Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2017, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Bedankt menson, maar ik kan ook idd wel voor mezelf nadenken en beslissen.

Ik heb er met hem over gesproken en weet ook dat ik niet totaal duidelijk ben geweest, maar hij heeft zich verontschuldigd omdat hij fout zit en niet eerlijk is geweest. Ik dacht eerder dat hij wel eerlijk was, omdat hij me over vanalles vertelde (bijv. z'n date-geschiedenis) en dacht dat ik hem weinig zag omdat hij het druk had met werk. Ik heb hem letterlijk verteld dat ik nooit date, er normaal ook helemaal geen interesse in heb en dat ik bewust ervoor heb gekozen dat wel met hem te doen. Dat had hem wel een hint kunnen geven dat ik niet met anderen date.

Maar goed, we zijn het samen aan het uitvogelen en we zien wel wat het wordt.
Hey ik wil echt never nooit beslissen voor jou of wie dan ook. Volgens mij kan je het zelf en als je dat niet kan is dit een uitgelezen kans om ervaring op te doen waar je vervolgens toch niets mee kan behalve voorzichtiger zijn in de toekomst en dan nog...

Als ik die indruk heb gegeven dan wil ik graag daar mijn verontschuldigingen voor aanbieden.

En zoals ik eerder heb gezegd vind ik het alsnog Nauru praten van anderen over hem. Tja dingen zijn kkmoeilijk soms.
Advertentie
Oud 17-02-2017, 20:10
Verwijderd
Jeetje HO, wat rot knuffel vanuit hier!
Oud 17-02-2017, 22:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Kusje voor HO. Komt goed schatje.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2017, 23:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hey ik wil echt never nooit beslissen voor jou of wie dan ook. Volgens mij kan je het zelf en als je dat niet kan is dit een uitgelezen kans om ervaring op te doen waar je vervolgens toch niets mee kan behalve voorzichtiger zijn in de toekomst en dan nog...

Als ik die indruk heb gegeven dan wil ik graag daar mijn verontschuldigingen voor aanbieden.

En zoals ik eerder heb gezegd vind ik het alsnog Nauru praten van anderen over hem. Tja dingen zijn kkmoeilijk soms.
Shit, een verontschuldiging van Tetplok?!
Much appreciated, gozert.

Btw, den dude doet nu liever dan ever. Hij doet echt z'n best. Das iig fijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2017, 00:22
Verwijderd
Fijn!
Oud 18-02-2017, 00:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Uhhhhh, ben je zelf.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-02-2017, 01:00
Verwijderd
Zullen we anders gewoon weer een keer daten.
Oud 18-02-2017, 01:04
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hokayyyy!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-02-2017, 10:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zullen we anders gewoon weer een keer daten.
Citaat:
Hokayyyy!!
Vind ik leuk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2017, 19:06
Verwijderd
Ik blijf het grappig vinden dat op de momenten dat je totaal niet bezig bent met mannen ontmoeten je ze niet van je af kunt slaan. En als dat wel je intentie is, loopt het altijd uit op een fail.
Oud 18-02-2017, 19:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik had m'n eerste tinder Superlike Maar ze is een beetje vaag en laat niet zoveel los over zichzelf
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 18-02-2017, 19:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik blijf het grappig vinden dat op de momenten dat je totaal niet bezig bent met mannen ontmoeten je ze niet van je af kunt slaan. En als dat wel je intentie is, loopt het altijd uit op een fail.
Ja duhhhhhh je bent doctor nu. Weet je hoe geyl???
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-02-2017, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ja duhhhhhh je bent doctor nu. Weet je hoe geyl???
Dat heb ik de mannen in de kroeg niet verteld hoor
Oud 18-02-2017, 19:38
Verwijderd
Superlike is een beetje het equivalent van mensen die te hard op jacht zijn bij het uitgaan, je voelt je even vereerd maar het straalt eerder een soort onaantrekkelijke wanhopigheid af.
Oud 18-02-2017, 20:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Superlike is een beetje het equivalent van mensen die te hard op jacht zijn bij het uitgaan, je voelt je even vereerd maar het straalt eerder een soort onaantrekkelijke wanhopigheid af.
Hmm dat klinkt niet al te best

Oh, en ik heb me gisteren laten strikken voor een lokale matchmaking dienst Gratis omdat ze net nieuw zijn blijkbaar. Ik heb mijn twijfels maar wie weet
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 18-02-2017, 20:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dat heb ik de mannen in de kroeg niet verteld hoor
Je straalde heel erg op je fb-foto's, dan zal dat het wel zijn! Nog heel erg gefeliciteerd meis!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-02-2017, 06:56
Verwijderd
Ik begin geloof ik al een beetje mijn interesse kwijt te raken in mijn date/scharrel. Terwijl hij wel echt heel leuk is. Misschien omdat ik weet dat hij toch weg gaat of zo..
Oud 21-02-2017, 07:50
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik begin geloof ik al een beetje mijn interesse kwijt te raken in mijn date/scharrel. Terwijl hij wel echt heel leuk is. Misschien omdat ik weet dat hij toch weg gaat of zo..
O wat jammer! Maar als het zelfbescherming is, voel je dat toch wel?


OT: Ik heb wel weer zin in een beetje daten en heb behoefte om m'n hele Tinder van vroeger te verwijderen en opnieuw te beginnen. Ook om al die bewaarde matches van de afgelopen jaren weer een kans te geven. Wat me tegenhoudt is dat mijn ex dat dan mogelijk ziet. Moet ik het daar nou met hem over hebben, vraag ik me af...?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-02-2017, 09:20
Verwijderd
Wil je eigenlijk nog wel iets met je ex of dat niet? Want als je niets meer met hem wilt merkt hij het vanzelf. En dan is hij zelf ook bezig geweest, toch?
Oud 21-02-2017, 09:23
Verwijderd
Afgelopen zaterdag kwam mijn vorige ex eten. Dat was echt zo fijn. En hij vertelde over zijn dingen een beetje en toen dacht ik, wat is het toch eigenlijk fijn om niemand om je heen te hebben die je beïnvloedt in de keuzes die je maakt. En dat je alles gewoon lekker zelf kunt indelen en je je niet schuldig voelt voor een ander omdat je met jezelf bezig bent.
Oud 21-02-2017, 09:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij heb je als je relatie goed zit juist die ruimte om zelf met eigen dingen bezig te kunnen zijn zonder jezelf schuldig te voelen. Juist wanneer één van beiden zich minder prettig voelt of meer op de tenen moet lopen in een relatie krijg je wat je hierboven beschrijft
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2017, 12:29
Verwijderd
Citaat:
O wat jammer! Maar als het zelfbescherming is, voel je dat toch wel?


OT: Ik heb wel weer zin in een beetje daten en heb behoefte om m'n hele Tinder van vroeger te verwijderen en opnieuw te beginnen. Ook om al die bewaarde matches van de afgelopen jaren weer een kans te geven. Wat me tegenhoudt is dat mijn ex dat dan mogelijk ziet. Moet ik het daar nou met hem over hebben, vraag ik me af...?
Nou ik weet niet of het zelfbescherming is of dat het is omdat we gewoon toch iets minder moeite erin steken dan je anders zou doen. Misschien moeten we ook een keer iets anders gaan doen dan thuis afspreken, lekker eten en seksen
Of gewoon houden zo, op zich ook wel prima.

Ik ga volgende week samen met mijn ex ons laatste gezamenlijke geld verbrassen, in een chique restaurant. Hij was ook op mijn feest dus dat vond ik toch wel fijn, we kunnen het toch op een prettige manier afsluiten zo denk ik. Nog even een goed decadent restaurant zoeken.

En misschien is het juist goed als je ex ziet dat je op Tinder zit Een beetje jaloezie kan soms ook de juiste impuls geven aan een man
Oud 21-02-2017, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Afgelopen zaterdag kwam mijn vorige ex eten. Dat was echt zo fijn. En hij vertelde over zijn dingen een beetje en toen dacht ik, wat is het toch eigenlijk fijn om niemand om je heen te hebben die je beïnvloedt in de keuzes die je maakt. En dat je alles gewoon lekker zelf kunt indelen en je je niet schuldig voelt voor een ander omdat je met jezelf bezig bent.
Dit vind ik wel heel erg waar ja

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:22. Reden: Op verzoek
Oud 21-02-2017, 22:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Abby, zag je m'n bierbrouwert op tv??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-02-2017, 22:51
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Abby, zag je m'n bierbrouwert op tv??
Ja! Het was dus die ene waarmee ze gingen proeven enzo? Want die heb ik uiteraard wel vaker gezien
Oud 21-02-2017, 22:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja! Het was dus die ene waarmee ze gingen proeven enzo? Want die heb ik uiteraard wel vaker gezien
Precies die ja.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-02-2017, 22:53
Abby.
Abby. is offline
Cool! Ik dacht het eigenlijk al wel
Oud 22-02-2017, 00:42
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik heb net een date met iemand gehad en het was erg gezellig, maar volgens mij was hij te hip/cool voor mij. Wel echt een leuke man, pfoe, misschien stuur ik hem toch ooit nog een berichtje
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 23-02-2017, 14:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Jeetje poe hee.

Ik woon hier nu bijna 3 jaar al, maar het is net alsof ik nu pas echt helemaal hier leef, in plaats van dat mijn persoonlijk leven op pauze staat. Onwennig?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-02-2017, 15:59
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Goed zo! Ga leven! Je bent maar een keer de jonge god die je nu bent!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-02-2017, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Jeetje poe hee.

Ik woon hier nu bijna 3 jaar al, maar het is net alsof ik nu pas echt helemaal hier leef, in plaats van dat mijn persoonlijk leven op pauze staat. Onwennig?
Lijkt mij niet zo raar?
Oud 23-02-2017, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Jeetje poe hee.

Ik woon hier nu bijna 3 jaar al, maar het is net alsof ik nu pas echt helemaal hier leef, in plaats van dat mijn persoonlijk leven op pauze staat. Onwennig?
Daten?
Oud 23-02-2017, 17:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-02-2017, 17:49
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Goed zo! Ga leven! Je bent maar een keer de jonge god die je nu bent!

Citaat:
Lijkt mij niet zo raar?
Hm op zich niet, maar het reikt veel verder dan je zou denken. Ik denk dat ik uit een misplaats loyaliteitsgevoel heel veel dingen heb nagelaten terwijl daar echt geen reden voor was. Waarom ben je nog nooit in dat museum om de hoek geweest of die ene leuke bar als je hier al jaren woont? Waarom ziet je appartement eruit alsof je er net bent ingetrokken? Ja euhhh goede vraag geen idee Maar is allemaal verandering in aan het komen
Citaat:
Daten?
Uhmm okee! Die ene leuke bar? Ik ben vanavond vrij?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-02-2017, 17:52
Verwijderd
Okay dan moet ik dus snel komen chillen!
Oud 23-02-2017, 17:55
Verwijderd
Citaat:


Hm op zich niet, maar het reikt veel verder dan je zou denken. Ik denk dat ik uit een misplaats loyaliteitsgevoel heel veel dingen heb nagelaten terwijl daar echt geen reden voor was. Waarom ben je nog nooit in dat museum om de hoek geweest of die ene leuke bar als je hier al jaren woont? Waarom ziet je appartement eruit alsof je er net bent ingetrokken? Ja euhhh goede vraag geen idee Maar is allemaal verandering in aan het komen


Uhmm okee! Die ene leuke bar? Ik ben vanavond vrij?
Ja die ene leuke bar vind ik wel een leuke bar! Je kan me herkennen aan de roos in mijn knoopsgat. Ik jou aan je adamskostuum?
Oud 23-02-2017, 20:27
Verwijderd
Citaat:


Hm op zich niet, maar het reikt veel verder dan je zou denken. Ik denk dat ik uit een misplaats loyaliteitsgevoel heel veel dingen heb nagelaten terwijl daar echt geen reden voor was. Waarom ben je nog nooit in dat museum om de hoek geweest of die ene leuke bar als je hier al jaren woont? Waarom ziet je appartement eruit alsof je er net bent ingetrokken? Ja euhhh goede vraag geen idee Maar is allemaal verandering in aan het komen


Uhmm okee! Die ene leuke bar? Ik ben vanavond vrij?
Ik snap je wel hoor, ik heb ook in het laatste halfjaar 10x meer muziek geluisterd en gemaakt dan in de 7 jaar hiervoor, omdat dat deel van mijn leven niet bij mijn ex pastte of zo..
Oud 02-03-2017, 10:24
Verwijderd
Ik heb gisteren dus heel decadent gedineerd met mijn ex. Dat was echt gezellig en goed dat we dit nu gedaan hebben. De ongemakkelijkheid of het scherpe randje of zo was er nu vanaf, we konden gewoon date verhalen delen en een beetje luchtig praten over ons verleden Hij heeft ook al een nieuwe vriendin haha, hij vond het zelf ook wel wat snel maar goed, prima als hij daardoor gewoon weer lekker in zijn vel zit. Ik merk dat ik zelf echt absoluut nog geen zin heb in een relatie, heerlijk deze vrijheid.
Oud 02-03-2017, 11:32
Verwijderd
Trimmie hoe is het met jouw dude?
Oud 02-03-2017, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren dus heel decadent gedineerd met mijn ex. Dat was echt gezellig en goed dat we dit nu gedaan hebben. De ongemakkelijkheid of het scherpe randje of zo was er nu vanaf, we konden gewoon date verhalen delen en een beetje luchtig praten over ons verleden Hij heeft ook al een nieuwe vriendin haha, hij vond het zelf ook wel wat snel maar goed, prima als hij daardoor gewoon weer lekker in zijn vel zit. Ik merk dat ik zelf echt absoluut nog geen zin heb in een relatie, heerlijk deze vrijheid.
Oud 02-03-2017, 12:25
Verwijderd
Oh, en Krista, wat tof dat het zo ontspannen was! Goed om te lezen
Oud 02-03-2017, 14:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Trimmie hoe is het met jouw dude?
Dunno. Ik zou 'm vandaag zien en vroeg gisteravond wat precies de plannen waren en toen was het allemaal moeilijk en hij had 't druk en het kwam eigenlijk niet zo goed uit en blabla, dus hij kan volgende week pas. Maakt me niet uit dat hij het druk heeft, maar hij had de datum geprikt en zei dat 'ie vrij zou regelen en het goed zou maken, maar dat waren dus loze beloftes. Ik ben nogal pissed off nu.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-03-2017, 14:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En terecht HO!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-03-2017, 17:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het laatste speld-artikel is wel telling tbh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-03-2017, 21:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het laatste speld-artikel is wel telling tbh.
Gaat over jou / de situatie?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2017, 21:58
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Nou die Harira liep me een beetje te hard van stapel hoor

Maar morgen naar een theaterachtige voorstelling waar mijn date in meespeelt, ben benieuwd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-03-2017, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nou die Harira liep me een beetje te hard van stapel hoor

Maar morgen naar een theaterachtige voorstelling waar mijn date in meespeelt, ben benieuwd
Met hoeveel meisjes ben jij nu aan het daten?
Oud 02-03-2017, 22:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Dat van Harira was een grapje hè!

En deze is het meest serieuze
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-03-2017, 22:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoe is het eigenlijk verder gelopen met Verwijderd d'r tinderdate, komt daar nou nog een vervolg aan?
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:24. Reden: Op verzoek
Oud 02-03-2017, 22:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gaat over jou / de situatie?
Dunno, maar wel toevallig dat 'ie nu net dat schrijft.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.