Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 20:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh en Valentijn vind ik een erg mooie naam en helemaal niet ballerig.
Ik denk dan aan Prins Valentijn uit Alles is Liefde, die uiteindelijk best aardig blijkt, maar eigenlijk natuurlijk gewoon een vieze bal is met z'n vieze ballenvrindjes.

Citaat:
En ja, volgende keer even laten weten, zeker als het op een zondag is, kopje-thee-bij-CS-meet is zo geregeld, toch?
Lijkt me hartstikke leuk Maar vandaag zou ik er echt niet aan zijn toegekomen. Overigens kom ik bijna nooit in DH verder
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 24-03-2013, 20:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nice, dat scheelt weer stress. Ik denk zelfs dat ze in hun handjes mogen wrijven als docentenopleiding, met zo'n gemotiveerde en goede leerling, en hetzelfde geldt voor de toekomstige middelbare waar je gaat werken!
Scheelt stress, ja Ik moet eerst nog wel 'even' mijn voorwaardedossier compleet maken en mijn eindexamen (Proeve van Bekwaamheid) halen, hè! En bij mijn examen lopen er heel de dag(!) twee (!) docenten achter mijn reet aan, op stage, om te kijken hoe ik werk. En vervolgens gaan ze me nog eens onderwerpen aan een mondeling deel en allemaal super kritische vragen stellen over waarom ik dingen zus en zo deed Feest. Ik kijk er nu al naar uit.

Maarja, gemotiveerd ben ik zeker En misschien haal ik mijn p in het eerste jaar, dan ga ik lekker naar de universiteit. Maar dat zal wel niet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Scheelt stress, ja Ik moet eerst nog wel 'even' mijn voorwaardedossier compleet maken en mijn eindexamen (Proeve van Bekwaamheid) halen, hè! En bij mijn examen lopen er heel de dag(!) twee (!) docenten achter mijn reet aan, op stage, om te kijken hoe ik werk. En vervolgens gaan ze me nog eens onderwerpen aan een mondeling deel en allemaal super kritische vragen stellen over waarom ik dingen zus en zo deed Feest. Ik kijk er nu al naar uit.

Maarja, gemotiveerd ben ik zeker En misschien haal ik mijn p in het eerste jaar, dan ga ik lekker naar de universiteit. Maar dat zal wel niet
Haha, over stessvol gesproken (al zou ik graag met je ruilen, ik weet nog steeds niet hoe ik moet afstuderen terwijl ik zo afhankelijk ben van anderen op mijn werk )
Wil je dat graag ja, naar de uni? En waarom dan precies?
Oud 24-03-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dan aan Prins Valentijn uit Alles is Liefde, die uiteindelijk best aardig blijkt, maar eigenlijk natuurlijk gewoon een vieze bal is met z'n vieze ballenvrindjes.



Lijkt me hartstikke leuk Maar vandaag zou ik er echt niet aan zijn toegekomen. Overigens kom ik bijna nooit in DH verder
Snap ik hoor. Het was meer van, je was zo dichtbij, mimimi.
Oud 24-03-2013, 20:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Snap ik hoor. Het was meer van, je was zo dichtbij, mimimi.
Ik vind het superlief dat je me wel wil meeten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-03-2013, 20:41
Verwijderd
Ik wil je al heel lang meeten!
Oud 24-03-2013, 20:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg <33
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-03-2013, 20:43
Verwijderd
Miekje, Undercover in Nederland gaat over couperen van pups. Vind je vast interessant.
Oud 24-03-2013, 20:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha, over stessvol gesproken (al zou ik graag met je ruilen, ik weet nog steeds niet hoe ik moet afstuderen terwijl ik zo afhankelijk ben van anderen op mijn werk )
Wil je dat graag ja, naar de uni? En waarom dan precies?
Ah, ik ben dus niet de enige

En mja, ik weet nog niet precies wat ik wil. Sowieso ga ik proberen om in mijn eerste jaar mijn P te halen, daarna zie ik wel weer verder. Het lijkt me wel gaaf om iets specifieks in de biologie te gaan studeren, ethologie, ofzo. Of, als ik eenmaal docent ben, er een paar jaar aan te plakken zodat ik eerstegraads docent wordt. Of er nog een extra vak bij nemen in mijn laatste jaar, zodat ik bijvoorbeeld Nederlands en biologie mag geven.
Er zijn zoveel keuzes, eerst maar eens kijken of het lukt om mijn P te halen in één jaar
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 20:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, Undercover in Nederland gaat over couperen van pups. Vind je vast interessant.
Ik heb even geen beschikking tot tv, op het moment. Is het terug te kijken?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 20:44
Verwijderd
Dit topic vind ik zo hilarisch
Oud 24-03-2013, 20:45
Verwijderd
Wat een druk weekend weer! Wel leuk, want we hebben ons nieuwe huis gevonden! Nu begint de stress van alles regelen voor de verhuizing, maar we zijn helemaal blij met ons nieuwe plekje

Morgen weer werken, terwijl ik echt totaal niet uitgerust ben
Oud 24-03-2013, 20:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens de allerliefste ouders van de wereld! Want toen ik vertelde van DH en dat ik me zorgen maakte of ik het wel vol ging houden (want bijna 6 uur reistijd en museum en met iemand die ik niet kende) stelden ze voor dat zij ook een dagje DH zouden doen, zodat ik op de terugweg met hen met de auto mee kon rijden <333 En dat scheelt écht heel erg veel!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-03-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even geen beschikking tot tv, op het moment. Is het terug te kijken?
Aye. http://www.kijk.nl/sbs6/zender -- en dan naar UiN.
Oud 24-03-2013, 20:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb trouwens de allerliefste ouders van de wereld! Want toen ik vertelde van DH en dat ik me zorgen maakte of ik het wel vol ging houden (want bijna 6 uur reistijd en museum en met iemand die ik niet kende) stelden ze voor dat zij ook een dagje DH zouden doen, zodat ik op de terugweg met hen met de auto mee kon rijden <333 En dat scheelt écht heel erg veel!
Ohhww, wat jammer dat je dan zo lange dag hebt, anders konden we meeten! Den Haag is hier zo dichtbij!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens de allerliefste ouders van de wereld! Want toen ik vertelde van DH en dat ik me zorgen maakte of ik het wel vol ging houden (want bijna 6 uur reistijd en museum en met iemand die ik niet kende) stelden ze voor dat zij ook een dagje DH zouden doen, zodat ik op de terugweg met hen met de auto mee kon rijden <333 En dat scheelt écht heel erg veel!
Ahh wat lief
Oud 24-03-2013, 20:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En misschien een overbodige opmerking, je moet de comfort temperatuur aanhouden. Dat hij geschikt is voor lager wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je hoogstwaarschijnlijk de morgen haalt en niet doodvriest
Nou ja, ik heb m nodig voor dit weekend, donderdag ben ik vrij dus mooi de kans om even naar de Beversport te gaan; daar hebben ze vast iets liggen. En dan weet ik ook iets meer over het te verwachten weer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 24-03-2013, 20:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aye. http://www.kijk.nl/sbs6/zender -- en dan naar UiN.
Ah, thanks Miekje honden terugvindpost.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 20:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ohhww, wat jammer dat je dan zo lange dag hebt, anders konden we meeten! Den Haag is hier zo dichtbij!
Aaw <3 wat een boost voor mij ego hier, Quis zei het ook al

Citaat:
Ahh wat lief
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-03-2013, 20:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je niet een naaimachine van iemand lenen?
Uuuh, ik heb voornamelijk mannelijke vrienden he. Die doen op geen enkele manier aan naaien. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-03-2013, 20:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uuuh, ik heb voornamelijk mannelijke vrienden he. Die doen op geen enkele manier aan naaien. :')
Ohja, grapje ^^ Dan weet ik het ook even niet.

edit: Als ik nou mijn sewing machine cover af heb en alles, kan ik je wel een keer komen helpen? Als je dat wilt, tenminste Mag je lekker op mijn naaimasjien kloten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2013, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die doen op geen enkele manier aan naaien. :')
Niet?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-03-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens de allerliefste ouders van de wereld! Want toen ik vertelde van DH en dat ik me zorgen maakte of ik het wel vol ging houden (want bijna 6 uur reistijd en museum en met iemand die ik niet kende) stelden ze voor dat zij ook een dagje DH zouden doen, zodat ik op de terugweg met hen met de auto mee kon rijden <333 En dat scheelt écht heel erg veel!
Oud 24-03-2013, 20:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet?
Nou ja, er zijn er wel een paar met een vriendin, maar voornamelijk zijn het nerdjes die heel moeilijk zijn met vrouwen. :'D
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-03-2013, 20:53
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Overigens verlies je de meeste warmte via je hoofd (heb ik me laten vertellen) en dingen als slaapmutsen zijn extra handig. Thermisch ondergoed is ook goed (heb ik niet) en nooit vol gekleed in je slaapzak kruipen want dan ontregel je hem en kan hij je warmte niet opnemen om je terug te verwarmen (of een of ander ingewikkeld verhaal).
Ja, dat is omdat je hoofd als enige naakt in de wind wappert.
Oud 24-03-2013, 20:57
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik heb trouwens de allerliefste ouders van de wereld! Want toen ik vertelde van DH en dat ik me zorgen maakte of ik het wel vol ging houden (want bijna 6 uur reistijd en museum en met iemand die ik niet kende) stelden ze voor dat zij ook een dagje DH zouden doen, zodat ik op de terugweg met hen met de auto mee kon rijden <333 En dat scheelt écht heel erg veel!
Oud 24-03-2013, 20:59
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dit topic vind ik zo hilarisch
:')
Oud 24-03-2013, 21:17
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Miekje, jouw enthousiasme over school en dingen leren <3! Ik weet nog dat ik hetzelfde had toen ik 18 was, toen wilde ik ook alles doen en leren en kunnen en maken. Helaas liet mijn studie me niet zoveel tijd over voor andere dingen, hoewel ik veel meer heb gedaan dan de meeste van mijn jaargenoten geloof ik.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 24-03-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Dit topic vind ik zo hilarisch
Hahahaha wát.

Citaat:
Ja, dat is omdat je hoofd als enige naakt in de wind wappert.
Oud 24-03-2013, 21:22
Verwijderd
Het klinkt alsof de persoon de boven mij woont al zijn glazen op de vloer kapot aan het gooien is
Oud 24-03-2013, 21:31
Verwijderd
Voor de liefhebbers van nachtmuziek, doom- ende sludgemettul:

Spoiler


Wat fijn
Oud 24-03-2013, 21:45
Verwijderd
Dit:
Citaat:
Miekje, jouw enthousiasme over school en dingen leren <3!
Ik vind het altijd wel gaaf als mensen zo enthousiast zijn. Sowieso, dingen uit boeken leren vind ik moeilijk en vaak saai. Ik ben heel leergierig maar dan wel dingen uit de praktijk Dat was wel een van de redenen waarom het HBO niks voor mij was en waarom ik zo blij ben met het werken/leren-traject dat ik nu op mijn werk aangeboden krijg. Ik heb de hoop dat ik dan veel van de theorie meteen in de praktijk kan toepassen, of er in ieder geval iets uit de praktijk aan kan koppelen en dan vind ik het vaak al makkelijker/leuker.

En oh, we zijn al zo ver in ons nieuwe huis Alle muren zijn nu geverfd, overal. Het enige dat ik nog moet doen, is één muur in de woonkamer (maar dat is maar een kleintje, 2.60 bij 3 of 4 en dat is zo gedaan) en de muren op zolder, waarvan we gisteren pas besloten hebben dat we ze gaan verven. Morgen wordt de rest van de vloerbedekkinglijm van de trap gehaald en met een beetje geluk lukt het me dan voor vrijdag om twee trappen te verven. In eerste instantie zou dat er maar eentje zijn, maar de zoldertrap is toch echt wel ranziger dan gedacht en moet dus ook afgeschuurd worden en opnieuw geverfd worden. En ik heb de ene muur in de woonkamer vandaag helemaal zelf opnieuw gestucadoord <3 Er zaten vet veel oneffenheden in vanwege afbladderende verf en behangresten en een betonnen muur met veel betongaatjes en dus mostie echt wel gladgemaakt worden en dat heb ik helemaal zelf gedaan met zo'n ding en ik voelde me vet stoer dat me dat lukt Ik sta versteld van mijn eigen HandigeHarriKwaliteiten en ik vind het vet leuk! Komende week ben ik weer alleen, behalve vrijdag want dan komt de vloer er dus in. Omg, vet zin in <3 <3
Oud 24-03-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Voor de liefhebbers van nachtmuziek, doom- ende sludgemettul:

Spoiler


Wat fijn
Oud 24-03-2013, 21:55
Verwijderd
Volgens mij ben jij één van de weinigen die dit kan waarderen Op wat lurkers na, dan.
Oud 24-03-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben jij één van de weinigen die dit kan waarderen Op wat lurkers na, dan.
Ja ik verwacht van wel
Oud 24-03-2013, 22:13
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
En Ingegerd, jouw klusposts zijn ook enthousiasmerend! Wij krijgen morgen de sleutel en gaan dan in het weekend aan de slag. Er staat nu al een doos klaar met kopjes en koffie en andere handige dingen. Hoe doen jullie dat met de trap? Wat voor verf/ lak gaat erop? Want het moet wat slijtvaster zijn dan op de muren natuurlijk. Op onze trappen zitten nog lijmresten van die lopers, dus er moet wel iets aan gebeuren.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 24-03-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
En Ingegerd, jouw klusposts zijn ook enthousiasmerend! Wij krijgen morgen de sleutel en gaan dan in het weekend aan de slag. Er staat nu al een doos klaar met kopjes en koffie en andere handige dingen. Hoe doen jullie dat met de trap? Wat voor verf/ lak gaat erop? Want het moet wat slijtvaster zijn dan op de muren natuurlijk. Op onze trappen zitten nog lijmresten van die lopers, dus er moet wel iets aan gebeuren.
Zorg dat je kranten niet vergeet, om voor de ramen te plakken tegen de inkijk!
Er zitten nu nog lijmresten op de trap maar die worden er dus door de woningbouwreparatiemeneer of schilder morgen afgehaald. In eerste instantie was het het plan om dat met een krabber te doen, maar dat ging niet bij de stootborden (zo noemde hij dat). Dus nu zijn ze bezig met een of ander afbijtmiddel dat de schilder geregeld heeft. Dat is wel echt heel smerig spul, niet alleen de lijm gaat er vanaf na een korte tijd op de trede, maar ook de verf gaat er gedeeltelijk mee af. Als dat klaar is, schuur ik de trap op, zet ik 'm in de grondverf en dan met traplak. Bij de Gamma kun je traplak halen, schijnt heel stoot-, kras- en slijtvast te zijn. Wel vrij duur, wij betaalden 50 euro voor 1 liter en voor een dichte houten trap heb je ongeveer anderhalve liter nodig, heb ik me laten vertellen. En we hebben dus nog een trap die geschilderd moet worden. Ik vermoed dat de vorige bewoners de zoldertrap met gewone verf hebben geverfd en dat is echt heel goed te zien want de verf is er wel echt heel erg lelijk van af gesleten. Moet dus ook helemaal opnieuw.
Oud 24-03-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, er zijn er wel een paar met een vriendin, maar voornamelijk zijn het nerdjes die heel moeilijk zijn met vrouwen. :'D
En dan friendzone je ze ook nog keihard.

Kil en harteloos!
Oud 24-03-2013, 23:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En dan friendzone je ze ook nog keihard
Ik friendzone niemand. Als er iemand gefriendzoned wordt ben ik 't wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-03-2013, 23:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb 3 bekers van mijn zus gekregen, een met hondjes en "Happy Birthday" (ik heb haar al ruim 2 maanden niet gezien dus), een met roze en zwart met diva erop en een hele toffe die ze heeft laten drukken, met Haagse Harry
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-03-2013, 23:24
Verwijderd
Miekje naamzoek! Ik ben me al twee dagen af aan het vragen: Welke knaagdieren stinken zo ontzettend, ook als je de kooi regelmatig verschoont? Ik heb het dus over beesten die er echt bekend om staan. Ik dacht dat fretten waren, maar ik lees dus net dat die niet stinken (maar dat je ook de bak waar ze hun behoefte op doen twee keer per dag moet verschonen, is dat omdat het dan stinkt of omdat het dan zo vuil is en de beesten weigeren hun behoefte te doen op een vuile bak?). Ik weet het niet meer, jij wel?

En oh, mijn ratjes <3 ze wisselen elkaar een beetje af, het ene moment ligt Balthasar naast me te slapen en Casper onder de deken bij mijn voeten, het volgende moment ligt Casper in mijn elleboog te slapen en Balthasar op de leuning van de bank. Heerlijk, dat gescharrel MIjn zus was tot voor de deze leerde kennen altijd een beetje bangig voor kleine knaagdieren maar ze vindt mijn ratten echt heel tof. Ze zei: "Hij plast op me, is dat normaal?" En toen ik zei dat dat normaal was, bromde mijn vader: Hmm, ik had 'm al lang het raam uitgekeild. Kutbeesten."

Zo. En nu ga ik slapen, morgen om half negen staat de schilder weer voor de deur, dat wordt weer om half zeven de wekker zetten en me er om kwart voor zeven dan toch maar uit slepen
Oud 24-03-2013, 23:45
Verwijderd
He trimmie kom een keertje hier naaien, ik heb een naaimasjien. En Anne vraagt al maaaaaanden wanneer je weer langskomt met je koffie en baksels
Oud 24-03-2013, 23:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat klinkt inderdaad als een goed plan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-03-2013, 00:05
Verwijderd
Oud 25-03-2013, 00:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
He trimmie kom een keertje hier naaien, ik heb een naaimasjien. En Anne vraagt al maaaaaanden wanneer je weer langskomt met je koffie en baksels
Citaat:
Dat klinkt inderdaad als een goed plan


Maar dat zeg je natuurlijk net Nu m'n rooster voor komende weken nogal klote is.
Ik kan iig meestal op dinsdag- en donderdagavond, na colleesjuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-03-2013, 02:59
Verwijderd


Oud 25-03-2013, 06:08
Verwijderd


Goed gemaakt, ook.
Oud 25-03-2013, 06:10
Verwijderd
Ik heb gedroomd van satanisten, waar ik al kruizen slaand voor wegrende. Mijn dromen weten duidelijk nog niet dat ik agnost ben geworden.
Oud 25-03-2013, 08:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet nog tienduizend posts maken om op de eerste pagina van topposters te komen. Dat is mijn hall of Fame al sinds het begin van mijn forumcarrière dus jullie zullen me weer iets vaker zien.
Oud 25-03-2013, 08:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.