Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 12:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had het na het verwijderen van mijn keelamandelen. Ik was toen 12, en ik kon blijkbaar niet tegen de narcose. Na de operatie heb ik twee weken lang gekotst.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 20-03-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, op die fiets!

Kauwtjes zijn over het algemeen niet zo zoet, dus het is eigenlijk gek dat die uitdrukking zo is.
Niet alle kauwen over één kam scheren. Tsk.
Oud 20-03-2013, 12:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat laatst na te denken of er dingen waren in mijn eetpatroon die ik kon laten (zoals de suiker in de koffie/thee van sann), en kwam alleen op 'water drinken ipv ranja'. Terwijl mijn 'eetzonde' is dat ik 6 boterhammen per dag eet met roomboter
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 12:40
Verwijderd
Koffie hoort sowieso zwart gedronken te worden Om Theo Maassen te citeren; 'ALS JE GEEN KOFFIE LUST, DRINK HET DAN OOK NIET ' Dus.
Oud 20-03-2013, 12:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een loser-eetmeter, die van het voedingscentrum. Paaseitjes staan er niet eens bij
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 12:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik gebruik voor dingen op te zoeken altijd voedingwaardetabel.nl.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-03-2013, 12:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet graag olijven, gelukkig zit daar niet zo gek veel verzadigd vet in
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-03-2013, 12:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn moeder heeft een tijdlang een dieet gevolgd (in combinatie met een trainingsprogramma) en zij mocht olijven tellen als rauwkost
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 13:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Olijven <3 Omnomnomnom. Die eet ik vaak als snack

Oh, en meergranenbrood <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-03-2013, 13:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn bus gaat pas over 40 minuten en ik heb niets te doen En ik kan ook niet aan schoolwerk, want het OLC is dicht vanwege examens en de pc waar ik nu op zit is er één die in de hal staat, en daar is de kast van opgesloten. Dus kan ik er ook geen usb-stick in pluggen om werk te doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-03-2013, 13:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Meheheh, ik heb nog niet eens tussendoortjes en avondeten ingevuld, en nu eet ik volgens die eetmeter al teveel vet misschien toch maar een stoppen met roomboter. Maar het is zo lekker
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Meheheh, ik heb nog niet eens tussendoortjes en avondeten ingevuld, en nu eet ik volgens die eetmeter al teveel vet misschien toch maar een stoppen met roomboter. Maar het is zo lekker
Waarom zou je, als je geen overgewicht hebt? Seriously.
Oud 20-03-2013, 13:12
Verwijderd
Het sneeuwt hier overigens weer. Huhuhu.
Oud 20-03-2013, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom zou je, als je geen overgewicht hebt? Seriously.
Omdat ik wel langzaam aankom. En ik over het algemeen redelijk tevreden ben met m'n lichaam, maar dat buikje toch echt niet groter hoeft te worden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Joh, superleuk juist Doe mij maar zo'n uitstapje!
Ja het is wel leuk, maar hoe het georganiseerd is, dat is kut. maar ja de school kan niets anders dan dingen kut regelen.
Oud 20-03-2013, 13:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik eet en drink gewoon wat ik lekker vind, dat is veel makkelijker en Phoebe <3 suiker, dus ja.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2013, 13:37
Verwijderd
Ik eet ook te veel. Volgens mijzelf, dan, volgens mijn ouders+grootouders+overige vrouwelijke familieleden niet, natuurlijk. Maar bijhouden wat ik eet is wel een goed plan. Dat deed ik eerst met dat voedingscentrumding, maar na een uur liep het vast en toen dacht ik, okee, ik ga iets anders doen, friet halen ofzo.
Oud 20-03-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
maart roert zijn staart!
Ja, maar maart is al langer gek aan het doen dan enkel in zijn staart. Maart roert dit jaar zijn begin, midden en staart, dus vandaar dat ik die niet toepasselijk vond.
Oud 20-03-2013, 13:40
Verwijderd
@ lieveheersbees!

Ik hoop alleen dat het ook echt niet gehorig is, zoals gezegd is. Ik ben bij gebrek aan radio al de hele dag aan t mee blère met mijn mp3speler en koptelefoon, ik denk dat de buren daar niet blij van worden...
Oud 20-03-2013, 13:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader heeft sinds gisteren pijn aan zijn heup en loopt dus sindsdien al te strompelen. Maar ondanks dat en de pijn die hij zegt te hebben, gaat hij ook na mijn aandringen niet naar de dokter. Nou, dan niet, en dan ben je ook niet zielig. Pff mannen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2013, 13:42
Verwijderd
Ik ook te veel en vooral suiker. want chocomel = suiker = lekker.
En dat gaat samen met dik worden, maar dat valt mee, omdat ik eerst altidj anorexia dun was ( een jaar geleden, met uitstekende ribben en en) en heb ik een buikje.
maar de enige die het echt stoort is mijn moeder. Maar ze moet niet klagen, want als het om eten gaat is ze zelf geen goed voorbeeld.
Oud 20-03-2013, 13:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder heeft nog nooit gezegd dat ik dik ben mijn vader wel, maar die is zelf dik, dus die moet lekker zijn muil houden. Ik vind mezelf soms wel een fatty, maar een paar momenten later ben ik eroverheen en ga ik weer wat vreten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2013, 13:45
Verwijderd
er is niks mis met een buikje hoor, integendeel. Het wordt wat anders als je hem omhoog moet liften en je er smetvlekken onder krijgt (ik zie ze vaak langskomen op werk).
Oud 20-03-2013, 13:46
Verwijderd
mama heeft 1 keer gezegd toen ik 14 was: 'zo die reet van jou begint ook aardig vet te worden he?' en toen gaf ze er een pets op. Verder nooit echt geloof ik. Ook al was ik veel dikker dan jij altijd fiebie.
Oud 20-03-2013, 13:48
Verwijderd
Mijn moeder is rechtstreeks en eerlijk.
Maar I don't care, tegenwoordig van wat ze over me vindt.
Dat deed ze toen ik klein was al met tekeningen maken. Was de tekening buiten de lijntjes gekleurd en ik was al zeven, zei zei: je moet echt eens leren binnen de lijntjes te kleuren, want dit is lelijk.
Oud 20-03-2013, 13:50
Verwijderd
Ze ook vaak je kont wordt dik, wat meevalt. Velen van mijn leeftijd hebben ergere.
Maar daarover moet ze al helemaal niet zeiken, want bij haar zit het in de familie. En zijn ze allemaal dik.
Oud 20-03-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder is rechtstreeks en eerlijk.
Maar I don't care, tegenwoordig van wat ze over me vindt.
Dat deed ze toen ik klein was al met tekeningen maken. Was de tekening buiten de lijntjes gekleurd en ik was al zeven, zei zei: je moet echt eens leren binnen de lijntjes te kleuren, want dit is lelijk.
zo is mijn moeder ook. En ik ook
Oud 20-03-2013, 13:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mama heeft 1 keer gezegd toen ik 14 was: 'zo die reet van jou begint ook aardig vet te worden he?' en toen gaf ze er een pets op. Verder nooit echt geloof ik. Ook al was ik veel dikker dan jij altijd fiebie.
Ik ben tot mijn 14e een scharminkel geweest, dat zal het ook zijn hè en ik heb geen kind gehad en alles.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
zo is mijn moeder ook. En ik ook
Beter eerlijk mensen, dan die softies.

ik merk vaker dat ik ook te eerlijk tegen andere ben tegenwoordig
Oud 20-03-2013, 13:57
Verwijderd
ja dat jong van me heeft mijn lichaam geruïneerd vetverdeling is ook anders, m'n heupen zijn altijd vetter geweest na de zwangerschap, ook in m'n dunnere periodes.

oh btw kan je morgen komen?
Oud 20-03-2013, 14:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, morgen komt mijn moeder. Vrijdag kan ik wel?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2013, 14:05
Verwijderd
Pip, ben jij besmettelijk via internet? Ik val ook al in slaap waar ik sta.


En ik hoor net dat een vriend terug is opgenomen na een zelfmoordpoging
Oud 20-03-2013, 14:06
Verwijderd
Damn, daar stond bijna een heel foute smiley
De juichende zit in mijn handen blijkbaar.
Oud 20-03-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik wel langzaam aankom. En ik over het algemeen redelijk tevreden ben met m'n lichaam, maar dat buikje toch echt niet groter hoeft te worden.
Ik weet natuurlijk niet wat je onder 'buikje' verstaat. Maar ik neig naar V-lidderietus

Los daarvan is er weinig mis met wat vlees, om het maar eens wat plastisch uit te drukken.
Oud 20-03-2013, 14:11
Verwijderd
Zou er eigenlijk een Saai zijn zonder dit onderwerp? ^^
Oud 20-03-2013, 14:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet wat je onder 'buikje' verstaat. Maar ik neig naar V-lidderietus

Los daarvan is er weinig mis met wat vlees, om het maar eens wat plastisch uit te drukken.
Oja, V-lidderietus is het zeker maar maakt dat uit? Als ik blijer ben met een platter buikje, soit.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 14:13
Verwijderd
Met zo'n overweldigende hoeveelheid vrouwen? I doubt it.
Oud 20-03-2013, 14:14
Verwijderd
Ik wil 105 jaar worden, dan kan ik zeggen: ik heb in 3 eeuwen geleefd.
Oud 20-03-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, morgen komt mijn moeder. Vrijdag kan ik wel?
weiss ich nog nicht, hangt er vanaf of ik moet werken.
Citaat:
Pip, ben jij besmettelijk via internet? Ik val ook al in slaap waar ik sta.
ja!
Oud 20-03-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Oja, V-lidderietus is het zeker maar maakt dat uit? Als ik blijer ben met een platter buikje, soit.
Vanzelfsprekend Wat je bootje doet drijven
Oud 20-03-2013, 14:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens zie ik dat buikje in de nabije toekomst niet echt platter worden dus misschien moest ik maar accepteren hoe het nu is. Een uitdaging noemen we zoiets
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Oja, V-lidderietus is het zeker maar maakt dat uit? Als ik blijer ben met een platter buikje, soit.
Dan moet je afwegen wat je blijer maakt: plat buikje en eventueel sporten en minder (lekker) eten om het te krijgen of een iets minder plat buikje en eventueel niet sporten en enigszins eten wat je lekker vindt ^^
Phoebe vroeg aan mij of ik het niet erg vond als zij een keer verzuchtingen maakte over haar buik omdat ik al die toestanden daarmee heb meegemaakt. En nee, iedereen mekkert van tijd tot tijd wel eens over haar borsten/haar/buikje/heupen/navel/nagels/kont/whatever, we kijken allemaal wel eens in de spiegel en denken dan 'ffs, ik zie er niet uit, ik kruip terug in bed'. Als het daarbij blijft, is het niks, zeker niet als je over het algemeen best tevreden bent over jezelf.
Vrouwen die vel over been zijn en continu roepen bij elke hap dat ze nu 5 kilo aankomen en dat ze heel dringend moeten afvallen, ik denk dat ik die wel irritant zou vinden, maar ik neem aan dat die zich niet zodanig in mijn vriendenkring weten te wurmen dat ik er lang genoeg mee om zou gaan dat het me zou opvallen.

Citaat:
Met zo'n overweldigende hoeveelheid vrouwen? I doubt it.
^^ Tijd om het voetbalgehalte op te schroeven?
Oud 20-03-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet wat je onder 'buikje' verstaat. Maar ik neig naar V-lidderietus

Los daarvan is er weinig mis met wat vlees, om het maar eens wat plastisch uit te drukken.
wat je zegt mien jong.
Oud 20-03-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
ja!
Doe es niet dan
Oud 20-03-2013, 14:26
Verwijderd
mijn beste vriendinnetje die in het opvangtehuis voor daklozen zit komt bij me wonen dit weekend,
Oud 20-03-2013, 14:26
Verwijderd
ja ik mot het toch ergens kwijt
Oud 20-03-2013, 14:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben doorgaans niet iemand die zeurt bij elk taartje, helemaal niet zelfs. Ik verbind wat ik eet (tijdens het eten) vrijwel nooit met hoe zwaar ik ben. Over het algemeen ben ik, zoals gezegd, best tevreden. Ik heb best wel vrouwelijke vormen, brede heupen, stevige bovenbenen en een kont, maar dat búikje, die hoef ik gewoon echt niet. Vooral niet omdat ik een holle rug heb en m'n buikje dan meer uitsteekt dan m'n borsten Buik inhouden en buikspieren trainen dus
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
^^ Tijd om het voetbalgehalte op te schroeven?
Ja, dat is het enige waar mannen over kunnen praten
Oud 20-03-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
ja ik mot het toch ergens kwijt
Ja, ga dan op een website met een stelletje vreemden zitten en besmet die dan
Een beetje je medeforummers aansteken wat zijn dat voor fratsen!
Oud 20-03-2013, 14:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en nu ga ik naar de bios. Doeg schatjes!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.