Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2016, 09:16
Verwijderd
Advertentie
Oud 21-10-2016, 09:51
Verwijderd
tvp
Oud 21-10-2016, 14:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hoi
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-10-2016, 17:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
tvp
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-10-2016, 18:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb een nieuwe app met een verhaal lijn erin en elke keer als je gaat rennen "speel" je een "episode". Het is best grappig. Ik verveel me normaal na een km of wat en nu zit ik te luisteren naar achtervolgende zombies en mensen aan de radio in paniek afgewisseld met je eigen muziek.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-10-2016, 19:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Paniek, muziek, dat rijmt!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-10-2016, 20:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
TVP!

't Is druk op 't werk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-10-2016, 20:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Maar heb dankzij m'n nieuwe klant denk ik wel gescoord bij de nieuwe Practice Leader Public Sector, Health, Aviation and Life Sciences. Conference call gedaan met hem ivm problemen bij die klant, doordat vorige beheer z'n werk niet goed deed en hij leek me erg tevreden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-10-2016, 22:33
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Vandaag voor de arbeid alleen fototjes hoeven zoeken en de site verversen, da's aan de ene kant heel suf maar tegelijkertijd ook wel even 100 keer relaxter dan wat ik normaal doe.

En ik ga meewerken aan een jongetalentenspecial voor het magazine dus dat is wel supernice en exciting
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 22-10-2016, 16:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lunch om 16.15 wel nu naar huis!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-10-2016, 01:18
Verwijderd
adofjaoi9wi903i9bleerrghh ik wil niet meer maar voordat ik er morgen weer zo diep in zit ben k weer uren verder..
Oud 23-10-2016, 19:19
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ok
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 23-10-2016, 19:42
Verwijderd
zeeeeeeeeeephond
Oud 24-10-2016, 06:57
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Uitslapen vanavond de nachtdienst in.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-10-2016, 11:38
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Dubbed Dirty COW, the privilege-escalation vulnerability potentially allows any installed application, or malicious code smuggled onto a box, to gain root-level access and completely hijack the device.

Earlier this week, Linux kernel boss Linus Torvalds admitted he had tried to fix the issue, unsuccessfully, 11 years ago, and then left it alone because at the time it was hard to trigger. Since then, the bug has become far more exploitable due to changes in the kernel's design.


Dit resulteert in een hotfix op colo bij ons, redelijk unannounced zonder pushbericht. OH TEH JOY.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-10-2016, 11:44
Verwijderd
Ja, ik ben blij dat onze machines in complete panic mode achter firewalls zitten en dat er daardoor geen exploitability is.
Oud 24-10-2016, 11:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Het daadwerkelijke risico is ook voor ons praktisch nul maar de hostende partij wil alles gepatcht hebben (waar prima zaak voor te maken valt in het kader van reputatie). Alleen was het voor ons een beetje een caught-pants-down-momentje naar klanten toe
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-10-2016, 04:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ga toch maar een carričre in de bedrijfsgeneeskunde nastreven ik vind snachts slapen veel te fijn.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Ads door Google
Oud 25-10-2016, 08:12
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Frikadellenbroodje en rosé port hypomanische nachtdienst ontbijtjes (of diner?) zijn wel heel fijn
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-10-2016, 01:10
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag lijkt het allemaal mee te vallen... *afkloppen* en mijn collega had sushi over van bestellen gisteravond, omnomnom
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 28-10-2016, 09:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hoi! leuke nachtdienst gehad meems?
ik moet nog even opstarten, maar vandaag klanten bellen en teksten schrijven voor websites
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-10-2016, 12:15
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
17 uur en counting hier, help mij
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-10-2016, 12:37
Verwijderd
Wel grappig, ik zit natuurlijk niet bepaald in een leverancierswereld, maar krijg nu wel mee wat leveranciers van bijvoorbeeld Ahold moeten ervaren. Wij hebben wat panden die we verhuren aan onder andere Albert Heijn. Ieder kwartaal moeten ze de huur betalen, en ieder jaar wordt die huur herzien, allemaal keurig contractueel vastgelegd – ook letterlijk de manier van huurverhoging berekenen. Daar valt gewoon geen speld tussen te krijgen, of je moet beweren dat je het niet eens bent met de wiskundige afspraken die we met zijn allen gemaakt hebben Ahold betaalt ook keurig ieder kwartaal, maar ieder kwartaal weer een ander bedrag – of nee, preciezer: in de eerste drie kwartalen verschillende bedragen, in het laatste kwartaal hetzelfde bedrag als voorgaand kwartaal. Daardoor snap ik ook hoe ze rekenen, met het aantal dagen in het jaar (Q1 90 dagen in een normaal jaar, Q2 91 dagen, Q3 en Q4 92 dagen). Maar ten eerste, staat er niets in het contract dat betalen iets te maken heeft met het aantal dagen in een kwartaal, er staat gewoon letterlijk een jaarprijs en dat die in vier gelijke delen per kwartaal betaald moet worden Ten tweede, om het nog mooier te maken, de vier bedragen bij elkaar opgeteld komen niet uit op het jaarbedrag in het contract. Het zit er net iets onder. En ieder jaar bij de herziening van de huurprijs gaan ze wel omhoog, maar iets minder omhoog dan wij, volgens een logica die ik niet kan volgen – ze lijken zichzelf een willekeurige korting op de verhoging te geven.

We hebben al meerdere malen contact gehad met Ahold, maar je komt er gewoon niet doorheen. Hun systeem zegt dat ze x moeten betalen, dus dat doen ze. Dat wij het daar niet mee eens zijn, is ons probleem. Dat is toch raar? Ik snap dat ze dit soort onzin kunnen flikken bij leveranciers die van hun afhankelijk zijn, maar als wij willen kopen we heel Ahold op met het wisselgeld dat we in de kontzak hebben zitten. Is er niemand bij Ahold die dat aanvoelt?

Er zal een mooie brief van onze jurist volgen en dan zullen ze opeens wel braaf het openstaande verschil betalen. Of ze betalen niet en dan gaan we naar de rechter. It’s all good.
Oud 28-10-2016, 13:48
Verwijderd
Ahold betaalt ook pas na 90 dagen kleine ondernemers voor zaalhuur enzo. Stelletje oplichters.
Oud 28-10-2016, 13:58
Verwijderd
Ze moeten bij ons vooraf betalen en dat doen ze weer wel. Steeds letterlijk de laatste werkdag van voorgaand kwartaal.
Advertentie
Oud 28-10-2016, 14:17
Verwijderd
Oh een vriend van me heeft er gewoon een gerechtsdeurwaarder achteraan gestuurd. Vooraf was 2 weken afgesproken als betalingstermijn.
Oud 28-10-2016, 14:23
Verwijderd
Mijn vorige bedrijf deed dat ook standaard bij kleine bedrijven. Moesten wij overwerken, lieten we eten bezorgen, op rekening. Betaalde het bedrijf pas na 90 dagen. De volgende keer zei het restaurant nog "deze keer wel echt binnen twee weken betalen!" maar uiteraard trok zich daar niemand van de verantwoordelijke afdeling (die op een andere locatie zat dus de pijn sowieso niet voelde) wat van aan. De derde keer weigerde het restaurant ons te leveren. En zo hebben we alle restaurants in korte tijd afgewerkt, want het kwam vaak voor (vandaar ook dat niemand wilde voorschieten en declareren). Superkut. Maar nee, qua cash beheer is het geniaal hoor

Ook dat was een bedrijf waar miljarden in omgingen. Maar echt als bewust beleid hebben om over facturen van een paar tientjes tot een paar honderd euro moeilijk te doen. Ik snap dat niet. Ik zou zeggen dat de goodwill van lokale leveranciers je veel meer waard is. En dat je werknemers niet voor lul staan en gewoon kunnen eten als ze overwerken. Maar wat weet ik er nou van hč
Oud 28-10-2016, 14:29
Verwijderd
Niets. De bazen trekken hun company credit card gewoon...
Oud 28-10-2016, 14:30
Verwijderd
Ik weet nog dat de vader van een middelbareschoolvriendje (medeoprichter Moneyou) boos was omdat hij geen snoep en sigaretten meer mocht kopen met z'n tankpas
Oud 28-10-2016, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Niets. De bazen trekken hun company credit card gewoon...
True. Dat gebeurde bij uit eten gaan met de hele tent ook gewoon. Maar als het voetvolk moest overwerken, hadden we pech.


Citaat:
Ik weet nog dat de vader van een middelbareschoolvriendje (medeoprichter Moneyou) boos was omdat hij geen snoep en sigaretten meer mocht kopen met z'n tankpas
Haha ja wat er vroeger allemaal op die tankpassen ging, geniaal Op een gegeven moment werd het wat scherper, maar toen werd mijn vader standaard gevraagd "wilt u dat snoep op de bon als benzine er bij?" of dat soort onzin
Oud 28-10-2016, 15:09
Verwijderd
Citaat:
True. Dat gebeurde bij uit eten gaan met de hele tent ook gewoon. Maar als het voetvolk moest overwerken, hadden we pech.
Ja Bij mijn vorige instelling werd daar nog weer anders mee omgegaan. Officieel zijn er natuurlijk regels voor vergoedingen eten bij overwerk. Ik werkte bijna wekelijks een avond lang over en één keer in de maand ging ik met de 2 directeuren wat in de stad eten omdat we 's avonds bij dezelfde vergadering moesten aantreden en allemaal geen Deventenaren zijn. Ik kreeg ooit op m'n flikker omdat ik m'n portemonnee meenam, want in de regels staat max €10,- p.p Wist ik veel dat die regel er is voor die kutconciërges die drie keer per week Chinees a 20,- pp bestelden... "Nee deadlock, die regel geldt niet voor jou, ik teken jouw declaraties altijd en als iedereen het zo deed zou het een hoop geld schelen".

En ja, ik vond het ook raar dat hij me bij m'n nickname noemde.


Citaat:
Haha ja wat er vroeger allemaal op die tankpassen ging, geniaal Op een gegeven moment werd het wat scherper, maar toen werd mijn vader standaard gevraagd "wilt u dat snoep op de bon als benzine er bij?" of dat soort onzin
300 liter diesel in één tankbeurt *fluit*

De belastingdienst heeft hier trouwens grotendeels een einde aan gemaakt. In mijn stamkroeg die helaas dicht is kreeg jij gewoon een bon voor 100 koffie en thee als je daarom vroeg en daarna werd de bon uit het systeem gehaald. Als dat tegenwoordig kan dan kan je een boete krijgen die oploopt tot enkele tienduizenden euro's....
Oud 28-10-2016, 16:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wel grappig, ik zit natuurlijk niet bepaald in een leverancierswereld, maar krijg nu wel mee wat leveranciers van bijvoorbeeld Ahold moeten ervaren. Wij hebben wat panden die we verhuren aan onder andere Albert Heijn. Ieder kwartaal moeten ze de huur betalen, en ieder jaar wordt die huur herzien, allemaal keurig contractueel vastgelegd – ook letterlijk de manier van huurverhoging berekenen. Daar valt gewoon geen speld tussen te krijgen, of je moet beweren dat je het niet eens bent met de wiskundige afspraken die we met zijn allen gemaakt hebben Ahold betaalt ook keurig ieder kwartaal, maar ieder kwartaal weer een ander bedrag – of nee, preciezer: in de eerste drie kwartalen verschillende bedragen, in het laatste kwartaal hetzelfde bedrag als voorgaand kwartaal. Daardoor snap ik ook hoe ze rekenen, met het aantal dagen in het jaar (Q1 90 dagen in een normaal jaar, Q2 91 dagen, Q3 en Q4 92 dagen). Maar ten eerste, staat er niets in het contract dat betalen iets te maken heeft met het aantal dagen in een kwartaal, er staat gewoon letterlijk een jaarprijs en dat die in vier gelijke delen per kwartaal betaald moet worden Ten tweede, om het nog mooier te maken, de vier bedragen bij elkaar opgeteld komen niet uit op het jaarbedrag in het contract. Het zit er net iets onder. En ieder jaar bij de herziening van de huurprijs gaan ze wel omhoog, maar iets minder omhoog dan wij, volgens een logica die ik niet kan volgen – ze lijken zichzelf een willekeurige korting op de verhoging te geven.

We hebben al meerdere malen contact gehad met Ahold, maar je komt er gewoon niet doorheen. Hun systeem zegt dat ze x moeten betalen, dus dat doen ze. Dat wij het daar niet mee eens zijn, is ons probleem. Dat is toch raar? Ik snap dat ze dit soort onzin kunnen flikken bij leveranciers die van hun afhankelijk zijn, maar als wij willen kopen we heel Ahold op met het wisselgeld dat we in de kontzak hebben zitten. Is er niemand bij Ahold die dat aanvoelt?

Er zal een mooie brief van onze jurist volgen en dan zullen ze opeens wel braaf het openstaande verschil betalen. Of ze betalen niet en dan gaan we naar de rechter. It’s all good.
Hahaha, ja, echt belachelijk, wij hebben zo ook een klant (toevallig jouw firma?) die echt élke leverancier (ook ons) standaard 90-150 dagen laat wachten vooraleer te betalen.

Dikke belachelijke klant, maar goed, dikke klant met x-duizend voertuigen verzekerd via ons, dus tja. Broek af en slikken maar zeker?

Moet jij trouwens niet antwoorden op pm's tegenwoordig?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-10-2016, 16:31
Verwijderd
Mijn huidige werkgever is doodsbang voor reputatieschade, dat is ons grootste risico. Wij betalen dus keurig op tijd in het algemeen.

Mijn vorige werkgever, zou zo maar kunnen. Zijn ook in België actief idd.
Oud 28-10-2016, 16:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ja ik bedoelde je vorige werkgever. Scusi, heb Lucas ook rond me zitten nu.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-10-2016, 16:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Bij mij op m'n werk momenteel één collega langdurig ziek (al twee maanden, komt vermoedelijk niet terug tot begin 2017 en zelfs dat is afwachten) maar ze wordt sowieso niet vervangen tot ze ontslag neemt/ontslagen wordt, en een andere collega die half februari moet bevallen.
Die laatste gaat ook niet vervangen worden gedurende de ongeveer 4 maanden die ze er niet zal zijn.

Mijn team bestaat dus uit binnenkort 8 mensen (nog één aanwerving die binnenkort begint, op een andere klant waarvoor er nu al één persoon te kort is). Maar daarvan zal dus 1/4e langere tijd afwezig zijn.

Deze maand alleen al hebben we met 5 mensen meer dan 60 overuren gedraaid, zonder de niet-geprikte mee te tellen.

Nu wilt een collega, die er al 't langste van ons zit, gaan vragen aan de manager: ok, wij zullen dat werk van de zwangere collega onder 4 verdelen, maar we zouden dan ook wel als team gecompenseerd willen worden daarvoor.
Ik vind dat echter niet meteen 't goeie moment, omdat de manager sowieso de laatste weken onder stress staat (heeft er een extra afdeling bijgekregen om te managen, begin van 't jaar nog al een extra gekregen) en er volgens mij niet goed op gaat reageren.

Persoonlijk heb ik wel de indruk dat ik wel opslag ga krijgen begin volgend jaar: heb er één vaste en twee tijdelijke klanten bij en al m'n klanten zijn tot nu toe content. Eén van die tijdelijke heeft de accountmanager zelfs al gevraagd aan m'n manager of die permanent bij mij mogen komen, wat op zich niet zoooo tof is want blijkbaar is dat geen makkelijke klant.

Plus dan nog wat extra verantwoordelijkheden gekregen over procedures en dergelijke, én dan ook nog eens veel waardering van collega's (die vinden dat ik een betere supervisor zou zijn dan onze huidige)...

Wat zouden jullie doen? Gewoon afwachten, of mee met de groep zeggen dat we financiële waardering willen voor het extra werk?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-10-2016, 18:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
hoi! leuke nachtdienst gehad meems?
ik moet nog even opstarten, maar vandaag klanten bellen en teksten schrijven voor websites
Vannacht was hels maar nu wel weekend
De dag overleefd?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Ads door Google
Oud 28-10-2016, 18:15
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
17 uur en counting hier, help mij
23 uur nonstop aan het werk en naar huis, weekend
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-10-2016, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg hele fijne complimenten van een collega die me heel geschikt vond voor het werk wat ik nu extra ga doen en ik merk aan mezelf dat deze promotie me heel erg enthousiast maakt om van alles te leren en het prikkelt echt mijn nieuwsgierigheid en interesse
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-10-2016, 20:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik hoop dat ik de nacht een beetje doorkom. Daarna ben ik gelukkig op de helft van mijn 12 werkdagen achter elkaar. Moet dit echt niet te vaak doen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-10-2016, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat ik de nacht een beetje doorkom. Daarna ben ik gelukkig op de helft van mijn 12 werkdagen achter elkaar. Moet dit echt niet te vaak doen.
Zal ik jou via FB nog even updaten?
Oud 28-10-2016, 20:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zal ik jou via FB nog even updaten?
Graag! Wilde je al vragen, maar zo'n chaos geweest deze week (ziek en gewoon doorwerken etc)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-10-2016, 21:04
Verwijderd
Okay, heb de tekst gelijk even naar je toe gekotst
Oud 28-10-2016, 22:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik hoop dat ik de nacht een beetje doorkom. Daarna ben ik gelukkig op de helft van mijn 12 werkdagen achter elkaar. Moet dit echt niet te vaak doen.
Pfff Sterkte er nog mee! Lijkt me echt niet chill.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-10-2016, 13:58
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Vannacht was hels maar nu wel weekend
De dag overleefd?
Weekend!! Ik zit nu stiekem een sollicitatie te schrijven naar Skyscanner Natuurlijk ben ik de marketing expert voor de Nederlandse markt - toch?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-10-2016, 15:57
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Tuurlijk! Wie wil er geen Tuttebel hebben? Zou echt heel stom zijn. Succes met de sollicitatie
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-10-2016, 15:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben weer soort van wakker. Morgen weer dienst en ik twijfel of ik vrijdagavond er nog een extra dienst bij ga doen. Het zou mijn reeks van 12 dagen afsluiten met een werkdag van 8.00 tot 23.00, maar hallo geld. En die collega die ervan af moet is de directe collega, dus die helpen kweekt weer goodwill.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-10-2016, 16:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik vraag me dan af.... mág dat wel, als arts, zulke lange diensten? Kennelijk ja, maar is dat niet een beetje gek?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-10-2016, 16:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Voor co's en artsen in opleiding zijn er officieel wel regels, maar dan mag je nog best wel veel uren werken. Voor specialisten is er minder geregeld, zeker als ze zelfstandige of in een maatschap werken. Je bent dan eigen baas, dus is het makkelijker om dingen zelf te weten. Daarnaast heb je ook wel een soort verantwoordelijkheid dat het werk gebeurd.

Voor huisartsen (als je niet in dienst bent, maar eigen praktijkhouder) is het zo dat je je eigen praktijk de 5 werkdagen moet draaien. De huisartsenpost is gewoon een groep huisartsen die de rest van de tijd samen oplossen, maar betekend dus dat je naast die 5 werkdagen ook diensten hebt. Die komen er bovenop en in principe krijg je per jaar gewoon zoveel diensten toebedeeld. Je eigen probleem hoe je dat oplost.
Voor mij betekend het als ik de vrijdag ga werken: Overdag 8.00-17.00 het gewone dagpraktijk werk. 17.00-23.00 op de HAP visite dienst. Dit gebeurt dus best met enige regelmaat, aangezien je moeilijk voor overdag kan zeggen dat je een uurtje later begint. Soms in grote groepspraktijken is dat wel geregeld, maar zeker hier in de buurt is dat zeldzaam.
Je kan als huisarts je diensten verkopen als je ze niet wil doen. Maar dat is een vrij prijzige aangelegenheid. Ik heb nog geen eigen praktijk, hoewel die van mijn vader wel al een beetje mijn verantwoordelijkheid aan het worden is omdat ik die ga overnemen, maar ik neem dat soort diensten dus wel over omdat ik officieel waarnemer ben.

In hoeverre goed is wat er irl gebeurd kan je je afvragen. Eerlijk gezegd heb ik er echt wel vraagtekens bij. Het wordt heel erg langzaam wel iets beter, met name omdat een soort van parttime werken wat gebruikelijker wordt (hoewel parttime werken van een arts vaak net zoveel is als een fulltime baan voor een gemiddelde Nederlander)
Ik merk wel echt dat ik minder scherp ben als ik moe ben. Met name de laatste uren van de nachtdienst (zeker als ik de dag ervoor gewoon gewerkt heb) gaat het gewoon echt slechter. Als het spannend wordt komt de adrenaline er wel in, maar het tast toch wel een beetje je beoordelingsvermogen aan imo.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-10-2016, 17:19
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Weekend!! Ik zit nu stiekem een sollicitatie te schrijven naar Skyscanner Natuurlijk ben ik de marketing expert voor de Nederlandse markt - toch?
Jazeker! Jij bent de beste kenner van vliegreizen naar Nederland!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 29-10-2016, 23:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het was zo'n chille werkdag. Iedereen was lief en blij, ik kreeg duizent complimentjes en ik heb 2 nieuwe Halloween drankjes bedacht die het bij verklede partygangers erg goed deed. Yaayyy! En 2 leuke en vrolijke collega's hielp ook wel mee. <3
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.