Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2015, 14:38
Verwijderd
Dan moet je wel een nieuwe openen he Mema
Advertentie
Oud 23-05-2015, 14:39
Verwijderd
Voor de traditie heb ik de -t in de topictitel gehouden
Oud 25-05-2015, 20:38
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Zal ik morgenvroeg gaan zwemmen of gaan hardlopen?
Oud 26-05-2015, 09:01
Verwijderd
En wat is het geworden?

Vanavond weer 200tjes, wel wat minder vaak dan in het normale programma.
Oud 26-05-2015, 10:00
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Zondag 3 uur, maandag 2 uur, vandaag rust
Oud 26-05-2015, 10:09
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Zondag 50km gefietst, gister uurtje kracht (benen en biceps) en zometeen in de pauze even een half uurtje knallen met de borst
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 26-05-2015, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Zondag 3 uur, maandag 2 uur, vandaag rust
Ga je een ultramarathon lopen?
Oud 26-05-2015, 15:25
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ga je een ultramarathon lopen?
Ik loop niet ik werp nog altijd
Oud 26-05-2015, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ik loop niet ik werp nog altijd
En dat doe je 3 uur lang?
Oud 26-05-2015, 15:35
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Een bevalling duurt soms wel langer hoor
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 26-05-2015, 18:16
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
En dat doe je 3 uur lang?
Techniek trainingen duren wel effe ja
Oud 26-05-2015, 20:13
Verwijderd
Maar de effectieve tijd dat je beweegt?
Lijkt me best gek om zo'n technisch onderdeel te trainen. Je wordt op een heel andere manier moe natuurlijk.

Ik was vandaag lekker in 38 minuten klaar
Maar als ik bij de atletiekvereniging train duurt het vaak ook wel 2 uur inclusief warming up en loopscholing en zo.
Oud 26-05-2015, 21:15
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
En wat is het geworden?

Vanavond weer 200tjes, wel wat minder vaak dan in het normale programma.
Ik heb hardgelopen vanochtend, maar nu best wel last van mijn knieën en schenen dus ik denk dat ik maar even een paar dagen rust inlas.
Oud 26-05-2015, 21:25
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ben overigens nu wel 9 kg afgevallen. Mijn gewicht was een paar weken stabiel nadat ik 7 kg was afgevallen, maar nu is er weer een dalende lijn. Nog (minimaal) 7 kg te gaan.
Oud 26-05-2015, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben overigens nu wel 9 kg afgevallen. Mijn gewicht was een paar weken stabiel nadat ik 7 kg was afgevallen, maar nu is er weer een dalende lijn. Nog (minimaal) 7 kg te gaan.
Fijn! In hoeveel tijd is dat eraf?
Oud 26-05-2015, 21:56
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Sinds 2 maart.
Oud 27-05-2015, 08:07
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Maar de effectieve tijd dat je beweegt?
Lijkt me best gek om zo'n technisch onderdeel te trainen. Je wordt op een heel andere manier moe natuurlijk.

Ik was vandaag lekker in 38 minuten klaar
Maar als ik bij de atletiekvereniging train duurt het vaak ook wel 2 uur inclusief warming up en loopscholing en zo.
Moeilijk in te schatten hoeveel tijd effectief, maar daar gaat het ook niet echt om. Denk dat ik in zo'n training tot 40 worpen kom, terwijl een intensieve training zonder al te veel techniek rond de 100 worpen zit. Maar iedere worp wordt geanalyseerd en in fases "nagespeeld".
Oud 27-05-2015, 08:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dikke biomechanische begeleiding?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Ads door Google
Oud 27-05-2015, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Sinds 2 maart.
Knap!
Oud 27-05-2015, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Dikke biomechanische begeleiding?
Met allemaal van die elektroden op zijn lichaam en zo


Hoe ver kun jij werpen 11e uur?
Oud 27-05-2015, 09:33
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Discus rond de 30 meter nu moet nog wel wat verder
Oud 27-05-2015, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Discus rond de 30 meter nu moet nog wel wat verder
Ik wou zeggen, kom een keer naar de trackmeetings in Utrecht, maar blijkt dat daar helemaal geen discus is.. alleen kogel en speer en in de competitie ook al niet.. Wordt dat alleen op specifieke wedstrijden of hele grote toernooien gedaan?
Oud 27-05-2015, 09:45
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
In de competitie hebben we 2 van de 3 wedstrijden discus andere Track meets hebben het wel op het programma staan gelukkig En in Oost Nederland is er een werpers-circuit, daar komen ze uit heel Nederland op af
Oud 27-05-2015, 09:47
Verwijderd
Citaat:
In de competitie hebben we 2 van de 3 wedstrijden discus andere Track meets hebben het wel op het programma staan gelukkig En in Oost Nederland is er een werpers-circuit, daar komen ze uit heel Nederland op af
Ah ik zie trouwens dat er ook in Utrecht bij 2 vd 6 trackmeetings wel discus is. 19 juni de eerste
Oud 27-05-2015, 10:01
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ah ik zie trouwens dat er ook in Utrecht bij 2 vd 6 trackmeetings wel discus is. 19 juni de eerste
Dan heb ik er al een in Zutphen heel misschien 14 augustus
Advertentie
Oud 27-05-2015, 10:42
Verwijderd
Jaaaahoorrrr!

Ik baal er vandaag van dat ik een rustdag heb. Dus ik denk dat mijn lichaam weer op de weg terug is

Moet ook wel, als ik @rne woensdag wil verslaan
Oud 27-05-2015, 12:12
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Vandaag weer gelopen! Ik denk dat ik een 5 km nu wel goed aan moet kunnen
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 27-05-2015, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Jaaaahoorrrr!

Ik baal er vandaag van dat ik een rustdag heb. Dus ik denk dat mijn lichaam weer op de weg terug is

Moet ook wel, als ik @rne woensdag wil verslaan
Ik heb nauwelijks getraind afgelopen week, dus lukt je vast wel Maar jij gaat toch 5km lopen en ik 10km?
Oud 27-05-2015, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nauwelijks getraind afgelopen week, dus lukt je vast wel Maar jij gaat toch 5km lopen en ik 10km?
Ik heb ook nauwelijks getraind omdat ik moest herstellen van de halve marathon en dat niet echt soepel ging Maar ik doe idd de 5km, dus een directe battle wordt het niet
Oud 27-05-2015, 16:21
Verwijderd
Ik heb wel mijn prijzengeld binnen Zal ik nieuwe hardloopschoenen gaan kopen?
Oud 27-05-2015, 21:08
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Knap!
Het heeft me echt betrekkelijk weinig moeite gekost. Als ik minder alcohol had gedronken de afgelopen 3 maanden was het nog wat sneller gegaan denk ik.
Oud 27-05-2015, 21:09
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Jaaaahoorrrr!

Ik baal er vandaag van dat ik een rustdag heb. Dus ik denk dat mijn lichaam weer op de weg terug is

Moet ook wel, als ik @rne woensdag wil verslaan
Arne verslaan? Wat gaan jullie doen?
Oud 27-05-2015, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Arne verslaan? Wat gaan jullie doen?
@rne's atletiekvereniging organiseert ongeveer elke maand de zomeravondcup, een klein hardloopwedstrijdje. Ik ga daar deze keer ook aan meedoen (wel een andere afstand dus).
Oud 27-05-2015, 21:25
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Tof! Dat is volgende week woensdag dus? Misschien kom ik jullie wel aanmoedigen.
Oud 28-05-2015, 06:57
Verwijderd
woensdag as
Oud 28-05-2015, 07:35
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
vanavond lekker trappen lopen!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 03-06-2015, 20:22
Verwijderd
@rne waar was je ik hoorde van Albert dat je te moe was?

Anyway.. ik liep niet echt de tijd die ik wilde lopen, kon op één of andere manier niet helemaal diep gaan. Maar ik won wel dus dat was leuk!
Oud 03-06-2015, 20:33
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Zondag competitie in Ede zin in
Vandaag een relaxede voorbereiding gedaan
Oud 03-06-2015, 21:21
Verwijderd
Citaat:
@rne waar was je ik hoorde van Albert dat je te moe was?

Anyway.. ik liep niet echt de tijd die ik wilde lopen, kon op één of andere manier niet helemaal diep gaan. Maar ik won wel dus dat was leuk!
Jaaa ik viel steeds in slaap op werk enzo dus dacht misschien vanavond even niet wordt toch een kuttijd

Welke tijd ging je voor dan? En supermooi! \o/ heb je ook een beker/medaille gekregen? En een bos bloemen?
Oud 04-06-2015, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Jaaa ik viel steeds in slaap op werk enzo dus dacht misschien vanavond even niet wordt toch een kuttijd

Welke tijd ging je voor dan? En supermooi! \o/ heb je ook een beker/medaille gekregen? En een bos bloemen?
Ah dat is wel jammer, maar dat zijn geen PR omstandigheden nee.. Ik vind het wel jammer dat het de laatste keer was, de vorige keren kwamen niet goed uit maar het is erg leuk om aan zo'n laagdrempelig wedstrijdje mee te doen. Misschien volgend jaar maar het hele klassement doen.

Ik wilde zo dicht mogelijk bij de 20, en liefst eronder. Maar goed, ik heb maar 2 echte trainingen gedaan sinds de halve marathon, de rest was allemaal herstelloopjes. Dus dat mocht ik misschien ook niet verwachten.. volgende keer!
En geen bloemen en medailles deze keer, wel een leuke cadeaubon voor de Runnersworld. En in de loterij had ik ook nog een shirtje gewonnen!
Oud 04-06-2015, 09:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb gisteren weer hardgelopen maar nog steeds supersnel heel veel pijn aan mn knie. Na twee kilometer al. Dus ik ga me denk Ik weer inschrijven bij een sportschool voor de zomer om mijn kniebanden gericht sterker te maken.
Oud 04-06-2015, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren weer hardgelopen maar nog steeds supersnel heel veel pijn aan mn knie. Na twee kilometer al. Dus ik ga me denk Ik weer inschrijven bij een sportschool voor de zomer om mijn kniebanden gericht sterker te maken.
2 kilometer is ook best wel veel voor de eerste keer weer, als je gevoelig bent voor blessures. Als je echt voorzichtig wilt opbouwen met hardlopen moet je zo'n minuutjes op minuutjes af schema (bijv. Evy of Start2run) nemen. Voelt misschien heel flauw in het begin maar dat is wel foolproof en als het echt heel goed gaat kun je altijd een training overslaan!
Oud 04-06-2015, 09:47
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
vanavond weer maastunneltrappen

Morgen niet kunnen lopen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 04-06-2015, 11:03
Verwijderd
Citaat:
vanavond weer maastunneltrappen

Morgen niet kunnen lopen
Wat doe je dan allemaal? Gewoon x aantal minuten trappen op en af rennen? Of ook oefeningen en zo of is het deel van je hardlooprondje?
Oud 04-06-2015, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ah dat is wel jammer, maar dat zijn geen PR omstandigheden nee.. Ik vind het wel jammer dat het de laatste keer was, de vorige keren kwamen niet goed uit maar het is erg leuk om aan zo'n laagdrempelig wedstrijdje mee te doen. Misschien volgend jaar maar het hele klassement doen.

Ik wilde zo dicht mogelijk bij de 20, en liefst eronder. Maar goed, ik heb maar 2 echte trainingen gedaan sinds de halve marathon, de rest was allemaal herstelloopjes. Dus dat mocht ik misschien ook niet verwachten.. volgende keer!
En geen bloemen en medailles deze keer, wel een leuke cadeaubon voor de Runnersworld. En in de loterij had ik ook nog een shirtje gewonnen!
Ja klopt en kost ook niet zoveel. Natuurlijk is een singelloop ook wel leuk met al dat publiek aan de kant en door het centrum van Utrecht lopen, maar uiteindelijk gaat het gewoon om die afstand zo goed mogelijk te lopen en daar zijn dit soort wedstrijdjes veel leuker voor.

Ik wil dat ook nog wel een keer Onder de 20 lopen. Maar toch eerst maar eens een keer 10 ergens lopen. Weet jij nog fijne kleine wedstrijdjes in de buurt die de komende tijd zijn? Doet Phoenix ook zoiets?
Oud 04-06-2015, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt en kost ook niet zoveel. Natuurlijk is een singelloop ook wel leuk met al dat publiek aan de kant en door het centrum van Utrecht lopen, maar uiteindelijk gaat het gewoon om die afstand zo goed mogelijk te lopen en daar zijn dit soort wedstrijdjes veel leuker voor.

Ik wil dat ook nog wel een keer Onder de 20 lopen. Maar toch eerst maar eens een keer 10 ergens lopen. Weet jij nog fijne kleine wedstrijdjes in de buurt die de komende tijd zijn? Doet Phoenix ook zoiets?
Phoenix heeft de berekuilloop: http://www.avphoenix.nl/wedstrijden/...-berekuillopen

Verder organiseren ze nu trackmeetings maar dat is dus op de baan, dat gaat wel hard.

Ik denk overigens dat dit niet echt een parcours is voor supersnelle tijden op de 5, vrij veel haakse bochten en klinkers en zo. Al kan het natuurlijk wel, als je maar genoeg progressie boekt De winnaars bij de mannen lopen ook 16.30.
Oud 04-06-2015, 21:18
Verwijderd
Ooooh daar ga ik me voor opgeven! Is vrij snel ook al.

Nee inderdaad. Maar je hebt dan ook weer niet zoveel last van andere lopers. Ga je morgen nog trainen? ;x
Oud 04-06-2015, 21:22
Verwijderd
http://www.hetrondjeeilanden.nl/

Dit lijkt me ook wel lachen
Oud 05-06-2015, 07:51
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Wat doe je dan allemaal? Gewoon x aantal minuten trappen op en af rennen? Of ook oefeningen en zo of is het deel van je hardlooprondje?
gewoon op en af rennen.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 05-06-2015, 09:21
Verwijderd
Citaat:
http://www.hetrondjeeilanden.nl/

Dit lijkt me ook wel lachen
Ja zou ik zeker doen! Hoor ik veel goede verhalen over Ik zou het bijna zelf ook doen, als ik niet bang zou zin om te verdrinken met mijn zwemskills

Ik ben blij dat ik vanochtend al om 7 uur getraind heb, wat een hitte!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Houdt dit topic hoog zodat Onzin niet vergeet te hardlopen - en andere sporten #??
zeehond23
7 29-12-2015 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.