Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2013, 18:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
die chrome ziet er wel goed uit, maar die wil ik dan irl bestuderen.

Oh en wat ik bagger vind is dat de parelmoer kleur van Miss Sport niet meer bestaat, die zoek ik nog. In het potje ziet het er uit als wit met blauwe glans, maar als je het opdoet heb je doorzichtig met blauwe glans, die was zooo mooi en mijn favoriet en niet meer te vinden.
Ik heb er zo-één! Van Etos eigen merk. Maar die heb ik ook al heel lang, dus ik vrees dat die ook niet meer te krijgen is.
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 06-04-2013, 18:37
Verwijderd
Ik weet het
Oud 06-04-2013, 18:38
Verwijderd
ik heb rode nagellak op. en vanmiddag heb ik groen (flessengroen) gekocht
Oud 06-04-2013, 18:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Groen. Wat een verrassing.
Oud 06-04-2013, 18:38
Verwijderd
Q heeft de mooiste mannenhanden die ik ooit heb gezien <3
Oud 06-04-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Groen. Wat een verrassing.
alleen de badkamer is nog groen in huis de rest is weg. Maar ik mis het wel, dus als we over een paar jaar gaan verhuizen maak ik mijn eigen kamer weer helemaal groen
Oud 06-04-2013, 18:42
Verwijderd
anne en sam zijn naar de bios dus tijd voor rome op volume honderd
Oud 06-04-2013, 18:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
alleen de badkamer is nog groen in huis de rest is weg. Maar ik mis het wel, dus als we over een paar jaar gaan verhuizen maak ik mijn eigen kamer weer helemaal groen
Hmm, maar je kunt het toch gewoon weer groen maken als je dat graag wilt?
Oud 06-04-2013, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Groen <3 Dat is mijn lievelingskleur. Twee muren in mijn kamer zijn limegroen en de planken die eraan hangen zijn donkergroen (bijna zwart, zo donker). En ik heb een groen gordijn voor mijn kledingkast en een groen onderlaken Groen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2013, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Hmm, maar je kunt het toch gewoon weer groen maken als je dat graag wilt?
we hebben net 350 euro gespendeerd aan kkdure historverf (niet mijn idee trouwens dat merk) in allerlei roze tinten heel gaaf.
De gang is grijs, maar ik vind die kleur mislukt. Op het plaatje vond ik het salmiak maar in het echt is een beetje donkervale spijkerbroek.
Oud 06-04-2013, 18:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou van groen, maar limegroen vind ik echt vreselijk. In m'n vorige kamer had ik een grasgroene muur, nu een soort van mosgroen/mosterdgroen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 18:48
Verwijderd
Ik had de laatste tijd niet zoveel geld verdiend, dus moest even normaal doen, maar nu stromen de euro's binnen dus ik ga binnenkort rood pluche bestellen voor op de muren in mijn bedstee
Oud 06-04-2013, 18:49
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
we hebben net 350 euro gespendeerd aan kkdure historverf (niet mijn idee trouwens dat merk) in allerlei roze tinten heel gaaf.
De gang is grijs, maar ik vind die kleur mislukt. Op het plaatje vond ik het salmiak maar in het echt is een beetje donkervale spijkerbroek.
Groen > roze.

Maar goed, als de gang is mislukt heb je een goed excuus om het groen te verven.
Oud 06-04-2013, 18:50
Verwijderd
Goede verf is het geld zó waard
Oud 06-04-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Groen > roze.

Maar goed, als de gang is mislukt heb je een goed excuus om het groen te verven.
mijn slaapkamer was altijd roze! En mijn hok vind ik gewoon rood horen, zo'n gezellig kitscherig kamertje met heel veel rode lampjes <3
ja alleen anne is niet zo'n groenfan
Oud 06-04-2013, 18:51
Verwijderd
Hoe jullie die kleuren omschrijven
Oud 06-04-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Goede verf is het geld zó waard
die muren hier zijn om te janken zo slecht dus we moesten alsnog 3 keer over sommige muren dat is aardig prijzig.
Oud 06-04-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Hoe jullie die kleuren omschrijven
Histor is daar nogal een koning in. We hebben aardbei op de muur, dat gaat nog wel. Maar ook 'hebben' en 'verbondenheid' :')
En het mislukte grijs heet tendens.
Oud 06-04-2013, 18:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Histor is daar nogal een koning in. We hebben aardbei op de muur, dat gaat nog wel. Maar ook 'hebben' en 'verbondenheid' :')
En het mislukte grijs heet tendens.
Wat vreselijk.
Oud 06-04-2013, 18:58
Verwijderd
In mijn vorige huis had ik Chalk (warm grijs) gecombineerd met Tulip (iets bordeaux). En in de woonkamer verschillende grijstinten waarvan er eentje Pigeon heette <3 Maar ik weet niet of dat Histor was.

Ik ga eens een nagellakje kiezen.
Oud 06-04-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
mij is eens gevraagd of ik mijn nagels soms polijst. Omdat zij ze zo mooi vond c.q. Vindt. En daar waren allemaal mensen bij
Oud 06-04-2013, 18:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik hou van groen, maar limegroen vind ik echt vreselijk. In m'n vorige kamer had ik een grasgroene muur, nu een soort van mosgroen/mosterdgroen.
Geen idee of het wel limegroen is, hoor Volgens Google niet. Het is dan meer... een frisse kleur knalgroen, ofzo

En mosgroen <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2013, 19:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zitten er ook pitjes in de aardbeienverf, Pip? Anders klopt de verfnaam niet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
die muren hier zijn om te janken zo slecht dus we moesten alsnog 3 keer over sommige muren dat is aardig prijzig.
Mm misschien had je er met Golden Circle-latex zes keer overheen gemoeten Dat zou tenminste mijn troostgedachte zijn.
Oud 06-04-2013, 19:05
Verwijderd
De keuze is gevallen op felgroen dat Wasabi heet.
Oud 06-04-2013, 19:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb de muur hier ook drie keer moeten verven, omdat het steeds vlekkerig bleef. Rotwerk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 19:08
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Wij hebben zandkleur op de muren. Ook 3 keer moeten doen. Maar gelukkig hadden we daar ook wel genoeg voor.
Oud 06-04-2013, 19:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik maakte mijn muur juist opzettelijk vlekkerig. Ik had een gele muur met een soort roodvlekkering spul eroverheen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte mijn muur juist opzettelijk vlekkerig. Ik had een gele muur met een soort roodvlekkering spul eroverheen.
In een programma dat de Huisdokter heet, heb ik zoiets ook gezien, gewilde vlekken. De huisdokter komt dan kijken wat ze moeten veranderen omdat ze het huis niet verkocht krijgen. Deze hadden een open haard, een gele muur, maar omdat een openhaard roetvlekken zou kunnen geven, hadden ze zwarte vegen op de muur gezet zodat het niet zou opvallen
Oud 06-04-2013, 19:17
Verwijderd
Oh en die specifieke mensen hadden ook een enorme klok (een diameter van een meter), heel modern, en daarrond hadden ze een speciale muurschildering laten maken, iets Grieks ofzo. Dat had enorm veel geld gekost. Als je de klok weghaalde, zat er ook een mooi gat in de schildering.

En hun verandaramen hadden ze laten zandstralen tegen de felle zon. Stikduur en onverkoopbaar, want wie wil nu ramen waardoor je niet naar je tuin kunt kijken.
Oud 06-04-2013, 19:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aparte smaak :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Mm misschien had je er met Golden Circle-latex zes keer overheen gemoeten Dat zou tenminste mijn troostgedachte zijn.
we hadden eerst grondig geschuurd, daarna grondig schoongemaakt, daarna witte latex (van die 1x dekkende) erop en toen dus nog heel vaak de gekleurde verf. We waren ook best lang bezig Maar het was denk ik alsnog cheaper geweest als we goedkopie hadden genomen.

en nee miek geen zwarte stippen
Oud 06-04-2013, 19:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kijk, deze kleurtjes heb ik:

Spoiler
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 19:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind de eerste kleur groen het mooist, CR
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2013, 19:26
Verwijderd
Ik zit met beige beneden en ik haat beige en boven met donkerblauw wat niet verkeerd is, maar al mijn beddengoed is roodtinten. Maar geld om te verven is er absoluut niet, dus negeer ik het ^^

Ooit.
Oud 06-04-2013, 19:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind de eerste kleur groen het mooist, CR
Liefhebber van felle kleuren?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 19:43
Verwijderd
Ik vind het allemaal leuk CR maar die bovenste is ook mijn favoriet
Oud 06-04-2013, 19:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Liefhebber van felle kleuren?
Niet speciaal, maar dat is gewoon een mooi kleurtje groen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2013, 19:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het allemaal leuk CR maar die bovenste is ook mijn favoriet
Dankje! Maar die bovenste heb ik dus niet meer

Citaat:
Niet speciaal, maar dat is gewoon een mooi kleurtje groen
Is het ook
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 19:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een kutquiz nu op rtl4, ik weet echt alle vragen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 19:52
Verwijderd
Wasabi met gouden spikkels (die spikkels zijn een ander lakje).

Laatst gewijzigd op 04-04-2014 om 08:14.
Oud 06-04-2013, 19:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een La Chouffe gekocht en nu voel ik me net een klein kind dat een koekje uit de trommel heeft gegapt terwijl mamma zei dat dat niet mocht
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een La Chouffe gekocht en nu voel ik me net een klein kind dat een koekje uit de trommel heeft gegapt terwijl mamma zei dat dat niet mocht


Lekker hoor, La Chouffe.
Oud 06-04-2013, 20:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom kijk ik hier eigenlijk naar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 20:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
La Chouffe Vriendje en ik zijn toen bij de brouwerij geweest.

Nouhou, zus en ik spelen Galgalad, een jeugdsentimentpcspelletje. En nu komen we niet verder dan dat we toen al kwamen, en ik kan nergens op internet een walktrough vinden En we willen hem UITSPELEN!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2013, 20:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sinds ik even geleden in Denemarken was blijft imdb blijkbaar denken dat ik daar nog ben. Geeft allerlei titels in het Deens
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 20:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het olijke hoofd van Linda de Mol begint me met de minuut meer tegen te staan en tóch kijk ik nog steeds.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 20:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik slaak bijna bij elke vraag een geërgerde kreun. Dit is blijkbaar de quiz voor achterlijk Nederland. En achterlijke studenten, want die idioten weten ook niks.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-04-2013, 20:37
Verwijderd
Hier staat Legally blonde op. Hersenloos vermaak terwijl ik de keuken poets ^^
Oud 06-04-2013, 20:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik slaak bijna bij elke vraag een geërgerde kreun. Dit is blijkbaar de quiz voor achterlijk Nederland. En achterlijke studenten, want die idioten weten ook niks.
Wat zijn het voor vragen? Noem eens voorbeelden?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.