Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2013, 00:37
Verwijderd
Citaat:
dit bericht makes me een onzekere en sad panda
Advertentie
Oud 08-04-2013, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Gewoon naar de Sneakershop gaan en een paar testen, en dan op internet kopen. Ongegeneerd.
ja ik vrees dat ik ook naar buiten zal moeten ;x
Oud 08-04-2013, 00:41
Verwijderd
Citaat:
ja ik vrees dat ik ook naar buiten zal moeten ;x
donderdag word het mooi weer
Oud 08-04-2013, 00:43
Verwijderd
Citaat:
donderdag word het mooi weer
wordt.
al vallen de mussen dood van het dak goos, ik hou niet van naar buiten gaan
Oud 08-04-2013, 00:45
Verwijderd
Ik ga m'n bek poetsen want ik proef die gore rucola nog steeds en dan in bed liggen met say yes to the dress. Tot sinas.
Oud 08-04-2013, 00:46
Verwijderd
Citaat:
wordt.
al vallen de mussen dood van het dak goos, ik hou niet van naar buiten gaan
ooh sorry, dat wist ik niet meid..
ehm.. ja dan zou ik het ook niet weten.

wat je kunt doen is gewoon 2 schoenenmaten bestellen, en degene die goed passen houden, en de andere terugsturen en je geld terugvragen , je krijgt volgens mij als je het binnen 8 dagen terugstuurd je geld terug
Oud 08-04-2013, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ga m'n bek poetsen want ik proef die gore rucola nog steeds en dan in bed liggen met say yes to the dress. Tot sinas.
succes sisi

slaap lachend
Oud 08-04-2013, 00:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ooh sorry, dat wist ik niet meid..
ehm.. ja dan zou ik het ook niet weten.

wat je kunt doen is gewoon 2 schoenenmaten bestellen, en degene die goed passen houden, en de andere terugsturen en je geld terugvragen , je krijgt volgens mij als je het binnen 8 dagen terugstuurd je geld terug
Het gaat om tweedehands schoenen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Het gaat om tweedehands schoenen
ooh sorry
ja ik lees maar half soms

ehm tsja., dan zal het altijd een beetje een gokje blijven vrees ik
Oud 08-04-2013, 00:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn musical compatibility met LP is 'very high' En met Sarah zelfs 'super!'

Citaat:
oei als je super hebt met mijn zusje zit het niet zo snor met je muzieksmaak
Fu
Citaat:
Nee met jouw zusje heb ik 'very high'. Maar dan nog

Citaat:
vraag aan de vrouwmensen: hebben jullie nikes? en vallen die net zo groot/klein/goed als de rest van jullie schoenen qua maat?
Nike valt vaak kleiner, kunt beter een halve of een hele maat groter nemen. Ik heb die lelijke van mama, die zijn maat 41, ik heb 39,5 (40 dus).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2013, 01:00
Verwijderd
ik heb zin in cola, maar de cola is op -_-
Oud 08-04-2013, 01:02
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mehhh, ik ben 's avonds/ 's nachts op mn best, maar helaas is de wereld daar niet op ingericht, dus ik ga toch maar naar bed. Truste!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 01:03
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik erger me aan mijn rookgedrag. Toch ben ik niet de hele tijd met actief willen stoppen, slechts ergeren en whinen :') Ik vind mezelf zo zwak maar ik heb gewoon niks te doen als ik niet rook, daar ben ik bang voor. Althans, dat maak ik mezelf wijs natuurlijk. Ik vind het irritant dat mijn huisgenoten ook naar de rook meuren, eigenlijk alles hier.
Van de week had ik echt mijn dieptepunt bereikt, ik was mijn sigaretten vergeten maar had gelukkig nog een pakje shag in mijn tas. Maar geen vloei. Heb ik een uur lopen zoeken @work naar een geschikt alternatief en uiteindelijk uitgekomen bij papier waaraan hoesjes zitten vastgekleefd om om een thermometer te doen. Echt een diep gezonken junk ben ik
Chantix.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 08-04-2013, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Mehhh, ik ben 's avonds/ 's nachts op mn best, maar helaas is de wereld daar niet op ingericht, dus ik ga toch maar naar bed. Truste!
slaap lachend meidje
Oud 08-04-2013, 03:03
Verwijderd
ik ga ook eens me nest opzoeken

slaapwel alles
Oud 08-04-2013, 07:09
Verwijderd
goeiemorgen. ik heb 1 uur school dadelijk.
Oud 08-04-2013, 07:42
Verwijderd
Citaat:
vraag aan de vrouwmensen: hebben jullie nikes? en vallen die net zo groot/klein/goed als de rest van jullie schoenen qua maat?
Ik heb er 15 jaar lang een paar gehad als sportschoenen, vorig jaar zijn ze uit elkaar gevallen, maar die maat was exact mijn maat. Vorig jaar had ik nieuwe besteld online en die waren echt dik een maat te klein. En ik hoor mensen dat nu vaker zeggen over Nike.
Citaat:
Ik ga m'n bek poetsen want ik proef die gore rucola nog steeds en dan in bed liggen met say yes to the dress. Tot sinas.
Rucola is een soort sla en sla is goor, nooit meer doen
Overigens, als je iets te doen wil hebben als je stopt met oken, koop zoethout (als je het lust), zo'n stokje voelt als een sigaret tussen je vingers en lippen en bij zenuwachtigheid kun je het aan flarden knapen en verscheuren met je tanden ^^


Ik denk dat mijn tablet bewust aan het worden is en me haat. Als ik gewoon normaal op een goeie link klik, dan gebeurt er 9 van de 10 keer niks omdat ik niet precies op de plek heb geduwd waardoor hij werkt. Klik ik per ongeluk fout, dan pakt hij onmiddellijk die link. Treiter!
Het wordt tijd dat mijn pc terug is. Overigens ben ik wel blij dat ik mij tablet iig heb, anders was het en afkicken va pc en afkicken van internet en geen naaimachine om me bezig te houden en zelfs geen gsm.
Oud 08-04-2013, 07:43
Verwijderd
knapen moet knagen zijn, die p zit niet eens in de buurt van de g
Oud 08-04-2013, 07:44
Verwijderd


dit jasje zit echt strak en ik heb hem net 2 weken. in de winkel zat die goed. .
Oud 08-04-2013, 07:46
Verwijderd
Nee Zonnatura, de natuur heeft crunchy niet zo bedacht. De natuur heeft crunchy überhaupt niet bedacht. Natuur kan niet eens denken. Houd je mond, Zonnatura.
Oud 08-04-2013, 07:56
Verwijderd
Oh Kat, ik zag gisteren iets verschijnen op fb over die levende barbie en toen wou ik meteen jou taggen en toen zag ik dat ik het zag omdat jij er op reageerde
Oud 08-04-2013, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Oh Kat, ik zag gisteren iets verschijnen op fb over die levende barbie en toen wou ik meteen jou taggen en toen zag ik dat ik het zag omdat jij er op reageerde
Lera <3
Oud 08-04-2013, 08:05
Verwijderd
Mja, als ik bepaalde dingen weet over iemand, dan wordt dat in mijn hoofd meteen aan de persoon gelinkt. James Bond is mijn ex, die barbie ben jij, gave treinen zijn deadlock, gave eendjes en hamburgers zijn Mennuz, zombies zijn een vriendin, die dingen kan ik niet zien zonder daarbij aan die persoon te denken ^^ en zo heb ik er nog wel een aantal.
Oud 08-04-2013, 08:06
Verwijderd
En ik zie niet vaak iets over TH, maar dat zt aan Phoebe ^^
Oud 08-04-2013, 09:04
Verwijderd
Maar wie ben ik dan?
Oud 08-04-2013, 09:04
Verwijderd
Of heb je dat alleen bij mensen die je Gemeet hebt?
Oud 08-04-2013, 09:06
Verwijderd
Ik heb Mutant ook nog nooit gemeet.
Oud 08-04-2013, 09:24
Verwijderd
Spreken jullie 'muesli' uit als 'mus-li' of als 'muus-li' (of nog weer anders)?
Oud 08-04-2013, 09:39
Verwijderd
Die ene keer per jaar dat ik muesli zeg, spreek ik dat uit als muusli.
Oud 08-04-2013, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Maar wie ben ik dan?
Aan jou heb ik nog geen expliciete link gehangen ^^ Niet iedereen heeft dat. Ieke spreek ik heel vaak, maar heeft voor mij geen ding dat er uit springt waardoor meteen haar naam in mijn hoofd begint te flikkeren ^^ Ik weet dat je gek bent van carnaval, maar dat is niet iets dat ik specifiek aan jou relateer.
Citaat:
Spreken jullie 'muesli' uit als 'mus-li' of als 'muus-li' (of nog weer anders)?
Musli


En ooooh, ik heb in het uur da ik weg was, een aangetekende zending gemist en ik verwacht maar een angetekende zending en dat is mij Nederlandse id en nu moet ik tot morgen wachten, de spanning!
Oud 08-04-2013, 10:11
Verwijderd
Ik ben mijn agenda kwijt
Oud 08-04-2013, 10:14
Verwijderd
gM
Oud 08-04-2013, 10:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goedemorgen! Of in dit geval een niet zo'n goede morgen Ik ben wakker geworden met/door een oorontsteking. Auwie Desalniettemin wens ik jullie natuurlijk een hele goede morgen!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen! Of in dit geval een niet zo'n goede morgen Ik ben wakker geworden met/door een oorontsteking. Auwie Desalniettemin wens ik jullie natuurlijk een hele goede morgen!
das wel minder meid heb je da vaker?
Oud 08-04-2013, 10:44
Verwijderd


Anders schuift Laïs even eigenhandig mijn gehele library een paar tandjes naar boven
Oud 08-04-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Anders schuift Laïs even eigenhandig mijn gehele library een paar tandjes naar boven
Waar heb je dit vandaan?
Oud 08-04-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je dit vandaan?
http://playground.last.fm/demo/genderplot/
Oud 08-04-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:


Fu




Nike valt vaak kleiner, kunt beter een halve of een hele maat groter nemen. Ik heb die lelijke van mama, die zijn maat 41, ik heb 39,5 (40 dus).
okidokie, dan gaat 39 ws niet passen.
ik wil niet stoppen met 'hulp'middelen.
Citaat:

Rucola is een soort sla en sla is goor, nooit meer doen
Overigens, als je iets te doen wil hebben als je stopt met oken, koop zoethout (als je het lust), zo'n stokje voelt als een sigaret tussen je vingers en lippen en bij zenuwachtigheid kun je het aan flarden knapen en verscheuren met je tanden ^^
nee sla is niet goor rucola ook niet maar wel door smoothies heen dus blijkbaar
en ik vind zoethout meer dan walgelijk
Citaat:
Spreken jullie 'muesli' uit als 'mus-li' of als 'muus-li' (of nog weer anders)?
muus-lie
Oud 08-04-2013, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je dit vandaan?
Wat E_Y_E zegt!
Oud 08-04-2013, 10:52
Verwijderd
Hard 'n Phirm is 't meest mannelijk. Dat verbaast me nou niets.

Oud 08-04-2013, 10:57
Verwijderd
ik heb zin om een ei te bakken, godverdomme ik ben veel te vrolijk voor een maandagochtend ;9
Oud 08-04-2013, 11:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
das wel minder meid heb je da vaker?
Ik had het als mini-snebbel wel vaker en in december had ik dubbele oor- + keelontsteking. Maar daarvoor had ik het héél lang niet gehad. Maar ik heb paracetamolletjes genomen en nu gaat het goed
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ik had het als mini-snebbel wel vaker en in december had ik dubbele oor- + keelontsteking. Maar daarvoor had ik het héél lang niet gehad. Maar ik heb paracetamolletjes genomen en nu gaat het goed



nou goed toch dat het werkt

ik heb volgens mij nooit echt een ontsteking gehad ofzo
Oud 08-04-2013, 11:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

ik wil niet stoppen met 'hulp'middelen.
Misschien is het jouw ding niet, maar voor mij heeft het de boel wel een stuk makkelijker gemaakt. Ik heb pleisters geplakt en ze raden aan om dat 6 weken te doen, ik heb denk ik anderhalve week geplakt. Maar dat maakt de eerste dagen een stuk minder verrot en het is niet zo dat het ineens heul moeilijk wordt om dan die pleisters weer te stoppen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 11:07
Verwijderd
Nouja, er zijn ook gewoon mensen verslaafd aan pleisters of kauwgom. Nicotine blijft nicotine.
Oud 08-04-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
"At decimal [762] we encounter the amazing sequence 9999998", adds the author -- this is known as the Feynman Point, "named after physicist Richard Feynman, who once stated during a lecture he would like to memorize the digits of π until that point, so he could recite them and quip 'nine nine nine nine nine nine and so on'".
<3
Oud 08-04-2013, 11:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muut, ik zat gisteren een Zweedse puzzel te maken met F, en toen stond er Godin van overwinning. En ik wist het pas toen de n en de k er stonden en toen riep ik uit "OMG NIKE DUH! Cat smackt me als ik zeg dat ik dat niet meer wist." ik voelde me een beetje een idioot dat ik het was vergeten nadat je het me een aantal keer had verteld
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het jouw ding niet, maar voor mij heeft het de boel wel een stuk makkelijker gemaakt. Ik heb pleisters geplakt en ze raden aan om dat 6 weken te doen, ik heb denk ik anderhalve week geplakt. Maar dat maakt de eerste dagen een stuk minder verrot en het is niet zo dat het ineens heul moeilijk wordt om dan die pleisters weer te stoppen.
als ik dat altijd hoor ben ik heel blij dat ik niet 'verslaafd' ben aan roken, maar dat ik er heel af en toe zin in heb ;p
Oud 08-04-2013, 11:19
Verwijderd
Ik dacht net even dat het beter ging, maar het bleef bij een gedachte.
Oud 08-04-2013, 11:20
Verwijderd
Citaat:
als ik dat altijd hoor ben ik heel blij dat ik niet 'verslaafd' ben aan roken, maar dat ik er heel af en toe zin in heb ;p
hoe kan je nou zin hebben in die stinkende kankerstokken als je niet verslaafd bent? Je hebt toch ook niet soms ineens zin om boven een gierput te gaan hangen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.