Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf dat bizar vinden. 'Hmm, lekker ruiken naar regenworm, mmmm'
Dat ruikt vast naar natte aarde na een regenbui. Lekker
Advertentie
Oud 17-03-2013, 12:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
'Dust' lijkt me wel wat
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-03-2013, 12:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ik belachelijk lekker vind ruiken: mijn eigen huid als ik een tijdje in de zon heb gelegen. Warm en zoutig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-03-2013, 12:02
Verwijderd
Godsamme, volgens mij heeft één van mijn katten joods bloed. Steeds als ik even opsta van mijn stoel om even nieuwe koffie te pakken of wat dan ook en ik keer terug heeft dat mormel mijn stoel bezet. De vieze bezetter
Oud 17-03-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Daarom moet ik snel heel rijk worden, zodat ik deze allemaal kan kopen.
Hah, die luchtjes ja Dat zou op zijn minst interessant zijn, wanneer iemand zo'n luchtje zou dragen. En het ook nog daadwerkelijk zou ruiken naar ~.
Oud 17-03-2013, 12:06
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Een grafische. Het wordt tijd voor de REAL DEAL. En namen zoals The Ideographer (omdat ik me vrij veel bemoei met beeldvorming en politiek) en Iconoplast (door het Griekse plastia het tegenovergestelde van iconoclast).
Gaaf. Het zijn wel goede namen idd.
Oud 17-03-2013, 12:07
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
1 Million (man) ruikt heel lekker.
Oud 17-03-2013, 12:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, ik wil ook wel Fireplace en Fresh Hay
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-03-2013, 12:10
Verwijderd
Kunnen jullie dit?

Oud 17-03-2013, 12:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
Ik kan net m'n vingers aanraken, maar ze niet vastpakken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-03-2013, 12:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
Ik kom niet eens in de buurt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-03-2013, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik kom niet eens in de buurt.
Ik vroeg het omdat ik het tot vorige week ook niet kon, maar ik doe sinds een paar dagen deze en nu haal ik het makkelijk. Dus ik vroeg me af of mijn snelle vooruitgang kwam doordat het iets is wat iedereen kan, of dat je lenigheid gewoon zo snel opbouwt.
Oud 17-03-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan net m'n vingers aanraken, maar ze niet vastpakken.
Dit. Overigens heb ik ook niet echt aspiraties dat soort fratsen te beheersen
Oud 17-03-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
Ja.
Oud 17-03-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg het omdat ik het tot vorige week ook niet kon, maar ik doe sinds een paar dagen deze en nu haal ik het makkelijk. Dus ik vroeg me af of mijn snelle vooruitgang kwam doordat het iets is wat iedereen kan, of dat je lenigheid gewoon zo snel opbouwt.
Ik zou het niet weten. Als het met lenigheid te maken heeft, is het niet heel vreemd dat ik het kan, want ik heb hypermobiliteit. Maar door de aftakeling vorig jaar zijn er een heleboel dingen die ik niet echt meer kan, ik gok dat ik niet moet gaan zitten zoals zij zit, dat mijn knieën dan moord en brand schreeuwen.
Ik kon vroeger ook mijn armen 360 graden draaien met mijn handen plat op tafel, ik kom nog wel in de buurt, maar niet meer zo extreem en zeker niet meer allebei tegelijk NU is rechts net wat meer dan 270.
Oud 17-03-2013, 12:27
Verwijderd
Oeh ik ken ook iemand die enorm hypermobiel is. Ze neemt zonder dat ze er bij stil staat tijdens gesprekken bijvoorbeeld de meest bizarre houdingen aan. Freakshowtje
Oud 17-03-2013, 12:29
Verwijderd
Ja, als ik van jongsafaan op turnen of ballet had gezeten had er misschien een toekomst in kunnen zitten Nu heb ik enkel vaak mijn enkels verrekt bij alle andere sporten.
Oud 17-03-2013, 12:29
Verwijderd
Ik kan het ook, want we deden het meestal tijdens de handbaltraining, volgens mij is het wel iets dat de meeste mensen relatief snel kunnen leren.
Oud 17-03-2013, 12:35
Verwijderd
Ik kan nu ook met relatief gemak mijn tenen aanraken Het moeilijkst vind ik dit oncharmante monster:



Ik ben er lenig genoeg voor, maar omdat je je hielen plat moet houden vergt het veel kracht van een of andere derpy spier in mijn voeten, dus ik val vrij snel om. Inmiddels pas na een hele 15 seconden in plaats van na 1, maar toch
Oud 17-03-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ik kan nu ook met relatief gemak mijn tenen aanraken Het moeilijkst vind ik dit oncharmante monster:

[afbeelding]


Ik ben er lenig genoeg voor, maar omdat je je hielen plat moet houden vergt het veel kracht van een of andere derpy spier in mijn voeten, dus ik val vrij snel om. Inmiddels pas na een hele 15 seconden in plaats van na 1, maar toch
Deze kan ik makkelijk Eens zien hoe lang ik dit kan volhouden.
Oud 17-03-2013, 12:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan nu ook met relatief gemak mijn tenen aanraken Het moeilijkst vind ik dit oncharmante monster:

[afbeelding]


Ik ben er lenig genoeg voor, maar omdat je je hielen plat moet houden vergt het veel kracht van een of andere derpy spier in mijn voeten, dus ik val vrij snel om. Inmiddels pas na een hele 15 seconden in plaats van na 1, maar toch
Oh, m'n tenen aanraken lukt bij mij ook nog wel, maar hurken mvt voeten plat op de grond...nope. Daar zijn m'n benen ook te dik voor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-03-2013, 12:39
Verwijderd
Als je hypermobiel bent en een beetje spierkracht hebt kun je dingen aanwijzen met je benen in plaats van met je handen. Zoals № 9 in een van de Futurama-films.

Het is één van mijn lievelingsdingen, als dat gebeurt. Hallo aanwijsvoet.

Ik had deze onduidelijke omschrijving graag vervangen met een plaatje maar ik kan er geen vinden.
Oud 17-03-2013, 12:42
Verwijderd
Mensen zonder armen zijn daar meestal wel erg in getraind, maar die hebben ook niet veel keuze natuurlijk.

Oud 17-03-2013, 12:43
Verwijderd
Wij zijn er te bootylicious voor, Trimm.
Oud 17-03-2013, 12:46
Verwijderd
Als ik 'bootylicious' hoor of zie moet ik meteen aan Destiny's Child en, meer specifiek, Beyoncé denken. Dat stemt mij droevig. Ik hoop dat ik die associatie ooit achter me kan laten
Oud 17-03-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Mensen zonder armen zijn daar meestal wel erg in getraind, maar die hebben ook niet veel keuze natuurlijk.

[afbeelding]
Jaaaaaaa Dat herinnert me aan dit:



"Hi everyone, this is Tisha Unarmed and I am here to answer all your questions about not having arms."

<3
Oud 17-03-2013, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
mijn armen zijn er volgens mij te kort voor, het lukt.
Oud 17-03-2013, 12:59
Verwijderd




Para, wellicht dig je dit wel.
Oud 17-03-2013, 13:02
Verwijderd
Ik zal eens loeren.
Oud 17-03-2013, 13:05
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
Rechterarm over linkerarm: met gemak.
Linkerarm over rechterarm: in de verste verte niet.

Oud 17-03-2013, 13:05
Verwijderd


Nog zo'n awesome track. Heel dat album is superfijn
Oud 17-03-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zal eens loeren.
Ah, theatrale melancholische synthpopgothics. Goedgekeurd!
Oud 17-03-2013, 14:08
Verwijderd
wat woont er toch krouw in mijn buurt. staan ze met zn allen onder een afdakje ouw hoer te roepen tegen oude mensen.
Oud 17-03-2013, 14:47
Verwijderd
Nog over bedrijfsnamen: dat failliete VFX-bedrijf waar nu ophef over is in de creatieve bizniz heeft een goeie naam, vind ik. Rhythm & Hues.
Oud 17-03-2013, 14:58
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
Er blijft zo'n 30cm tussen mijn beide handen schat ik
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-03-2013, 15:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan ook absoluut niet m'n handen via mijn rug aanraken. Maar ja, boeie, wat heb je eraan
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-03-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook absoluut niet m'n handen via mijn rug aanraken. Maar ja, boeie, wat heb je eraan
Wicked entertainment skillz voor op feestjes jwz!

De armdraaitruuk sloeg iedereen altijd met verbazing iig ^^
Oud 17-03-2013, 15:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan ook absoluut niet m'n handen via mijn rug aanraken. Maar ja, boeie, wat heb je eraan
Dan kan je in de zomer je eigen rug insmeren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-03-2013, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Dan kan je in de zomer je eigen rug insmeren.
Of zelf rughaar scheren
Oud 17-03-2013, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook absoluut niet m'n handen via mijn rug aanraken. Maar ja, boeie, wat heb je eraan
Jongen, weet je hoe chill dit is als je jeuk op je bovenrug hebt. Het voelt alsof ik sinds deze week opeens langere armen heb
Oud 17-03-2013, 15:31
Verwijderd
Ik kan het alleen rechtsom (en dan ook echt vingers vastpakken), maar niet linksom. Ook raar.
Oud 17-03-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Jongen, weet je hoe chill dit is als je jeuk op je bovenrug hebt. Het voelt alsof ik sinds deze week opeens langere armen heb
Oh, ik ga dan heel sensueel tegen een deurpost schuren. Al dan niet met danspasjes.
Oud 17-03-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het alleen rechtsom (en dan ook echt vingers vastpakken), maar niet linksom. Ook raar.
Indrigerend! Met mijn rechterarm bovenlangs kan ik wél vingers vastpakken en alles. Met de linkerarm bovenlangs inderdaad niet.
Oud 17-03-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ga dan heel sensueel tegen een deurpost schuren. Al dan niet met danspasjes.
Als een buffel.
Oud 17-03-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Als een buffel.
Hm, dansende buffels
Oud 17-03-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Jongen, weet je hoe chill dit is als je jeuk op je bovenrug hebt. Het voelt alsof ik sinds deze week opeens langere armen heb
Ik kan het wel.
Oud 17-03-2013, 15:35
Verwijderd
Doe de buffelshuffle
Oud 17-03-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Indrigerend! Met mijn rechterarm bovenlangs kan ik wél vingers vastpakken en alles. Met de linkerarm bovenlangs inderdaad niet.
Maar hoe kan dat dan
Oud 17-03-2013, 15:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jongen, weet je hoe chill dit is als je jeuk op je bovenrug hebt. Het voelt alsof ik sinds deze week opeens langere armen heb
Oh dat kan ik dan wel weer wegkrabben, alleen niet gelijktijdig met twee handen
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-03-2013, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kan dat dan
Je armen zijn niet volledig symmetrisch door verschil in gebruik.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.