Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2013, 10:47
Verwijderd
Ah gelukkig, ik ben dus niet de enige met een belachelijk soort-van-jetlag-gevoel na een uurtje wisselen

Ik heb er ook al last van als ik terugkom van vakantie met een uur tijdsverschil, maar waarschijnlijk is dat allemaal psychisch
Advertentie
Oud 21-03-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Maar hebben jullie dan niet altijd zo'n periode waarin je nog moet wennen aan de omschakeling? Ik loop de eerste week altijd rond met het idee: er staat wel 7u op de klok, maar eigenlijk is het nu 6u en behoor ik in bed te liggen. Verschrikkelijk vind ik dat.

Aan de andere kant word ik wel heeeeel blij dat het nu niet meer donker is als ik naar huis rijd.
Ik heb dat echt helemaal niet, volgens mij ook nooit gehad. Ik ben er ook wel blij mee dat ik dat niet heb, lijkt me heel vermoeiend.

Ach, verder hebben Vriendje en ik wel al best wel wat besloten (of ja, hij vindt dat dingen op een bepaalde manier moeten en daar is echt geen discussie over mogelijk. 's Avonds een band en geen dj, een stuk blaasmuziek tijdens de ceremonie (maar hoe dat dan moet is nog de vraag, vrijwel alle muzikanten zijn vrienden en vrijwel allemaal zijn vrienden zijn muzikanten), bruiloft zoals die altijd gegeven worden in de feestzaal in het dorp van mijn ouders), geen receptie maar wel een groot feest) en de jurk komt dan wel. Wei weet maak ik 'm zelf!

Lieveheersbeest, hoe is het met je oma?
Oud 21-03-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt 0 problemen met omschakelen, maar ik heb onregelmatige werktijden, dat zal ook wel helpen, ik kan prima een dag doorkomen op 5 uur slaap (ik moet of om half 6 op, of ik begin in de middag, en soms om 9 uur, en dan nog wat colleges op verschillende tijden).
Ik gooi het ook op de onregelmatige werktijden
Oud 21-03-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Trouwjurken kopen is trouwens wel leuk, want dan vertel je gewoon aan de verkoopster wat je wil en dan brengt ze een jurk en dan zeg je 'dit en dat vind ik er wel leuk aan maar dit en dat niet' en als het een goede verkoopster is begrijpt ze dan wat je bedoelt en dan komt ze vanzelf steeds een jurk brengen die je mooier vindt dan de vorige dat lijkt me nou ook handig voor gewone kleren.

Trouwjurkenboekjes zijn dan weer heel belachelijk, want de benen van de modellen worden extra lang gefotoshopt en omdat de jurken tot de grond komen zie je dat niet meteen, maar als je je dan gaat voorstellen waar hun heupen moeten zitten en waar hun knieën moeten zitten zijn ze ineens heel bevreemdende aliens.
Eigenlijk moeten trouwjurkenboekjes net zo werken als determinatieboeken.
Oud 21-03-2013, 10:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eigenlijk moeten trouwjurkenboekjes net zo werken als determinatieboeken.
Ja, mee eens Dat zo makkelijk zijn.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk moeten trouwjurkenboekjes net zo werken als determinatieboeken.
Alsin 'wil je een jurk met ruches' en dan met een pijl voor 'ja' en een voor 'nee'? Of heb ik iets anders in mijn hoofd?
Oud 21-03-2013, 10:59
Verwijderd
Mondeling heb ik dus echt verknald. Ik had nog 2 minuten over van de 10. en ik klapte best wel vaak dicht. stomme zenuwen ook.

morgen na mn laatste toets winkelen met 2 vriendinnen
Oud 21-03-2013, 11:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Alsin 'wil je een jurk met ruches' en dan met een pijl voor 'ja' en een voor 'nee'? Of heb ik iets anders in mijn hoofd?
Ja, klopt

Dan moet je denk ik wel heel specifieke vragen maken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-03-2013, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Alsin 'wil je een jurk met ruches' en dan met een pijl voor 'ja' en een voor 'nee'? Of heb ik iets anders in mijn hoofd?
Dat idee ja. Zoals je ook hebt voor planten en insecten enzo. Gat in de markt!
Oud 21-03-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, klopt

Dan moet je denk ik wel heel specifieke vragen maken.
Nouja, er hoeft er niet maar 1 over te blijven bij trouwjurken. Dus ik denk dat het makkelijk kan. Welke lengte, wijdte, wel of geen kraaltjes, hoge hals of niet, wel of geen mouwen etc. Dan blijven er een paar over en hoef je niet al die shit te bekijken.
Oud 21-03-2013, 11:11
Verwijderd
ik heb mijn bril weer eens gevonden, achter in de kast.
Oud 21-03-2013, 11:20
Verwijderd


Oei
Oud 21-03-2013, 11:30
Verwijderd
zoo, ik heb mezelf verwend met allemaal luxeproductjes.
teenspreiders, nagelriemolie, oogschaduw, wit kohlpotlood, camouflagestick voor m'n mortisha kringen, scrub, maskertje, shampoo en conditioner, mascara en een spiegeltje.
En nu ga ik ermee spelen
Oud 21-03-2013, 11:56
Verwijderd
Nom, ik heb een banaan/bloedsinaasappel/yoghurt-smoothie
Oud 21-03-2013, 11:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Trouwjurken <3
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-03-2013, 12:03
Verwijderd
Oh hai
Oud 21-03-2013, 12:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-03-2013, 12:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
interessant onderwerp
__________________
you're not my demographic
Oud 21-03-2013, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest, hoe is het met je oma?
Wat lief dat je daar naar vraagt

Het gaat eigenlijk best goed nu! Ze moet binnenkort naar de tia-poli om uit te zoeken waar deze tia door veroorzaakt is, maar op dit moment merk je niet dat er iets gebeurd is. Wel is ze erg geschrokken en is iedereen ineens heel bewust van het feit dat ze toch niet onsterfelijk is en dat het toch wel heel kwetsbaar is dat ze nog zelfstandig woont. Maar goed, verder gaat het best prima!
Oud 21-03-2013, 12:14
Verwijderd
Citaat:
interessant onderwerp
Begin dan zelf over foeballuhhh!!!11 </Mutant>
Oud 21-03-2013, 12:15
Verwijderd
Wat fijn dat het beter gaat! Dus ze heeft er op dit moment nog niks aan zichtbaars aan over gehouden? Wel fijn dat er onderzocht wordt wat er aan de hand is! Hoe oud is ze?
Oud 21-03-2013, 12:17
Verwijderd
Ik dacht even dat miekje ging trouwen
Oud 21-03-2013, 12:18
Verwijderd
Wat lijkt het me naar om als Maria geboren te worden en een tia te krijgen.
Oud 21-03-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn dat het beter gaat! Dus ze heeft er op dit moment nog niks aan zichtbaars aan over gehouden? Wel fijn dat er onderzocht wordt wat er aan de hand is! Hoe oud is ze?
Nee, op dit moment merken we niks aan haar! Ze is 84, en tot gisteren altijd kipfit geweest. Hopelijk blijft het bij deze ene keer en kan ze gewoon weer kipfit blijven
Oud 21-03-2013, 12:20
Verwijderd
Ik denk dat dat wel het laatste is waar je op dat moment mee bezig bent
Oud 21-03-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Wat lijkt het me naar om als Maria geboren te worden en een tia te krijgen.
Hahaha
Oud 21-03-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, op dit moment merken we niks aan haar! Ze is 84, en tot gisteren altijd kipfit geweest. Hopelijk blijft het bij deze ene keer en kan ze gewoon weer kipfit blijven
Ik word daar stiekem altijd wel blij van, als zo'n oude mensen nog helemaal zelfstandig zijn enzo. Oma's
Oud 21-03-2013, 12:27
Verwijderd
Als ik een man was zou ik willen trouwen in iets a la Karl Lagerfield.
Oud 21-03-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Als ik een man was zou ik willen trouwen in iets a la Karl Lagerfield.
Oud 21-03-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik word daar stiekem altijd wel blij van, als zo'n oude mensen nog helemaal zelfstandig zijn enzo. Oma's
Ja ik ook, ik hoop ook echt dat ik haar genen heb en op die manier oud kan worden
Oud 21-03-2013, 13:04
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Soija is er weer, hoor.
Ik dacht al, zal niet lang meer duren voor iemand deze maakt.
Oud 21-03-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Als ik een man was zou ik willen trouwen in iets a la Karl Lagerfield.
JA?

Oud 21-03-2013, 13:05
Verwijderd
Of meer zo'n ensemble:

Oud 21-03-2013, 13:09
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
zoo, ik heb mezelf verwend met allemaal luxeproductjes.
teenspreiders, nagelriemolie, oogschaduw, wit kohlpotlood, camouflagestick voor m'n mortisha kringen, scrub, maskertje, shampoo en conditioner, mascara en een spiegeltje.
En nu ga ik ermee spelen
Mortisha?

Citaat:
Nom, ik heb een banaan/bloedsinaasappel/yoghurt-smoothie


Citaat:
Als ik een man was zou ik willen trouwen in iets a la Karl Lagerfield.
Haha, ik zie al voor me hoe je Lagerfeld vilt en zn skin aantrekt.
Oud 21-03-2013, 13:11
Verwijderd
Ja, alleen dan beter. Zonder zo'n flappige stropdas, eventueel mooiere leren handschoenen. Rokkostuum erbij, zwart overhemd, zwarte stropdas, zilveren tierlantijntjes Lekker terug naar mijn gothicrootz.
Oud 21-03-2013, 13:13
Verwijderd
Oh man, die stropdassen. Ik was vergeten hoe raar Karl z'n stropdassen zijn.

Oud 21-03-2013, 13:13
Verwijderd
Ik heb make up op en nu lijk ik op een ernstig mishandelde drag queen.
Oud 21-03-2013, 13:14
Verwijderd
Zo'n strik als op die eerste foto vind ik wel uitstekend kunnen, trouwens. Zeker bij iets formeels als een trouwerij.
Oud 21-03-2013, 13:15
Verwijderd
ik ga niet met je trouwen para.
Oud 21-03-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Oh man, die stropdassen. Ik was vergeten hoe raar Karl z'n stropdassen zijn.

[afbeelding]
het lijkt wel een luxe servet ofzo. Dit is de Karl-look voor de vrouwtjes:

Oud 21-03-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb make up op en nu lijk ik op een ernstig mishandelde drag queen.
Foto!
Oud 21-03-2013, 13:17
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
ik ga niet met je trouwen para.


Als ik trouw, dan gewoon in een mooi pak. Rockkostuum zou ik wrs net wat teveel vinden.
Oud 21-03-2013, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Foto!
ja doei
Oud 21-03-2013, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik bestel de jurk waarschijnlijk via internet, omdat de kans groot is dat ik anders naar Engeland ofzo moet voor een trouwjurk van mijn smaak :') En dan even goed de voorwaarden van de website lezen, zodat ik hem makkelijk terug kan sturen als hij niet bevalt. En ik wil geen trouwjurk die duurder is dan 300 euro (en het liefst nog onder de 200), want je draagt hem toch maar één keer. Oh well, misschien ga ik ooit nog eens larpen, want dat lijkt me wel leuk. Dan zou ik hem daar nog voor kunnen gebruiken.

Eerst maar eens goed leren naaien, dan maak ik hem misschien wel zelf, ook
Vergeet niet te informeren naar importkosten en douanerechten dan En juist, kom maar larpen!

Citaat:
Maar hebben jullie dan niet altijd zo'n periode waarin je nog moet wennen aan de omschakeling? Ik loop de eerste week altijd rond met het idee: er staat wel 7u op de klok, maar eigenlijk is het nu 6u en behoor ik in bed te liggen. Verschrikkelijk vind ik dat.

Aan de andere kant word ik wel heeeeel blij dat het nu niet meer donker is als ik naar huis rijd.
Ik heb er niet heel veel last van. Mijn hongergevoel is een beetje verward, maar dat herstelt zich na een dag.

Citaat:
Begin dan zelf over foeballuhhh!!!11 </Mutant>
Je bent ook wel een beetje een zeikbeer soms hoor
Oud 21-03-2013, 13:19
Verwijderd
Ik vond Karl het leukst toen hij nog een tonnetje was:

Oud 21-03-2013, 13:20
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Alhoewel, met bijpassende hoed, is zo'n rockkostuum wel leuk natuurlijk. Maar dan wel een beetje een modern kostuumpje dat niet zo lelijk is.
Oud 21-03-2013, 13:22
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik vond Karl het leukst toen hij nog een tonnetje was:

[afbeelding]
Haha, wist niet dat ie er zo uitzag eerst.
Oud 21-03-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
het lijkt wel een luxe servet ofzo. Dit is de Karl-look voor de vrouwtjes:

[afbeelding]
Ik wil er graag met mijn vlakke handpalm op petsen, die stropdas.

Die vrouwelijke uitvoering van de Lagerfeldlook lijkt meer op iets wat je bij een verkleedwinkel kan huren dan op een serieuze poging. Ze hadden haar op z'n minst een mantelpakje kunnen aantrekken.
Oud 21-03-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Karl het leukst toen hij nog een tonnetje was:

[afbeelding]
Jaaaaaa Hoewel flamboyante latino Karl ook leuk is:

Oud 21-03-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Karl het leukst toen hij nog een tonnetje was:

[afbeelding]
het staat hem goed. Dat slanke ook wel.
Citaat:
Jaaaaaa Hoewel flamboyante latino Karl ook leuk is:

[afbeelding]
omg dat overhemd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.