Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 23:16
Verwijderd
Citaat:
aah ok, dat ken ik volgens mij niet.. TLC staat hier elke nacht aan ik kijk altijd die moordreportages
on the case with paula zahn.
mudercases with afrodite nogwat. Na een paar keer heb ik het wel weer gezien met die twee.
Advertentie
Oud 09-04-2013, 23:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
doet me denken aan Johnny Got His Gun.

Citaat:
Joe Bonham (Bottoms), a young American soldier hit by an artillery shell during World War I, lies in a hospital bed. He is a quadruple amputee who has also lost his eyes, ears, mouth and nose. He remains conscious and able to reason, but, rendering him a prisoner in his own body. As he drifts between reality and fantasy, he remembers his old life with his family and girlfriend (Kathy Fields). He also forms a bond, of sorts, with a young nurse (Diane Varsi) who senses his plight.
At the end of the film, Joe tries to communicate to his doctors, via Morse code, and wishes for the Army to either put him in a glass coffin in a freak show as a demonstration of the horrors of war, or kill him. In the end, however, he realizes that the Army will grant neither wish, and will leave him in a state of living death.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-04-2013, 23:16
Verwijderd
Jemig. Kut.
Oud 09-04-2013, 23:16
Verwijderd
ik eet brinta, ik denk dat ik dat minstens 20 jaar niet heb gegeten. best lekker eigenlijk
Oud 09-04-2013, 23:17
Verwijderd
Citaat:
on the case with paula zahn.
mudercases with afrodite nogwat. Na een paar keer heb ik het wel weer gezien met die twee.
ik weet niet precies hoe dat allemaal heet, het staat hier nu ook op

beter dan die paranormale shizzle van dat wijf met dr bijna dood-ervaring en die 0906 gleufdieren
Oud 09-04-2013, 23:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb het vrij regelmatig, maar nu vanavond is het best wel extreem. Ik heb mijn deur van het slot gehaald, mijn raam open gezet, de ontgrendeling van mijn telefoon gehaald en het telefoonnummer van mijn ouders op sneltoets 1 gezet (al heb ik geen idee wat zij kunnen doen, maar ik wist niet wie ik anders zou moeten bellen). Ik lig nu ook met de tablet in bed, maar ik wil hem niet echt wegleggen, want dan moet ik gaan slapen. En wie zegt dat je het niet merkt als je niet wakker wordt?
Als ik niet kan/durf te slapen, is dat vaker omdat ik weer een film heb gezien, geluiden in huis hoor en denk dat mijn kop eraf wordt gehakt als ik met mijn gezicht naar de muur lig maar dan slaap ik gewoon met het licht aan.

Ik zou naar de dokter gaan, want slapen is het lekkerste wat er is en je hoort niet bang te zijn dat je niet wakker wordt als je 19 bent.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-04-2013, 23:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, Muut zei ook dat je wakker werd geschud terwijl je het idee had dat je net weg was
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar volgens mij had ik wel het idee dat er tijd verstreken was. Met flauwvallen en 'wegrakingen' (bewustzijnsverminderingen of hoe je het ook wil noemen) had ik dat nooit en dat blijft maf. Alsof je met je ogen knippert en ineens lig je in het ziekenhuis.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar volgens mij had ik wel het idee dat er tijd verstreken was.
Mjah, misschien omdat je het wist?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-04-2013, 23:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
welterusten schatties!
Oud 09-04-2013, 23:22
Verwijderd
ff tussendoor..



weet iemand waar die melodie vandaan komt.. ik moet huilen zo lang ben ik die al aan het zoeken

Laatst gewijzigd op 10-04-2013 om 00:26.
Oud 09-04-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
welterusten schatties!
Slaap lachend
Oud 09-04-2013, 23:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
MGMT - Kids
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-04-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou naar de dokter gaan, want slapen is het lekkerste wat er is en je hoort niet bang te zijn dat je niet wakker wordt als je 19 bent.
Ik weet wel dat het een probleem is dat ik zelf maak, dus daarom heb ik ook wel het idee dat anderen er niet echt iets aan kunnen doen en dat ik er dus zelf vanaf moet komen, zeg maar.

Citaat:
welterusten schatties!
Welterusten!
Oud 09-04-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
MGMT - Kids
gast jij bent een fucking held

thanx
Oud 09-04-2013, 23:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mjah, misschien omdat je het wist?
Ja dat zou ook kunnen. Maar ik was ook niet meteen wakker, dat weet ik wel nog. Bij mijn eerste narcose weet ik nog dat ik heel langzaam, klagend en zeurend over de pijn wakker werd. Bij de laatste (dat klinkt alsof ik er duizend heb gehad, maar ik ben 3 keer onder narcose geweest) had ik verder geen pijn en wist ik wel waar ik was en lag ik gewoon rustig te wachten tot ik weer naar mijn kamer gereden werd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik weet wel dat het een probleem is dat ik zelf maak, dus daarom heb ik ook wel het idee dat anderen er niet echt iets aan kunnen doen en dat ik er dus zelf vanaf moet komen, zeg maar.


Dat klopt op zich wel, maar anderen kunnen je soms wel helpen bij het herinrichten van je gedachtes.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet wel dat het een probleem is dat ik zelf maak, dus daarom heb ik ook wel het idee dat anderen er niet echt iets aan kunnen doen en dat ik er dus zelf vanaf moet komen, zeg maar.
klopt, je moet het ook zelf doen. Vrienden e.d. konden mij daar ook niet in helpen, slechts adviezen geven. en daar zat ook een beetje mijn probleem. Als je aan 5 mensen iets verteld, zul je 5 verschillende antwoorden krijgen, en ook 5 verschillende adviezen.
Oud 09-04-2013, 23:27
Verwijderd
Snebbeltje Snebbeltje =D
Oud 09-04-2013, 23:28
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbeltje Snebbeltje =D
Wat bedoel je?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je?
mijn manier van hoi zeggen als ik vrolijk ben
Oud 09-04-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
pizza pepperoni, pizza hawaii pizza salami

ik kan niet kiezen
Oud 09-04-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt op zich wel, maar anderen kunnen je soms wel helpen bij het herinrichten van je gedachtes.
Dat is wel waar, denk ik. Al wil ik nog niet echt anderen inschakelen, ik vind het eigenlijk al best wat dat ik het nu hier zeg. Ik heb het vaak genoeg getypt en weer weggehaald.
Oud 09-04-2013, 23:33
Verwijderd
goed idee

Oud 09-04-2013, 23:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Over die man in coma die niet in coma lag, dat deed me aan een ander verhaal denken. Laatst was op tv iets over een jongen die erg lichamelijk gehandicapt was, vooral spastisch geloof ik, en men veronderstelde dat hij ook niet zo intelligent was, maar hij bleek na 20 jaar of iets dergelijks, heel goed te kunnen lezen en met de juiste tools ook erg mooi te kunnen schrijven. Hij had dacht ik een boek geschreven en kon toen ook aangeven dat hij niet meer alle versuffende medicijnen tegen epilepsie wilde, ondanks dat hij wist dat hij dan zou kunnen overlijden. Dat is uiteindelijk ook gebeurd. Ik vond het ook zo'n bizar verhaal. Maar hij had niet dat hij het wilde uitschreeuwen, maar hij had er ook vanaf geboorte mee geleefd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel waar, denk ik. Al wil ik nog niet echt anderen inschakelen, ik vind het eigenlijk al best wat dat ik het nu hier zeg. Ik heb het vaak genoeg getypt en weer weggehaald.
mensen kunnen pas geholpen worden als ze spreken
Oud 09-04-2013, 23:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat is wel waar, denk ik. Al wil ik nog niet echt anderen inschakelen, ik vind het eigenlijk al best wat dat ik het nu hier zeg. Ik heb het vaak genoeg getypt en weer weggehaald.
Het hoeft ook niet, maar als je het graag zou willen zou niemand er raar van op kijken als je er hulp bij inschakelt als je er zelf niet uitkomt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:39
Verwijderd
CAPSLOCK ON!
Oud 09-04-2013, 23:41
Verwijderd
capslock off
Oud 09-04-2013, 23:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
OMDAT HET KAN
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-04-2013, 23:43
Verwijderd
SMILEYS IN HOOFDLETTERS
Oud 09-04-2013, 23:43
Verwijderd
HEEEEUH
Oud 09-04-2013, 23:44
Verwijderd
HAMBURGERS MET KORTING
Oud 10-04-2013, 00:10
Verwijderd
Citaat:
HAMBURGERS MET KORTING
oh neeee nou zit ik weer de hele dag aan dit lied vast
Oud 10-04-2013, 00:11
Verwijderd
Citaat:
oh neeee nou zit ik weer de hele dag aan dit lied vast
SNEL KLIK OP PLAYYYYYY@!@!$@$^%%#

Laatst gewijzigd op 10-04-2013 om 00:26.
Oud 10-04-2013, 00:12
Verwijderd
SOMS STAAT MIJN TELEFOON PER ONGELUK OP CAPSLOCK MAAR DAN VERANDER IK DAT NIET OMDAT IK HET GEINIG VIND OM TE SCHREEUWEN EN OVER TE KOMEN ALS EEN NOOB.
Oud 10-04-2013, 00:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, hier ook, bedankt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
SNEL KLIK OP PLAYYYYYY@!@!$@$^%%#

[filmpje]
DEZE SITE IS GEBLOKKEERD OP WERK EN M'N TELEFOON LIGT ERGENS IN DE LADER DUS HELAAS.
Oud 10-04-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
SOMS STAAT MIJN TELEFOON PER ONGELUK OP CAPSLOCK MAAR DAN VERANDER IK DAT NIET OMDAT IK HET GEINIG VIND OM TE SCHREEUWEN EN OVER TE KOMEN ALS EEN NOOB.
soms reageer ik normaal om niet over te komen als een mongoo... ow wacht ;9
Oud 10-04-2013, 00:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Noes een mix van Carnaval en Hamburgers nu, en dat zonder te klikken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2013, 00:15
Verwijderd
Citaat:
DEZE SITE IS GEBLOKKEERD OP WERK EN M'N TELEFOON LIGT ERGENS IN DE LADER DUS HELAAS.
klikje
Oud 10-04-2013, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Noes een mix van Carnaval en Hamburgers nu, en dat zonder te klikken


zo nu is de lijst compleet

haat me niet

Laatst gewijzigd op 10-04-2013 om 00:26.
Oud 10-04-2013, 00:22
Verwijderd

URL Blocked

The URL that you are attempting to access is a potential security risk. Trend Micro OfficeScan has blocked this URL in keeping with network security policy.
URL: http://nl.proxfree.com/permalink.php...HA%3D%3D&bit=1
Risk Level: Dangerous
Details: Verified fraud page or threat source
Oud 10-04-2013, 00:23
Verwijderd
wat denk je nou, dat ik verschillende proxy sites nog niet had geprobeerd
Oud 10-04-2013, 00:24
Verwijderd
Citaat:
wat denk je nou, dat ik verschillende proxy sites nog niet had geprobeerd
https://www.torproject.org/

Oud 10-04-2013, 00:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die doen me allemaal niks, maar namens iedereen die mobiel forumt, zet het even in een spoiler, mijn browser crashte keihard.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2013, 00:25
Verwijderd
er is hier een vrouw keihard aan het gillen, het woord 'moeder'. Ik ben al een paar keer naar haar toe gelopen maar dan scheldt ze me uit voor leugenaar en heks als ik zeg dat het nacht is en gaat weer verder met gillen.
Oud 10-04-2013, 00:25
Verwijderd
ik kan hier niks downloaden
Oud 10-04-2013, 00:26
Verwijderd
heb ze ff weg gehaald..

sorry wist niet dat het dan trager werd
Oud 10-04-2013, 00:28
Verwijderd
Citaat:
ik kan hier niks downloaden
grrrrr... in welk martelkamp verblijf jij dan
Oud 10-04-2013, 00:28
Verwijderd
Citaat:
er is hier een vrouw keihard aan het gillen, het woord 'moeder'. Ik ben al een paar keer naar haar toe gelopen maar dan scheldt ze me uit voor leugenaar en heks als ik zeg dat het nacht is en gaat weer verder met gillen.
oordopjes pakken en muziekje opzetten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.