Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2013, 08:27
Verwijderd
Hoi fizzy.
Advertentie
Oud 25-03-2013, 08:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
^-^ Hoe is hij dan! Zijn de dvd's die je had meegenomen leuk?
Oud 25-03-2013, 08:32
Verwijderd
Ik heb er pas één gekeken, maar die heb ik met veel fascinatie gekeken, ja. En dat herinnert me eraan, ik moet Vowel nog betalen!! Maar ik heb een code voor internetbankieren opgevraagd, dus dat gaat er nu misschien eindelijk van komen. :')
Oud 25-03-2013, 08:40
Verwijderd
Hoi fizzle ik kwam dit laatst tegen

Oud 25-03-2013, 08:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
aight
Oud 25-03-2013, 08:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb er pas één gekeken, maar die heb ik met veel fascinatie gekeken, ja. En dat herinnert me eraan, ik moet Vowel nog betalen!! Maar ik heb een code voor internetbankieren opgevraagd, dus dat gaat er nu misschien eindelijk van komen. :')
Meest uitgestelde betaling ooit

Ik heb vandaag een pauze, na drie voorstellingen achter elkaar eindelijk een voorstellingsvrije dag, dus even niks. Nouja, behalve gewoon les dus en daar ga ik nu heen. Superdoei!
Oud 25-03-2013, 08:49
Verwijderd
Ja, als Vowel een beetje handelsgeest heeft, vraagt ze rente. Of ik moet in ieder geval voor de inflatie corrigeren.
Oud 25-03-2013, 10:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hoeveel zou dat zijn?
Ben inmiddels terug uit school trouwens.
Oud 25-03-2013, 10:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, jouw enthousiasme over school en dingen leren <3! Ik weet nog dat ik hetzelfde had toen ik 18 was, toen wilde ik ook alles doen en leren en kunnen en maken. Helaas liet mijn studie me niet zoveel tijd over voor andere dingen, hoewel ik veel meer heb gedaan dan de meeste van mijn jaargenoten geloof ik.
<3 Dat vind ik leuk om te horen!
Citaat:
Dit:

Ik vind het altijd wel gaaf als mensen zo enthousiast zijn. Sowieso, dingen uit boeken leren vind ik moeilijk en vaak saai. Ik ben heel leergierig maar dan wel dingen uit de praktijk Dat was wel een van de redenen waarom het HBO niks voor mij was en waarom ik zo blij ben met het werken/leren-traject dat ik nu op mijn werk aangeboden krijg. Ik heb de hoop dat ik dan veel van de theorie meteen in de praktijk kan toepassen, of er in ieder geval iets uit de praktijk aan kan koppelen en dan vind ik het vaak al makkelijker/leuker.
Oh, ik vind uit boeken leren juist leuk, maar in de praktijk ook Het is vooral gaaf dat ik altijd verbanden zie tussen theorie en praktijk, en dat ik meteen weet wat de dierenarts bedoelt als ik in een patiëntenkaart kijk en er medisch geneuzel in staat En dat ik dan weer kan handelen naar die informatie.
Citaat:
Miekje naamzoek! Ik ben me al twee dagen af aan het vragen: Welke knaagdieren stinken zo ontzettend, ook als je de kooi regelmatig verschoont? Ik heb het dus over beesten die er echt bekend om staan. Ik dacht dat fretten waren, maar ik lees dus net dat die niet stinken (maar dat je ook de bak waar ze hun behoefte op doen twee keer per dag moet verschonen, is dat omdat het dan stinkt of omdat het dan zo vuil is en de beesten weigeren hun behoefte te doen op een vuile bak?). Ik weet het niet meer, jij wel?
In principe ruik je het altijd wel, als iemand dieren in huis heeft, laten we dat even vooropstellen. Je ruikt dan gewoon dieren, en sommige mensen vinden dat bij voorbaat al stinken.
Fretten en ratten stinken het ergst (hoewel fretten natuurlijk geen knaagdieren zijn, hč!) Dat komt omdat ze allebei een beetje een vettig vachtje hebben, en vet neemt nu eenmaal veel geurtjes op. Dus die dieren ruiken van zichzelf al sterker, en dan heeft het nog niet eens met ontlasting te maken. Fretten hebben er bovendien nog wel eens een handje van om te pas en te onpas hun anaalklieren overal en nergens leeg te spuiten, dus je kunt je vast wel voorstelllen hoe dat ruikt. Ratten en fretten moet je dus wel frequent schoonmaken als je ze niet te erg wilt laten stinken.
Verder ruiken intacte mannetjes van alle dieren sterker, vooral die van kleine knaagdieren (muizen en hamsters). Maar daarvoor geldt ook: hoe beter de hygiëne, hoe minder ze stinken. Dieren die je praktisch niet ruikt en die je ook niet zoveel schoon hoeft te maken zijn gerbils, degoes en chinchilla's. Maarja, dat zijn ook echt geen knuffelbeesten, dus dat is ook minder leuk om te houden.

Oh, en niet alleen knaagdieren kunnen erg stinken, natuurlijk. Heb je weleens een goede waterhond geroken? De curly coated retriever, bijvoorbeeld, of de chesapeak bay retriever. Díe meuren pas hard :') En je hebt nog (relatief onbekende) hondenrassen die nog erger stinken dat die twee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-03-2013, 10:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb er pas één gekeken, maar die heb ik met veel fascinatie gekeken, ja. En dat herinnert me eraan, ik moet Vowel nog betalen!! Maar ik heb een code voor internetbankieren opgevraagd, dus dat gaat er nu misschien eindelijk van komen. :')
Citaat:
Ja, als Vowel een beetje handelsgeest heeft, vraagt ze rente. Of ik moet in ieder geval voor de inflatie corrigeren.
Ik was het niet vergeten hoor! Maar ik dacht, dat komt vanzelf wel een keer.

100000000% rente!
Oud 25-03-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
In principe ruik je het altijd wel, als iemand dieren in huis heeft, laten we dat even vooropstellen. Je ruikt dan gewoon dieren, en sommige mensen vinden dat bij voorbaat al stinken.
Fretten en ratten stinken het ergst (hoewel fretten natuurlijk geen knaagdieren zijn, hč!) Dat komt omdat ze allebei een beetje een vettig vachtje hebben, en vet neemt nu eenmaal veel geurtjes op. Dus die dieren ruiken van zichzelf al sterker, en dan heeft het nog niet eens met ontlasting te maken. Fretten hebben er bovendien nog wel eens een handje van om te pas en te onpas hun anaalklieren overal en nergens leeg te spuiten, dus je kunt je vast wel voorstelllen hoe dat ruikt. Ratten en fretten moet je dus wel frequent schoonmaken als je ze niet te erg wilt laten stinken.
Verder ruiken intacte mannetjes van alle dieren sterker, vooral die van kleine knaagdieren (muizen en hamsters). Maar daarvoor geldt ook: hoe beter de hygiëne, hoe minder ze stinken. Dieren die je praktisch niet ruikt en die je ook niet zoveel schoon hoeft te maken zijn gerbils, degoes en chinchilla's. Maarja, dat zijn ook echt geen knuffelbeesten, dus dat is ook minder leuk om te houden.

Oh, en niet alleen knaagdieren kunnen erg stinken, natuurlijk. Heb je weleens een goede waterhond geroken? De curly coated retriever, bijvoorbeeld, of de chesapeak bay retriever. Díe meuren pas hard :') En je hebt nog (relatief onbekende) hondenrassen die nog erger stinken dat die twee.
Ik weet dat je het altijd ruikt, ik ruik vrij goed en ruik het ook vrijwel altijd. Maar bij mijn ouders waar elke dag gestofzuigd word, ruik je de hond minder goed dan bij de buurvrouw die maar eens in de week stofzuigt. Maar ik denk dat het inderdaad fretten zijn die ik bedoel (mijn excuses, ik weet ook goed dat dat geen knaagdieren zijn ). Ik hoorde laatste buurvrouw nog vertellen dat haar dochter een fret had en dat ze "maar" twee keer per dag de bak hoefde te verschonen. Toen was ik toch blij met mijn ratjes die met twee/drie keer per week tevreden zijn. Wij zijn ooit wel ergens geweest waar ze een fret hadden en ik meen me te herinneren dat ik toen begreep dat we zo'n beest niet mochten van mijn ouders, stinken dat het daar deed! Toen had ik nog niet helemaal begrepen dat het toch ook echt ligt aan hoeveel je de kooi verschoont
Oud 25-03-2013, 10:51
Verwijderd
En er zit ook nog wel een verschil tussen stinken en ruiken. Mijn ratten ruik je vast wel, maar stinken doen ze vrijwel nooit. Ik denk dat dat met vrijwel alles zo is. Als je het maar bij houdt. Dat iets geen lekkere geur heeft, is iets aders dan stinken door slecht bijgehouden whatevers. Vind ik.
Oud 25-03-2013, 10:52
Verwijderd
Stinken is relatief.
Oud 25-03-2013, 10:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En er zit ook nog wel een verschil tussen stinken en ruiken. Mijn ratten ruik je vast wel, maar stinken doen ze vrijwel nooit. Ik denk dat dat met vrijwel alles zo is. Als je het maar bij houdt. Dat iets geen lekkere geur heeft, is iets aders dan stinken door slecht bijgehouden whatevers. Vind ik.
Dat sowieso. In ons huis ruik je ook dat er katten en een hond rondlopen, maar stinken doet het echt niet. Overigens ruik ik dat zelf niet meer, maar anderen natuurlijk wel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-03-2013, 11:00
Verwijderd
Ja maar dames, er zijn ook mensen die het bij jullie vinden stinken.
Oud 25-03-2013, 11:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja maar dames, er zijn ook mensen die het bij jullie vinden stinken.
Ja, weet ik. Maar die komen niet bij ons thuis Ohja, toch wel. Een miepje die op maandag weleens bij mijn moeder koffie drinkt, moet altijd minimaal 10 keer 'oh, ik ruik béésten!' gezegd hebben, voordat ze weer weg gaat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-03-2013, 11:04
Verwijderd
Ja maar daarmee is het ook gek om te zeggen 'ze ruiken wel maar stinken niet'.
Oud 25-03-2013, 11:08
Verwijderd
wat woon ik hier toch in een laffe, passieve woonvereniging Een van onze leden heeft een beroerte gehad. Nu circuleren er al iets van 10 mailtjes met zoiets als 'wat erg voor haar blablabla, wie gaat er een bloemetje kopen???' En dan allemaal volgmailtjes van 'ik wil wel euries geven hoor voor het bloemetje/de kaart'. 'is er niet een speciaal potje voor dit soort dingen of moeten we dit uit eigen zak betalen?' 'wie gaat het op zich nemen?'. De mailtjes zijn naar @all gericht dus de zieke kan ook meelezen :')
ik houd me lekker afzijdig ook al jeuken mijn vingers om allerlei sarcastische mailtjes terug te sturen, en ga vanmiddag zelf naar het ziekenhuis met bloemetje (van mn eigen euros betaald).
Oud 25-03-2013, 11:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat is inderdaad een persoonlijk iets, ja.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-03-2013, 11:11
Verwijderd
Ah wat een treurnis Pip, dat volk

// Para: Ik heb vandaag de Hero-appelstroop aan een test onderworpen en ze is met vlag en wimpel geslaagd. Prima spul

Laatst gewijzigd op 25-03-2013 om 11:47.
Oud 25-03-2013, 11:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
wat woon ik hier toch in een laffe, passieve woonvereniging Een van onze leden heeft een beroerte gehad. Nu circuleren er al iets van 10 mailtjes met zoiets als 'wat erg voor haar blablabla, wie gaat er een bloemetje kopen???' En dan allemaal volgmailtjes van 'ik wil wel euries geven hoor voor het bloemetje/de kaart'. 'is er niet een speciaal potje voor dit soort dingen of moeten we dit uit eigen zak betalen?' 'wie gaat het op zich nemen?'. De mailtjes zijn naar @all gericht dus de zieke kan ook meelezen :')
ik houd me lekker afzijdig ook al jeuken mijn vingers om allerlei sarcastische mailtjes terug te sturen, en ga vanmiddag zelf naar het ziekenhuis met bloemetje (van mn eigen euros betaald).
Oh lekker is dat dan, dat is fijn om te lezen voor die vrouw.

En wat een gezeik om een paar euro. Pfft.
Oud 25-03-2013, 11:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, man. Twee-en-een-half uur wachten op een volgende les Nog een half uur.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-03-2013, 13:05
Verwijderd
Ik vind het stom dat er geen mooie flamewar ontstaan is naar aanleiding van mijn statement dat Zelda geen RPG is Er zijn te weinig nerds en geeks hier
Oud 25-03-2013, 13:09
Verwijderd
Hello! Ik ben echt helemaal naar de tering. Vooral mijn stem ook
Oud 25-03-2013, 13:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het stom dat er geen mooie flamewar ontstaan is naar aanleiding van mijn statement dat Zelda geen RPG is Er zijn te weinig nerds en geeks hier
Natuurlijk is het wel een RPG; het voldoet aan alle gangbare RPG-clichés.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-03-2013, 13:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Speaking of RPG's, wat is WoW gay geworden zeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-03-2013, 14:22
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
'is er niet een speciaal potje voor dit soort dingen of moeten we dit uit eigen zak betalen?'
Citaat:
De mailtjes zijn naar @all gericht dus de zieke kan ook meelezen :')
Oud 25-03-2013, 14:23
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik vind het stom dat er geen mooie flamewar ontstaan is naar aanleiding van mijn statement dat Zelda geen RPG is Er zijn te weinig nerds en geeks hier
Geen flauw idee wat rpg is, ken me niet schelen ook.
Oud 25-03-2013, 14:31
Verwijderd
Ik krijg een gele trap
Oud 25-03-2013, 14:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Geen flauw idee wat rpg is, ken me niet schelen ook.
Role Playing Games
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-03-2013, 14:51
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik dacht een of ander technische term. :')
Oud 25-03-2013, 15:07
Verwijderd
wat josi zegt.
Oud 25-03-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Speaking of RPG's, wat is WoW gay geworden zeg.
Ja. Bij release.
Oud 25-03-2013, 15:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het stom dat er geen mooie flamewar ontstaan is naar aanleiding van mijn statement dat Zelda geen RPG is Er zijn te weinig nerds en geeks hier
waar?

En Zelda is ook geen RPG, amper een game te noemen zo saai.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-03-2013, 15:32
Verwijderd


Heheh.
Oud 25-03-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk is het wel een RPG; het voldoet aan alle gangbare RPG-clichés.
Nee, het is een adventure.

Citaat:
Speaking of RPG's, wat is WoW gay geworden zeg.
Dat was het bij Wrath of the Lich King al.

Citaat:
Ja. Bij release.
Mwah, neuh. Vanilla en The Burning Crusade waren goed te hachelen. Voor alles naar de tyfus generft na gewhine door n00bs. En multiclasses gingen whinen dat ze niet 'master of all trades' konden zijn en Blizzard daar gehoor aan gaf.
Oud 25-03-2013, 16:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
1) Ik ken eigenlijk meer mannen die goed kunnen koken dan vrouwen.
2) Die sauce-baws gaat er per aflevering vertiefder uitzien, jezus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-03-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 3 bekers van mijn zus gekregen, een met hondjes en "Happy Birthday" (ik heb haar al ruim 2 maanden niet gezien dus), een met roze en zwart met diva erop en een hele toffe die ze heeft laten drukken, met Haagse Harry
Gaaf! Heb je verteld over het prachtexemplaar dat je uit Gran Canaria hebt?

Citaat:
wat woon ik hier toch in een laffe, passieve woonvereniging Een van onze leden heeft een beroerte gehad. Nu circuleren er al iets van 10 mailtjes met zoiets als 'wat erg voor haar blablabla, wie gaat er een bloemetje kopen???' En dan allemaal volgmailtjes van 'ik wil wel euries geven hoor voor het bloemetje/de kaart'. 'is er niet een speciaal potje voor dit soort dingen of moeten we dit uit eigen zak betalen?' 'wie gaat het op zich nemen?'. De mailtjes zijn naar @all gericht dus de zieke kan ook meelezen :')
ik houd me lekker afzijdig ook al jeuken mijn vingers om allerlei sarcastische mailtjes terug te sturen, en ga vanmiddag zelf naar het ziekenhuis met bloemetje (van mn eigen euros betaald).
Oh bah wat naar! En goeie oplossing!

Citaat:
Role Playing Games
Goedzo Phoebe, je leert het wel!
Oud 25-03-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
1) Ik ken eigenlijk meer mannen die goed kunnen koken dan vrouwen.
2) Die sauce-baws gaat er per aflevering vertiefder uitzien, jezus.
De meeste chefkoks zijn inderdaad mannen.
Oud 25-03-2013, 16:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat was het bij Wrath of the Lich King al.

Mwah, neuh. Vanilla en The Burning Crusade waren goed te hachelen. Voor alles naar de tyfus generft na gewhine door n00bs. En multiclasses gingen whinen dat ze niet 'master of all trades' konden zijn en Blizzard daar gehoor aan gaf.
Ja, ik had me helemaal voorbereid duisent moeite te moeten doen, ik vond het sowieso al vreemd dat dat mens me niks te leren had enzo. Maar nu is het dus van 'hoi, je bent nu leven x, hier heb je een nieuwe skill, kusjes'
GAAAAAAAAAAAY.
Citaat:
Gaaf! Heb je verteld over het prachtexemplaar dat je uit Gran Canaria hebt?


Goedzo Phoebe, je leert het wel!
Ik heb er een mooie foto van gemaakt zelfs

En ja, ik word steeds meer nerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-03-2013, 16:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had het meer over vrienden van me dan chefkoks, maar ja, dat is ook waar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-03-2013, 16:17
Verwijderd
oh he trimbo, donderdagen komen voor ons prima uit trouwens! Alleen as do komt niet uit. Maar we appen wel
Oud 25-03-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er een mooie foto van gemaakt zelfs

En ja, ik word steeds meer nerd


Citaat:
Ik had het meer over vrienden van me dan chefkoks, maar ja, dat is ook waar.
Hmmm, vrienden weet ik het niet zo, dat varieert.
Oud 25-03-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
1) Ik ken eigenlijk meer mannen die goed kunnen koken dan vrouwen.
2) Die sauce-baws gaat er per aflevering vertiefder uitzien, jezus.
Ja, ik ook. Hoewel, hm, nee, dat is niet waar, want in mijn sociale omgeving zitten ook allemaal Russische mannen van middelbare leeftijd die niet aan koken doen want dat is vrouwenwerk :') En in mijn directe vriendenkring kan vrijwel iedereen goed koken, ongeacht geslacht. Dus nu ik er langer bij stilsta - ken je niet gewoon meer mannen dan vrouwen?
Oud 25-03-2013, 16:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa: Hey Pien (dat is zijn naampje voor mij), hoe versleep ik apps?
Ik: Nou, gewoon, ingedrukt houden tot ze gaan bewegen en dan kun je ze slepen.
Hij: Maar ik heb heel veel apps he?
Ik: Ja, dus?
Hij: Ja, blijven die pagina's (pagína's ) dan gewoon bestaan?
Ik: Ja, je kunt ook nieuwe aanmaken, dan sleep je hem naar rechts tot je vanzelf een nieuwe krijgt.
Hij: Maar ik wil hem op de eerste.
Ik: Dan sleep je hem naar links.
Hij: Oh ja. Oké, bedankt.

Die man Googelt werkelijk álles, maar dit soort dingen komt ie dan aan mij vragen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-03-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg een gele trap
Ik een rode!
Oud 25-03-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn pa: Hey Pien (dat is zijn naampje voor mij), hoe versleep ik apps?
Ik: Nou, gewoon, ingedrukt houden tot ze gaan bewegen en dan kun je ze slepen.
Hij: Maar ik heb heel veel apps he?
Ik: Ja, dus?
Hij: Ja, blijven die pagina's (pagína's ) dan gewoon bestaan?
Ik: Ja, je kunt ook nieuwe aanmaken, dan sleep je hem naar rechts tot je vanzelf een nieuwe krijgt.
Hij: Maar ik wil hem op de eerste.
Ik: Dan sleep je hem naar links.
Hij: Oh ja. Oké, bedankt.

Die man Googelt werkelijk álles, maar dit soort dingen komt ie dan aan mij vragen
Wat schattig. <3 Dat hij je Pien noemt ook.

N vroeg ook laatst aan mij waarom zijn kleding zo glad aanvoelde als het net uit de wasmachine kwam. Ik zei dat hij minder spul moest gebruiken.
"Oooo! O! Is dat het! Jaja! Is goed, dank je wel. En, eh, Kat?"
"Mmm?"
"Ik heb ook allemaal witte vlekken op mijn kleren... weet je waar dat door komt?"
"Ook daardoor."
"Echt? Kan dat?"
"Ja."
"O! Ooo! Ik dacht dat het een soort schimmel was!"

<3
Oud 25-03-2013, 16:51
Selah_Suish
Avatar van Selah_Suish
Selah_Suish is offline
LL gaat trouwen! (voor degene die hem nog kennen)
Oud 25-03-2013, 16:56
Verwijderd
Oh, wow, gefeliciteerd LL
Oud 25-03-2013, 16:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat schattig. <3 Dat hij je Pien noemt ook.

N vroeg ook laatst aan mij waarom zijn kleding zo glad aanvoelde als het net uit de wasmachine kwam. Ik zei dat hij minder spul moest gebruiken.
"Oooo! O! Is dat het! Jaja! Is goed, dank je wel. En, eh, Kat?"
"Mmm?"
"Ik heb ook allemaal witte vlekken op mijn kleren... weet je waar dat door komt?"
"Ook daardoor."
"Echt? Kan dat?"
"Ja."
"O! Ooo! Ik dacht dat het een soort schimmel was!"

<3
Mannen
Citaat:
LL gaat trouwen! (voor degene die hem nog kennen)
Omg wat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.