Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2013, 15:15
Verwijderd
Maar niet iedereen houdt zijn mond (hier en daar is iemand opvallend stil though) We hebben al erg veel reacties als je kijkt naar wat er te zeggen valt. We hebben een hangronde gehad en iemand gehangen waar niemand iets over wist en iemand die zelf ook niks wist. Reageren om te reageren, of zo opgejaagd doen bij het minst of geringste (je laten opjutten ) is eerder opvallend dan prettig in dit stadium.
Advertentie
Oud 22-03-2013, 15:16
Verwijderd
Alt-GR +s = ß
Edit: laat maar, ik had het woord Apple gemist.

En dat wéét ik. Maar het is zo saai en ik heb niks beters te doen!
Oud 22-03-2013, 15:26
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Even snelle reactie op Uomi (kan nu niet makkelijk typen), probeer de option/alt/cmmnd/appel-knop of combinatie daarvan met de s. Een van die zal t wel zijn.
Oud 22-03-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Alt-GR +s = ß
Edit: laat maar, ik had het woord Apple gemist.

En dat wéét ik. Maar het is zo saai en ik heb niks beters te doen!
Posten om het posten vind ik echt héél irritant, ik heb een aantal spellen niet meegespeeld omdat er duizenden posts waren waar ik gewoon niet doorheen kwam en daardoor werd mijn spelplezier ernstig bedorven, ik weet dat dat ook voor andere spelers geldt, dus als je graag wilt posten doe dat dan liever in saai Tenzij je echt iets opvalt natuurlijk, dan moedig ik posten aan
Oud 22-03-2013, 15:56
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
(hier en daar is iemand opvallend stil though)
Als je mij bedoelt, ik heb gewoon niet het idee dat er veel te zeggen valt op dit moment. Ik wilde zeggen dat het jammer was van de leerling, maar dat werd beschouwd als een nietszeggende post, wat ook eigenlijk wel zo is, en toen wist ik niets meer.
Posten om het posten is ook weer zo wat.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 22-03-2013, 16:01
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk Rops, en daarna ook jou. Maar Rops is ook nadat ie erachter kwam dat we begonnen nog weinig aanwezig geweest. Goed dat je je meldt hoor
Oud 22-03-2013, 16:03
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Oké
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 22-03-2013, 16:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar niet iedereen houdt zijn mond (hier en daar is iemand opvallend stil though) We hebben al erg veel reacties als je kijkt naar wat er te zeggen valt. We hebben een hangronde gehad en iemand gehangen waar niemand iets over wist en iemand die zelf ook niks wist. Reageren om te reageren, of zo opgejaagd doen bij het minst of geringste (je laten opjutten ) is eerder opvallend dan prettig in dit stadium.
Precies dit ja.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-03-2013, 17:28
Verwijderd
Ik ga vanavond als ik thuis ben rustig lezen en overpeinzen, ben nu aan het werk en kan er niet echt lekker voor gaan zitten
Oud 22-03-2013, 18:05
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik ben nu alweer fan van Buerp


Citaat:
Het is op zijn minst opmerkelijk ja, waarom heb je het niet even vóór de stemronde gemeld dat je van stem bent gewijzigd? Nu saboteer je dus eigenlijk het gelijkspel op papier, al dan niet om jezelf in te dekken, terwijl je eerder aangeeft mee te willen doen met de mensen die gelijkspel willen uitlokken, en is het stemlijstje op dit moment waardeloos.
Omdat ik geen zin had dat eerder te melden. Ik wilde geen gelijkspel creëren hoor, daar ben ik altijd al tegen geweest. Ik vind dat één van de meest achterlijke tactieken die bestaan in dit weerwolfspel. Maar ik had al relatief vroeg op Schrö gestemd, dus rechtstreekse invloed op de eindstand had ik niet echt.

Citaat:
Edit: ik zie net dat ßuerp zogenaamd opeens wél Schrödinger heeft gestemd, maar dat pas aangeeft na de hangronde. Ik heb ze dus allebei erin gezet met twee vraagtekentjes erachter.

Ik vind het verdomd verdacht, want dat komt nu natuurlijk prima uit. Of om zichzelf te dekken, of een slechterik, want het lijstje is nu niets meer waard. Een papieren gelijkspel, dáár hebben we iets aan. Als het volgens de lijstjes gewoon klopt (lekker makkelijk zo'n post-uitslag wijziging!) is het allemaal veel minder nuttig, en daar komt nog bij dat we nu pas weten of hij de waarheid spreekt wanneer hij dood is..
Het is niet overzichtelijk als je me in twee lijstjes zet hoor.

Oh god, waar komt die term "papieren gelijkspel" inene vandaan? Het blijkt iig een ingeburgerde uitdrukking. Het klinkt zo vies. *huiver*

Citaat:
*wilde beschuldigingen strooit*
ßuerp reageert overigens wel heel lauwtjes met 'Ik spreek de waarheid' waar hij wel uitgebreid reageert waarom ik toch wel fout ben met mijn vage opmerking over een reden om op hem te stemmen.
.
Die twee reacties (van Martiño en .sann) bevatten ook geen nonsens.


EDIT: Ohja, over de leerling. Dit is gewoon een goede uitslag. De beste uitslag is dat slechterik eerst sterft, dus ja dan wordt idd de leerling een slechterik. Een ziener oid opofferen om de leerling erin te houden (en de heks) slaat natuurlijk nergens op.
Oud 22-03-2013, 19:34
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk Rops, en daarna ook jou. Maar Rops is ook nadat ie erachter kwam dat we begonnen nog weinig aanwezig geweest. Goed dat je je meldt hoor
Hoi beetje te druk momenteel. Hopelijk morgen meer bijdragen.

Was dat "jammer van de leerling" ook aan mij gericht overigens? Het zijn imo niet meer of minder zinvolle bijdrages dan "mooi de heks!" of soortgelijke reacties. Ik bedoelde ermee dat het niet alleen "mooi" is (vandaar de "tho" erachter).
Oud 22-03-2013, 21:07
Verwijderd
Het ging over al die lege reacties Ik geloof dat jij ermee begon. En ik ben nu pas een paar dingen aan het posten die me opvallen, maar ik ga geen lange discussies aan met mensen op dit punt. Dit bedoel ik vooral van: hap eens niet zo (ook DK en muut en pff), er is nauwelijks wat aan de hand. Je hoeft niet elk woord te rechtvaardigen.

Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 21:12.
Oud 22-03-2013, 21:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Sorry voor de late uitslag! Iets met geen bereik hebben

De wolven hebben vowel gegeten! Zij was een onschuldige dorpeling... De dorpelingen hebben tot zaterdagavond 20.30 om de wolven terug te pakken!

Verhaal volgt later!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 22-03-2013, 21:49
Verwijderd
Kakwolven! Vowel

En meer inhoudelijks heb ik niet te melden.
Oud 22-03-2013, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm ja, jammer. Niet zoveel over te zeggen verder.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-03-2013, 21:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
dat ja, jammer
__________________
you're not my demographic
Oud 22-03-2013, 21:57
Verwijderd
Aww Towely
Oud 22-03-2013, 22:18
MMollie
MMollie is offline
Vowel, nee!
En wie moet de lijsten nou maken ?
__________________
Too hot to be true
Oud 22-03-2013, 22:24
Verwijderd
Van mij mag Towely de lijstjes blijven maken als ze daar zin in heeft Ik ben een beetje op haar lijstjes
Oud 22-03-2013, 22:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
kak. hmm ik hoop wel dat vowel lijstjes wil blijven maken wel handig als iemand dat doet!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 22-03-2013, 22:32
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik wilde dit niet posten vóór de eetronde om de eting niet te beïnvloeden, maar bij dezen.

Citaat:
Ligt het aan mij en kijk ik scheel of staat er nergens wanneer de wolven hun ding gaan doen?
Ik vind bovenstaande post zeer frappant.

1. Mutant is specifiek aan t uitzoeken wanneer de wolven stemmen. Dit suggereert enigszins dat zij voor zichzelf dit moest weten en dus een nachtfunctie heeft. Wolf valt af, want daar heeft ze dan dr medewolven voor. Verrader, bane en cupido hebben geen nachtfunctie. Blijven over tovenaar, ziener en leerling-heks.

2. Mutant zoekt dit pas uit ná afloop van hangronde 1, terwijl zij tijd zat heeft gehad om dit eerder uit te zoeken. Dit suggereert dat pas ná de eerste hangronde zij het nodig vond om dit uit te zoeken, omdat zij toen pas een nachtfunctie kreeg. Overblijven doet: de functie van leerling-heks. Ik sluit uit dat ze hier is gekoppeld met iemand met nachtfunctie (althans, dat dit de reden was). Die medegeliefde zou dan zelf wel weten wat te doen.

I.t.t. mijn ronde-1-verdenkingen, vind ik dit zeer logisch en plausibel. Ik stem aldus op Mutant.
Oud 22-03-2013, 22:32
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Van mij mag Towely de lijstjes blijven maken als ze daar zin in heeft Ik ben een beetje op haar lijstjes
Citaat:
kak. hmm ik hoop wel dat vowel lijstjes wil blijven maken wel handig als iemand dat doet!
Nee, dood = dood.
Oud 22-03-2013, 22:41
Verwijderd
Ik dacht wel dat iemand daarover zou gaan vallen ^^ maar jij wil niet weten wanneer je gevreten zou kunnen worden dan? (dus wanneer er spanning en sensatie te beleven is!)
Als het van belang was geweest, had ik ook de spelleider kunnen pmen zodat er zeker niemand iets achter had kunnen zoeken.
Oud 22-03-2013, 22:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, dood = dood.
opmerkelijk dat juist jij dat zegt
__________________
you're not my demographic
Oud 22-03-2013, 22:55
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik dacht wel dat iemand daarover zou gaan vallen ^^ maar jij wil niet weten wanneer je gevreten zou kunnen worden dan? (dus wanneer er spanning en sensatie te beleven is!)
Als het van belang was geweest, had ik ook de spelleider kunnen pmen zodat er zeker niemand iets achter had kunnen zoeken.
Het belangrijkste uit mijn post is punt 2: pas ná de hangronde toon jij jouw interesse daarin. Getuigt niet bepaald van sensatielust hè? Hoe verklaart u dit?

Ben benieuwd naar je smoes. Ik geef je vijf minuten. En de tijd loopt nu ...

Citaat:
opmerkelijk dat juist jij dat zegt
Daarom juist.
Oud 22-03-2013, 22:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik dacht wel dat iemand daarover zou gaan vallen ^^ maar jij wil niet weten wanneer je gevreten zou kunnen worden dan? (dus wanneer er spanning en sensatie te beleven is!)
Als het van belang was geweest, had ik ook de spelleider kunnen pmen zodat er zeker niemand iets achter had kunnen zoeken.
Of je deed het expres publiek vragen in een poging om de aandacht af te leiden van een (mogelijke) functie en/of wat meer over te komen als een noob. Het is natuurlijk een noobvraag, het staat duidelijk in de spelregels.

Het valt allemaal wel erg op, moet ik zeggen.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-03-2013, 22:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik bied aan om de stemlijstjes bij te houden, als daar geen bezwaren tegen zijn.

Dan noteer ik nu vast de bekende stem van hangronde 2:

Mutant
1. ßuerp
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 06:57
MMollie
MMollie is offline
Ik denk dat de wolven mij als bliksemafleider willen houden, omdat ik nu verdacht ben. Mutant en Vowel wouden mij juist weg hebben. Vowel is al gegeten, en ik vrees dat Mutant de volgende wordt. Ze is denk ik ook geen wolf, die zouden mij niet ophangen.

Verder kan ik me bij Mutant aansluiten betreffende het Schrö/Q/ßuerp gebeuren. Ik vind ßuerp inderdaad verdacht overkomen maar stem nog niet.
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 07:51
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Stomme wolven.
Oud 23-03-2013, 08:02
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik denk dat de wolven mij als bliksemafleider willen houden, omdat ik nu verdacht ben. Mutant en Vowel wouden mij juist weg hebben. Vowel is al gegeten, en ik vrees dat Mutant de volgende wordt. Ze is denk ik ook geen wolf, die zouden mij niet ophangen.
Haha, deze ongevraagde opmerking is reteverdacht. Klassieke wolvenopmerking. Ben je nou werkelijk zo'n slechte wolf? Kan t me niet voorstellen.

Citaat:
Verder kan ik me bij Mutant aansluiten betreffende het Schrö/Q/ßuerp gebeuren. Ik vind ßuerp inderdaad verdacht overkomen maar stem nog niet.
Grapjas. Geen eigen mening + vrijblijvende stem (= nog steeds geen eigen mening eigenlijk).

En laten we je postverwijderen niet vergeten.

Ge zijt of een wolf, maar dan ook echt een belachelijk slechte () of gewoon het rookievoorbeeld.
Oud 23-03-2013, 08:16
Verwijderd
Hmm ik heb Vowel versierd tot deelname

Ik vind je gehak op mollie niet interessant, slurp. Boeiend dat ie zelf komt met een ongevraagde opmerking? Reverse, reversereverse of gewoon openheid en niet wachten tot een ander het noemt. Prettiger voor het spelverloop, ongeacht de functie.

Het is grappig dat Q ontsnapte vorige hangronde, dat gaat wat makkelijker als daarop aan wordt gestuurd door anderen. Ook vind ik mutant hyperactief maar dat klopt wel bij haar verdere posten buiten het spel. De mensen die stil waren, DK, Rops, daarvan vind ik het bij Rops vreemder als ik aan zijn speelstijl denk.

Ik heb nog geen echte keuze gemaakt, ligt ook aan wat anderen ervan denken en of we voor gelijkspel willen gaan of niet. Da's voor mijn gevoel ook een groepsbesluit en geen soijagedram wat dat bepaalt.
Oud 23-03-2013, 08:32
MMollie
MMollie is offline
Ik spreek gewoon mijn theorieën uit. Het is wel heel toevallig dat Vowel, 1 van de 2 Mollie-stemmers, er als 1e uitgestemd wordt.

Verder vind ik het wel interessant hoe ßuerp reageert op mij. Sarcastisch, zelfs lichtelijk aangevallen?
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 08:48
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Hmm ik heb Vowel versierd tot deelname

Ik vind je gehak op mollie niet interessant, slurp. Boeiend dat ie zelf komt met een ongevraagde opmerking? Reverse, reversereverse of gewoon openheid en niet wachten tot een ander het noemt. Prettiger voor het spelverloop, ongeacht de functie.
Het is geen gehak en het is ook niet voor jouw interesse bedoeld. Enkel bedoeld voor hem, verder vind ik t zelf niet interessant en doe ik er niks mee. Maar dat mocht al duidelijk wezen. Edit: ik doe niet aan reverse, achterlijke onzin is dat.

Citaat:
Ik heb nog geen echte keuze gemaakt, ligt ook aan wat anderen ervan denken en of we voor gelijkspel willen gaan of niet. Da's voor mijn gevoel ook een groepsbesluit en geen soijagedram wat dat bepaalt.
Krijg de anus, iedereen stemt lekker zelf wat ie wil en waarom ie dat wil (wat ook de hele bedoeling is).

Citaat:
Ik spreek gewoon mijn theorieën uit. Het is wel heel toevallig dat Vowel, 1 van de 2 Mollie-stemmers, er als 1e uitgestemd wordt.

Verder vind ik het wel interessant hoe ßuerp reageert op mij. Sarcastisch, zelfs lichtelijk aangevallen?
1. Niks niet gevoel van aangevallen. 2. Strikt genomen heb je mij wel aangevallen.

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 10:42.
Oud 23-03-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Het belangrijkste uit mijn post is punt 2: pas ná de hangronde toon jij jouw interesse daarin. Getuigt niet bepaald van sensatielust hè? Hoe verklaart u dit?

Ben benieuwd naar je smoes. Ik geef je vijf minuten. En de tijd loopt nu ...
Oei! Dat zijn een aantal uur geweest

Omdat ik wel dacht dat het diezelfde avond zou zijn, maar het niet zeker wist, verder was het stil en wou ik dus weten wanneer er in ieder geval iets te beleven zou zijn ^^ En toen ik ging zoeken, kon ik geen bevestiging vinden (ik heb inderdaad niet de hele spelregels doorzocht, ik ben nu gaan lezen en ik kan alleen maar vinden dat het om en om is, geen termijn (wel een uur), tenzij ik scheel kijk en helaas gebeurt dat de laatste tijd nogal vaker).
Oud 23-03-2013, 08:55
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Dat verklaart nog altijd niet, waarom je pas ná de hangronde dat wilde weten en niet daarvoor.
Oud 23-03-2013, 09:04
Verwijderd
Omdat het er nog niet toe deed, want het was een stemronde en de deadline daarvan was bekend, maar in de post met de uitslag stond niet, zoals ik gewend ben dus, een tijdstip (en eventuele dag) wanneer de wolven iets gingen doen. Zoals ik zei, ik dacht wel dat het dag om dag was, pas daarna besefte ik dat dat niet bevestigd was en toen heb ik het gevraagd.
Oud 23-03-2013, 09:56
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik vind Mutant niet zo erg opvallen als suerp het doet overkomen net deze discussie. Mmollie daarentegen wel wat meer. Een enthousiaste babywolf? Ik denk dat ik voor Mmollie ga, maar wil nog veranderen als dat beter uitkomt ivm gelijkspel maken. Heeft ook geen zin als ik alleen ga staan zoals bij de vorige ronde gebeurde. Ben de hele dag alleen. op mobiel dus geen uitgebreide posts, dit duurde al lang zat
Oud 23-03-2013, 12:35
MMollie
MMollie is offline
Ik ga voor ßuerp.
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 14:30
Verwijderd
Kak en daar ging mijn tekst(je). Niet dingen willen quoten als je intussen in Snel reageren aan het typen bent.

In ieder geval, ik ben duf en moe en heb niet eens zin om hyper te doen, maar het is wel een hangronde vanavond, dus er zal toch gestemd moeten worden.
Ik vind het raar dat ßuerp met zijn verdachtmakingen wat mij betreft wacht tot na de wolven gegeten hebben, ik snap niet goed wat dat had kunnen beïnvloeden. Tenzij hij bang was dat de wolven het aannemelijk zouden vinden en hij dan gevreten zou worden, lijfsbehoud snap ik wel. Ik vond het niet bepaald een conclusie die het spel op zijn grondvesten zou laten daveren, maar ik weet ook niet wat hij zich verder nog allemaal in zijn hoofd haalt ^^
Dat maakt hem voor mij niet per se verdacht, toch niet als wolf, maar het zou een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn, we hebben bijvoorbeeld ook nog de geliefden.

Citaat:
Ik denk dat de wolven mij als bliksemafleider willen houden, omdat ik nu verdacht ben. Mutant en Vowel wouden mij juist weg hebben. Vowel is al gegeten, en ik vrees dat Mutant de volgende wordt. Ze is denk ik ook geen wolf, die zouden mij niet ophangen.

Verder kan ik me bij Mutant aansluiten betreffende het Schrö/Q/ßuerp gebeuren. Ik vind ßuerp inderdaad verdacht overkomen maar stem nog niet.
Dit vind ik wel een hele vreemde opmerking. Ik volg de gedachtegang niet. Vooral het 'Ze is denk ik ook geen wolf, die zouden mij niet ophangen. ' mis ik compleet. Wolven hangen niemand op, ze vreten. Als we dan hangen vervangen door vreten, dan staat er dat iemand die wolf is hem niet zou vreten. Wie vreten de wolven best niet? Verraders en heksen.
Maar die hele post is nogal krom, dus het kan goed n00b zijn, maar tot nog toe heb ik niet veel meer grond om een stem uit te brengen.
Oud 23-03-2013, 14:36
MMollie
MMollie is offline
Jullie begrijpen het denk ik niet. Iedereen vindt mij nu verdacht- en daarom denk ik dat wolven mij in leven willen houden, zodat ik de aandacht van hen afleid

Maar OK, ik zit nog in WIDM modus- ik vind alles en iedereen verdacht nu.
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 15:12
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Iedereen vindt mij nu verdacht-
Waar baseer je dat op?

Edit: Als ik goed heb gekeken en gelezen, zit het nu zo: Buerp stemt op Mutant, en MMollie stemt op Buerp. Lusi vindt Röps verdacht, MMollie wordt verdacht door tuttebel, Mutant en Buerp (maar die stemt dus al op Mutant). Naar mijn mening is er dus niet één hoofdverdachte.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 15:20.
Oud 23-03-2013, 15:20
MMollie
MMollie is offline
Zucht. Ik bedoel dat Mutant het verdacht vond dat ik die post verwijderde. Nu heeft de rest volgens mij óf en n00b indruk óf een wolf-indruk van mij....
Maar ik kan fout zitten.

En guys, tis mijn eerste spel pas...
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 15:23
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Posts verwijderen is ook wel verdacht gedrag, dus dat snap ik wel van Mutant. Een n00b-indruk maken als het je eerste spel is, lijkt me nogal logisch.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-03-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Waar baseer je dat op?

Edit: Als ik goed heb gekeken en gelezen, zit het nu zo: Buerp stemt op Mutant, en MMollie stemt op Buerp. Lusi vindt Röps verdacht, MMollie wordt verdacht door tuttebel, Mutant en Buerp (maar die stemt dus al op Mutant). Naar mijn mening is er dus niet één hoofdverdachte.
dit is dan ook weer een gekke samenvatting. Ik heb meerdere namen genoemd en bewust geen keuze gemaakt.
Oud 23-03-2013, 15:45
Verwijderd
DK was voor mij ook in eerste instantie niet duidelijk, maar daarmee doelde je dan op drukknoopje?
Oud 23-03-2013, 15:51
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
dit is dan ook weer een gekke samenvatting. Ik heb meerdere namen genoemd en bewust geen keuze gemaakt.
Dan heb ik dus niet goed genoeg gelezen. *gaat nog een keer alles lezen*
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-03-2013, 15:52
Verwijderd
Ja. Tot nu toe zijn vrijwel alle posts mobiel dus een poging het beknopt te houden

Anyway. Ik wil weleens een keuze maken, straks naar een verjaardag dus ik wil het niet per ongeluk vergeten. We hebben een hoop molliestemmers? Wie weet al zeker wat ie doet?
Oud 23-03-2013, 15:54
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Heeft ook geen zin als ik alleen ga staan zoals bij de vorige ronde gebeurde.
Dat had vorige ronde ook niet echt zin

Niet zoveel gemist vandaag gelukkig. Mollie komt erg noobig over en ik vind het vooral irritant. Als 8e, 9e, 10e nog alleen gaan staan is ideaal voor een wolf of de verrader. Over de twee langere rijtjes is nog niet zoveel te zeggen op dit moment. Ik weet het nog niet, liefst ga ik voor een late solo stemmer.
Oud 23-03-2013, 15:55
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb dus nog een keer gelezen, en het kwam echt op mij over als je Röps het meest verdacht vind. Je hebt andere namen genoemd inderdaad, maar dat ook weer tegengesproken.

Edit: dit is dus tegen Lusi
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-03-2013, 15:56
Verwijderd
Q is ook maar erg stil nu hij de dans ontsprongen is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #93 Deel II
ßuerp
140 28-03-2013 15:18
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.