Oud 26-03-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Quis ik heb je vraag beantwoord en ik vond 'm leuk


Citaat:
Het moeten bladgroenten zijn. En geen zuivel erbij. De precieze theorie erachter weet ik niet, ja het standaard marketingpraatje mooiere huid, betere weerstand yadda yadda. Ik doe het omdat:
- niet vies
- makkelijk en snel
- ik heb 's ochtends geen zin in vast voedsel, maar wil wel ontbijten
- ik ben geen fruiteter, en zo krijg ik toch genoeg fruit binnen

nadeel:
- duurrrrrr
Aha. Maar dat is dan maar spinazie en soorten sla en zo? Of ook echt met kool?
Advertentie
Oud 26-03-2013, 21:29
Verwijderd
dat treingedoe is kut. voor elke plek een ander soort kaartje kopen of ov.
Oud 26-03-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:


Aha. Maar dat is dan maar spinazie en soorten sla en zo? Of ook echt met kool?
Ja spinazie, alle slasoorten behalve ijsberg. Maar ook boerenkool en andijvie (is dat ook een kool?). En bleekselderij.
Oud 26-03-2013, 21:39
Verwijderd
Het is geen kool, een bladgewas is het, maar wat dat dan precies is... Doe je het ook met witlof of wordt dat te bitter? Het klinkt wel interessant, al ik eet ik wel genoeg groente en fruit geloof ik, meestal.
Oud 26-03-2013, 21:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Blij dat ik toch naar yoga ging, het was leuk ende gezellig. En zwaar trouwens, maar we gingen thee drinken en kletsen, dus toen kon ik het weer aan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Blij dat ik toch naar yoga ging, het was leuk ende gezellig. En zwaar trouwens, maar we gingen thee drinken en kletsen, dus toen kon ik het weer aan
Wat fijn.
Oud 26-03-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Het is geen kool, een bladgewas is het, maar wat dat dan precies is... Doe je het ook met witlof of wordt dat te bitter? Het klinkt wel interessant, al ik eet ik wel genoeg groente en fruit geloof ik, meestal.
Nee, witlof is geen bladgroente.
Oud 26-03-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, witlof is geen bladgroente.
Hmmm.
Oud 26-03-2013, 21:48
Verwijderd
Hoi Quis! Op de een of andere manier vind ik je altijd een beetje een mysterieuze forummer, al weet ik niet zo goed waarom. (En dit is verder niet negatief bedoeld ofzo, mocht je het zo opvatten, ik vind je ook een leuke forummer, hoor )
Oud 26-03-2013, 21:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
We deden bij yoga oa de downward facing dog en daarna de dolfijn (?) die bijna hetzelfde is, maar waarbij je onderarmen op de vloer rusten, en daarna moesten je benen om de beurt omhoog. Damn, die was zwaar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hoi Quis! Op de een of andere manier vind ik je altijd een beetje een mysterieuze forummer, al weet ik niet zo goed waarom. (En dit is verder niet negatief bedoeld ofzo, mocht je het zo opvatten, ik vind je ook een leuke forummer, hoor )
Hihi. Als je iets specifieks wil weten vraag maar hoor. Ik ziet hier al jaren en ik geloof dat een aantal mensen juist bizar veel van me weten.

Citaat:
We deden bij yoga oa de downward facing dog en daarna de dolfijn (?) die bijna hetzelfde is, maar waarbij je onderarmen op de vloer rusten, en daarna moesten je benen om de beurt omhoog. Damn, die was zwaar
Die deden wij laatst ook voor het eerst, maar ik was zo verkouden dat ik te slap was halverwege de les dus ik heb 'm alleen maar anderen zien doen. Of nee wacht, zij deden weer net iets anders, armen op de vloer en dan hoofd richting vloer en weer je rug proberen te strekken. Bizar soms, wat ze allemaal wel niet verzinnen daar in India.
Oud 26-03-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
oooh die birgits ik ga hier eens even goed voor zitten <3
Mijn favoriet zijn de Gert Jonnys.

Er is ook een speciaal mapje voor de tourbussen.





Oud 26-03-2013, 21:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hihi. Als je iets specifieks wil weten vraag maar hoor. Ik ziet hier al jaren en ik geloof dat een aantal mensen juist bizar veel van me weten.

Die deden wij laatst ook voor het eerst, maar ik was zo verkouden dat ik te slap was halverwege de les dus ik heb 'm alleen maar anderen zien doen. Of nee wacht, zij deden weer net iets anders, armen op de vloer en dan hoofd richting vloer en weer je rug proberen te strekken. Bizar soms, wat ze allemaal wel niet verzinnen daar in India.
Is dat niet gewoon de downward facing dog? Ik bedoel deze (maar ik deed 'm natuurlijk niet zo ):
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 21:58
Verwijderd
Lekker je band Shytts noemen en dan een bruine tourbus nemen.
Oud 26-03-2013, 22:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom willen mensen altijd weten waarvoor je naar de dokter gaat? Misschien heb ik wel een soakut of een wrattenpoot.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet gewoon de downward facing dog? Ik bedoel deze (maar ik deed 'm natuurlijk niet zo ):
[afbeelding]
Nee, die hond is 'gewoon' op handen en voeten.
Oud 26-03-2013, 22:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, we deden ook de oefening van je handen op je rug pakken, waar we het hier laatst over hadden. Toen kon ik ze net aanraken, maar nu ineens vastpakken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 22:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, die hond is 'gewoon' op handen en voeten.
Maar ik snap niet welke oefening jij bedoelt, over je rug strekken en hoofd naar de vloer?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom willen mensen altijd weten waarvoor je naar de dokter gaat? Misschien heb ik wel een soakut of een wrattenpoot.
Thuis bij de huisarts vroegen ze dat nooit, maar hier in Utrecht vragen ze het wel altijd. Eigenlijk heb ik er niet zo'n problemen mee, die mensen kennen me toch niet en die zien vast wel vaker rare dingen voorbijkomen.
Oud 26-03-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Maar ik snap niet welke oefening jij bedoelt, over je rug strekken en hoofd naar de vloer?
Vanuit hond met het hoofd omlaag zet je je onderarmen op de vloer, dan zet je je hoofd er tussen (dan kromt je rug) en begin je weer met je gewicht naar achteren verplaatsen en je rug te laten zakken en te rekken zoals dat ook bij de gewone moet.
Oud 26-03-2013, 22:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Thuis bij de huisarts vroegen ze dat nooit, maar hier in Utrecht vragen ze het wel altijd. Eigenlijk heb ik er niet zo'n problemen mee, die mensen kennen me toch niet en die zien vast wel vaker rare dingen voorbijkomen.
Ik had meer over mijn ouders vanmiddag vroeg mijn pa het, toen ik een afspraak ging maken en nu mijn moeder.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik had meer over mijn ouders vanmiddag vroeg mijn pa het, toen ik een afspraak ging maken en nu mijn moeder.
Ahzo Al zou ik het (nu) ook niet zo raar vinden als mijn ouders dat zouden vragen. Ik bedoel, het zijn toch je ouders.
Oud 26-03-2013, 22:07
Verwijderd
Het zijn er zo veel en die hoofden. vooral die uiterst links en rechts. http://www.svenskadansband.se/img-gurras-8752.htm
waar vinden ze ze? doen ze het expres?
Oud 26-03-2013, 22:07
Verwijderd
Ik zou het gek vinden als mijn ouders het niet zouden vragen als ze het zouden weten...
Oud 26-03-2013, 22:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-03-2013, 22:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom willen mensen altijd weten waarvoor je naar de dokter gaat? Misschien heb ik wel een soakut of een wrattenpoot.
Maar...héb je dan een soakut?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-03-2013, 22:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vanuit hond met het hoofd omlaag zet je je onderarmen op de vloer, dan zet je je hoofd er tussen (dan kromt je rug) en begin je weer met je gewicht naar achteren verplaatsen en je rug te laten zakken en te rekken zoals dat ook bij de gewone moet.
Ah! Ook al zo'n leuke
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Het zijn er zo veel en die hoofden. vooral die uiterst links en rechts. http://www.svenskadansband.se/img-gurras-8752.htm
waar vinden ze ze? doen ze het expres?
Ja, 2640 bands. Per band gemiddeld 5 leden. Zweden heeft ~9 miljoen inwoners. Dat is, like, elke tweede Zweed is een dansbandlid.
Oud 26-03-2013, 22:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ahzo Al zou ik het (nu) ook niet zo raar vinden als mijn ouders dat zouden vragen. Ik bedoel, het zijn toch je ouders.
Dat die mevrouw aan de telefoon dat wil weten, boeit me niet, die heet ook geheimhoudingsplicht
En jawel, maar mijn ouders hoeven toch ook niet alles te weten. Zou jij zeggen dat je een soakut had?
Citaat:
Ik zou het gek vinden als mijn ouders het niet zouden vragen als ze het zouden weten...
Ja echt? Oh. Maar als het iets ernstigs was, zou ik/je het toch uit me/jezelf vertellen. Als het niet boeiend genoeg is om te vertellen, waarom zou je het dan vragen.
Citaat:
Maar...héb je dan een soakut?
Nee maar als ik er wel een zou hebben, zou ik dat niet echt met mijn ouders willen delen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:13
Verwijderd
Oud 26-03-2013, 22:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heheheh.

Heel vreemd, ik kijk tegelijkertijd een oude aflevering van 'Scheire en de Schepping' en daar ging het net over slecht dansen toen ik dat plaatje zag.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2013, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, 2640 bands. Per band gemiddeld 5 leden. Zweden heeft ~9 miljoen inwoners. Dat is, like, elke tweede Zweed is een dansbandlid.
in mijn hoofd ziet iedere zweed er ook zo uit. Een land met louter Benny's en Bjorns <3
Oud 26-03-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Dat die mevrouw aan de telefoon dat wil weten, boeit me niet, die heet ook geheimhoudingsplicht
En jawel, maar mijn ouders hoeven toch ook niet alles te weten. Zou jij zeggen dat je een soakut had?
Ik geloof dat ik blij ben dat ik daar niet over na hoef te denken.
Oud 26-03-2013, 22:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik daar niet over na hoef te denken.
Ja zeg, alsof ik er alle kans op heb ik roep maar wat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:16
Verwijderd
Ik ben trouwens heeeeel blij dat het over twee dagen weekend is, en nu ga ik slapen. Truste!
Oud 26-03-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ja zeg, alsof ik er alle kans op heb ik roep maar wat.
Ja muts, dat bedoelde ik toch ook niet. Roep even iets anders dan.
Oud 26-03-2013, 22:17
Verwijderd
Hmm, ja, als ik niet wil dat mijn ouders er naar vragen, dan zeg ik gewoon niet dat ik naar de dokter ga/ben geweest. Maar met zo'n 250km afstand tussen mijn ouders en mij, is het wel erg makkelijk dat voor met te houden
Oud 26-03-2013, 22:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben trouwens heeeeel blij dat het over twee dagen weekend is, en nu ga ik slapen. Truste!
Partypooper slaap lekker.
Citaat:
Ja muts, dat bedoelde ik toch ook niet. Roep even iets anders dan.
Schimmelkut dan
Citaat:
Hmm, ja, als ik niet wil dat mijn ouders er naar vragen, dan zeg ik gewoon niet dat ik naar de dokter ga/ben geweest. Maar met zo'n 250km afstand tussen mijn ouders en mij, is het wel erg makkelijk dat voor met te houden
Dat is iets handiger ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
in mijn hoofd ziet iedere zweed er ook zo uit. Een land met louter Benny's en Bjorns <3
http://www.svenskadansband.se/img-bennys-264.htm

I rest my case.
Oud 26-03-2013, 22:23
Verwijderd
http://www.svenskadansband.se/img-bennys-1977-924.htm

<3 de benen van die kleine met de wetenschap dat mijn benen niet de kortste van europa zijn kan ik met een gerust hart sterven
Oud 26-03-2013, 22:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
http://www.svenskadansband.se/img-bennys-1977-924.htm

<3 de benen van die kleine met de wetenschap dat mijn benen niet de kortste van europa zijn kan ik met een gerust hart sterven
Omg <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
in mijn hoofd ziet iedere zweed er ook zo uit. Een land met louter Benny's en Bjorns <3
Stond snygast ofzoiets niet vol met lekkere Zweedse chicks? Waar zijn die dan uitgekomen?
Oud 26-03-2013, 22:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey mensen, even iets heel anders. Mijn pa heeft kabeljauw gehaald, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Gewoon bakken vind ik boring (hij gaat het koken, dat moet ik ook niet). Zou ik dat ook niet kunnen paneren voor ik het in de pan flikker, of is dat niet lekker met kabeljauw?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Stond snygast ofzoiets niet vol met lekkere Zweedse chicks? Waar zijn die dan uitgekomen?
onmogelijk!
Citaat:
Hey mensen, even iets heel anders. Mijn pa heeft kabeljauw gehaald, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Gewoon bakken vind ik boring (hij gaat het koken, dat moet ik ook niet). Zou ik dat ook niet kunnen paneren voor ik het in de pan flikker, of is dat niet lekker met kabeljauw?
ja hoor, kan gewoon.
Oud 26-03-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Partypooper slaap lekker.

Schimmelkut dan
Ik denk dat ik dat best zou vertellen, ja. In ieder geval aan mijn moeder. (Jaja, ik lig met een tablet in bed.)
Oud 26-03-2013, 22:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hey mensen, even iets heel anders. Mijn pa heeft kabeljauw gehaald, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Gewoon bakken vind ik boring (hij gaat het koken, dat moet ik ook niet). Zou ik dat ook niet kunnen paneren voor ik het in de pan flikker, of is dat niet lekker met kabeljauw?
Ik heb er een tijdje geleden een soort nasi mee gemaakt. er ging verder nog een gebakken ei in reepjes bij en doperwtjes en ik heb er een beetje pindasaus bij gedaan.

Was best lekker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2013, 22:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Trimm, waarom zijn al die footage-gifjes die je wel eens post, opgedeeld in 4 stukken? Ik zie dat steeds vaker en vraag me af waarom het niet gewoon 1 langer gifje kan zijn.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-03-2013, 22:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeps, even vergeten dat ik eigenlijk had moeten opruimen/schoonmaken/afwassen voor morgen ivm bezoek
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 22:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
onmogelijk!

ja hoor, kan gewoon.
Oke thanks
Citaat:
Ik denk dat ik dat best zou vertellen, ja. In ieder geval aan mijn moeder. (Jaja, ik lig met een tablet in bed.)
Ik zou zoiets ook eerder aan mijn moeder vertellen maar een soakut misschien niet.
Citaat:
Ik heb er een tijdje geleden een soort nasi mee gemaakt. er ging verder nog een gebakken ei in reepjes bij en doperwtjes en ik heb er een beetje pindasaus bij gedaan.

Was best lekker.
Ik ben niet zo'n fan van nasi wat een verrassing he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 22:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, waarom zijn al die footage-gifjes die je wel eens post, opgedeeld in 4 stukken? Ik zie dat steeds vaker en vraag me af waarom het niet gewoon 1 langer gifje kan zijn.
Omdat ze van tumblr komen en gifjes daar niet groter mogen zijn dan 1 MB.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.