Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 19:50
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
De uitslag
Het verhaal wordt weer later toegevoegd door Frayne.
De wolven hebben Uomi opgegeten, een dorpeling!

Deelnemers:
1. Quintiano
2. Uomi (dorpeling)
3. Lusi
4. Little Phoebe (tovenaar)
5. Drukknoopje
6. Mutant (leerlingheks)
7. Vowel (dorpeling)
8. Schrödinger (heks)
9. Martiño
10. Tuttebel
11. .Sann
12. Maaike.
13. Röps (weerwolf)
14. ßuerp
15. MMollie

De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om de dood van deze onschuldige dorpeling te verwerken door middel van een gevalletje 'oog om oog, tand om tand'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2013, 19:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jongens hou nu op met die speculatie We weten toch nog niks totdat we de uitslag gehoord hebben.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:51
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Jongens, ik heb even de winkansen geanalyseerd en ik post de uitkomst daarvan, t.b.v. de overzichtelijkheid, onder een spoiler.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:52
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Gecorrigeerde stemlijst hangronde 4

zowel chronologisch als opgesomd

1. .sann --> ßuerp
2. ßuerp --> Maaike.
3. ßuerp --> tuttebel
4. Maaike. --> Quintiano
5. tuttebel --> ßuerp
6. Martiño --> tuttebel
7. Lusi --> tuttebel
8. MMollie --> tuttebel
9. Maaike. --> tuttebel
10. drukknoopje --> tuttebel
11. Quintiano --> tuttebel

ßuerp
1. .sann
5. tuttebel

Maaike.
2. ßuerp

tuttebel
3. ßuerp
6. Martiño
7. Lusi
8. MMollie
9. Maaike.
10. drukknoopje
11. Quintiano

Quintiano

4. Maaike.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:53
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik weet niet of het gelijkspel is geworden, of dat ik eruit vlieg. Goede kans, dankzij .sann, want wolf- en geliefdestemmen vallen (wrs) weg onder mij. Geliefden en cupido kunnen natuurlijk net zo goed gebruikmaken van de Gelijkspel- en de Tabeltheorie.

Mocht het gelijkspel zijn, wolven, kies voor tuttebel!! Vooral als .sann (of stiekem ook maaike) je medewolf is. Kans op geliefden namelijk!

Mocht ik eruit vliegen, wolven, eet de volgende ronde .sann en anders tuttebel op.

Mocht ik eruit vliegen, dorpelingen, hang de hangronde .sann op en als dat niet meer kan, dan tuttebel.

Dit alvast.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Probeer je nu de wolven te beïnvloeden of is dit een toneelstukje? Waarom doe je zo nerveus. Wacht gewoon de uitslag af, er was gisteren al gezegd dat hij wat vertraagd zou zijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:54
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Even de belangrijkste posts gekopiëerd.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:54
Verwijderd
Ik quote alles nog een keer dan maak ik misschien meer indruk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:55
Verwijderd
Ik vind dat ik zelf de belangrijkste posts maak
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:55
Verwijderd
Ik ben zo gefrustreerd, omfg
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:55
Verwijderd
Ik zal me weer gedragen :uitslagafwacht:
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
JA GODVER Schrijf ik een prachtig verhaal gooien jullie het topic dicht

Nog enkele minuten geduld!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:58
Verwijderd
Geen gelijkspel! Soija misschien heeft iedereen stiekem op jou gestemd.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:58
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Probeer je nu de wolven te beïnvloeden of is dit een toneelstukje? Waarom doe je zo nerveus. Wacht gewoon de uitslag af, er was gisteren al gezegd dat hij wat vertraagd zou zijn.
Ik ben niet nerveus. De eerste drie posts had ik al gekopiëerd/bewaard, zodat de tags niet verloren gaan en ze gequoot kunnen worden. Gewoon sociaal, doe ik altijd.

Die vierde post, is inderdaad voor mezelf, zodat ie nog wel gelezen wordt. Heeft verder geen toegevoegde waarde.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Geen gelijkspel! Soija misschien heeft iedereen stiekem op jou gestemd.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:11
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het laatste verhaal

Martiño begon zich de afgelopen dagen steeds slechter te voelen, ondanks dat hij erg goed verzorgd werd door Lusi. Niet door Maaike., zijn vrouw. Maar hij vond het voor dit keer niet erg. Hij vroeg zich al een langere tijd af waarom hij ooit voor Maaike. had gekozen en niet voor Lusi. Alhoewel Maaike. wel degene was die Lusi ooit bij Martiño had gebracht.

Martiño dacht er verstandig aan te doen Uomi wederom om raad te vragen. Hij sloot zich op in zijn grot, en zoals altijd verscheen daar Uomi. Hij legde al zijn zorgen en problemen bij haar neer, in de hoop dat zij hem zou kunnen helpen en van raad kon voorzien. Toen Uomi haar mond wilde openen hoorde Martiño geschreeuw en paniekerige geluiden van buitenaf. Voor hij kon opstaan hoorde hij hoe de grot werd opengebroken en zag hij Eye of Sauron, de enorme wolf staan. Hij viel Uomi aan, helaas was deze mythe de enige die de voorouders kon verwonden of voor eeuwig naar de jachtvelden kon sturen. Dat was deze wolf goed gelukt. Terwijl Martiño trillend in een hoekje kroop en zich nog slechter voelde keerde Eye of Sauron terug naar de bossen.

Die nacht kon Martiño de slaap niet vatten. Hij besloot een stuk te lopen en liep, zonder na te denken, het dorp uit. Ineens stond hij daar oog in oog met de gigantische wolf. Eye of Sauron keek, nee, staarde hem aan en ademde zachtjes. Een paar minuten gebeurde er niets terwijl Martiño een schietgebedje deed. Toen likte Eye of Sauron over de wang van Martiño en liep weg. Martiño zakte neer en voelde zich ziek. Wat was er net gebeurd? Alle spieren in zijn lichaam spanden zich aan, terwijl hij juist wou ontspannen. Hij kreeg overal jeuk en zijn hoofd leek letterlijk te barsten.

De dorpelingen werden wakker gemaakt door huilende, klagende geluiden. Ze verzamelden zich bij het vuur, zich afvragen wat deze geluiden veroorzaakte. Wat was dit voor magie? Maakte de grote wolf deze geluiden? En waar was het stamhoofd als je hem nodig had? Een aantal mensen liepen richting ritselende struiken, en voor ze het wisten werden ze omver gelopen door een wolf. De wolf leek helemaal gek, doodde alles wat in zijn buurt kwam. Drukknoopje zag hoe haar zoon werd opgegeten, Lusi zag hoe Maaike. verslonden werd. Niemand ontkwam. Niemand, behalve één. Terwijl Lusi helemaal bedekt met bloed opstond liep ze naar de wel hele bekende wolf. Ze legde een hand op zijn kop en fluisterde 'Het is niet erg Martiño, er is niemand meer behalve ik...'

Jullie hingen Tuttebel op! Zij was een vuile wolf, maar helaas voor jullie hebben Lusi en Martiño daarmee gewonnen, want zij waren de geliefden!

Deelnemers:
1. Quintiano (dorpeling)
2. Uomi (dorpeling)
3. Lusi (geliefde)
4. Little Phoebe (tovenaar)
5. Drukknoopje (wolfsbane)
6. Mutant (leerlingheks)
7. Vowel (dorpeling)
8. Schrödinger (heks)
9. Martiño (wolf-geliefde)
10. Tuttebel (wolf)
11. .Sann (verrader)
12. Maaike. (cupido)
13. Röps (weerwolf)
14. ßuerp (ziener)
15. MMollie (dorpeling)

Bedankt voor dit leuke spel en GODVERGODVERGODVER ik had nog duizend ideeën voor het verhaal
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
pwned
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:12
Verwijderd
VERDOMME IK ZEI TOCH DAT WE TUT NIET OP MOESTEN HANGEN STELLETJE SUKKELS OMG

Sorry Soija, ik was er echt van overtuigd dat je geliefde was
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2013, 20:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
En sorry dat het nog zo lang duurde ik zag dat het topic vol was, en toen verloor ik mijn hele verhaal . En dat moest even overnieuw getypt worden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:12
Verwijderd
Willen jullie wel op de bruiloft komen?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:12
Verwijderd
Stinkende kutmartin Zo kut dat ik pas zo laat doorkreeg dat jij het was ipv tut, verdomme wat een frustratie vandaag KAK
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Willen jullie wel op de bruiloft komen?
Wat een genot om met jou te spelen, mijn liefste
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:13
Verwijderd
Nou ja on the bright side: lang geleden dat ik zo fanatiek was

Spelleiders, bedankt voor het fantastische spelleiden
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:13
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:13
Verwijderd
En gefeliciteerd Martin en Lusi *harenuithoofdtrek*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2013, 20:13
Verwijderd
Hah well played, guys. En thanks voor de fabelachtige spelleiding!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wij hebben met zijn tweeën ons kostelijk vermaakt met Martiño's 'Ja, ik heb een wekker gezet zodat ik niet vergeet te stemmen!!!!!11!!!'
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:14
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Helaas, scenario uit Tabel 2.2 it is.

Gefeliciteerd Martiño en Lusi!

En .sann, ook als verrader moet je voor 1 partij stemmen zijn hè?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:14
Verwijderd
En als we Buerp hadden gestemd hadden de dorpelingen nog niet verloren, ZOALS IK DUS AL ZEI Dat ik voor de wolven was is maar een heel klein detail
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:14
Verwijderd
En Maaike wint ook Ik dacht op het laatst dat zij ons wellicht steunde, of dat het Q was.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:15
Verwijderd
Oh ja Maaike is ook een stom kutwijf AARGH. Ik kan zo slecht tegen m'n verlies
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:16
Verwijderd
Ik nam aan dat mijn gestuur richting Röps zo obvious was dat de verrader me wel door moest hebben als wolf/dorpelingcombi ;x En dat zeker tuttebel het doorhad. Die verdenking was namelijk nogal uit het niks.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:16
Verwijderd
De spelleiders willen graag op de bruiloft van Lusi en Martiño komen hoor . Wacht even.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik nam aan dat mijn gestuur richting Röps zo obvious was dat de verrader me wel door moest hebben als wolf/dorpelingcombi ;x En dat zeker tuttebel het doorhad. Die verdenking was namelijk nogal uit het niks.
Ik dacht dat je ziener was
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:17
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
VERDOMME IK ZEI TOCH DAT WE TUT NIET OP MOESTEN HANGEN STELLETJE SUKKELS OMG

Sorry Soija, ik was er echt van overtuigd dat je geliefde was
Oh, je dacht dat echt? Haha, dacht je verdedigde je wolf.

Citaat:
En sorry dat het nog zo lang duurde ik zag dat het topic vol was, en toen verloor ik mijn hele verhaal . En dat moest even overnieuw getypt worden.
Met backspace kreeg je het niet terug?

En ohja Martno, ik wilde idd nog vragen of jij inderdaad een wekker had gezte?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vond het een heerlijk spel, het ging veel makkelijker dan we verwachten eigenlijk! Röps speelde zo onhandig in de eerste rondes, hij hing heel erg de einzelganger uit en het was dus enorm makkelijk om hem er uit te werken, zeker na die maffe opmerking in ronde 2. Daarna hoefden we ons alleen nog maar druk te maken om tuttebel, het werd even spannend op het laatst, maar gelukkig gingen jullie allemaal braaf achter ons aan.

En mijn excuses voor tuttebel die heeft vandaag peentjes gezweet volgens mij en ook nog in haar eerste pm vermelden dat ze graag naar onze strategieën en tactieken wilde luisteren! <3 awww
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Oh, je dacht dat echt? Haha, dacht je verdedigde je wolf.

Met backspace kreeg je het niet terug?

En ohja Martno, ik wilde idd nog vragen of jij inderdaad een wekker had gezte?
Nee man, ik was er echt van overtuigd. Dat de wolven je niet hebben opgehangen toen ik je op een presenteerblaadje aanreikte met wat stemgewissel snap ik nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wij hebben met zijn tweeën ons kostelijk vermaakt met Martiño's 'Ja, ik heb een wekker gezet zodat ik niet vergeet te stemmen!!!!!11!!!'
Dat was overigens echt waar! ik zat die avond inderdaad in een restaurantje, mijn alarm ging, en ik heb overwogen niks te laten horen, maar ik dacht dat een paniekerige lastminutepost geen kwaad kon en dat bleek inderdaad. Kwam uiteindelijk nog goed uit want het heeft een paar mensen overtuigd om in de laatste ronde mee te komen op tuttebel denk ik.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:20
Verwijderd
En ik had me écht verslapen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:21
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ohja, maaike ook gefeliciteerd!

Ik had Lusi nog bijna opgevraagd trouwens, maar ja, ik verdacht letterlijk iedereen, dus moest kiezen.

En waarom hebben jullie (wolven) mij in godsnaam niet opgegeten toen ik uit het niets heel stellig beweerde dat Mutant heks was? Was dit geen hint dat ik ziener en zij heks was? Ik deed nog wel of ik verrader/bane/door tovenaar beschermd was later, zodat jullie me niet zouden opeten.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:21
Verwijderd
En ik heb echt bijna alle posts mobiel gemaakt ;x
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lusi & Martiño

Na dagenlang zwerven, bijna doodvriezen en doodhongeren, kwamen ze met zijn tweeën eindelijk een andere stam tegen. Of nou ja, de andere stam kwam hen tegen. Lusi's onschuldige uiterlijk overtuigde ze al snel van de twee opnemen in hun stam, het stamhoofd daar had ook wel eens van Martiño gehoord, dus dat hielp zeker mee. Op aanraden van Martiño trok deze stam, geleid door Deus ex Machina (naamzoek), trokken ze meer richting het noorden om maar weg te komen van de verschrikkelijk Eye of Sauron. Uiteindelijk streken ze neer in een prachtige bosrijke omgeving, met een lief schattig meertje. Op een zekere dag sprak Martiño Deus aan. 'Zeg, zou het mogelijk zijn om een trouwritueel nog uit te voeren?' 'Een trouwritueel?' 'Ja, zie je, Lusi is niet mijn vrouw. Mijn vrouw is... dood. Ingewikkeld verhaal.' Deus haalde zijn schouders op. 'Maar natuurlijk, ga je gang. Hou het wanneer je wil!'

En zo gingen Lusi en Martiño trouwen, op een mooie lentedag. De zon scheen en een lief briesje waaide. En terwijl zij hun trouwgeloftes aflegden zagen ze steeds meer schimmen verschijnen. Als eerste was daar Maaike., die lachend een knikje gaf, alsof zij toestemming verleende aan het gelukkige paar. Vervolgens verschenen Fantôme en Frayne, twee voorouders die al lang, heel lang niet gezien waren. Uiteindelijk verschenen daar álle dorpelingen die zij hadden gekend. Allemaal lachend, want ze hadden Martiño uiteraard allang vergeven .

And they lived happily ever after
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:22
Verwijderd
En rond 16.00 bedacht ik pas dat martin de wolfgeliefde was ipv tut, of dat dat iig het meest plausibel was en we dus hoe dan ook niet op tut moest stemmen. MAAR JA Vroeger luisterden mensen nog gewoon naar mee
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
En rond 16.00 bedacht ik pas dat martin de wolfgeliefde was ipv tut, of dat dat iig het meest plausibel was en we dus hoe dan ook niet op tut moest stemmen. MAAR JA Vroeger luisterden mensen nog gewoon naar mee
Je hebt aan autoriteit ingeboet sinds je FB bent, duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:23
Verwijderd


Wat een vaag spel ^^ En ßuerp had je mij opgevraagd?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:23
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Oh, je dacht dat echt? Haha, dacht je verdedigde je wolf.

Met backspace kreeg je het niet terug?

En ohja Martno, ik wilde idd nog vragen of jij inderdaad een wekker had gezte?
Jawel. Maar toen was ik zo slim om Chrome af te sluiten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:23
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
En ik had me écht verslapen
Ja, jij en MMollie waren dorpeling, dat wist ik. Ik was meer voor maaike deze en de vorige ronde, maar uit lijfsbehoud heel vroeg op Röps/tuttebel gaan staan en iedereen proberen op te roepen hetzelfde te doen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee man, ik was er echt van overtuigd. Dat de wolven je niet hebben opgehangen toen ik je op een presenteerblaadje aanreikte met wat stemgewissel snap ik nog steeds niet
Zowel Lusi als de rest van de wolven vonden Soija gewoon veel te verdacht doen. Hij leidde tot op het laatst de aandacht van ons af en zat er totaal naast met zijn verdenkingen, het was niet meer dan logisch om hem er in te houden want daardoor konden Lusi en ik mooi de rest bespelen.
Dat is een vrij gebruikelijke wolventechniek, ik wilde daar bijna op wijzen tijdens het spel.

Op het laatst was het wel even lastig, want het dreigde richting Soija te gaan, maar mede met dank aan Soija en een hoop schaapachtige dorpelingen (sukkels ) gingen jullie braaf met Lusi en mij mee op tuttebel. Iemand had tuttebel op een gegeven moment genoemd en dat was ons teken om daar volledig op mee te gaan. Uiteraard was dat voor ons niet moeilijk, want ik wist natuurlijk precies wat tuttebel achter de schermen uithaalde, dus we hoefden alleen maar te wachten tot we de informatie in het spel konden brengen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Je hebt aan autoriteit ingeboet sinds je FB bent, duidelijk.
Ja, het wordt tijd om het forumbaasschap weer naast me neer te leggen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nice en thanks spelleiders! Volgende keer hoop ik wat langer te overleven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.