Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 01:27
Verwijderd
want daar krijg ik maar geen genoeg van.
Advertentie
Oud 09-04-2013, 01:31
Verwijderd
hoi Pip
Oud 09-04-2013, 01:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zoiets verwachtte ik al, maar ben je rond half 3/3 uur niet al wakker?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-04-2013, 01:33
Verwijderd
ook hoi
Oud 09-04-2013, 01:33
Verwijderd
Citaat:


wow! ik heb maar 2 groene dingetjes. maar ik heb dan ook bijzonder ongezond zitten kanen vandaag. Morgen beter.
Het is wel na ruim drie weken finetunen, hoor. Ik doe nu telkens dingen zoals tussendoor speciaal één paranoot of twee/drie wortels eten Zodat ik lekker naar groene blokjes kan kijken.

Citaat:
Ik kon dus niet vinden waar ik dat in moest vullen, maar ik denk eigenlijk ook dat ik 't niet wil weten.
2 stokbroodjes met ham,kaas,tomaat en sambalmayo, thee, cappuccino, bruin broodje met zalm en roomkaas, wit broodje met philedelphia en beenham, 2 bier, flesje groene ijsthee, 2 tucjes, broodje kipcorn met curry, thee.
Lunch/avondeten in de trein met brood is stom.
In de opties Maar de meeste mensen hebben niet echt chronische tekorten eigenlijk, volgens mij. Afgezien van soms ijzer en selenium en bijna iedereen krijgt teveel natrium binnen. Dus dat zal bij jou ook wel goed zitten

Het mooie aan mijn statistiekjes is alleen dat ik nu alles superevenwichtig tegelijkertijd in één dag heb.
Oud 09-04-2013, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Zoiets verwachtte ik al, maar ben je rond half 3/3 uur niet al wakker?
ik hoop het niet. en zowel ben ik niets waard en ws kkchago. gaat ff niet lukken morgen sowwy!
je ken wel donderdag komen, trimm komt ons verblijden met haar lekkere smoeltje en espresso unit.
Oud 09-04-2013, 01:37
Verwijderd
Citaat:
hoi Pip
hoi meissie *knuf*
Oud 09-04-2013, 01:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
stokbroodjes zijn een bitch. je kan het aanvinken bij instellingen wat weer uit drie kopjes bestaat en dan meest rechts bij voedingsstoffen.
Ik heb 'm voor gisteren en vandaag ingevuld en voor allebei zit ik rond de 2100, terwijl ik gisteren een hele reep chocola naar binnen heb gewerkt. Het helpt mss iets dat ik vrijwel nooit frisdrank drink, maar alleen thee en koffie zonder suiker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2013, 01:39
Verwijderd
Citaat:
hoi meissie *knuf*
vind je me zo vrouwelijk

btw.. hebben jullie vakantie ofzo?
Oud 09-04-2013, 01:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik hoop het niet. en zowel ben ik niets waard en ws kkchago. gaat ff niet lukken morgen sowwy!
je ken wel donderdag komen, trimm komt ons verblijden met haar lekkere smoeltje en espresso unit.
Dat klinkt beter dan jouw chagrijnige smoel inderdaad dan kom ik donderdag wel, maar pas na het eten dan, ja?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-04-2013, 01:39
Verwijderd
Ik zag dat je de boner bingo ook had gevonden, Pip Wat een sujet. Je zal maar een +- mooi meisje zijn. Plusminus mooi. Ongeveer mooi, bij benadering mooi. Een min of meer mooi meisje.
Oud 09-04-2013, 01:40
Verwijderd
Citaat:
vind je me zo vrouwelijk

btw.. hebben jullie vakantie ofzo?
Nee, we zijn Batman.
Oud 09-04-2013, 01:40
Verwijderd
En misdaad slaapt niet!!111 Dus vandaar.
Oud 09-04-2013, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, we zijn Batman.
hard
Oud 09-04-2013, 01:43
Verwijderd
Citaat:
En misdaad slaapt niet!!111 Dus vandaar.
Oud 09-04-2013, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm voor gisteren en vandaag ingevuld en voor allebei zit ik rond de 2100, terwijl ik gisteren een hele reep chocola naar binnen heb gewerkt. Het helpt mss iets dat ik vrijwel nooit frisdrank drink, maar alleen thee en koffie zonder suiker.
ja dat scheelt moeilijk veel! koffie/thee is bijna niets.
Citaat:
vind je me zo vrouwelijk

btw.. hebben jullie vakantie ofzo?
ja ik vier vakantie in een verpleeghuis vol dementen.
Citaat:
Dat klinkt beter dan jouw chagrijnige smoel inderdaad dan kom ik donderdag wel, maar pas na het eten dan, ja?
ja is goed poes.
Citaat:
Ik zag dat je de boner bingo ook had gevonden, Pip Wat een sujet. Je zal maar een +- mooi meisje zijn. Plusminus mooi. Ongeveer mooi, bij benadering mooi. Een min of meer mooi meisje.
sujet
is goed voor onzekere chicks om te zeggen dat je op +- mooie meisjes valt
Oud 09-04-2013, 01:47
Verwijderd
Citaat:
ja ik vier vakantie in een verpleeghuis vol dementen.
aah.. das minders
Oud 09-04-2013, 01:50
Verwijderd
Citaat:
aah.. das minders
ach ja ik verdien er m'n huur mee deze week.
Ads door Google
Oud 09-04-2013, 01:52
Verwijderd
wat zijn eigenlijk paranoten, para?
Oud 09-04-2013, 01:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zag dat je de boner bingo ook had gevonden, Pip Wat een sujet. Je zal maar een +- mooi meisje zijn. Plusminus mooi. Ongeveer mooi, bij benadering mooi. Een min of meer mooi meisje.
Dafuq is bonerbingo? Ik vind 't niet op goechel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2013, 01:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
btw.. hebben jullie vakantie ofzo?
Ja, al sinds november.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-04-2013, 01:55
Verwijderd
Dichter bij huis, Trimmie! Hierrr.
Oud 09-04-2013, 01:56
Verwijderd
Citaat:
wat zijn eigenlijk paranoten, para?
Die worden speciaal voor mij gekweekt in de woeste tropen
Oud 09-04-2013, 01:58
Verwijderd
Nee, het zijn deze jongens:



Er zit veel selenium in. Maar je moet er niet superveel van eten, want in grote hoeveelheden is selenium schadelijk. Verder weet ik niet waar je selenium precies voor nodig hebt, maar daar wordt zo'n groen vakje niet minder bevredigend van
Oud 09-04-2013, 02:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dichter bij huis, Trimmie! Hierrr.
Aha! Ik dacht al dat iemand zo'n mock bingokaart had gemaakt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 09-04-2013, 02:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou liefjes, ik ga pitten, morgen allemaal voor me duimen gaarne kusjes.

Oh, en Trimmeh, heb je nog siroop toevallig voor de koffie, of moet ik dat zelf even ergens regelen? (En zo ja, waar dan, want Bux is waarschijnlijk tyfusduur )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-04-2013, 02:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb alleen hele gore siroop, dus als je zelf wat lekkers kunt regelen dan gaarne! Waar...eh...ik kom nooit in een grote supermarkt, maar mss dat ze bij de appie wat hebben? Zo niet dan kijk ik wel @werk.

Weltrusten en succes morgen!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2013, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, het zijn deze jongens:

[afbeelding]


Er zit veel selenium in. Maar je moet er niet superveel van eten, want in grote hoeveelheden is selenium schadelijk. Verder weet ik niet waar je selenium precies voor nodig hebt, maar daar wordt zo'n groen vakje niet minder bevredigend van
dingen eten louter voor groene vakjes
zijn ze lekker? jammer dat ik geen noten kan eten met m'n gebit. Misschien kan bepaalde noten wel malen en door m'n smoothies flikkeren
Citaat:
Nou liefjes, ik ga pitten, morgen allemaal voor me duimen gaarne kusjes.

Oh, en Trimmeh, heb je nog siroop toevallig voor de koffie, of moet ik dat zelf even ergens regelen? (En zo ja, waar dan, want Bux is waarschijnlijk tyfusduur )
wat zit je mijn bezoek uit te buiten
Oud 09-04-2013, 02:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is wel na ruim drie weken finetunen, hoor. Ik doe nu telkens dingen zoals tussendoor speciaal één paranoot of twee/drie wortels eten Zodat ik lekker naar groene blokjes kan kijken.

In de opties Maar de meeste mensen hebben niet echt chronische tekorten eigenlijk, volgens mij. Afgezien van soms ijzer en selenium en bijna iedereen krijgt teveel natrium binnen. Dus dat zal bij jou ook wel goed zitten

Het mooie aan mijn statistiekjes is alleen dat ik nu alles superevenwichtig tegelijkertijd in één dag heb.
Oh, grappig, die eetmeter. Ik ga het eens een weekje bijhouden.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-04-2013, 02:07
Verwijderd
het is de nieuwe obsessie van DK noodel.
Oud 09-04-2013, 02:08
Verwijderd
ik ga een verschoon-en wisselliggingrondje doen.
Oud 09-04-2013, 02:18
Verwijderd
ik ga me nest zoeken..

slaapwel allen en pip nog een fijne nachtdienst
Oud 09-04-2013, 02:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
het is de nieuwe obsessie van DK noodel.
Ja, straks begin ik ook nog te shredden!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-04-2013, 02:23
Verwijderd
Citaat:
dingen eten louter voor groene vakjes
zijn ze lekker? jammer dat ik geen noten kan eten met m'n gebit. Misschien kan bepaalde noten wel malen en door m'n smoothies flikkeren


wat zit je mijn bezoek uit te buiten
Weet ik nog niet Ik heb ze vandaag gekocht maar toen bleek dat ik vandaag opeens al aan m'n seleniumquotum zat. En ik ga natuurlijk niet voor m'n lol dingen eten, hallo.

Kun je niet gewoon zelf een soort pindakaas maken? Met een knoflookpers of een vijzel ofzo. De hippiesupermarkten hier verkopen allemaal pindakaas die als enige ingrediënt pinda's heeft, en ze hebben ook notenpasta van andere soorten noten, dus gewoon zelf een paar noten kapotvijzelen moet gewoon kunnen lijkt me.

Citaat:
Oh, grappig, die eetmeter. Ik ga het eens een weekje bijhouden.
Doen en resultaten posten

Als het kon zou ik alle DK'ers die er nu dingen invullen ook dwingen om een keukenweegschaal te kopen. Specifiek deze, want die heb ik ook. Nu ik alles als een neuroot zit te wegen merk ik hoe snel je dingen verkeerd te hoog of te laag inschat.
Oud 09-04-2013, 02:27
Verwijderd
Hier en hier. Zelfgemaakte pindakaas.
Oud 09-04-2013, 02:32
Verwijderd
En hier doet iemand hetzelfde, maar dan met paranoten.

Nu is het bedtijd, want ik ben veel te jolig en hyperactief aan het worden.
Ads door Google
Oud 09-04-2013, 04:35
Verwijderd
Citaat:
Hier en hier. Zelfgemaakte pindakaas.
Citaat:
En hier doet iemand hetzelfde, maar dan met paranoten.

Nu is het bedtijd, want ik ben veel te jolig en hyperactief aan het worden.
Aaight, pippie tvp voor thuis.
Oud 09-04-2013, 04:37
Verwijderd
volgens mij heerst er hier een virusje, allemaal diarree en vieze bedden
Oud 09-04-2013, 05:48
Verwijderd
Op naar de uni voor vandaag!
Oud 09-04-2013, 06:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat is het toch vroeg en ik heb de halve nacht wakker gelegen. Ook nog een lange dag voor de boeg. Maarrrrr, geen oorpijn meer! even afkloppen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 07:26
Verwijderd
Para, als je mij de link nog eens geeft, dan wil ik wel eens een poging wagen.

En paranoten vind ik samen met bruine amandelen de allerlekkerste noten. Mijn moeder vindt ze ook lekker en in een zakje met gemengde noten zitten er nooit zoveel en is het altijd ruzie over wie die vijfde para mag hebben Tegenwoordig koop ik ze meestal los in een notenwinkel, ook bruine amandelen, want in de meeste zakjes zitten ze zonder dat bruine vel of zijn ze gegrild, geroosterd of gezouten en dat mot ik niet!
Het zijn volgens mij ook wel de 2 lastigste noten om zelf te kraken.
Paranoot:

Amandel:


Volgens mij is dat te vergelijken met minikokosnoten ofzo, uitleven met een hamer, anders wordt het niks. Daarom koop ik er die al gekraakt zijn, want je houdt die krengen zelf niet heel ^^
Oud 09-04-2013, 07:58
Verwijderd
Amandelen <3
Oud 09-04-2013, 09:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is wel na ruim drie weken finetunen, hoor. Ik doe nu telkens dingen zoals tussendoor speciaal één paranoot of twee/drie wortels eten Zodat ik lekker naar groene blokjes kan kijken.

In de opties Maar de meeste mensen hebben niet echt chronische tekorten eigenlijk, volgens mij. Afgezien van soms ijzer en selenium en bijna iedereen krijgt teveel natrium binnen. Dus dat zal bij jou ook wel goed zitten

Het mooie aan mijn statistiekjes is alleen dat ik nu alles superevenwichtig tegelijkertijd in één dag heb.
Ik krijg te weinig natrium binnen gemiddeld. Mijn vetgehaltes zijn wel altijd helemaal prima
Oud 09-04-2013, 09:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar kom op, het ligt echt niet aan mij dat het hier alleen nog over eten gaat.
Oud 09-04-2013, 09:54
Verwijderd
Hallo ik heb net een pannenkoek met appelstroop gegeten en dat was niet zo'n goed plan maar wel teringlekker.
Oud 09-04-2013, 09:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Afgelopen weekend heb ik appel-dadelstroop op en dat was vet lekker <3
Oud 09-04-2013, 09:59
Verwijderd
Tentamen klaar

Nu kan ik echt niet langer de teringzooi hier negeren
Oud 09-04-2013, 10:00
Verwijderd
Oh en over het ijzer in appelstroop: ik dacht altijd dat er alleen ijzer in appelstroop zit als het uit van die blikjes komt?
Oud 09-04-2013, 10:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh en over het ijzer in appelstroop: ik dacht altijd dat er alleen ijzer in appelstroop zit als het uit van die blikjes komt?
awww echt?
Oud 09-04-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
awww echt?
Bedoel je dit als 'ahhhw schatje dacht je dat echt?' of als 'ahhw haha wat lief ahhhw stroopske toch. <3'?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.