Oud 11-11-2018, 22:38
Verwijderd
Like the smell of love in here
Advertentie
Oud 17-11-2018, 19:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik kreeg voor mijn verjaardag een escaperoom cadeau met al mijn vriendjes van mijn popje

Ik vond het echt heel lief en ik had pas door dat er iets ging gebeuren een paar uur ervoor.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-11-2018, 00:04
Verwijderd
Haha Tinder heeft nu top-picks eh.... haha staan er mensen tussen die ik gedate heb of die ik ken en dan staat er "reiziger", of "wetenschapper" bij. Waar baseert tinder dat nu weer op pffff
Oud 20-11-2018, 13:01
Verwijderd
Oud 20-11-2018, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Haha Tinder heeft nu top-picks eh.... haha staan er mensen tussen die ik gedate heb of die ik ken en dan staat er "reiziger", of "wetenschapper" bij. Waar baseert tinder dat nu weer op pffff
Ik heb nu al een tijdje geen Tinder meer maar vond dat idd ook debiel, als je gestudeerd had aan een universiteit was je al wetenschapper. En het waren vaak echt van die mooiboy zelfingenomen types (naar mijn inschatting) waar ik juist helemaal niet op zou vallen. Maar ik ben wel heel benieuwd bij wie ik dan de top pick zou zijn, bij diezelfde mannen?
Oud 20-11-2018, 14:34
Verwijderd
Ja, vraag ik me ook af, ik heb al een tijd geen facebook meer, dus die koppeling is er niet meer. Ik denk dat er bij mij ook wetenschapper ofzo bij zou staan.
Oud 27-11-2018, 20:10
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik heb dit weekend een hele leuke, fijne, creatieve, artistieke en slimme jongen ontmoet én we hebben een afspraakje gemaakt
Hihihi Dit gaat nog steeds érg goed.

Citaat:
Ohjeeeez ja artistiek en belezen is hij ook nog en echt enórm veel overeenkomsten.

Leuk Saiy!
En hoe is het tussen jou en jouw meneer?
Oud 27-11-2018, 20:16
Verwijderd
Welke van de... eh... 5?
Oud 28-11-2018, 14:57
neardo
neardo is offline
Het is voorbij met de sexy ambtenaar. Ergens is het jammer omdat we het ook heel leuk hadden samen, maar het werkte gewoon niet.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 28-11-2018, 16:10
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
*leuk grapje over ambtenaren en werken hier invoeg
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 09-12-2018, 18:29
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
*leuk grapje over ambtenaren en werken hier invoeg
Doe dan ook, ik wil wel weer eens een leuk grappertje horen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 10-12-2018, 00:25
Verwijderd
Het meisje van de bus heeft ondertussen mijn ouders ontmoet. Er gaat eigenlijk geen moment van de dag voorbij dat ik niet aan haar denk. Als ik er aan denk vallen al mijn vorige vriendinnetjes werkelijk in het niet bij haar. Nooit gedacht dat ik iemand zo lief kan hebben of dat liefde op het eerste gezicht toch kan bestaan
Oud 10-12-2018, 06:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Het meisje van de bus heeft ondertussen mijn ouders ontmoet. Er gaat eigenlijk geen moment van de dag voorbij dat ik niet aan haar denk. Als ik er aan denk vallen al mijn vorige vriendinnetjes werkelijk in het niet bij haar. Nooit gedacht dat ik iemand zo lief kan hebben of dat liefde op het eerste gezicht toch kan bestaan
Ik hou van dit soort verhalen! <3
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-12-2018, 17:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het meisje van de bus heeft ondertussen mijn ouders ontmoet. Er gaat eigenlijk geen moment van de dag voorbij dat ik niet aan haar denk. Als ik er aan denk vallen al mijn vorige vriendinnetjes werkelijk in het niet bij haar. Nooit gedacht dat ik iemand zo lief kan hebben of dat liefde op het eerste gezicht toch kan bestaan
Ahhwwww
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-12-2018, 18:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Bij mij gaat het echt supergoed. We zijn aan elkaar gewaagd, dagen elkaar uit, maar zorgen ook heel goed voor elkaar zijn heel makkelijk in genegenheid naar elkaar tonen. Ik heb bij hem echt al mijn schilden en wapens op kunnen bergen. Alhoewel ik natuurlijk heel vurig en explosief blijf op sommige momenten. Dus makkelijk heeft hij het niet.

In februari gaan we samen reizen door zijn geliefde India. Daar heb ik echt heel erg veel zin in. <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-12-2018, 18:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Bij mij gaat het echt supergoed. We zijn aan elkaar gewaagd, dagen elkaar uit, maar zorgen ook heel goed voor elkaar zijn heel makkelijk in genegenheid naar elkaar tonen. Ik heb bij hem echt al mijn schilden en wapens op kunnen bergen. Alhoewel ik natuurlijk heel vurig en explosief blijf op sommige momenten. Dus makkelijk heeft hij het niet.

In februari gaan we samen reizen door zijn geliefde India. Daar heb ik echt heel erg veel zin in. <3
<3<3<3
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-12-2018, 21:07
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik heb dit weekend een hele leuke, fijne, creatieve, artistieke en slimme jongen ontmoet én we hebben een afspraakje gemaakt
Citaat:
Hihihi Dit gaat nog steeds érg goed.
En nog steeds <3
Oud 10-12-2018, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Bij mij gaat het echt supergoed. We zijn aan elkaar gewaagd, dagen elkaar uit, maar zorgen ook heel goed voor elkaar zijn heel makkelijk in genegenheid naar elkaar tonen. Ik heb bij hem echt al mijn schilden en wapens op kunnen bergen. Alhoewel ik natuurlijk heel vurig en explosief blijf op sommige momenten. Dus makkelijk heeft hij het niet.

In februari gaan we samen reizen door zijn geliefde India. Daar heb ik echt heel erg veel zin in. <3
Leuk verwoord! Waarom is India voor hem geliefd, is hij daar ooit op doorreis geweest? Wel een super leuk vooruitzicht

Citaat:
En nog steeds <3
Wat hebben jullie gedaan op jullie afspraakjes?
Oud 11-12-2018, 12:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Leuk verwoord! Waarom is India voor hem geliefd, is hij daar ooit op doorreis geweest? Wel een super leuk vooruitzicht
Hij heeft er 15 jaar gewoond en heel, heel veel gereid daar en in de rest van Azië.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-12-2018, 18:05
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Leuk verwoord! Waarom is India voor hem geliefd, is hij daar ooit op doorreis geweest? Wel een super leuk vooruitzicht



Wat hebben jullie gedaan op jullie afspraakjes?
Wandelen praten samen koken samen eten de stad in tripjes maken
Oud 13-12-2018, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Welke van de... eh... 5?
6 huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhuuhhuhu
Oud 14-12-2018, 11:13
Saiy
Saiy is offline
zozo
Oud 14-12-2018, 12:27
Verwijderd
Lees ik hier een oordeel?
Oud 14-12-2018, 12:47
Saiy
Saiy is offline
ja, het is verschrikkelijk wat je doet
Oud 14-12-2018, 23:10
Verwijderd
hihi
Oud 17-12-2018, 22:49
zion_temp
zion_temp is offline
zozo
Oud 18-12-2018, 14:43
Verwijderd
Ik heb ondertussen mijn keus gemaakt.
Oud 18-12-2018, 15:54
zion_temp
zion_temp is offline
En nu?
Oud 18-12-2018, 18:57
Verwijderd
Nu ga ik hem ten huwelijk vragen en babies maken!

Dit is een grapje. Ik heb ze afgeschreven. Niet koninginwaardfig

Laatst gewijzigd op 19-12-2018 om 23:02.
Oud 18-12-2018, 19:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben voor het eerst op juwelenzoektocht. Vind het toch een beetje moeilijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-12-2018, 19:06
Verwijderd
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn met al die j0den in Brussel?
Oud 18-12-2018, 19:14
Saiy
Saiy is offline
je gaat haar ten huwelijk vragen ?
Oud 18-12-2018, 19:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nee gewoon oorbellen die een beetje mooi zijn.
Heb haar beste vriendinnen even lastig gevallen en nog wat meisjes. Mijn eerste keuze bleek toch wel goed te zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-12-2018, 00:11
Verwijderd
Aan het begin van de avond te horen gekregen dat ze niet meer verder wilt. Na drie maanden lang iedere week daten zou je toch verwachten dat ze het persoonlijk vertelt. In plaats daarvan een appje gekregen dat het te snel gaat, ze niet weet wat ze wilt en van het vrijgezelle leven geniet. Ze weigert dat ik haar bel en wil me ineens niet meer zien. Nu al de tweede op rij die zo doet. Ik denk dat er meer achter zit, dat ik iets fout doe ofzo. Kan iemand bedenken waarom ze zo ineens een muur optrekt en is het raar dat ik mij nu soort van gebruikt voel?
Oud 20-12-2018, 00:29
Verwijderd
Het ligt niet aan jou.

Of:
- Het gaat haar echt te snel en denkt dat niet te veranderen
- Ze heeft een ander ontmoet
- Je hebt iets gezegd of gedaan waardoor ze op je afgeknapt is
- ...

edit:

Oja wat ook kan is dat ze iemand anders al leuk vond, deze persoon haar niet, maar dat deze persoon terug gekomen is en zij nu ook ineens weer terug wil naar die persoon.

Laatst gewijzigd op 20-12-2018 om 13:22.
Oud 20-12-2018, 11:32
Saiy
Saiy is offline
He wat balen zeg Gaantje9!

Nee het is niet raar dat je je gebruikt voelt. Want blijkbaar speelde er dus iets van haar kant maar heeft ze dat niet met je gedeeld. En misschien heeft ze zelfs de schijn opgehouden, want voor jou komt het blijkbaar totaal onverwachts. Betrek het niet teveel op je zelf! En als je iets fout gedaan had, dan had ze dat moeten aangeven toch?
Oud 20-12-2018, 23:42
Verwijderd
Bedankt voor de support. Gelukkig heb ik ook goede vrienden die mij nog even op het hart hebben gedrukt dat het écht niet aan mij kan liggen
Oud 21-12-2018, 10:59
Verwijderd
Dat moet ik mezelf ook steeds herinneren. Het is de combinatie van 2 mensen die niet werkt, en ik moet niet bij mezelf te rade gaan wat ik anders had moeten aanpakken of hoe ik leuker kan zijn. Als je moet veranderen om leuk gevonden te worden door iemand dan is dat niet de persoon voor jou, want die ziet hoe leuk je nu al bent.
Oud 21-12-2018, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor de support. Gelukkig heb ik ook goede vrienden die mij nog even op het hart hebben gedrukt dat het écht niet aan mij kan liggen
En ook al ligt het wel aan jou, dan nog kun je dat waarschijnlijk niet veranderen. Helemaal als ze zo vaag doet. Ze kan het je niet eens normaal vertellen, want ze doet het via de app.
Oud 21-12-2018, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Dat moet ik mezelf ook steeds herinneren. Het is de combinatie van 2 mensen die niet werkt, en ik moet niet bij mezelf te rade gaan wat ik anders had moeten aanpakken of hoe ik leuker kan zijn. Als je moet veranderen om leuk gevonden te worden door iemand dan is dat niet de persoon voor jou, want die ziet hoe leuk je nu al bent.
Alleen wanneer weet je of de combinatie werkt of niet? Mag je dan helemaal geen ontbrekingen opmerken bij een ander, omdat het vroeg of laat toch ooit naar boven komt of moet je zoiets accepteren en dan is de combinatie wel goed?
Oud 21-12-2018, 14:03
Verwijderd
Citaat:
En ook al ligt het wel aan jou, dan nog kun je dat waarschijnlijk niet veranderen. Helemaal als ze zo vaag doet. Ze kan het je niet eens normaal vertellen, want ze doet het via de app
Ik ben ook niet bepaald te spreken over de manier waarop dit gebeurt. Dat is waarom ik vermoed dat er iets totaal anders aan de hand is wat ze me niet vertellen wilt om mij te beschermen ofzo. Dat is ook waarom ik haar lekker ben gaan bekokstoven met vragen om er iets uit te krijgen, want er is toch niks meer te verliezen.
Oud 21-12-2018, 14:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Alleen wanneer weet je of de combinatie werkt of niet? Mag je dan helemaal geen ontbrekingen opmerken bij een ander, omdat het vroeg of laat toch ooit naar boven komt of moet je zoiets accepteren en dan is de combinatie wel goed?
Ergens voel je dat wel, of het klopt. Natuurlijk heeft de ander wel eens eigenschappen die jij niet zo geweldig vindt, maar daar zijn dingen die je wel kunt accepteren en ook dingen waar je je niet zo makkelijk overheen kunt zetten. Vind je dezelfde dingen belangrijk in het leven, kun je goed communiceren? En wil je er allebei 100% voor gaan? Als het antwoord op die laatste vraag "nee" is, dan stopt het wel een beetje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-12-2018, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Alleen wanneer weet je of de combinatie werkt of niet? Mag je dan helemaal geen ontbrekingen opmerken bij een ander, omdat het vroeg of laat toch ooit naar boven komt of moet je zoiets accepteren en dan is de combinatie wel goed?
Je zal met elke persoon issues hebben, de vraag is welke issues je wilt accepteren en welke niet. Die keus van haar daarin kun je ook niet beinvloeden.
Oud 22-12-2018, 10:05
Verwijderd
Huidige daten uitgelegd

https://estherperel.com/blog/relatio...accountability

Overigens ben ik er wel trots op dat ik mensen zelf niet zo laf behandel.
Oud 22-12-2018, 13:53
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Interessant! Dankje. Ik ben dol op dat soort schema's.
Oud 25-12-2018, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ergens voel je dat wel, of het klopt. Natuurlijk heeft de ander wel eens eigenschappen die jij niet zo geweldig vindt, maar daar zijn dingen die je wel kunt accepteren en ook dingen waar je je niet zo makkelijk overheen kunt zetten. Vind je dezelfde dingen belangrijk in het leven, kun je goed communiceren? En wil je er allebei 100% voor gaan? Als het antwoord op die laatste vraag "nee" is, dan stopt het wel een beetje.
Citaat:
Je zal met elke persoon issues hebben, de vraag is welke issues je wilt accepteren en welke niet. Die keus van haar daarin kun je ook niet beïnvloeden.
Jullie trappen allebei open deuren in en toch vind ik het fascinerend. Ik zou haast zeggen dat het altijd blijft gissen of filosoferen. Hoewel de vragen van Elin3 ook best goed relativeren. Met het beantwoorden van die vragen begin ik steeds beter in te zien dat we misschien toch niet zo'n goede match waren. En de link van straatmeid (en de YouTube filmpjes die ik daarna daarover opzocht) heeft mij ook meer inzicht gegeven in waarom mensen zomaar 'verdwijnen', en misschien heb ik er daardoor wel meer begrip voor gekregen. Al keur ik het nog steeds niet goed.

Dankzij de steun en medeleven van zowel jullie als van mijn vrienden en familie in directie omgeving, merk ik hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen en ook ben. En dat maakt deze tegenslag makkelijker te verwerken. Al loop ik nu ook even met een gemixt gevoel rond, want ze heeft wel een deur opengelaten waar heel veel liefde achter verstopt zat. Maar ik ga hier verstandig mee om en dat verdeel ik nu letterlijk over iedereen die mij zo steunt door extra lief voor hen te zijn. Ondertussen heb ik nu tijdens een groot Kerst evenement in Gorinchem en tijdens het Kerstdiner vandaag sjans gehad met twee verschillende personen. Dat streelt mijn ego wel weer. Gek genoeg kan ik mij even geen betere kerst wensen.

Hoe gaat het met jullie liefdesleven nu tijdens de kerst?

Laatst gewijzigd op 25-12-2018 om 00:47.
Oud 25-12-2018, 00:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Fijn dat je zoveel support ervaart!

Ik heb geen liefdesleven en daar ben ik op dit moment -vooral nu met kerst en alle bijhorende verplichtingen- best content mee. Ik kwam een tijd terug tot de conclusie dat ik alleen maar de eikels eruit weet te vissen en dat ik op types val waar ik uiteindelijk gewoon echt niet blij van word, dus toen besloot ik om een tijd lang niets met gevoelens te doen. Dat bevalt tot nu toe goed, maar het begint nu toch voor een boy best wel een beetje te kriebelen
Oud 25-12-2018, 18:44
Verwijderd
Ze zeggen dat je de besten vaak pas leert kennen op de momenten dat je het niet verwacht. Wie weet komt er binnenkort een op je pad terecht
Oud 25-12-2018, 19:54
Verwijderd
Jos en ik hebben het zo enorm goed samen en dat is tot mijn grote verbazing alleen maar beter geworden sinds Doris er is. Het is echt zo leuk met z'n 3en
Oud 25-12-2018, 20:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jos en ik hebben het zo enorm goed samen en dat is tot mijn grote verbazing alleen maar beter geworden sinds Doris er is. Het is echt zo leuk met z'n 3en
Wat fijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.