Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Bekijk resultaten poll: Wat kies jij jury panel of rechter?
onschuldig, jury panel 0 0%
schuldig, jury panel 2 50.00%
onschuldig, rechter 1 25.00%
schuldig, rechter 1 25.00%
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2009, 16:45
Felica
Felica is offline
Ik ben bezig met een onderzoek en ik wou weten als je als crimineel mocht kiezen of je een jury of een rechter wou die besliste of je schuldig of onschuldig was welke zou je dan kiezen, waarom? En als je onschuldig was wie zou je dan kiezen?
Dus schrijf nadat je de poll hebt ingevuld even waarom je die keuze hebt gemaakt.

heel erg bedankt, jongens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2009, 16:49
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Dat ligt natuurlijk maar net aan de misdaad die je ten laste wordt gelegd. Met schuldig of onschuldig zijn heeft dat weinig te maken.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 16:51
Felica
Felica is offline
Citaat:
Dat ligt natuurlijk maar net aan de misdaad die je ten laste wordt gelegd. Met schuldig of onschuldig zijn heeft dat weinig te maken.
Waarom denk jij dat het met de misdaad te maken heeft? Bij welke misdaad zou je dan een rechter willen of een jury?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 17:16
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
't Is ook een 1-keuze poll, dus kan je niet voor zowel schuldig als onschuldig kiezen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 16:06
Felica
Felica is offline
Citaat:
't Is ook een 1-keuze poll, dus kan je niet voor zowel schuldig als onschuldig kiezen
ik probeer de uitspraak van J.C. MC Whorter te onderzoeken om te kijken of er een kern van waarheid in zit. Zij uitspraak luidt:The man with a just cause trusts and seeks the court. The man with a unjust cause trusts and seeks the jury. vandaar dat je niet de keuze wordt gegund om zowel voor schuldig als onschuldig de rechter of jury panel te kiezen.

Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 16:05
McGrijns
Avatar van McGrijns
McGrijns is offline
Citaat:
ik probeer de uitspraak van J.C. MC Whorter te onderzoeken om te kijken of er een kern van waarheid in zit. Zij uitspraak luidt:The man with a just cause trusts and seeks the court. The man with a unjust cause trusts and seeks the jury. vandaar dat je niet de keuze wordt gegund om zowel voor schuldig als onschuldig de rechter of jury panel te kiezen.
Je snapt dat door dit hier neer te zetten, het je resultaten beïnvloed?
__________________
It pays to be a winner.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 16:24
Felica
Felica is offline
Citaat:
Je snapt dat door dit hier neer te zetten, het je resultaten beïnvloed?
Ik weet het, stom van me maar ik wou het Vinniebar even uit legen had er niet bij nagedacht
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 20:52
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Ik weet het, stom van me maar ik wou het Vinniebar even uit legen had er niet bij nagedacht
Wat Vinniebar probeerde te zeggen was iets heel anders. Jouw vraag is wat je zou doen als je schuldig was, én wat je zou doen als je onschuldig was. In de poll kun je maar één van de 4 opties kiezen.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 21:40
Tsili
Avatar van Tsili
Tsili is offline
Ik heb gekozen voor schuldig, jury panel.

Als ik schuldig zou zijn aan bijvoorbeeld een verkrachting zou ik heel zielig kunnen gaan kijken en het achter me laten.
__________________
02.06 1673 De pastoor van Blaricum, Petrus van der Heiden, werd op 2 juni 1673
door soldaten doodgeschoten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 10:28
Felica
Felica is offline
Citaat:
Wat Vinniebar probeerde te zeggen was iets heel anders. Jouw vraag is wat je zou doen als je schuldig was, én wat je zou doen als je onschuldig was. In de poll kun je maar één van de 4 opties kiezen.
oh, okey dan heb ik hem verkeerd begrepen, maar dat zag ik later ook maar ik kon het niet meer wijzigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.