Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2013, 15:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben met Pip in dat je 't iig overal moet proberen, maar ik snap ook heel goed dat het heel moeilijk is om iets te vinden. Ik heb de mazzel dat ik een vast contract heb, maar veel van mijn collega's werden er zonder pardon uitgeflikkerd omdat ze te oud waren. Als je boven de 20 bent ben je gewoon voor veel baantjes al te oud en dat is belachelijk, maar waar. Een vriendin/ex-collega van me is nu ook al bijna een jaar op zoek naar een ander baantje, en dat terwijl ze heeft gestudeerd en overal solliciteert waar ze maar kan.
Ik heb zelf ook mazzel gehad, want toen ik stopte met school heb ik 8 maanden thuis gezeten totdat mijn moeder aan een oud-collega vroeg of ze mss wat voor me had. Zo ben ik op 't station beland. Verder wilden ze me ook nergens hebben.
Ik reageer ook niet nergens op, ik krijg alleen geen reactie terug. Dan ga ik er maar van uit dat ik 'niet in het team pas' of whatever ze sturen als je niet goed genoeg en/of te oud bent

Ik wil heus wel 2 baantjes van 12 uur, of 3, maar dan moet er wel iemand überhaupt reageren op een sollicitatie. Want dat doen ze tegenwoordig ook niet meer, en als ze dat wel doen, is het na een week of 6, soms langer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 04-03-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
ham, mozzarella, cherrytomaatjes, rucola, pesto, champignons?
Champignons Vriendje houdt het meeste van vrij traditionele pizza's, dus ik hou 't op paprika, uien, champignons, worst, tomatensaus en kaas!
Oud 04-03-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ga pizza maken. Wat is daar lekker op? Worst, geraspte kaas, paprika, uien ....?
Alles wat niet zuivel (met uitzondering van kaas) of zetmelig is en in de oven kan is lekker op de pizza.
Oud 04-03-2013, 15:37
Verwijderd
Ik ga boodschappen doen, daaaag!
Oud 04-03-2013, 15:37
Verwijderd
Of anders allemaal kleinere pizza's.
Oud 04-03-2013, 15:37
Verwijderd
Oud 04-03-2013, 15:39
Verwijderd
Yo dawg!

En oooooohhh, ik moet het potje tegen mijn haar duwen en dan erlangs wrijven. Hmmm, dat kunnen we dus niet op het korte haar proberen en in mijn lange kant zitten al paarse extensions. Pffff. Nou ja, maar wat frutselen dan.
Oud 04-03-2013, 15:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
/spam want ik ben heel trots

[afbeelding]
Oh, gaaf
Citaat:
Miek, ben je al naar huis gegaan?
Ja, ik heb rustig op de bank gelegen met ijsthee en een brownie en nu is mijn buikpijn wat gezakt

//Ik heb alleen ervaring met weekend/vakantiebaantjes zoeken en dat is geen makkie in deze omgeving. Ik heb geen eigen vervoer en bussen naar mijn huis stoppen met rijden om 11 uur 's avonds. De horeca viel dus al af. Bij winkels in de omgeving lopen ze al over van de krachten en áls er ergens een briefje hangt, krijgen ze minimaal 20 reacties van jonge meiden die willen. En ja, ik reageerde elke keer En elke keer was er iemand die meer ervaring had en/of jonger was. Ach, dan maar geen baantje. Zo lang het nog niet nodig is, ben ik nog dik tevreden met mijn vrijwilligerswerk. Duisent meer voldoening dan in een suffe winkel staan en hallo ervaring
Ohja, en voor mijn zomerbaantje had ik niet eens een serieus sollicitatiegesprek :') Ik vulde een formulier in, stuurde dat op, kletste wat met de leidinggevende en kreeg mijn baantje. En ik heb weer een brief binnen waarbij ik weer gevraagd ben voor aankomende zomer, dus Wederom: hallo ervaring! (ook al is het in een geheel andere sector)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-03-2013, 15:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik reageer ook niet nergens op, ik krijg alleen geen reactie terug. Dan ga ik er maar van uit dat ik 'niet in het team pas' of whatever ze sturen als je niet goed genoeg en/of te oud bent
Oh, ik bedoelde ook niet dat je nergens op reageerde, maar dat je gewoon moet blijven proberen en reageren op whatever je vind. en idd, veel bedrijven zijn fuckers die niks van zich laten horen. Zo ook de toko waar ik werk. Srsly, hoeveel mensen er al naar me toe zijn gekomen met hun CV, omdat ze nooit meer wat gehoord hadden is opmerkelijk hoog.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2013, 15:40
Verwijderd
Oud 04-03-2013, 15:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pizz-ception.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2013, 15:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, ik bedoelde ook niet dat je nergens op reageerde, maar dat je gewoon moet blijven proberen en reageren op whatever je vind. en idd, veel bedrijven zijn fuckers die niks van zich laten horen. Zo ook de toko waar ik werk. Srsly, hoeveel mensen er al naar me toe zijn gekomen met hun CV, omdat ze nooit meer wat gehoord hadden is opmerkelijk hoog.
Ik haat dat, ik heb liever 10 afwijzingen dan 1 die me negeert! Maar so far is een reactie wishful thinking.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-03-2013, 15:45
Verwijderd
Pip
Oud 04-03-2013, 15:46
Verwijderd


Wat vinden jullie van dit mutsje? Ik vind het best wel lelijk, maar niet lelijk genoeg om het echt lelijk te vinden, geloof ik.
Oud 04-03-2013, 15:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jaaa, wandelen in het park met vriendje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-03-2013, 15:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]


Wat vinden jullie van dit mutsje? Ik vind het best wel lelijk, maar niet lelijk genoeg om het echt lelijk te vinden, geloof ik.
Kijk mama, een alladinmevrouw! *wijst*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-03-2013, 15:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]


Wat vinden jullie van dit mutsje? Ik vind het best wel lelijk, maar niet lelijk genoeg om het echt lelijk te vinden, geloof ik.
Het is net een travo met een tulband. En ik dacht ook nog dat ze met krukken liep.

Maar nee, lelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-03-2013, 15:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
JGJ,vfmBV, mdfvbaj printer blijft maar zeggen dat het papier op is, terwijl er een fucking dikke stapel in zit
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 15:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
JGJ,vfmBV, mdfvbaj printer blijft maar zeggen dat het papier op is, terwijl er een fucking dikke stapel in zit
Blaadje per blaadje? Lukt hier ook altijd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-03-2013, 15:49
Verwijderd
Maar Pheebs, je kunt toch altijd solliciteren en hopen op het beste als ze vragen 'omgeving Leiden'? Zoals ik de situatie van mijn oud-collega's hoor zijn ze volgens mij blij met iedereen

En kun je niet ook bij de keukenhof gaan werken? Dat is best leuk werk en dat begint ook weer over zo'n 2 weken denk ik.
Oud 04-03-2013, 15:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Blaadje per blaadje? Lukt hier ook altijd.
Nee en ik moet heel veel Belangrijke Dingen printen. Kutprinter

Volgens de helpdinges 'kan het zijn dat ik de rollers schoon moet maken'. En dat moet ik dan doen met een pluisvrije doek en gedistilleerd, gefilterd of bronwater. Ja euh wtf?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, rustig maar hoor. Ik wilde alleen maar zeggen dat werk niet voor het oprapen ligt en dat ik blij ben dat je dat eindelijk zelf kunt zien, maar dat ligt aan mij en mijn houding, dus whatever, ik kan er niet met jou over praten.
haha ja hoorrrrr
Oud 04-03-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Het is net een travo met een tulband. En ik dacht ook nog dat ze met krukken liep.

Maar nee, lelijk.
Dat van die krukken was precies wat ik dacht!


En even een recensie voor de mensen die graag kleurtjes in hun haar gooien:

Citaat:
Ok, mocht iemand in de verleiding komen om Colorsmash te kopen, laat het gauw over gaan. Ik heb een potje van mijn moeder gekregen (Oh La Lavender, paars dus) en niet alleen is het teringduur, je ziet er geen fuck van op mijn donkere haar (ondanks de overduidelijke belofte dat je het wel zou moeten zien), het is onhandig om aan te brengen (alles hangt ook vol met paars poeder, dus het verspilt lekker) en ik zie nu, na één keer proberen, al de bodem van het potje. Als je blond haar hebt en een neppe groene dipdye wilt hebben voor een dagje en daar veel geld voor over hebt, leef je zelf uit. Voor al de rest: afzetterij, niet aan beginnen.

http://conditionculture.com/Colorsmashlanding.aspx
Het laagje poeder in het potje is hoogstens één mm dik. Het heeft 22 euro gekost. Kaviaar en bladgoud op je haar smeren is volgens mij nog goedkoper.
Oud 04-03-2013, 16:02
Verwijderd
ha ik dacht ook dat ze krukken had.
Ik vind het mutsje een beetje raar.
Oud 04-03-2013, 16:02
Verwijderd
maar love haar schoenen
Oud 04-03-2013, 16:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu doet de printer helemaal niks meer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 16:09
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Serieus, de wet bijzondere opnemingen in psychiatrische ziekenhuizen is geschreven door mensen die zelf een ernstig psychiatrisch gebrek hebben Wat een onnavolgbare kutwet
Wat wil je weten? Nee, het zal juridisch gezien wel ingewikkelder in elkaar steken dan wat ik ervan weet
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-03-2013, 16:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En even een recensie voor de mensen die graag kleurtjes in hun haar gooien:

Het laagje poeder in het potje is hoogstens één mm dik. Het heeft 22 euro gekost. Kaviaar en bladgoud op je haar smeren is volgens mij nog goedkoper.
Ik heb geen idee wat colorsmash is, maar ik weet wel dat je felle kleuren sowieso niet op donker haar kunt gebruiken en dat het er altijd snel uitspoelt. Ik heb hier nog roze van Stargazer en die was 7 euro ofzo. Werkt prima. Manic Panic schijnt langer te houden, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2013, 16:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh wacht. Hij doet iets.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 16:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline


Pizza Droste zou ik m noemen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-03-2013, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee wat colorsmash is, maar ik weet wel dat je felle kleuren sowieso niet op donker haar kunt gebruiken en dat het er altijd snel uitspoelt. Ik heb hier nog roze van Stargazer en die was 7 euro ofzo. Werkt prima. Manic Panic schijnt langer te houden, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Ja, dat weet ik ook, maar dit was iets NIEUWS EN HET WERKT WEL OMGOMG. En het is ook om uit te wassen, het is een soort oogschaduwpoeder dat je op je haar smeert, fixeert met lak en er dan weer uitwast. Voor een keertje een hippe haarkleur dus (wordt vooral gebruikt voor een neppe dipdye).

Maar de grootste bullshit hieraan is dus dat het laagje poeder niet de diepte van het potje heeft (een centimeter), maar gewoon één mm is.
Oud 04-03-2013, 16:20
Verwijderd
dit doet me denken aan dat plaatje van die ene tepel waarvan jij me gelukkig heb verteld dat het fake was.
dat plaatje met maden en gaten in een tiet
Oud 04-03-2013, 16:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Om kwijtschelding aan te vragen voor waterdingesbelasting moet ik een afschrift van al mijn rekeningen van de laatste 3 maanden, een kopie van de laatste huurspecificatie en huurtoeslag, een kopie van de laatste nota ziektekostenpremie en van de ontvangen ziektekostenpremie :') jezus, wat een werk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 16:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit slaat echt nergens op, dit is een pas papier van weet-ik-hoe-dik moet ik van de rekeningen toevallig ook alleen de saldi doorgeven? Of ook echt precies wat ik allemaal heb uitgegeven enzo..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 16:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh tering, dat moet ik ook nog aanvragen Ik vrees dat het morgen weer een administratiedagje wordt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-03-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
dit doet me denken aan dat plaatje van die ene tepel waarvan jij me gelukkig heb verteld dat het fake was.
dat plaatje met maden en gaten in een tiet
Ja, de lotuszaad-tet.
Oud 04-03-2013, 16:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit slaat echt nergens op, dit is een pas papier van weet-ik-hoe-dik moet ik van de rekeningen toevallig ook alleen de saldi doorgeven? Of ook echt precies wat ik allemaal heb uitgegeven enzo..
Nee, alleen het banksaldo moet zichtbaar zijn (en datum en naam, vanzelfsprekend), de individuele bedragen mag je zwart maken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-03-2013, 16:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-03-2013, 16:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, alleen het banksaldo moet zichtbaar zijn (en datum en naam, vanzelfsprekend), de individuele bedragen mag je zwart maken.
Ah, ik dacht al
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 17:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar wacht, ik moet niet het saldo op een bepaalde datum laten weten, maar van de laatste drie maanden. Dus ze moeten neem ik aan zien dat er geen grote transacties zijn gemaakt de afgelopen maanden. Dat moest ook bij het aanvragen van bijstand meen ik. Dus dan moet ik toch wél een uitdraai van alle activiteit op m'n rekening opsturen..?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 17:17
Verwijderd
:') Wij krijgen een uur geleden te horen dat morgen de hele dag er geen warm water, kookgas en verwarming beschikbaar is :')
Oud 04-03-2013, 17:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar wacht, ik moet niet het saldo op een bepaalde datum laten weten, maar van de laatste drie maanden. Dus ze moeten neem ik aan zien dat er geen grote transacties zijn gemaakt de afgelopen maanden. Dat moest ook bij het aanvragen van bijstand meen ik. Dus dan moet ik toch wél een uitdraai van alle activiteit op m'n rekening opsturen..?
Nee, je moet gewoon 1 kopie van een recent bankafschrift (dus 3 maanden oud maximaal) meesturen.

Edit: althans, dat is bij kwijtschelding van gemeentebelastingen het geval, misschien ook voor waterschaps?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.

Laatst gewijzigd op 04-03-2013 om 17:31.
Oud 04-03-2013, 17:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik voel me echt het tegenovergestelde van dat.

Meh, ik heb morgen een afspraak met de studiecoordinatrice, omdat ze van een docent had gehoord dat er iets is wat m'n studie in de weg zit. Ik ken haar, ik ben zelfs bij haar thuis geweest, want haar vriend was een klasgenoot van me, maar daarom vind ik 't extra tricky om te vertellen wat er aan de hand is. Ik praat er sowieso al niet over en dus al helemaal niet met mensen die ik ken en elke dag kan tegenkomen. Ugh. [/debbiedowner]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2013, 17:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, je moet gewoon 1 kopie van een recent bankafschrift (dus 3 maanden oud maximaal) meesturen.
Ik twijfel er nog steeds aan want bij de bijstandsaanvraag had ik het nog fout gedaan en moest ik nog allerlei extra shit inleveren. Ik bel morgen wel even met de gemeente
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-03-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me echt het tegenovergestelde van dat.

Meh, ik heb morgen een afspraak met de studiecoordinatrice, omdat ze van een docent had gehoord dat er iets is wat m'n studie in de weg zit. Ik ken haar, ik ben zelfs bij haar thuis geweest, want haar vriend was een klasgenoot van me, maar daarom vind ik 't extra tricky om te vertellen wat er aan de hand is. Ik praat er sowieso al niet over en dus al helemaal niet met mensen die ik ken en elke dag kan tegenkomen. Ugh. [/debbiedowner]
Ik zou het wel gewoon vertellen Trimm! Misschien kan ze wel supergoed helpen . Dat soort dingen hoort ze toch ook verder niet te delen met haar vriend lijkt me ?
Oud 04-03-2013, 18:03
Verwijderd
ik heb weer eens last van mijn pré ongesteldheidsdepressie, ik heb een plan B bedacht voor opleiding, mbo. Ik vrees dat ik te dom ben en te weinig kennis heb voor hbo. Met name het vak M&O. Ik zit net een havo examen te bekijken voor de zoveelste keer (Dat is het niveau dat ik moet hebben voor de 21+ toets) en ik heb van 9 van de 10 woorden nog nooit gehoord, en dat gaat dan nog maar om één som. Dan kan ik die wel uit mijn hoofd gaan leren, maar dan is er ook nog zoiets als dingen in de context plaatsen en onthouden en goed toepassen, en daar ben ik tamelijk slecht in. Oh en ik moet dat allemaal weten voor mei. Ik zie gewoon weinig kansen voor mezelf
maar goed, mbo 4 dus medewerker en organisatie medewerker. Dat komt nog het dichts in de buurt. Of facilitair leidinggevende, ook mbo niv 4.
/zwaar lefuh
Oud 04-03-2013, 18:09
Verwijderd
Ik vind het mutsje wel leuk
Oud 04-03-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me echt het tegenovergestelde van dat.
Ik ook Trimm, depriboks.
Oud 04-03-2013, 18:11
Verwijderd
Ik wou bloed doneren, maar ik mag niet omdat ik vorige week griep had. Gelukkig had ik gebeld.
Oud 04-03-2013, 18:14
Verwijderd
Ik vind het mutsje op een tulband lijken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.