Oud 11-03-2013, 15:14
Verwijderd
Ik vind die sneeuw echt verschrikkelijk In het begin van de winter kan ik het nog wel hebben, maar nu wil ik gewoon lente!
Advertentie
Oud 11-03-2013, 15:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zelfs ik als die-hardsneeuwliefhebber wil nu lente
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-03-2013, 15:37
Verwijderd
Jullie moesten eens weten wat ik allemaal wil!
Oud 11-03-2013, 15:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jullie moesten eens weten wat ik allemaal wil!
Een blonde bimbo in je bed? Een nieuwe Billy? Een permban?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-03-2013, 15:43
Verwijderd
Bimbo's interesseren me niet, mijn Billy kan moeilijk epischer dan nu het geval is en ik ben te gehaaid voor een permban, mwahah!
Oud 11-03-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Hier waait het niet echt, dus -2 voelt als ongeveer 5 ofzo. Heerlijk. Lekker fris, niet benauwd Was het maar altijd winter.
Oud 11-03-2013, 15:44
Verwijderd
Overigens sneeuwt het hier weer. Tot grote frustratie van mijn katten
Oud 11-03-2013, 15:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bimbo's interesseren me niet, mijn Billy kan moeilijk epischer dan nu het geval is en ik ben te gehaaid voor een permban, mwahah!
Wat wil je dan wel?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-03-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je dan wel?
Zoveel!
Oud 11-03-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Misschien een idee voor wekelijkse awards; de WSZ Menstrueerbeer van de Week. En de WSZ Breibij van de Week.

Citaat:
Oh en Q, wat de herenjeans betreft, ik weet niet hoe het met Pip zit maar ik heb geen herenkont
Idd en heren hebben niet zulke enorme heupen als ik om maar te zwijgen over de kilometers overtollige stof aan de onderkant wat bij herenbroeken nog een tikkeltje erger is
maar ja, ik heb dus zaterdag gezocht naar bootcut maar het aanbod was zeer beperkt. En ik was ik weer in zo'n kutkritische bui dat niks me beviel. Ik word echt gek van mezelf als ik winkel.
Oud 11-03-2013, 16:03
Verwijderd
Ik vind skinny's op zich wel fijn en leuk, maar wat er nu vooral te koop is zijn echt superskinny's of zo. Van die strectchstof die meer zit als een legging dan als een spijkerbroek, en als je nog geen cellulitis had krijg je het wel door hoe dat zit.
Oud 11-03-2013, 16:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pip, zullen we een keer lekker los gaan bij de primark?

Ik heb ook een kakhekel aan skinnies, maar daar bij hebben ze ook prima bootcut, flared en 'boyfriend' jeans. Bij de C&A ook. Of online bij de bonprix lekker kijkah, daar hebben ze ook k-maten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-03-2013, 16:16
Verwijderd
Ik voel me een beetje ontheemd nu. Gelukkig heb ik nu wifi en andere apparaten om de afkickverschijnselen niet heel hard te laten toeslaan ^^

Ik heb het weer gepresteerd op geen enkele foto te staan (nou ja, op eentje is het dat ik weet dat ik daar zit dat ik kaninschatten dat ik de zwarte vlek ben en op twee anderen sta ik ook, maar dat was na Tijd Uit en dus met oc-kleren en daar is niks bijzonders aan).
Oud 11-03-2013, 16:17
Verwijderd
ik had bij de c&a gekeken. De enige leuke bootcut had ik al. En dan bleven er spijkerbroeken over, maar die hadden zo'n goedkope marktuitstraling.
Kunnen chubby chicks ook slagen bij primark? Ik wil eigenlijk een spijkerbroek, beetje donker. Ik heb er wel meer geld voor over dan normaal.
En straight leg vind ik ook niet echt geweldig staan bij mij, maar is al beter dan worteltjes/skinny. BF jeans had ik laatst geprobeerd maar ik vind dat pik gedeelte rRrRRraaAaAaRrRRr zitten. Is meer een konthangbroek.

Ik ga nu zoeken naar schoenen. Ik wil sneakers met tijgerprint, want de twee tijgerprintschoenen die ik heb zijn niet geschikt voor lange afstanden.
Oud 11-03-2013, 16:20
Verwijderd
Bijna al mijn broeken zijn zwarte skinny jeans. Lekker gothic.
Oud 11-03-2013, 16:21
Verwijderd
Ik ga volgende week met m'n moeder naar de Primark, nog nooit geweest. Ben benieuwd. We gaan waarschijnlijk op zondag, en dan is het daar kankerdruk schijnt, dus dat wordt waarschijnlijk een hel :')
Oud 11-03-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Bijna al mijn broeken zijn zwarte skinny jeans. Lekker gothic.
Oud 11-03-2013, 16:23
Verwijderd
Ik heb maar twee broeken () en ze zijn allebei een beetje skinny.
Oud 11-03-2013, 16:24
Verwijderd
ha mijn bffje heeft een chanel n05 gescoord voor me die van de vrachtwagen gevallen is. Chiiiiill.
Oud 11-03-2013, 16:24
Verwijderd
Ik heb ook maar twee broeken, die ik echt draag. Ze zitten allebei totaal niet. Maar ik heb ook geen benen voor broeken.
Oud 11-03-2013, 16:25
Verwijderd
Ook niet voor rokjes/jurken trouwens.

Mijn benen zijn totaal ongeschikt. /Jan Mulder
Oud 11-03-2013, 16:28
Verwijderd
Ik fietste trouwens laatst door de stad en toen ik een groepje scholierenjongens inhaalde roepen ze 'WAJOOOOOOOOO KIJK WAT EEN SNELLE GOTHIC'. Toen moest ik heel erg lachen. Lang geleden dat ik op straat nageroepen ben vanwege mijn gothicstatus
Oud 11-03-2013, 16:28
Verwijderd
Oud 11-03-2013, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook maar twee broeken, die ik echt draag. Ze zitten allebei totaal niet. Maar ik heb ook geen benen voor broeken.
Citaat:
Ook niet voor rokjes/jurken trouwens.

Mijn benen zijn totaal ongeschikt. /Jan Mulder


En iets heel anders: er komt al een paar dagen een doordringende stank uit onze schuur. Mijn moeder denkt dat er ergens achter een plint een muis ligt te rotten, mijn vader zegt dat het een bunzing is ('bunzing! bunzing! sowieso bunzing! ik zou de geur van een bunzing overal herkennen!!'). Nu zijn ze op jacht.
Oud 11-03-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ook niet voor rokjes/jurken trouwens.

Mijn benen zijn totaal ongeschikt. /Jan Mulder
Ik wilde net vragen: ben je een rokjesmens? Maar wat draag je dan wel?
Oud 11-03-2013, 16:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriendin vroeg gisteren of ik langs wilde komen (en ze weet dat ik het haat als ze me 2 uur van tevoren vraagt), toen kon ik niet en vroeg ze of ik niet van alles kon verzetten en blaaaaaa. Nee, dus whatever, laat dan maar weten wanneer je wel kan. En nu hoeft ze toevallig ineens niet vroeg op (terwijl ik gisteren ruimte moest maken in mijn schema omdat ze verder geen tijd had) en smst ze weer een paar uur van tevoren. IK HAAT DAT

Jaja, zeikpost, doe niet zo moeilijk, blabla.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook maar twee broeken, die ik echt draag. Ze zitten allebei totaal niet. Maar ik heb ook geen benen voor broeken.
Hoe kan je nou geen benen hebben voor broeken Seriously.
Oud 11-03-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik fietste trouwens laatst door de stad en toen ik een groepje scholierenjongens inhaalde roepen ze 'WAJOOOOOOOOO KIJK WAT EEN SNELLE GOTHIC'. Toen moest ik heel erg lachen. Lang geleden dat ik op straat nageroepen ben vanwege mijn gothicstatus


Laatst werd ik voor het eerste in mijn leven uitgesist (besist? versist?). Ik moest erg lachen en door die reactie gingen de twee kompanen van de sisser hem uitlachen, hah!
Oud 11-03-2013, 16:31
Verwijderd
Ik geloof er niks van dat het een bunzing is, trouwens. Alsof onze schuur genoeg hoekjes heeft voor een bunzing om zich te verschuilen. Het zou een rotte muis kunnen zijn, maar net zo goed een vergeten salade die oma ergens heeft opgeborgen omdat ze dat 'nou echt net een heel handig plekje vond'.
Oud 11-03-2013, 16:31
Verwijderd
Ik ging opzoeken wat een bunzing was en toen stond op Wikipedia deze foto:



Met daaronder 'de bunzing valt vaak' en toen moest ik giechelen en naar de foto kijken en het nog een paar keer herlezen en toen las ik verder en toen stond er '..ten prooi aan het verkeer'. Dat was wel een domper.
Oud 11-03-2013, 16:33
Verwijderd
iew je zou maar zo'n enorm kadaver in je schuur hebben liggen. Die past toch nooit achter een plint?!
Oud 11-03-2013, 16:33
Verwijderd
Bunzinga.
Oud 11-03-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Bunzinga.
Oud 11-03-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ging opzoeken wat een bunzing was en toen stond op Wikipedia deze foto:

[afbeelding]


Met daaronder 'de bunzing valt vaak' en toen moest ik giechelen en naar de foto kijken en het nog een paar keer herlezen en toen las ik verder en toen stond er '..ten prooi aan het verkeer'. Dat was wel een domper.


Citaat:
iew je zou maar zo'n enorm kadaver in je schuur hebben liggen. Die past toch nooit achter een plint?!
Bunzings (bunzingen?) stinken van zichzelf, daar hoeven ze niet dood voor te zijn.
Oud 11-03-2013, 16:34
Verwijderd
Mehh ik wil niet meer. Wie schopt me nog een half uur naar mn werk?
Oud 11-03-2013, 16:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, zus, wanneer heb(ben) jij(/jullie) tijd om af te spreken? Woensdag ofzo? Of volgende week?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Mehh ik wil niet meer. Wie schopt me nog een half uur naar mn werk?
Naar je werk jij, luie aap! :schop:
Oud 11-03-2013, 16:37
Verwijderd
Een beetje net als toen ik ergens een blogpost zag met de titel 'Adieu' en toen zat ik vijf minuten te doen alsof ik een geestelijk gehandicapte Fransoos was ("ADJEU. Adjooouuueuuuu. *wijd armgebaar* ADIEU.") en toen klikte ik erop en toen bleek dat er iemand dood was.
Oud 11-03-2013, 16:37
Verwijderd
Maar goed, houd ons op de hoogte!!!!!!!111
Oud 11-03-2013, 16:37
Verwijderd
Ik weet zeker dat de dode in kwestie het zeer kon waarderen.
Oud 11-03-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Naar je werk jij, luie aap! :schop:
Het lukt niet meer, ik geef het op voor vandaag! Tijd voor Peter Griffin.
Oud 11-03-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:




Bunzings (bunzingen?) stinken van zichzelf, daar hoeven ze niet dood voor te zijn.
oh
Citaat:
Oh, zus, wanneer heb(ben) jij(/jullie) tijd om af te spreken? Woensdag ofzo? Of volgende week?
deze week wordt krap ja, volg week is beter. Ik zal even kijken wanneer m'n snoesje vrij is next week.
Oud 11-03-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, houd ons op de hoogte!!!!!!!111
Dat zal ik doen. Maar het zal wel gewoon een dode muis zijn die we niet vinden, en dat is erg jammer, want het is 1. niet interessant en 2. dan zitten we nog lang in de stank.
Oud 11-03-2013, 16:40
Verwijderd
ik heb de leuke smeerlap gemaild of hij aankomend weekend kan afspreken. Ik hoop het zo
Oud 11-03-2013, 16:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oh


deze week wordt krap ja, volg week is beter. Ik zal even kijken wanneer m'n snoesje vrij is next week.
Ja, ik ga ook oppassen dit weekend, dus volgende week is beter ja let mie knoo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2013, 16:43
Verwijderd
mijn kapper heeft modellen nodig met lang haar voor een nieuwe vlechttecnniek. Ik ga me aanmelden
Oud 11-03-2013, 16:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik heb de leuke smeerlap gemaild of hij aankomend weekend kan afspreken. Ik hoop het zo
Die met de poepfetish?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-03-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Die met de poepfetisj?
Oud 11-03-2013, 16:48
Verwijderd
Iemand postte toch een rare hondenkruising?

Oud 11-03-2013, 16:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mijn kapper heeft modellen nodig met lang haar voor een nieuwe vlechttecnniek. Ik ga me aanmelden
Oh, jammer dat mijn haar eraf is! Alleen in dit geval trouwens, verder vind ik het prima
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.