. Wel heb ik een lade waar allemaal papiertjes met summier overgeschreven richtlijnen voor gerechten in liggen. Dat moet ik eigenlijk eens uitzoeken, maar mja.
Oud 02-03-2013, 11:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou heb ik alwéér een zere kaak, ik kan m'n mond nauwelijks genoeg opendoen om een dubbele boterham
te eten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 11:51
Verwijderd
Misschien moet je dat eens bij de tandarts aan de kaak stellen ,:D::D;D:
Oud 02-03-2013, 11:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb straks een tweede date met die ene jongen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 11:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Misschien moet je dat eens bij de tandarts aan de kaak stellen ,:D::D;D:
Heb ik al eens gedaan, maar er kan niet echt direct wat aan gedaan worden. Ik kan misschien doorgestuurd worden en dan moeten er foto's worden gemaakt. Maar wat er daarná kan gebeuren.. volgens mij niet zoveel.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb straks een tweede date met die ene jongen
Oud 02-03-2013, 12:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tegenvallend eigenlijk
Hmja, ik ook, was er wel een beetje bang voor omdat het al heel awesome was, dus ze hebben de lat erg hoog gelegd voor zichzelf. Vind het gelukkig nog niet unwatchable misschien dat het beter wordt verder in het seizoen
__________________
you're not my demographic
Oud 02-03-2013, 12:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet maar niet met 'm zoenen, want ik krijg m'n mond nauwelijks open :;d
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 12:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb al vrij veel kookboeken maar nooit genoeg, vind ik zelf En ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen totdat we verhuisd zijn.
ahhaha jij bent er dus zo eentje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-03-2013, 12:23
Verwijderd
De trombone van zijn dromen
Oud 02-03-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Behalve mijn opruimwoede is mijn studiemotivatie ook licht verontrustend
:nerdboks: Ik moet zometeen naar een verjaardag en in plaats van content te zijn met een dagje vrij heb ik mijn acht uur slaap van vandaag ingeruild voor twee uur slaap en zes uur compenserend studeren.
Oud 02-03-2013, 12:39
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Mag ik wat van jullie studiemotivatie overnemen dan? Ik ben net terug van vakantie en ik had afgelopen week eigenlijk mijn artikel moeten schrijven, dus nu ben ik met heel veel tegenzin alle documenten aan het opzoeken, die ik half december voor het laatst gezien heb . Ik weet helemaal niet of ik dit wel wil. Toen ik bezig was met mijn onderzoek was het prima, maar om het nou naast mijn werk te doen, hmm.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 12:46
Verwijderd
Donderdag wordt het 16 graden en ik heb natuurlijk weer tot 4uur les.
Oud 02-03-2013, 12:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Het is tot half 7 licht! En bovendien kun je in de pauzes toch naar buiten?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Hmja, ik ook, was er wel een beetje bang voor omdat het al heel awesome was, dus ze hebben de lat erg hoog gelegd voor zichzelf. Vind het gelukkig nog niet unwatchable misschien dat het beter wordt verder in het seizoen
De laatste vond ik wel aardig

Citaat:
Ik moet maar niet met 'm zoenen, want ik krijg m'n mond nauwelijks open :;d
Ik stem tegen

Citaat:
:nerdboks: Ik moet zometeen naar een verjaardag en in plaats van content te zijn met een dagje vrij heb ik mijn acht uur slaap van vandaag ingeruild voor twee uur slaap en zes uur compenserend studeren.
Oke, jij wint wel duidelijk. Denk ik. Hoewel ik me de afgelopen week ook maximaal 5 a 6 uur slaap per nacht gunde om te kunnen studeren en alles te doen wat ik verder wilde doen Ik heb net m'n planning voor de aankomende drie weken gemaakt en toen deed ik wel een beetje omnomnom bij het bekijken van de onderwerpen.
Oud 02-03-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Donderdag wordt het 16 graden en ik heb natuurlijk weer tot 4uur les.
Post jij ook wel eens iets opgewekts?
Oud 02-03-2013, 12:55
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Veel plezier vanmiddag CR! Wat gaan jullie doen?

En sann, jouw enthousiasme over je studie werkt wel aanstekelijk .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Post jij ook wel eens iets opgewekts?
Alleen als de leuke dingen op de goede momenten zijn. En dat is het meestal niet.
Oud 02-03-2013, 12:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik stem tegen
Jij hebt er weinig over te zeggen

Citaat:
Veel plezier vanmiddag CR! Wat gaan jullie doen?
Dank! Gewoon nog eens koffie en kletsen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 12:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alleen als de leuke dingen op de goede momenten zijn. En dat is het meestal niet.
Dan zou ik m'n leven maar eens onder de loep nemen als ik jou was. Of m'n instelling aanpassen. Kom op, er gebeuren vast wel leuke dingen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 12:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Donderdag wordt het 16 graden en ik heb natuurlijk weer tot 4uur les.
Ik tot 10 uur, dus niet zeuren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-03-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier vanmiddag CR! Wat gaan jullie doen?

En sann, jouw enthousiasme over je studie werkt wel aanstekelijk .


Citaat:
Alleen als de leuke dingen op de goede momenten zijn. En dat is het meestal niet.
Zwaar levuh.

Citaat:
Jij hebt er weinig over te zeggen



Dank! Gewoon nog eens koffie en kletsen.
En zoenennnnnn

Oud 02-03-2013, 13:01
Verwijderd
Goed ik moet richting m'n werk, veel plezier CR!
Oud 02-03-2013, 13:01
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Sadye, het is toch fijn dat het 16 graden wordt? Crisis hee, om 4 uur is het ook nog wel lekker weer hoor. Niet te veel zeuren, er zijn ook leuke dingen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik m'n leven maar eens onder de loep nemen als ik jou was. Of m'n instelling aanpassen. Kom op, er gebeuren vast wel leuke dingen
Als mijn ouders me meer vrijheid gaven ja. Maardat doen ze niet.
Oud 02-03-2013, 13:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nooooo, ik merk net dat mijn spijkerbroek ik gescheurd. Nu heb ik er nog maar 2.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.