Oud 12-03-2011, 00:27
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ball'n?
Advertentie
Oud 12-03-2011, 00:31
Verwijderd
@Dobermann:
Rusteloos ben ik wel, maar ik heb meer het idee dat dat komt omdat ik me op het moment echt gewoon goed voel. Ik ben ineens vrolijk en enthousiast en dan blijf ik bezig. Soms ben ik zelfs bang dat ik manisch aan het worden ben, maar ik denk dat dat wel mee valt. Ik heb me gewoon al in geen jaren meer zo goed gevoeld. Prikkelbaar ben ik gelukkig helemaal niet!
Oud 12-03-2011, 00:37
Verwijderd
.sann 80
Dobermann 61
Absinthe 50
Noedelhap 29
Trimm Trabb 27
Martiño 25
lentekriebel 24
Macrador 18
Carn 17
Little Phoebe 14
Pippeloen 13
freezer 13
Batave 12
Moz 11
Pierrot 11
Paranoide 10
egon 10
snoopy 8
Tink* 7
*Miekje* 7
Doux 6
Mc Kauw 6
Andijvie 6
Stefenootje 6
Sarah 5
mijamoto 4
Lorelei 4
IKBENBABSWEL 4
Sherlock 4
Commendatore 3
Schrödinger 3
qandy 1
Panopticon 1
Syori 1
Oud 12-03-2011, 00:39
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Lentekriebel, batsen?
Oud 12-03-2011, 00:39
Verwijderd
Ik heb net mijn statistieken eens even bekeken. Eigenlijk is het best wel triest. Ik ben al meer dan negen jaar lid, maar heb nog niet veel meer dan 7000 berichten geplaatst
Oud 12-03-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Lentekriebel, batsen?
Met jou altijd!
Oud 12-03-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
@Dobermann:
Rusteloos ben ik wel, maar ik heb meer het idee dat dat komt omdat ik me op het moment echt gewoon goed voel. Ik ben ineens vrolijk en enthousiast en dan blijf ik bezig. Soms ben ik zelfs bang dat ik manisch aan het worden ben, maar ik denk dat dat wel mee valt. Ik heb me gewoon al in geen jaren meer zo goed gevoeld. Prikkelbaar ben ik gelukkig helemaal niet!
Gelukkig maar! Mijn vader wordt er wel vreselijk prikkelbaar van. En het ontbreekt me soms aan inlevingsvermogen daar adequaat mee om te gaan
Oud 12-03-2011, 00:56
Verwijderd
Ik ga slapen kinders! Morgen een hele dag filosoferen.
Oud 12-03-2011, 00:56
Verwijderd


kggggr

Citaat:
Ik ga slapen kinders! Morgen een hele dag filosoferen.
NN chica!
Oud 12-03-2011, 02:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

kggggr



NN chica!
Na Japan en Libie en een uitgebarsten vulkaan is dit nog wel het ergste

Oh god, hij heeft nog diezelfde ouderwetse vrouwenzangstem ;| als toen ie 14 was, en hij ziet er nog gayer uit dan eerst. Ik vraag me af of ie nog wel eens meer heeft gedaan dan "lekker-likke-likke".
Oud 12-03-2011, 02:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn oren piepen en de muziek was kut, maar het gezelschap was weer fijn
Oud 12-03-2011, 02:51
Verwijderd
Geen goede muziek? Weird. Of nou ja; niet weird (want het is allemaal aids natuurlijk) maar eh, dat 't echt kut is in de zin van "onherkenbaar" en dus ook niet leuk ongeacht heroische hoeveelheden alcohol is toch curieus.
Oud 12-03-2011, 02:59
Verwijderd
Ik vind slapen zo saaiiiii.
Oud 12-03-2011, 03:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind slapen zo saaiiiii.
Word. Maar ik heb wel zin in morgen en eigenlijk ook geen zin meer om nog überhaupt iets anders te gaan doen. Dan is slapen een fijn iets. Nu nog bedenken wat ik ga luisteren in bed, in terms of music. Heb je nog toffe aanraders? Het moet wel een beetje nachtmuziek zijn.
Oud 12-03-2011, 03:07
Verwijderd
Citaat:
Word. Maar ik heb wel zin in morgen en eigenlijk ook geen zin meer om nog überhaupt iets anders te gaan doen. Dan is slapen een fijn iets. Nu nog bedenken wat ik ga luisteren in bed, in terms of music. Heb je nog toffe aanraders? Het moet wel een beetje nachtmuziek zijn.
Hm, nachtmuziek. Ik sliep gisteren wel goed op Ark van Brendan Perry.

Ik heb ook wel zin in morgen en ook geen zin om iets anders te doen, afgezien van een beetje tekenen dan, maar ik vind slapen alleen boeiend als ik langer dan 30 uur wakker ben. Of als ik moet opstaan ;d:
Oud 12-03-2011, 03:15
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik kan niet slapen. Nu ga ik maar een droge worst eten.
Oud 12-03-2011, 03:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn dag bestaat morgen uit werk, schoonmaken en de was doen. Het belooft een spannende zaterdag te worden :]
Oud 12-03-2011, 03:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
[filmpje]

kggggr



NN chica!
"Jij bent Julio en ik Romeo"
__________________
Wat een briljante deductie!
Ads door Google
Oud 12-03-2011, 03:19
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dat meisje zou hem ook niet doen. Die niet-kus op het einde bewijst het.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 12-03-2011, 03:20
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Nou, de worst valt een beetje tegen. Niet goed gedaan, meneer de slager.

Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 03:25.
Oud 12-03-2011, 03:21
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Was ie te droog?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 12-03-2011, 03:25
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Nee, smaakloos.
Oud 12-03-2011, 03:27
Verwijderd
Citaat:
Na Japan en Libie en een uitgebarsten vulkaan is dit nog wel het ergste

Oh god, hij heeft nog diezelfde ouderwetse vrouwenzangstem ;| als toen ie 14 was, en hij ziet er nog gayer uit dan eerst. Ik vraag me af of ie nog wel eens meer heeft gedaan dan "lekker-likke-likke".
Ja, fucking hel zeg, wát een boosaardig gezwel is dat jochie

Citaat:
Mijn dag bestaat morgen uit werk, schoonmaken en de was doen. Het belooft een spannende zaterdag te worden :]
Morgen langs m'n ouders, daar heb ik wel zin in. En 's avonds lekker bourgondisch bankhangen met slechte televisie, lekkere wijn en softdrugs.

Citaat:
Hm, nachtmuziek. Ik sliep gisteren wel goed op Ark van Brendan Perry.

Ik heb ook wel zin in morgen en ook geen zin om iets anders te doen, afgezien van een beetje tekenen dan, maar ik vind slapen alleen boeiend als ik langer dan 30 uur wakker ben. Of als ik moet opstaan ;d:
Ooh ik had Brendan Perry bijna nog live gezien op Summer Darkness maar we haalden het helaas niet Maar ik neem Ark zeker mee als ik zo voor m'n slaapkamer-EEE-pc sta

Citaat:
Dat meisje zou hem ook niet doen. Die niet-kus op het einde bewijst het.
Heb je 'm ook echt uitgekeken? Repsect, ouwe

~~

Anyway slaap lekker allemaal.
Oud 12-03-2011, 03:29
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Heb je 'm ook echt uitgekeken? Repsect, ouwe .
Het is een beetje zoals een enorme puist op iemands gezicht, je kan er niet van wegkijken omdat het ook wel fascinerend is.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 12-03-2011, 03:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, ik ga zo ff tangled kijken
Advertentie
Oud 12-03-2011, 05:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht weer dat ik me had verslapen. Telefoon zei 6:12.

Maar ik mag een uur later komen vandaag
Oud 12-03-2011, 06:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Werken!
Oud 12-03-2011, 08:07
Verwijderd
LP eetje waar arbeit je nu?
Oud 12-03-2011, 09:44
Verwijderd
HARRR wil ik Dames in de dop terukijken op Rtlgemist, staat er naast bij de videosnacks een fragment "Dames nemen afscheid van Marietje" Bedankt, rtl, dat jullie dat op de gemistpagina zetten
Oud 12-03-2011, 09:56
Verwijderd
hint : het gaat toch ietsje anders!
Oud 12-03-2011, 10:02
Verwijderd
Oh! Dan neem ik mijn boze woorden jegens rtl terug! Helaas is het internet een beetje kapot, waardoor ik nog steeds niet kan kijken.
Oud 12-03-2011, 10:06
Verwijderd
nou ik kan niks zeggen verder, maar het gaat gewoon ietsje anders
maar ik snap je frustratie, heb rtlgemist al eens gemaild hierover maar niks terug gekregen!!
Oud 12-03-2011, 10:39
Verwijderd
Wat een vies beestje is Linsey toch
Oud 12-03-2011, 10:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind die jury zo kut, in Dames in de Dop.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-03-2011, 10:48
Verwijderd
Dat zijn toch gewoon alle docenten?
Die """psycholoog""" zit trouwens ook in 10 jaar jonger in 10 dagen. Ook al zo'n kwaliteitsprogramma. Daar is hij FEEL COACH
Oud 12-03-2011, 10:51
Verwijderd
Morning.
Ads door Google
Oud 12-03-2011, 10:54
Verwijderd
Oh het is definitief, ik krijg m'n oude account niet terug


Citaat:
M@rco schreef:
Citaat:
.sann schreef:
Lieve marco,

Twee maanden geleden heb ik de grootste fout van mijn leven begaan. Ik besloot dat het grappig was mijn account te verwijderen zodat mensen dachten dat ik was gestopt met forumen. Dat werkte vrij goed. Er kwam zelfs een condoleance topic voor mijn forumpersoonlijkheid. Die vervolgens naar onzin verhuisde en toen weer naar DK en toen werden de forumbazen boos, en het was dolle pret. (klik )

Helaas woog deze dolle pret niet op tegen de enorme leegte die ik nu al twee maanden voel. Ik mis mijn oude account zo ontzettend. Mijn oude account en ik hebben zoveel meegemaakt samen en ik ben ontzettend dom geweest door 'm zomaar bij het oud vuil te zetten.

Ik weet dat het tegen alle regels in is, maar kun je 'm alsjealsjealsjeblieft weer voor me terugplaatsen?

Mijn dank zou ondenkbaar groot zijn en ik zal me voortaan altijd al voorbeeldig forumer gedragen.

Kusje
Lieve Sann(e?),

Ja, wat hebben we toen gelachen! Het was inderdaad een dolle boel.
Maar helaas, weg is weg. Ik kan eventueel wel de nickname voor je vrijmaken zodat je 'm opnieuw kunt aanmaken, en niet meer met een punt door het leven hoeft te gaan. Mocht je dat willen dan hoor ik het wel!

Groetjes,
Marco
Oud 12-03-2011, 11:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat zijn toch gewoon alle docenten?
Die """psycholoog""" zit trouwens ook in 10 jaar jonger in 10 dagen. Ook al zo'n kwaliteitsprogramma. Daar is hij FEEL COACH
Ik bedoel die Anouk met die rare vlek op haar gezicht, en die man die het niet vond kunnen dat Balkenende Harry Potter genoemd werd. Of zitten die er nu niet meer in?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-03-2011, 11:18
Verwijderd
ik vond die discussie over wie de minister president is wel mooi.

coach : wie is onze huidige minister president?
-Rutte!
-Nee joh, het is Balkenende!
-eh ik dacht Willem Kok ofzo?

Oud 12-03-2011, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel die Anouk met die rare vlek op haar gezicht, en die man die het niet vond kunnen dat Balkenende Harry Potter genoemd werd. Of zitten die er nu niet meer in?
Ah, mevrouw Van Eekelen. En dat andere heb ik gemist denk ik? Dat is vast die nette grijze man
Oud 12-03-2011, 11:44
Verwijderd
Wat zijn er eigenlijk veel gave Hermannen. Van Veen, Koch, Finkers, De Coninck, Brood, Brusselmans.
Oud 12-03-2011, 11:54
Rationeel
Rationeel is offline
Jezus, ik dacht net echt heel even: Huh, er zit toch helemaal geen Marietje in?
Oud 12-03-2011, 12:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
goedemiddag ;x
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2011, 12:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Na een heerlijke nacht bij sanne zat ik zojuist in de trein, en toen kwamen twee jongens van de railcatering, die ook echt een kleine act hadden ingestudeerd. Normaal vind ik railcateringmensen die overdreven vrolijk doen irritant, maar dit was, ondanks dat ik brak was, best grappig.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2011, 12:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
helaas hadden ze geen paracetamol
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2011, 12:31
Verwijderd
Ik vond het ook heel fijn met je martin

Jammer dat je vanochtend bijna letterlijk de deur uitvluchtte Ik weet dat met een dame slapen een rare ervaring voor je is/was, maar dit was wel erg onaardig!
Oud 12-03-2011, 12:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, ik heb wel heel mooi de trein van 1208 gehaald, daarna gelijk boodschappen gedaan, en dus toch nog wel al nuttige dingen gedaan. Dus het was het wel waard.

En jij lag alleen maar te liggen in bed, stond ik daar mooi in mn ondergoed door het huis te rennen, doe je niet eens mee.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2011, 12:37
Verwijderd
Ondergoedparty's zijn alleen voor Rationeel
Oud 12-03-2011, 12:37
Verwijderd
nee dat zou raar zijn geweest als sann voor niks door der huis zou gaan rennen.
Oud 12-03-2011, 12:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ondergoedparty's zijn alleen voor Rationeel
nou jaaaa dat is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat jij mij in boxer hebt gezien, sanne

Citaat:
nee dat zou raar zijn geweest als sann voor niks door der huis zou gaan rennen.
Denk je?
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.