Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2013, 09:32
Verwijderd
Ik kan mijn hamer niet vinden
Advertentie
Oud 31-03-2013, 09:42
Verwijderd
hij is even naar huis om te eten denk ik.
Oud 31-03-2013, 09:49
Verwijderd
Fuuuuuuuuck :')

Ik had de keuken overhoop gezet, mijn la met spijkers al 3 keer gecontroleerd, mijn gereedschapskist idem, alles in mijn bibliotheek/larp/stouwalleswatjeevennietkwijtkunt-hok al 5 keer verschoven en nu was ik aan het bedenken wat ik dan in de plaats kan gebruiken en ik kijk zittend aan mijn bureau naar rechts, wie ligt me daar uit te lachen? Hallo hamer.
Oud 31-03-2013, 10:55
Verwijderd
Volgens mij zou een miniboortje beter werken. Of elastiek die niet dik wordt aan het afgeknipte uiteinde. Afbranden heb ik al geprobeerd, dan wordt het een dik bolletje dat ik helemaal niet door het gaatje krijg

Ik probeer dus een armband te maken met Montiblokjes. Maar het perforeren is nogal lastig. Al gaat het al sneller dan toen ik het met een naald probeerde te doen. Het doorhalen van de elastiek blijft het grootste probleem.
Oud 31-03-2013, 10:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook 'vier handen op één buik' aan het kijken, met Chanel :') God, dit is wel de domste die ik tot nu toe heb gezien. Wat een dom kind.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-03-2013, 11:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Watttt 3 verschillende mannen die betrokken zijn bij één zwangerschap. Tuurlijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-03-2013, 11:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, één van mijn cactussen heeft het verpotten niet overleefd.
Oud 31-03-2013, 11:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
De andere doet het gelukkig goed.

Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Oud 31-03-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Nou, één van mijn cactussen heeft het verpotten niet overleefd.
arme cactus
Oud 31-03-2013, 11:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan mijn hamer niet vinden
Citaat:
hij is even naar huis om te eten denk ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 11:37
Verwijderd
Citaat:
De andere doet het gelukkig goed.

Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Vooral geen water geven vinden ze fijn ^^ Die van mij staan vol in bloei nu

Is het een inside joke of iets dat me ontgaat of gewoon een grappige opmerking?
Oud 31-03-2013, 11:39
Verwijderd
wat gaan jullie vandaag doen met pasen
Oud 31-03-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
wat gaan jullie vandaag doen met pasen
Wij vieren Pasen over een maand ye ye eyeye.
Oud 31-03-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Wij vieren Pasen over een maand ye ye eyeye.
hoezo da?
Oud 31-03-2013, 11:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Niets bijzonders. Vanochtend heb ik een lekker ontbijtje gemaakt, maar dat doe ik wel vaker op zondagen. Morgen moet ik werken, want dan hebben we voor kinderen een paasactiviteit op de kinderboerderij en moet ik kindjes schminken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-03-2013, 11:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is het een inside joke of iets dat me ontgaat of gewoon een grappige opmerking?
Volgens mij snapt alleen onze familie die ja maar dat kregen wij vroeger altijd te horen als we vroeger waar iets of iemand was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Niets bijzonders. Vanochtend heb ik een lekker ontbijtje gemaakt, maar dat doe ik wel vaker op zondagen. Morgen moet ik werken, want dan hebben we voor kinderen een paasactiviteit op de kinderboerderij en moet ik kindjes schminken.
schminken is tof ik heb dat vorig jaar als vrijwilligerswerk gedaan in een kinderziekenhuis
Oud 31-03-2013, 11:47
Verwijderd
Wij kregen te horen dat diegene in het leger was. Mijn broertje heeft nu als variant zoiets:

- Weet jij waar de briefopener is?
- Ja.
- Waar?
- Bij de B van briefopener ahahahah!
Oud 31-03-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij snapt alleen onze familie die ja maar dat kregen wij vroeger altijd te horen als we vroeger waar iets of iemand was
als ik vroeg aan mijn moeder waar iemand was kreeg ik standaard als antwoord 'in zijn/haar vel'.. bijzonder behulpzaam enzo
Oud 31-03-2013, 11:55
Verwijderd
vrolijk pasen allemaal
Oud 31-03-2013, 11:57
Verwijderd
Wij hebben de 'in de ...la' als standaard antwoord.

Waar is de hamer? In de hamerla. Of in het hamerkastje, dat kon ook nog wel eens


En met cadeautjes gaat het steevast over dat als het valt dat de wijzers kapot zijn ^^


En eentje uit de hele familie, als we elkaar met Pasen zien, dan wordt er Zalige paaseieren gezegd. Of nou ja Zaolige paoseier of hoe je het ook op zijn Mestreechs zou schrijven. Er worden ook steevast hardgekookte eieren tegen het voorhoofd kapot getikt. Tegenwoordig worden ze wel eerst rondgedraaid want op een gegeven moment komt het toch wel bij je op om een rauw ei te kleuren en het er tussen te leggen ^^
Oud 31-03-2013, 12:03
Verwijderd
Wij hebben altijd een paasontbijtje en wensen iedereen zoalig poasen. Maar dat ben ik nu vergeten. Mijn kookt gaat dan lekker kokencen mijn vader zondert zich af door naar zolder te gaan.

We gaan altijd op 1 april naar mijn oma, zij is dan ook jarig en krijgen we lunch en avondeten uitgebreid met de familie.
Oud 31-03-2013, 12:04
Verwijderd
Citaat:
vrolijk pasen allemaal
vrolijk pasen jij
Oud 31-03-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
De NOS bereidt zich voor op een 14 uur durende marathonuitzending op dinsdag 30 april. Het programma Inhuldiging koning Willem-Alexander begint in de ochtend om 9.00 uur en gaat waarschijnlijk tot ’s avonds 23.00 uur door.
Omg, dat wordt heel de dag in bed tv kijken en eten en drinken
Oud 31-03-2013, 12:21
Verwijderd
Dankjewel
Oud 31-03-2013, 12:48
Verwijderd
Wij hebben met het huis ontbeten, paaseitjes gezocht met hints, verder heb ik in supersnel tempo opgeruimd, want mijn ouders komen dan moet mijn kamer wel een beetje toonbaar zijn.
Oud 31-03-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
De komende 14 dagen houdt de nachtvorst aan en blijft de temperatuur overdag rond de 4 graden Celsius schommelen. Meteorologen verwachten dat óók de eerste twee weken van april winters zullen verlopen.
Oud 31-03-2013, 13:09
Verwijderd
Ah fuck, nog 2 weken lang gezeik over het weer op FB.
Oud 31-03-2013, 13:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga naar Amsterdam, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om for ever in de trein en tram en bus en metro te zitten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 13:13
Verwijderd
Wat ga je daar doen?
Oud 31-03-2013, 13:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriend geeft een feestje voor zijn verjaardag. Zijn vriend is net jarig geweest, dus ze vieren nu alles in een keer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 13:15
Verwijderd
Maar Amsterdam is vanaf DH toch wel te doen?
Oud 31-03-2013, 13:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vanaf mijn naar zijn huis is het bijna 2 uur
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Vanaf mijn naar zijn huis is het bijna 2 uur
Shit, in die tijd ben ik van hier tot bij jou gereden!
Oud 31-03-2013, 13:20
Verwijderd
2,5 uur duurt het met de trein van hier naar amsterdam.
Oud 31-03-2013, 13:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Shit, in die tijd ben ik van hier tot bij jou gereden!
Ik bedoel maar! Daarom heb ik ook niet zo'n zin. Maar het is mijn beste vriend en ik zie hem al nooit. Hij woont al 2 jaar samen met die jongen en die ken ik niet eens.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 13:23
Verwijderd
Goed dat je toch gaat, Fiepje.
Oud 31-03-2013, 13:24
Verwijderd
*kusjes in topic neerlegt*
Oud 31-03-2013, 13:26
Verwijderd
Ik wil erg graag mijn nieuwe zomerjurkjes aan, maar verder vind ik dit weer wel prima.
Oud 31-03-2013, 13:27
Verwijderd
Zolang het maar niet gaat hagelen. Hagel is wel echt aids.
Oud 31-03-2013, 13:30
Verwijderd
Zolang het niet sneeuwt als een malle (jekko) als ik naar de andere kant van het land moet, kan ik er niet van wakker liggen. Vorig jaar hadden we zomer in maart en april. Dit jaar winter. Who cares, het is het weer. Je kunt het misschien vaag voorspellen maar niet veranderen.
Oud 31-03-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Zolang het niet sneeuwt als een malle (jekko) als ik naar de andere kant van het land moet, kan ik er niet van wakker liggen. Vorig jaar hadden we zomer in maart en april. Dit jaar winter. Who cares, het is het weer. Je kunt het misschien vaag voorspellen maar niet veranderen.
Wie ben jij en wat heb je met Mutant gedaan?
Oud 31-03-2013, 13:35
Verwijderd
Oud 31-03-2013, 13:36
Verwijderd
Had je trouwens mijn reactie op je jas gezien?
Oud 31-03-2013, 13:37
Verwijderd
Jazeker! Ik kan me niet voorstellen dat ik er veel van herken, want alles met ordes en rangen en standen is precies tot de proefwerken erover blijven hangen, niet veel langer. Maar wie weet!
Oud 31-03-2013, 13:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Of ik ga, ligt nog in het midden, want hij reageert - als een echte man - niet op mijn smsjes over het ov daar. En mijn pa komt net thuis, die eigenlijk niet zo per se hoefde te weten dat ik weg ging (want gezeik over, nou ja, alles) en pff. En gewoon, omdat ik geen zin heb om zo kankerlang in de trein/tram te zitten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Jazeker! Ik kan me niet voorstellen dat ik er veel van herken, want alles met ordes en rangen en standen is precies tot de proefwerken erover blijven hangen, niet veel langer. Maar wie weet!
Ik heb het idee dat er weinig echt legerachtige dingen ophangen. Ik zie namelijk een speldje met Moscow Treasures & Traditions ^^ En dingen die lijken op iets van één of andere marathon, er staat een rennend mannetje op en iets dat op een apothekerslogo lijkt, dat met slangen.

Ik ga nu even bij mijn grootouders langs, mijn paaseieren ophalen en ze Oreokoekjes opdringen, als ik terug ben, zal ik eens kijken of mijn pc wil samenwerken met de webcam, veel kwaad kan het toch niet meer.
Oud 31-03-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Of ik ga, ligt nog in het midden, want hij reageert - als een echte man - niet op mijn smsjes over het ov daar. En mijn pa komt net thuis, die eigenlijk niet zo per se hoefde te weten dat ik weg ging (want gezeik over, nou ja, alles) en pff. En gewoon, omdat ik geen zin heb om zo kankerlang in de trein/tram te zitten.
wat boeit dat nou weer. muziekje aan, gratis wifi in de trein en gaan.
Oud 31-03-2013, 13:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had naar Maastricht geen wifi, dus naar Amsterdam vast ook niet. En de rest maakt nogal veel uit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2013, 13:54
Verwijderd
volgens mij is die trein naar leiden-a'dam altijd met wifi. En je krijgt er toch een leuke avond voor terug? Af en toe ook investeren in vriendschappen he!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.