Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2013, 20:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet nu meteen weer waarom ik weinig tv kijk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 16-03-2013, 20:18
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ellen van Langen nooit gezien/gehoord, maar toch goed, vanwege een nummer uit 't Schaep met vijf pooten!
Oud 16-03-2013, 20:18
Verwijderd
ik het engels boek aan het lezen van 8 bladzijdes voor mn Se maandag en daar staan details in waarvan je denkt waarom zoals: een voetbalzender waarvoor je extra moet betalen kost 40 pond. David moet van zijn moeder het licht uitdoen als hij slaapt, want dat is een regel . Saai verhaal Ik heb nu geen zin meer om verder te lezen, maar het moet anders weet ik niet de antwoorden op de vragen.

ik krijg een soort van mini-inloopkast, en leuke 16 hokkenkastje. Nu gaat mijn oude klerenkast weg en mn 2 boekenkasten. Ik heb 2000 vierkante meter meer plaats.
Oud 16-03-2013, 20:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
boek van 8 bladzijdes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 20:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje stuurde dit als reactie op een mailtje van een klasgenoot

Citaat:
Geachte Mikael Pasmanius,

Het glorieuze feit dat mijn correspondentie met u op een uitermate uitstekend niveau verlopen is, bezorgt mij een overlopend gevoel van ultieme vreugde dat slechts enkelen in deze barre wereld ooit ervaren hebben.
Desalniettemin moet ik u helaas mededelen dat uw aanvraag voor vergiffenis, vanwege de vertraagde communicatie vanaf uw zijde, geweigerd is door de Hogere Raad van Tovenaars. Na een lange en intensieve vergadering onder de hoogsten van de raad (Ik, Mijzelf en natuurlijk Mij) hebben wij besloten om u een straf toe te schrijven voor uw afschrikwekkende daad.
Binnen een etmaal zal er een genootschap van trollen voor uw kasteelpoorten verschijnen, waarna zij uw vrouwe zullen meenemen naar hun kerker. Hier zal zij worden blootgesteld aan achtenveertig uur High School Musical op breedbeeld, als straf voor uw zonden. U daarentegen, zal door de grootste trollen worden meegenomen naar de 'Afgrond van Eeuwige Zonden met Bijzonder Hete Lava'. Hier zullen zij hun warmtebestendige penissen in de lava dopen en vervolgens in uw rectale opening schuiven, terwijl ze Justin Bieber Karaoke spelen. Als ze klaar zijn zullen zij hun met chemisch afval bevattende ejaculatievocht in uw recatale opening spuiten en vervolgens hun knopenexamen uitvoeren op uw penis.
Ook wil ik u graag mededelen dat u bent verwijderd van Zweinstein, Hoge school voor Sekserij en Hocus-Condoomus.
Ik hoop u hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Robertonius Adrianus Voldemortus Kevinus Johannis Benedictus Klaas-Jan Wilhelmus Gerardus Ceacarus Kokkus de 436ste (kan er een getalletje naast zitten), Hoogste Lid van de Tovenaarsraad, Heerser van de Kumad Woestijn, Drakenrijder van de draken Vroën, Garros en Astharoth, Waker van Kakelio; Het Mistige Woud, Hoogst aangestelde Cartograaf van de Vier Windstreken, ECHTE Meester der Zwarte en Witte Kunsten (ook van de blauwe, gele, groene, turquoise en ultraviolet), Ontdekker en Bewaker van de Heilige Vlam van Erka, Minnaar van de Zandkonining van Tomanut EN baliemedewerker bij de McDonalds, ook bekent als de kinder-schoppende, rollator-omtrappende, zeehond-moordende, en kauwgom-kauwende Leider van het continent Arrathia en van het nog onontdekte continent Aryndia, Heerser van de Schaakclub, Schepper van alles wat leeft EN van alles wat leefde voordat er wat leefde EN van alles wat er leefde voordat er leven was voor het leven EN dat nog oneindig veel keren verder tot in het Niets, Schepper van het Niets en hetgeen wat er was voor het Niets en het hetgeen wat er was voordat het Niets voor het Niets er was en etc. etc. etc... Samengevat: Ik heb behoorlijk wat SWAG.

BUIG, MIJN BITCH, BUIG
Ja, ik heb een awesome vriendje. Met een levendige fantasie.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2013, 20:46
Verwijderd
Oud 16-03-2013, 21:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeienavond.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2013, 21:06
Verwijderd
Minoes is echt te verwend. Ze heeft overal dekentjes en kussens om op te liggen, maar nee daar gaat ze niet op liggen. Ze gaat liggen op een dweil die mijn moeder is vergeten op te ruimen.
Oud 16-03-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje stuurde dit als reactie op een mailtje van een klasgenoot



Ja, ik heb een awesome vriendje. Met een levendige fantasie.
Oud 16-03-2013, 21:10
Verwijderd
zo, de hele week gezond gegeten en dan nu: aardappeltoefjes, kroketten en coca cola vanilla. Die heb ik al jaaaaaaaren niet meer gedronken maar hij is er weer
Oud 16-03-2013, 21:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Golden Oldies is gejat van Young @ Heart, maar daarom niet minder leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje stuurde dit als reactie op een mailtje van een klasgenoot



Ja, ik heb een awesome vriendje. Met een levendige fantasie.
Wow
Oud 16-03-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
emg dit gilet
Zowat alles in die clip. De DeLorean, de batmanpyama met voetjes, het Kurt Cobain-shirt <3

En Quis heeft mijn vraag genegeerd

En mijn hoofd begint weer moeilijk te doen, maar ik heb iig wel de afwas gedaan. Morgen was draaien en spullen pakken.
Oud 16-03-2013, 21:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Je hebt 91% van de woorden juist herkend.
Je hebt 8% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.

Op basis van je resultaten schatten we dat je 83% van alle Nederlandse woorden kent.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-03-2013, 21:34
Verwijderd
dat gilet ik wil een man die dat draagt.

en miekje:
Oud 16-03-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Golden Oldies is gejat van Young @ Heart, maar daarom niet minder leuk
Gejat is het meer alsof je doet alsof je het zelf bedacht, toch? Als je aangeeft dat je een hollandse versie maakt is het een remake. Of vind je een remake ook gejat?
Oud 16-03-2013, 22:10
Verwijderd
Ik heb golden oldies de eerste aflevering gezien.

En cheat on me twee afleveringen Ik vind het heerlijk
Oud 16-03-2013, 22:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gejat is het meer alsof je doet alsof je het zelf bedacht, toch? Als je aangeeft dat je een hollandse versie maakt is het een remake. Of vind je een remake ook gejat?
Je hebt helemaal gelijk!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 22:16
Verwijderd
Ja maar welk stukje Did you just ertur me?
Oud 16-03-2013, 22:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee ik bedoel dat je gelijk hebt en dat een remake niet hetzelfde is als jatten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 22:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je hebt 93% van de woorden juist herkend.
Je hebt 3% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 93% - 3% = 90%.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 22:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
pagaai
bergère
zakmuis
pleeboy
Ja zeg, 'pleeboy', serieus?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 22:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Er staan wel mooie nepwoorden tussen

Citaat:
meconmatrime
herklefel
schavik
wektikken
biemig
toermariek
abbeschaagt
kwaaiworm
kwijger
esiratie
krordig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 22:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een drukte, wat een drukte... Desondanks is het voor mij de hoogste tijd om mijn bed op te zoeken. Jullie zullen je zonder mij moeten vermaken. Adieu!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-03-2013, 22:49
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Mijn vriendje stuurde dit als reactie op een mailtje van een klasgenoot



Ja, ik heb een awesome vriendje. Met een levendige fantasie.
Oud 16-03-2013, 23:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goeienavond.
Lorelei! Hoe is het met u, schone dame?
__________________
you're not my demographic
Oud 16-03-2013, 23:21
Verwijderd
Door Klaverhap heb ik nu ook de requiem for a dream OST gedownload. Jammer dat de liedjes zo kort zijn! Vooral Winter Overture, wat ook een zeer intens zielig stuk in de film is. Dat mag van mij wel een uur doorgaan.
Oud 16-03-2013, 23:51
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Er staan wel mooie nepwoorden tussen
Er staan toch best een aantal onlogische klankcombinaties bij.
Oud 17-03-2013, 06:36
Verwijderd
Door de OST heb ik nu ook de film zelf gekeken, voor de 5e keer ofzo. Ik moest er voor het eerst om huilen. Quintiano naamzoek
Oud 17-03-2013, 08:28
Verwijderd
Citaat:
En Quis heeft mijn vraag genegeerd
Ik zie geen vraag?
Oud 17-03-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zie geen vraag?
Ik het stel een vraag aan de forummer onder je topic
Oud 17-03-2013, 08:47
Verwijderd
En ik ben het wakker worden met het gevoel alsof een trein me heeft overreden wel beu, ik vind niet eens meer de moed om vroeger op te staan. Een kater gaat tenminste over, dit blijft echt duren
Oud 17-03-2013, 09:44
Verwijderd
mijn chanel 05 is binnen
Oud 17-03-2013, 09:47
Verwijderd
Zit er ook een brad pitt bij?
Oud 17-03-2013, 10:07
Verwijderd
morgen!

de zon schijnt en sneeuw dooit.
Oud 17-03-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Zit er ook een brad pitt bij?
is dit een verwijzing naar een van de vele films die ik niet heb gezien?
Oud 17-03-2013, 10:23
Verwijderd
Reclame.
Oud 17-03-2013, 10:23
Verwijderd
Er zitten 2 indiaanse zusjes op school, en de een heet loveneet en de ander lovepreet. apparte namen.
Oud 17-03-2013, 11:05
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Wat is OST liefies?
Oud 17-03-2013, 11:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Original soundtrack.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-03-2013, 11:16
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ah, danku.
Oud 17-03-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik heb een schuimspaan gekocht, nu ben ik geslaagd in het leven.
OMG een schuimspaan! Nu kan je dus schuim... spanen

Citaat:
Een verslavend en leuk taalspelletje, waarmee je ook nog een meehelpt met taalonderzoek: http://woordentest.ugent.be/instructions.html. Leermoment: feston en flapkan zijn bestaande woorden.
Leuuuuk! Ga ik zo doen.

Citaat:
Door de OST heb ik nu ook de film zelf gekeken, voor de 5e keer ofzo. Ik moest er voor het eerst om huilen. Quintiano naamzoek
Ja, er zijn wel bepaalde scènes waarbij ik het ook steevast TE KWAAD krijg hoor Maar een traantje her en der mag bij die film, ook als man.

Overigens heb ik de OST legaal en wel op CD
Oud 17-03-2013, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Watvoor bedrijfje? En zoals welke namen?
Een grafische. Het wordt tijd voor de REAL DEAL. En namen zoals The Ideographer (omdat ik me vrij veel bemoei met beeldvorming en politiek) en Iconoplast (door het Griekse plastia het tegenovergestelde van iconoclast).
Oud 17-03-2013, 11:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, wat een verslavend spel

Citaat:
Je hebt 93% van de woorden juist herkend.
Je hebt 0% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 93% - 0% = 93%.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-03-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Zit er ook een brad pitt bij?
Haha die reclame is zó lame 'Braaadddddd, wat DOE je nou jongeee, wat een afknapper!'
Oud 17-03-2013, 11:42
Verwijderd
Ik vind Chanel № 5 erg overrated, eigenlijk. Zo'n zware zoete walm.
Oud 17-03-2013, 11:44
Verwijderd
Het is eigenlijk maar bar zelden dat ik parfum echt lékker vind, als in, dat je achter iemand aan wil lopen om te sniffen. Meestal is het een vervelende ruis op de achtergrond waar ik me aan ga ergeren na een poosje.
Oud 17-03-2013, 11:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben ook niet van de parfums en vind veel parfumluchten vies, maar ik heb wel een speciale 'skin conditioner' die ruikt naar iets met rozen en die shit is ZO lekker dat ik de hele tijd aan mezelf zit te sniffen.
Het is wel duur spul, dus op 'normale' dagen ruik ik naar kokos of koekjes.

Srsly, dat is toch veel lekkerder dan een chemische bloemenwalm?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-03-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Het is eigenlijk maar bar zelden dat ik parfum echt lékker vind, als in, dat je achter iemand aan wil lopen om te sniffen. Meestal is het een vervelende ruis op de achtergrond waar ik me aan ga ergeren na een poosje.
Daarom moet ik snel heel rijk worden, zodat ik deze allemaal kan kopen.
Oud 17-03-2013, 11:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daarom moet ik snel heel rijk worden, zodat ik deze allemaal kan kopen.
Ik blijf dat bizar vinden. 'Hmm, lekker ruiken naar regenworm, mmmm'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.