Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 10:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ben je al naar de fysio? geweest? Je had vandaag toch een afspraak?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 10-04-2013, 11:03
Verwijderd
Ik ben net bij de fysio geweest en het gaat aan de ene kant weer een stukje beter (als in, minder pijn in mijn lies!). Dus dat is goed .
Oud 10-04-2013, 11:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En aan de andere kant?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-04-2013, 11:05
Verwijderd
Nou, tot zover school. :')
Oud 10-04-2013, 11:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ging het niet goed nee?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-04-2013, 11:06
Verwijderd
Awh Kat

Aan de andere kant zitten mijn benen weer onder de bloeduitstortingen van het masseren
Oud 10-04-2013, 11:07
Verwijderd
Nee.

En ik had Fizzle beloofd dat ik ook een ban zou nemen als zij dat zou gaan doen, dus tot over twee weken dan maar. Doeiiiixxxx
Oud 10-04-2013, 11:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aan de andere kant zitten mijn benen weer onder de bloeduitstortingen van het masseren
Au Maar zag ook in het shredtopic dat je niet meer gaat shredden, dat lukt niet meer?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-04-2013, 11:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee.

En ik had Fizzle beloofd dat ik ook een ban zou nemen als zij dat zou gaan doen, dus tot over twee weken dan maar. Doeiiiixxxx
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-04-2013, 11:09
Verwijderd
Stomme fizzle (kusje)
Oud 10-04-2013, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Au Maar zag ook in het shredtopic dat je niet meer gaat shredden, dat lukt niet meer?
Neeeee.... Het gaat gewoon even slecht, weinig energie, af en toe weinig kracht . Ik moet HEUL voorzichtig zijn kennelijk omdat mijn zenuwstelsel niet heel stevig is . Dus beter van niet voorlopig.
Oud 10-04-2013, 11:09
Verwijderd
Wat is het inpakken van je keukengerei en alles wat daarbij hoort ontzettend klotewerk zeg.
Oud 10-04-2013, 11:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Neeeee.... Het gaat gewoon even slecht, weinig energie, af en toe weinig kracht . Ik moet HEUL voorzichtig zijn kennelijk omdat mijn zenuwstelsel niet heel stevig is . Dus beter van niet voorlopig.
Lichamen zijn soms maar stom
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-04-2013, 11:12
Verwijderd
Eindelijk pauze. nog 2verdoemde uren. en dan naar huis. eindelijk.
Oud 10-04-2013, 11:19
Verwijderd


En we hebben een commissie-liedje
Oud 10-04-2013, 11:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word altijd intens gelukkig als ik dat liedje hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2013, 11:26
Verwijderd
Ik denk dat ik het straks niet meer kán horen. Maar voor nu ben ik het met je eens
Oud 10-04-2013, 11:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, de afwas. HIEP HOI.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-04-2013, 11:31
Verwijderd
Nou, 't heeft er alle schijn van dat de voedselfetisjisten met twee-nul voor staan op de rest
Oud 10-04-2013, 11:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatver, ik word echt ontzettend naar van Opsporing Verzocht. Wat een kutmensen heb je toch in deze wereld, en waar halen al die mongolen die pistolen vandaan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2013, 11:42
Verwijderd
gM allemaal
Oud 10-04-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ze spelen vaak in Amsterdam, dus ik ga gewoon met ze mee als ze in Amsterdam zijn.
Swablr, jij spoot toch testo? Hoe doe je dat eigenlijk in engeland? Of woon je daar niet meer? En hoeveel kost je dat eigenlijk joh?
Oud 10-04-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Gatver, ik word echt ontzettend naar van Opsporing Verzocht. Wat een kutmensen heb je toch in deze wereld, en waar halen al die mongolen die pistolen vandaan
Van http://www.pipashop.nl/ natuurlijk.
Oud 10-04-2013, 11:50
Verwijderd
1998.. goed jaar
Oud 10-04-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
1998.. goed jaar
Niet half zo goed als 1981.
Oud 10-04-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Gatver, ik word echt ontzettend naar van Opsporing Verzocht. Wat een kutmensen heb je toch in deze wereld, en waar halen al die mongolen die pistolen vandaan
http://wodc.nl/images/1066_Volledige...cm44-58678.pdf

Oud 10-04-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Niet half zo goed als 1981.
1994 / 2000
Oud 10-04-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Niet half zo goed als 1981.
Is er nog een date uitgekomen met je bijna-naamgenoot?
Oud 10-04-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Is er nog een date uitgekomen met je bijna-naamgenoot?
Haha, ik dacht al dat jij 't was maar nu weet ik het zeker Ehm, nee. Had ook niet echt het idee dat 't de insteek was
Oud 10-04-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Wat is het inpakken van je keukengerei en alles wat daarbij hoort ontzettend klotewerk zeg.
Ja Heel herkenbaar! En nu moet ik zelfs nog al het servies en glaswerk, dus die ellende is nog niet voorbij.

Sowieso vind ik verhuisdozen inpakken klote werk.
Oud 10-04-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik dacht al dat jij 't was maar nu weet ik het zeker Ehm, nee. Had ook niet echt het idee dat 't de insteek was
Ik stond bij een bushalte en opeens sprongen jullie twee namen in mijn hoofd op. Toen stond ik in mijn eentje te lachen en dacht ik, dat zou zo mooi zijn! Maar helaas!
Oud 10-04-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ja Heel herkenbaar! En nu moet ik zelfs nog al het servies en glaswerk, dus die ellende is nog niet voorbij.

Sowieso vind ik verhuisdozen inpakken klote werk.
Servies enzo vind ik nog niet eens zo erg, das inpakken en stapelen, zeg maar. Veel meer alle losse spullen. Spatels, soeplepels, alle kruiden. Pakjes meel, maïzena, dienbladen. De mengkom, ovenschalen. Ik gooi ze gewoon allemaal naar buiten en koop nieuw
Oud 10-04-2013, 12:00
Verwijderd
bwah ik vrees dat ik ook ben aangestoken met het diarree/kots gebeuren van werk ik heb me ziekgemeld.
Oud 10-04-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
bwah ik vrees dat ik ook ben aangestoken met het diarree/kots gebeuren van werk ik heb me ziekgemeld.
beterschap aan die kant
Oud 10-04-2013, 12:05
Verwijderd
Ik snap Lusi's punt wel, want al die kennis reikt mensen natuurlijk wel handvatten aan. Je krijgt er structureel (be)grip mee, dat is best iets groots. De meesten kunnen daar prima mee omgaan, maar net de enkeling die uit zichzelf te perfectionistisch is en misschien op andere vlakken controle mist kan er makkelijk in doorslaan. Of ik dan nog gezegd heb van 'denk om je ijzer ' maakt dan niet zoveel meer uit.

Maar ja, wat ik zeg wordt ook gezegd in alle voedingsshows. Het is wat je hoort van alle diëtisten en het staat in impliciete vorm op alle verpakkingen. Zolang het je leven niet beheerst is het alleen maar goed om te weten wat je eet. En zonder dat begrip ben je weer vatbaar voor crashdiëten die meer kwaad dan goed doen, voor structureel te veel of te weinig eten, sluimerende tekorten, eetbuien uit machteloosheid. Er zijn ook mensen die eetstoornissen ontwikkelen omdat ze niet weten hoe ze op een gezonde manier ietsjes kunnen afvallen.

Het mes snijdt aan twee kanten, kortom. En als de keuze dan is tussen wel of geen informatie, dan ga ik altijd voor wél.

Dat het saai kan zijn staat wel als een huis.
Oud 10-04-2013, 12:06
Verwijderd
Saai? Wat heet; het kost DK forumsters Letterlijk!

En nou ja, mensen die doorslaan heb je toch altijd wel.
Oud 10-04-2013, 12:08
Verwijderd
Ja, dat Fizzle en Etmakas nu even weg zijn vind ik wel jammer.
Oud 10-04-2013, 12:08
Verwijderd
waar staat DK voor ?

heb het een paar keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee ;9
Oud 10-04-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat Fizzle en Etmakas nu even weg zijn vind ik wel jammer.
wat is er gebeurd danne?
Oud 10-04-2013, 12:09
Verwijderd
De Kantine.
Oud 10-04-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
De Kantine.
aaah thanx hard

ik dacht Dirty Kid(s) maar denk ik vraag ff voor de zekerheid
Oud 10-04-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Servies enzo vind ik nog niet eens zo erg, das inpakken en stapelen, zeg maar. Veel meer alle losse spullen. Spatels, soeplepels, alle kruiden. Pakjes meel, maïzena, dienbladen. De mengkom, ovenschalen. Ik gooi ze gewoon allemaal naar buiten en koop nieuw
Oh gelukkig, dan heb ik het ergste al achter de rug Inderdaad, al die kommen, schalen, weegschaal, bakvormen... Ellendig!
De etenswaren wacht ik nog even mee, die doe ik op het laatst denk ik. Anders kan ik de komende weken niks meer kruiden, ook niet handig.
Oud 10-04-2013, 12:11
Verwijderd
Citaat:
wat is er gebeurd danne?
Als je gewoon even de moeite leest om die paar pagina's bij te lezen, hoef je dit soort dingen niet te vragen.
Oud 10-04-2013, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Als je gewoon even de moeite leest om die paar pagina's bij te lezen, hoef je dit soort dingen niet te vragen.
echt he.
Oud 10-04-2013, 12:11
Verwijderd
Citaat:
waar staat DK voor ?

heb het een paar keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee ;9
Citaat:
wat is er gebeurd danne?
Jongeeee..
Oud 10-04-2013, 12:12
Verwijderd
Citaat:
wat is er gebeurd danne?
Zeg, ik ben over 't algemeen niet te beroerd om iets uit te leggen, maar dit staat letterlijk heel uitgebreid op de vorige pagina. Niet dat je daar per se in geïnteresseerd moet zijn, maar wees dan ook niet geïnteresseerd in uitleg.
Oud 10-04-2013, 12:12
Verwijderd
Oftewel: roep niet zomaar wat
Oud 10-04-2013, 12:13
Verwijderd
Pip, shit trouwens (muhaha, letterlijk en figuurlijk) dat je het virusje ook te pakken hebt. Beterschap!
Oud 10-04-2013, 12:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Net even een échte pro-ana site bekeken en zoals het er hier aan toe gaat, lijkt daar echt totaal niet op. Het lijkt me juist goed dat mensen met overgewicht die normaliter liters cola dronken en niet bewogen zich gaan interesseren voor het voedingscentrum en sport. Als dat al een trigger is, is het hele internet een dark place. Verder is Fizzle degene die op dit forum o.a. riep dat een slank bikinimodel een papbuik had, dus een beetje zwak om nu naar Para e.a. te gaan wijzen.
Het was geen bikinimodel. Het was Faye Reagan!

Edit, oops, beetje laat. Er zit een hele pagina tussen.
Oud 10-04-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Als je gewoon even de moeite leest om die paar pagina's bij te lezen, hoef je dit soort dingen niet te vragen.


nnaa vooruit dan maar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.