Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2013, 00:44
Verwijderd
Dus welke patronus zou je willen?
Advertentie
Oud 06-04-2013, 00:44
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Mutant 65
Miekje* 44
Pip 38
Sarah 33
Quintiano 31
Snebbeltje 30
E_Y_E 27
Paranoide 24
Etmakas 22
Ingegerd 20
Trimm Trabb 19
Chick Rock 17
Sigmund 15
Swlabr 15
Stefenootje 14
Frayne 11
kid606 11
Little Phoebe 9
Andijvie 9
Carn 8
fizzle-fluffy 8
Sadye 7
Noedelhap 5
Deus ex machina 5
umberto 3
Klaverhap 2
Lusi 2
.sann 2
Havock 2
bloodyb 1
Turk February 1
Uomi 1
Oud 06-04-2013, 01:12
Verwijderd
We hebben weer eens wilde verbouwplannen. Vloer eruit slopen, zal niet makkelijk zijn want tegelvloer en dan gaan we laminaat leggen, of nou ja: laten leggen. Zodra ons vakantiegeld binnen is. Zal de boel echt opkalefateren
Oud 06-04-2013, 01:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil wel een cheetah als patronus.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-04-2013, 02:30
Verwijderd
gN
Oud 06-04-2013, 06:53
Verwijderd
Miekje naamzoek, het is www.analoogfotoforum.nl en hij zegt "leuk dat er weet iemand met analoge fotografie bezig gaat"
Oud 06-04-2013, 07:12
Verwijderd
Ik had Expecto Saaium verwacht ^^

Maar willen dus een kraai, maar de patronus neemt niet de vorm aan die je wil, maar wat bij je past. Of de vorm van die van je geliefde. Meen ik begrepen te hebben.

Para, weet je dat ik net dacht hoe ontzettend saai ik be geworden met mijn 'rond 12u slapen, rond 8u op'. Maar aan de andere kant, ik voel me er stukken beter door, dus ik ben door de dag stukken minde saai, dan toen mijn slaapritme een rommeltje was en ik dacht aan wat jij vertelde, maar ik weet niet meer wat de precieze tekst was. Gestructureerd in je leven zodat je alles kunt geven i je werken ofzo? En dit is dan ver van waar jij mee bezig bent natuurlijk, maar dit is wel waardoor ik dat nu opeens begrijp ^^

Oh en Phoebe, kom nog eens slapen, ik denk namelijk dat ik echt heel erg veel in mijn slaap praat. Hoe ik het weet is omdat ik denk dat ik nog doorpraat als ik wakker ben en daar heb ik vage herinneringen aan als ik opsta, maar ik weet niet zekef of ik echt praat of denk dat ik praat.
Oud 06-04-2013, 07:38
Verwijderd
Ja, dat wou ik ook nog zeggen, je hebt niets te willen wbt je patronus, de vraag van Etmakas was: welk dier zou je denken dat het is.
Oud 06-04-2013, 07:45
Verwijderd
goeiemorgen!
Oud 06-04-2013, 07:53
Verwijderd


En ik zit te denken over wat bij mij past. Het moet denk ik wel iets vogelachtig zijn, maar misschien ook een of ander beest dat niet kapot te krijgen is ofzo, een insect? Onkruid ken ik wel, maar patronusplanten heb ik nog niet over gehoord.


En ik wou even melden dat is het best wel bizar vind dat ik met mijn tablet nog de meeste posts heb ^^
Oud 06-04-2013, 07:57
Verwijderd
Een Japanse Duizendknoop
Oud 06-04-2013, 07:58
Verwijderd
Ze dansen in dat clipje raar.
Oud 06-04-2013, 08:04
Verwijderd
Het is ook een clipje uit de jaren Stilleken van Nicole en Hugo. Dus dat is niet zo verbazingwekkend ^^
Oud 06-04-2013, 08:05
Verwijderd
Verbeteren blijft een bitch en zo kom ik wel aan die posts. Stillekes met een s dus.
Oud 06-04-2013, 08:12
Verwijderd
Het beerdiertje is niet kapot te krijgen, kan tegen extreme kou, extreme hitte, eeuwenlange uitdroging, hoge dosis straling, noem maar op. Als patronus misschien niet zo indrukwekkend want hij is eencellig.
Oud 06-04-2013, 08:16
Verwijderd
Ik ben op een soort onvrijwillig crashdieet en dat staat me niet aan.

Mijn patronus zou denk ik een wasbeer zijn. Nieuwsgierig, sociaal maar niet té, met scherpe klauwen en een grillig humeur.

En Mutant, misschien een stormvogel?
Oud 06-04-2013, 08:16
Verwijderd
Ik weet niet wat mijn patronus zou zijn. Misschien toch gewoon een konijn? Maar dat is te voor de hand liggend, te makkelijk.
Oud 06-04-2013, 08:17
Verwijderd
Pfff we gaan verhuizen en hebben de huur opgezegd, en nu krijgen we bericht dat er een voorinspectie (om te bekijken wat we allemaal moeten doen om de borg terug te krijgen) en een na-inspectie (om te bekijken of we dat dan ook gedaan hebben) moet komen, op twee momenten die de verhuurder kiest. Lekker dan, als je allebei fulltime werkt...
Ads door Google
Oud 06-04-2013, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat mijn patronus zou zijn. Misschien toch gewoon een konijn? Maar dat is te voor de hand liggend, te makkelijk.
Ik vind jou wel een alpaca.

//Wie had laatst dat stelletje gepost met die hele grote neger en dat kleine meiske met lang zwart haar? Dit zijn ze zoenend:



Zo lief.
Oud 06-04-2013, 08:21
Verwijderd
Sorry, beerdiertjes zijn natuurlijk helemaal niet eencellig, wat zeg ik nou! Ze zijn wel klein, maar ook weer niet zó klein.
Oud 06-04-2013, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Pfff we gaan verhuizen en hebben de huur opgezegd, en nu krijgen we bericht dat er een voorinspectie (om te bekijken wat we allemaal moeten doen om de borg terug te krijgen) en een na-inspectie (om te bekijken of we dat dan ook gedaan hebben) moet komen, op twee momenten die de verhuurder kiest. Lekker dan, als je allebei fulltime werkt...
Moet je erbij aanwezig zijn?
Oud 06-04-2013, 08:24
Verwijderd
Ik weet niet wat mijn patronus is.
Oud 06-04-2013, 08:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh.
Omg, ik ging om 11 uur al in bed zitten, deed iets daarna een poging tot slapen en natuurlijk ging dat niet. Zoals altijd wanneer ik vroeg op moet. Dan moet ik ineens heel vaak heel nodig pissen, krijg ik onrustige benen en krijg ik 't ineens heul warm, ookal had ik de kachel uitgezet.
Dat de bovenburen een feestje hadden hielp ook niet mee. Ik keek op een gegeven moment op m'n wekker en had nog minder dan 3 uur om te slapen. en dan slaap je eindelijk en dan is't alweer tijd om op te staan. Uuuuuuugh. Ik ben zo moeee. En dan moet ik nog es een volle shift draaien ook.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-04-2013, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat mijn patronus is.
Kan je anders zo naar de kassen van Kruidenkunde komen? Dan help ik je wel met de bezwering.
Oud 06-04-2013, 08:31
Verwijderd
De wat?
Advertentie
Oud 06-04-2013, 08:31
Verwijderd
Ik denk dat mijn patronus een hagedis zou zijn.

Ik heb een enorme voorliefde voor hagedisjes . Maar stiekem wil ik er gewoon een zijn. De hele dag op een warme steen in de zon <3 do want.
Oud 06-04-2013, 08:31
Verwijderd
Zit je soms niet op Zweinstein? Hoe kom je dan op dit forum?
Oud 06-04-2013, 08:33
Verwijderd
Iets met geheime toegangspoorten en smokkelaars.
Oud 06-04-2013, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jou wel een alpaca.

//Wie had laatst dat stelletje gepost met die hele grote neger en dat kleine meiske met lang zwart haar? Dit zijn ze zoenend:

[afbeelding]


Zo lief.
Een alpalca vind ik wel leuk, maar ik weet het nog zo net niet.

En wat zal zij last van haar nek krijgen shaquille o'neal schijnt wel echt een toffe gast te zijn, zeggen mensen op internet die hem ontmoet hebben. Met gevoel humor en hij doet duisent liefdadigheidsdingen.
Oud 06-04-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Sorry, beerdiertjes zijn natuurlijk helemaal niet eencellig, wat zeg ik nou! Ze zijn wel klein, maar ook weer niet zó klein.
Maar wel heel lelijk en eng, als ik dat als patronus zou hebben van een meter, dan gaan alle dementors er vanzelf al vandoor alleen al door er een blik op te werpen
Oud 06-04-2013, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Iets met geheime toegangspoorten en smokkelaars.
Wut. Daar moet ik Perkamentus Jon over inlichten, dat snap je toch hopelijk wel, hè?
Oud 06-04-2013, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Wut. Daar moet ik Perkamentus Jon over inlichten, dat snap je toch hopelijk wel, hè?

Grapje
Oud 06-04-2013, 08:43
Verwijderd
TMI, buikgriepnieuws
Spoiler
Oud 06-04-2013, 08:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, beterschap, Sarah.
Kringspierwaardering, lol.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-04-2013, 08:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn patronus is wrs een panda.

Of een brachiosaurus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-04-2013, 09:02
Verwijderd
Beterschap Sarah!

En ik ben een beetje rond aan het kijken en ik denk dat het toch een kraai kan zijn ^^ Intelligent, past zich aan, van alle markten thuis, meer solitair en niet heel vaak in grote groepen te vinden, niet zo gemakkelijk te benaderen, nestuithalers... Ze hebben hem proberen te bestrijden, maar hij is er nog steeds. Kraaien ftw!
Ads door Google
Oud 06-04-2013, 09:23
Verwijderd
Rusland heeft Wikipedia op een lijst van 'verboden sites' gezet. Maar ze nemen aan dat er niets geblokkeerd hoeft te worden als de 'verboden informatie' gewoon wordt geschrapt.

Edit: oh, maar een paar pagina's. Wikipedia heeft die pagina's nog niet verwijderd, maar de overheidstoezichtsinstelling blijft hopen op een 'constructieve overeenkomst'.

Arm, arm Rusland.
Oud 06-04-2013, 09:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awhhh arme Sarah! Maar je blijft grappig Overigens had mijn schoonzusje dat ook (direct na haar keelabces, ze is nu enorm mager..) maar dat was na één of twee dagen helemaal over. Misschien biedt dat wat hoop.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 09:33
Verwijderd
Ik ga zo even douche en dan een nieuwe lampophangpoging wagen denk ik.
Oud 06-04-2013, 09:35
Verwijderd
Beterschap Sarah!
Oud 06-04-2013, 09:38
Verwijderd
De lay-out van mijn laptop is net veranderd, nadat ik hem had uitgezet en nu zit er ook automatische spellingcorrectie op.
Oud 06-04-2013, 09:44
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga zo naar de sportschool met vriendinnetje. Omdat zij mij lid heeft gemaakt hoeft ze een maand geen abonnementskosten te betalen. Van dat geld gaan we straks een taartje eten
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 09:44
Verwijderd
Ja, ik heb het van mijn nichtje gekregen, die is toch zeker een dag of vijf ziek geweest maar mijn afweersysteem heeft toch heel wat meer ervaring dan het hare, dat moet helpen
Oud 06-04-2013, 09:45
Verwijderd
Ik was gisteren op een feestje waar 3 (DRIE!) stelletjes gewoon niets anders deden dan met elkaar vozen. Waarom ga je dan naar een feestje. :')
Oud 06-04-2013, 09:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oeh, zo'n cadeautje heb ik ook ooit van mijn neefje gehad. Tien keer op een nacht over je nek gaan Mijn afweersysteem is dan wel wat minder dan dat van de gemiddelde mens.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 09:47
Verwijderd
Overgeven hoef ik gelukkig niet
Oud 06-04-2013, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Ik was gisteren op een feestje waar 3 (DRIE!) stelletjes gewoon niets anders deden dan met elkaar vozen. Waarom ga je dan naar een feestje. :')
Zodat iedereen kan zien hoe gelukkig en voos je bent!
Oud 06-04-2013, 09:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Overgeven hoef ik gelukkig niet
Dat scheelt al een boel, maar racekak is ook echt niet fijn Heel veel beterschap!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 09:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik voel me een stuk beter na een nacht redelijk geslapen te hebben
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 09:52
Verwijderd
Mijn vader is op reis voor zijn werk en appt in de gezinsgroepsapp: dit is het uitzicht vanuit mijn kamer!
Waarop mijn moeder een berichtje stuurt: ik heb vieze handen, ik kan nu niet reageren

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.