Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2016, 15:33
Sadriy91
Sadriy91 is offline
Beste lezer,

Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek voor een nieuw concept in de beleggingswereld. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld om informatie te verzamelen van de potentiele doelgroep. Ben jij tussen de 20 en 75 jaar en beleg jij of heb jij interesse in beleggen? Dan zou jij mij heel erg helpen door deze enquête in te vullen. Het duurt circa 10 minuten.

http://nl.surveymonkey.com/r/5G2BFDF

Deze topic staat ook open voor discussie over de inhoud van de enquête!

Alvast bedankt!

P.S: Dit is niet verplicht, maar als je je e-mail adres achterlaat bij de laatste vraag, dan maak je kans op een cadeaubon t.w.v. 30 euro.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2016, 15:58
Verwijderd
Hoe komen jullie er bij dat indexbeleggen het risico beperkt? Dat is wel heel erg ouderwets denken; onderzoek wijst uit dat het de risico's verandert, maar niet beperkt. En in dezelfde claim staat rendement maximaliseren. Ik weet nogal veel van beleggen (het is mijn werk), en kan je verzekeren: rendement en risico zijn zo ongeveer uitwisselbaar. Je kan en mag niet stellen dat je risico's beperkt én rendement maximaliseert. Simpel gezegd: je moet kiezen tussen die twee. Ik geef toe, ik verwoord het iets te zwart-wit, maar wat jullie zeggen is echt belachelijke onzin, en zou wat mij betreft strafbaar moeten zijn. Dit is pure misleiding. Het zou me niets verbazen als het daadwerkelijk strafbaar is overigens.

Daarnaast vermelden jullie dat er geen transactie- behandelings- of advieskosten zijn. Uiteraard wil de belegger ook geld verdienen. Welke kosten worden er wel berekend? Het lijkt er op te wijzen dat jullie de kosten "verstoppen" in het rendement van het fonds. En dat terwijl jullie suggereren juist wel transparant te zijn. Wat een aanfluiting.

De vraag " Wanneer vindt u advertenties acceptabel? (meerdere antwoorden mogelijk)" heeft meerdere antwoordmogelijkheden, maar allemaal gaan ze uit van acceptatie, ofte wel antwoorden dat advertenties nooit acceptabel zijn, is niet mogelijk. Daarmee is het een sturende vraag, je onderzoeksuitkomsten zijn waardeloos. Idem voor "Stel dat u zou moeten betalen om geen advertenties te zien op dit platform, wat zou u per maand hiervoor over hebben?". Ik wil helemaal geen advertenties en ik wil daar ook niet voor betalen. Het is waanzinnig dat advertenties en een beleggingsportefeuille gecombineerd worden. Bizar ook dat jullie dit met spotify vergelijken.

Sadriy91, zorg dat je later bij een bedrijf komt te werken dat betrouwbaarder is dan deze rotzooi.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.