Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Sadye, het is toch fijn dat het 16 graden wordt? Crisis hee, om 4 uur is het ook nog wel lekker weer hoor. Niet te veel zeuren, er zijn ook leuke dingen.

Ja ja, maar dat is ook lekker, maar niet als je opo school zit. Nog 2maanden en vakantie.
Advertentie
Oud 02-03-2013, 13:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goed ik moet richting m'n werk, veel plezier CR!
Dank dank Werkze!

Citaat:
Als mijn ouders me meer vrijheid gaven ja. Maardat doen ze niet.
Ik snap ook wel dat er soms vervelende dingen kunnen spelen in je leven (zoals bij iedereen), maar dan nog blijven er toch ook wel kleine leuke dingen gebeuren?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 13:04
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Dus ga je er daarna van genieten! Vooruit, genoeg gediscussieerd.

Hm, ik kom er net achter dat ik in een oude versie van mijn artikel zit te werken . Ik heb echt geen idee meer wat ik allemaal veranderd had.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 13:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik geloof dat het meevalt maar ik zit in Word Starter te werken en dat werkt ook niet lekker. Wie heeft er tips om je aantal woorden te halveren? Ik geloof dat ik gewoon moet herschrijven .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 13:08
Verwijderd
We eten vanavond soep met pannekoeken <3
Oud 02-03-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Dank! Gewoon nog eens koffie en kletsen.
Koffie voor het zoenen.

Citaat:
Als mijn ouders me meer vrijheid gaven ja. Maardat doen ze niet.
Neenee, zo werkt het natuurlijk niet. Je legt nu de verantwoordelijkheid voor jouw leven ergens anders, namelijk bij je ouders. Zo'n onverantwoordelijk iemand zou ik ook niet zoveel vrijheid geven als het mijn kind was.
Oud 02-03-2013, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik geloof dat het meevalt maar ik zit in Word Starter te werken en dat werkt ook niet lekker. Wie heeft er tips om je aantal woorden te halveren? Ik geloof dat ik gewoon moet herschrijven .
Alles printen en dan met de rode pen erdoorheen en schrappen

Citaat:
Koffie voor het zoenen.
Volgens mij zei je de vorige keer precies hetzelfde Overigens hebben we toen allebei thee gedronken, dus misschien valt het mee.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 13:18
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hmm, misschien ook nog wel een idee. Ik ben nu mijn oude verslag/ scriptie aan het lezen en de hoofdpunten op een blaadje aan het zetten. Dan ga ik de belangrijkste zinnen overnemen (want is al in goed Engels, dat is ook wel fijn) en kijken of ik er een lopend verhaal van kan maken. Ik ben al aan het schrappen geweest achter de computer, maar dat werkt niet lekker. Elke keer heb ik het idee dat ik mijn goed lopende verhaal aan het opeten ben .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 13:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Schrappen en herschrijven werkt voor mij inderdaad vaak het best op papier ipv op de computer, omdat je het overzicht bewaart
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 13:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De laatste vond ik wel aardig
Ik heb hem nog niet gezien! Maar ligt het aan mij of hebben ze de afleveringen ingekort? Het is zo snel voorbij opeens.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-03-2013, 13:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik geloof dat het meevalt maar ik zit in Word Starter te werken en dat werkt ook niet lekker. Wie heeft er tips om je aantal woorden te halveren? Ik geloof dat ik gewoon moet herschrijven .
Wat CR zegt en eens door een ander laten lezen en die hetzelfde laten doen, ander paar ogen werkt ook altijd goed
__________________
you're not my demographic
Oud 02-03-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:



Neenee, zo werkt het natuurlijk niet. Je legt nu de verantwoordelijkheid voor jouw leven ergens anders, namelijk bij je ouders. Zo'n onverantwoordelijk iemand zou ik ook niet zoveel vrijheid geven als het mijn kind was.
Dankjewel
Oud 02-03-2013, 15:25
Verwijderd
Citaat:
@Steffie Lebbis is toch helemaal niet leuheuk?
Hij is nogal vol van zichzelf, maar los daarvan vind ik hem wel leuk.
Oud 02-03-2013, 15:39
Verwijderd
Ik heb onze mixer gemold toen ik het deeg voor het panbrood aan het maken was Scheelt dat ik dat achterlijke ding verder toch nooit gebruikte.
Oud 02-03-2013, 16:02
Verwijderd
Wat leuk CR! Ga je nu wel in je hete zwarte pakje?
Citaat:
Jongens dinsdag 15 graden en volop zon en afgezien van 4 uurtjes college in de ochtend ben ik vrij Studeren in het park JOEPIE.
Noh! Den Haag ook maar twaalf, maar dat scheelt alsnog meer dan graden met vandaag!

Citaat:
Behalve mijn opruimwoede is mijn studiemotivatie ook licht verontrustend
Emg, je wordt nog eens een ander mens.
Oud 02-03-2013, 16:06
Verwijderd
Oh en nog een blije nerd, ik heb dit boek en hoewel ik helemaal geen zin heb in studeren en werken en afstuderen en alles wat daar op lijkt, heb ik wel heel veel zin in dit. <3333
Oud 02-03-2013, 16:21
Verwijderd
Oh yes, ik word er steeds beter in om Jehova's af te wimpelen!

Valt me wel op dat ze tegenwoordig niet meer zeggen dat ze Jehova's Getuigen zijn, of is dat iets plaatselijks hier?
Oud 02-03-2013, 16:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga vanavond naar huis, maar ik weet nog niet of ik dat wel of niet leuk vind
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-03-2013, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Oh yes, ik word er steeds beter in om Jehova's af te wimpelen!

Valt me wel op dat ze tegenwoordig niet meer zeggen dat ze Jehova's Getuigen zijn, of is dat iets plaatselijks hier?
grappig, ik postte hier van de week ook iets over. Ze zeiden idd niet dat ze jehova's waren (hoewel ik ze aan hun manier van kleden in een fractie van een seconde herkende). Een van de twee zei dat ze vrijwilligerswerkers waren en dat ze dingen vertelde over de bijbel.
Oud 02-03-2013, 17:08
Verwijderd
Ik wil jehova's op de koffie Maar ze komen maar niet.
Oud 02-03-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wat leuk CR! Ga je nu wel in je hete zwarte pakje? .
Tsssk dat kán toch helemaal niet, gekke Kwis.
Oud 02-03-2013, 17:18
Verwijderd
Als je jehovas wil wegjagen moet je een mariabeeld bij je dragen of in de gang zetten. Dan komen ze nooit meer terug.
Oud 02-03-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
grappig, ik postte hier van de week ook iets over. Ze zeiden idd niet dat ze jehova's waren (hoewel ik ze aan hun manier van kleden in een fractie van een seconde herkende). Een van de twee zei dat ze vrijwilligerswerkers waren en dat ze dingen vertelde over de bijbel.
Bij was was het een jongen van eind twintig, keurig gekleed. Ik had het in eerste instantie niet door maar gelukkig viel het kwartje toen hij begon met praten: 'U kent mij niet, maar ik ben huppeldepup, en wij organiseren binnenkort een bijeenkomst over de dood van Jezus. Mag ik een uitnodiging in uw brievenbus doen?"

Soms is die intercom best fijn
Oud 02-03-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel
Ben je het niet met me eens?

Ik heb verder niets tegen jou persoonlijk hoor, ik vind je een aardig meisje. Maar gewoon, het leven is makkelijker als je dat soort dingen begrijpt.
Oud 02-03-2013, 17:56
Verwijderd
Ik vind dat jij net zo'n soort open geest hebt als Paranoide, Etma, het lijkt of jullie dingen op dezelfde manier 'begrijpen'. En die mensen zijn zeldzaam. Ik vind jou een slimme lieverd <3
Oud 02-03-2013, 17:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat leuk CR! Ga je nu wel in je hete zwarte pakje?
Nou nee

Citaat:
Tsssk dat kán toch helemaal niet, gekke Kwis.
DAT KAN NIET NEE

Spoiler
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ben je het niet met me eens?

Ik heb verder niets tegen jou persoonlijk hoor, ik vind je een aardig meisje. Maar gewoon, het leven is makkelijker als je dat soort dingen begrijpt.
Ik begrijp het wel hoor. en dankje
Oud 02-03-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Nou nee



DAT KAN NIET NEE

Spoiler
Hoe was het???
Oud 02-03-2013, 18:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk hoor gewoon. Niet echt vonken ofzo, maar aardige jongen, gezellig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Leuk hoor gewoon. Niet echt vonken ofzo, maar aardige jongen, gezellig.
Leuk genoeg om nog eens te gaan?
Oud 02-03-2013, 18:58
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
mijn buren vinden me zielig omdat ik in de gangkast slaap, ze denken dat ik daar de moord stik en dat het ongezond is. Integendeel, het is zo knus en fijn in dat hokkie <3
Oehh, een (soort van) bedstede?

Citaat:
Phoebe heeft gebirdsit toen ik op vakantie was en toen ik terugkwam hadden we zoveel lol en wou ik haar nog de 'magie' van Belgisch Limburg laten zien, dat ze maar wat langer is gebleven.
We zijn in een hypermarket geweest, een grotere Aldi (omdat ze de kleine al zo geweldig vond ), Tongeren, de Borreberg met de uitkijktoren en de watermolen in het park, gisteravond door omstandigheden aan de andere kant van het land: het Belgisch-Nederlandse puzzelgebied Baarle-Hertog-Nassau en vandaag staat Hasselt nog op de planning en dan vertrekt ze vanavond weer naar huis met een heleboel Vlaamse woorden en een zachte g.
Ah, klinkt erg plezant!
Oud 02-03-2013, 19:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuk genoeg om nog eens te gaan?
Ja hoor. Al was het alleen al omdat het goed voor me is hier een beetje mee te 'oefenen'
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor. Al was het alleen al omdat het goed voor me is hier een beetje mee te 'oefenen'
Haha, zeg dat maar niet hardop.
Oud 02-03-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat jij net zo'n soort open geest hebt als Paranoide, Etma, het lijkt of jullie dingen op dezelfde manier 'begrijpen'. En die mensen zijn zeldzaam. Ik vind jou een slimme lieverd <3
Oh. Ik word hier serieus stil van en ben er een tijdje over aan het nadenken hoe ik erop moet reageren, maar ik weet het niet! Wat lief van je om te zeggen.

Citaat:
Ja hoor. Al was het alleen al omdat het goed voor me is hier een beetje mee te 'oefenen'
Ik moest hier een beetje om lachen. Maar fijn dat het leuk was!
Oud 02-03-2013, 19:17
Verwijderd
Ik heb een bed gehad voor mijn verjaardag.
Oud 02-03-2013, 19:24
Verwijderd
Het eten was goddelijk! Her brood was wat zwaarder dan ik denk dat het moet zijn, maar het was iig gelukt en dat ik helemaal niet verwacht. Hmmmm <3
Oud 02-03-2013, 19:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, zeg dat maar niet hardop.
Tegen hem? Nee zeg

Citaat:
Ik moest hier een beetje om lachen. Maar fijn dat het leuk was!
Wat denken jullie eigenlijk dat ik bedoel met 'oefenen'
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-03-2013, 19:29
Verwijderd
'Ga jij maar lekker geduld oefenen, Bert, dan ga ik intussen wel op mijn trompet oefenen!'
Oud 02-03-2013, 19:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Lebbis was leuk! Lekker zeiken op bultrugactivisten en hypocriete vleeseters die selectief verontwaardigd zijn <3 Ik vond hem in zijn voorstellingen op tv vaak een beetje teveel zeikend, en ondanks dat ie dat wel vaak doet, is het wel een sympathieke vent nu ik hem irl heb meegemaakt.

Er kwamen ook twee mensen te laat die per ongeluk bij het andere theatergebouw stonden, en die werden vrij vriendelijk aangesproken door Lebbis ("leuk dat jullie er zijn, nou we hadden het over dit en dat"). De meeste andere cabaretiers hebben vaak zo'n ego dat ze beledigd zijn als iemand, om wat voor reden dan ook, te laat binnenkomt. Dus, +1 voor Lebbis
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-03-2013, 19:53
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Tof dat het gezellig was CR! Leuke mensen (leren) kennen geeft mij altijd energie .

En Etmakas, tof, wat voor bed? En wanneer ben je jarig dan?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
En Etmakas, tof, wat voor bed? En wanneer ben je jarig dan?
Eh, in mei.

En gewoon, een lattenbodem met pootjes en een matras. De pootjes liggen nu ergens in een kast, want we konden mijn frame nog repareren.
Oud 02-03-2013, 20:08
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Had je geen bed dan? Of geen matras?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 20:12
Verwijderd
Halloooo ik eet te veel kaneelamandelen en misschien ook te veel wijn, wie doet er mee? Het is wel fijn.
Oud 02-03-2013, 20:12
Verwijderd
Jawel, maar daar was ik met mijn drieëntachtig kilo doorheen gezakt.
Oud 02-03-2013, 20:15
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Halloooo ik eet te veel kaneelamandelen en misschien ook te veel wijn, wie doet er mee? Het is wel fijn.
Kaneelamandelen .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2013, 20:17
Verwijderd
Drieëntachtig kilo is trouwens figuurlijk.
Oud 02-03-2013, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Kaneelamandelen .
Ja he. Ik zou bijna willen dat ik ze nooit had ontdekt want ze zijn niet aan te slepen sindsdien.

Citaat:
Drieëntachtig kilo is trouwens figuurlijk.
Weten we toch kleintje.
Oud 02-03-2013, 20:19
Verwijderd
Oei, ik las kaneelamandelen, en dan moet ik natuurlijk hard 'NOM!' posten!
Oud 02-03-2013, 20:20
Verwijderd
NOM!
Oud 02-03-2013, 20:22
Verwijderd
Ohnomnomnomnomnom!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.