Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 19:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-06-2004 @ 21:37 :
Mja jammer, onder anderen MVV wilde hem hebben. Niet gelukt dus. Tis een beetje stil rond mijn cluppie wat transfernieuws betreft. Andries Jonker is zeker even op vakantie.
Tis overal een beetje stil... Maar MVV zal toch wel de gebruikelijke spelers halen, er is geen hard geld, dus kunnen ze die spelers niet veel bieden.

Wij hebben die stefan jansen ook gehad, wees blij dat hij niet naar jullie komt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 11-06-2004, 12:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
[11/06/2004] ADO Den Haag is het met Feyenoord eens geworden over de huur van Gill Swerts. De Belgische verdeidger/middenvelder zal komend seizoen aan de Residentieclub worden verhuurd. Swerts zou door de komst van de nieuwe Feyenoord trainer Ruud Gullit niet langer een selectiespeler van Feyenoord zijn. Bij ADO Den Haag, FC Groningen en FC Twente was de speler echter meer dan welkom. Uiteindelijk bleek ADO Den Haag het meest slagvaardig.
Bron:www.voetbalplus.nl

En wéér niks van Groningen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-06-2004, 13:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-06-2004 @ 13:55 :
En wéér niks van Groningen.
verander Groningen in Vitesse en ik ben het met je eens
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-06-2004, 13:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-06-2004 @ 13:55 :
En wéér niks van Groningen.
wees maar blij, ik was niet blij met de intresse die twente had voor gill-oho-wat-werd-ik-toch-zwaar-gedold-door-n'kufo-swerts.
Die kerel is (nog) te licht voor de HCE....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 11-06-2004, 13:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ja idd maar het schijnt dat hij niet door de medische keuring is gekomen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-06-2004, 13:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-06-2004 @ 14:17 :
ja idd maar het schijnt dat hij niet door de medische keuring is gekomen
en bij Ado wel.....(vreemd)

bij nader inzien, soa tommy kwam daar ook door de keuring.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 11-06-2004, 15:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hij kan dan wel wat te licht zijn nog maar ik ben op dit moment met elke speler blij die komt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-06-2004, 20:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-06-2004 @ 20:56 :
Wij hebben die stefan jansen ook gehad, wees blij dat hij niet naar jullie komt
Mja bij NEC speelde hij minder ja, maar ja das een niveautje hoger, MVV kon hem best gebruiken.

Nou, twee dagen nadat ik heb gepost d8 ik dat het stil is bij MVV, lees ik het volgende op het forum van de club:

MVV voltooit selectie met Muhamadu

MVV is met Ibad Muhamadu (22) tot een mondeling akkoord voor 3 jaar gekomen. Muhamadu is een veelzijdige aanvaller die transfervrij overkomt van FC Twente, dat hem afgelopen seizoen verhuurde aan Cambuur voor welke club Muhamadu 4x scoorde in 21 wedstrijden. Hiermee lijkt MVV de selectie rond te hebben
Muhamadu begon zijn jeugdopleiding bij AZ, stond vervolgens 5 jaar bij FC Twente onder contract en kwam uit voor diverse nationale jeugdteams.


Mwah, weer een speler erbij, en een aanvaller goed nieuws dus. Vorig seizoen scoorde hij twee keer tegen MVV, OK das geen kunst, maar ja, het zou wel een bruikbare jongen kunnen zijn.

En vandaag kwam er nog meer goed nieuws! Nou ja, het is maar een klein berichtje op de MVV-site van 11 juni 2004, maar goed, het ging toch een heel stuk makkelijker dan vorig seizoen (maar moeilijker kan ook bijna niet : "De KNVB heeft aan MVV definitief de licentie voor het seizoen 2004 – 2005 verleend".

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-06-2004, 12:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-06-2004 @ 21:10 :
Mja bij NEC speelde hij minder ja, maar ja das een niveautje hoger, MVV kon hem best gebruiken.
Dat zal best, maar ik vind het geen goede voetballer, bij DB heeft hij gewoon een team om zich heen dat voldoet aan al zijn eisen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 13:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Tuhuteru van FC Groningen waar zijn contract afliep naar Go Ahead Eagles.

AGH veel plezier met die jongen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-06-2004, 13:25
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik moet altijd lachen als ik Tuhuteru zie
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-06-2004, 13:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-06-2004 @ 14:25 :
Ik moet altijd lachen als ik Tuhuteru zie
Heb ik met meer spelers...

Arveladze, Tumba, Tumani, Hofs en stefan janssen bijvoorbeeld...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 16:49
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
'Newcastle en Ajax praten over Trabelsi'

Newcastle United en Ajax zijn in gesprek over een transfer van Hatem Trabelsi, meldt AT5. De Amsterdamse club wees een eerste bod van The Magpies op de Tunesische rechtsback af.
Trabelsi staat nog tot de zomer van 2005 onder contract bij Ajax, waar hij zal moeten en ook wil vertrekken. Onlangs verloor hij een arbitragezaak die hij had aangespannen vanwege de eenzijdige optie die Ajax had gelicht, en die de speler verplicht een seizoen langer te blijven. De club werd door de KNVB-commissie in het gelijk gesteld.

Sinds de zomer van 2001 maakt de 27-jarige international deel uit van de selectie van de Amsterdamse ploeg. Maar dit seizoen kwam hij mede door blessureleed slechts acht duels in actie voor de ploeg van Ronald Koeman.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-06-2004, 19:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-06-2004 @ 21:10 :

MVV voltooit selectie met Muhamadu

goede voetballer, heeft het helaas niet kunnen maken maar heeft potentie

Jesse Schotman (Eagles) heeft een contract aangeboden gekregen van Twente alleen twijfelt hij zelf nog of hij er al aan toe is
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-06-2004, 20:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2004 @ 13:08 :
Dat zal best, maar ik vind het geen goede voetballer, bij DB heeft hij gewoon een team om zich heen dat voldoet aan al zijn eisen...
Als NEC dan een team had dat niet aan die eisen voldeed, waarom hadden ze hem dan in godsnaam gekocht?

Gelukkig, positieve reactie voer Muhamadu zie ik!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-06-2004, 20:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-06-2004 @ 21:19 :
Als NEC dan een team had dat niet aan die eisen voldeed, waarom hadden ze hem dan in godsnaam gekocht?
NEC en spitsen... Altijd een probleem geweest

Van Eijckeren, 97-98, maakte er 13... Allemaal per ongeluk...

Daarna hebben we de Gier en Hristov gehad, ook geen goeie spitsen, maar deze jongens maakten de doelpunten wel, da's belangrijk...

Toen dachten ze, hee, stefan janssen, die scoort, die halen we! En dat hebben ze gedaan, een jaar later speelde hij weer bij DB...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 23:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Volgens mij is het de laatste jaren altijd zo geweest dat als een topscoorder van de eerste divisie naar een eredivisie club gaat dat die ze er daar niet in schopt.

Martin Drent schiet er in de eerste divisie ook een stuk of 30 in en in de ere divisie maar een stuk of 10 per jaar.
Dat verschil is volgens mij zo groot dat is niet te vergelijken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-06-2004, 10:45
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Ajax ziet Rommedahl als serieus alternatief

13/6/2004 11:43

Mocht Ajax er niet in slagen Andy van der Meyde terug te halen, dan is Dennis Rommedahl (25) een serieus alternatief om volgend seizoen de nieuwe rechtsbuiten van Ajax te worden.
De Deense vleugelspits heeft nog een contract voor één seizoen bij PSV maar heeft al aangegeven toe te zijn aan nieuw avontuur. Hamburger SV deed een poging hem in te lijven maar de Duitse club kwam met een te laag bod om PSV te vermurwen.

Ajax zet zijn kaarten voorlopig nog op Van der Meyde. De Amsterdammers hebben zich ook officieel bij Internazionale gemeld voor de Nederlandse international. Inter wil eerst het EK afwachten alvorens een beslissing te nemen.

Van der Meyde kende een teleurstellend eerste jaar in Milaan, waar hij maar weinig aan spelen toekwam. Zelf wil hij dan ook dolgraag terug naar Ajax, al heeft Van der Meyde begrip voor het standpunt van Inter.
Oud 13-06-2004, 14:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-06-2004 @ 00:45 :
Volgens mij is het de laatste jaren altijd zo geweest dat als een topscoorder van de eerste divisie naar een eredivisie club gaat dat die ze er daar niet in schopt.

Martin Drent schiet er in de eerste divisie ook een stuk of 30 in en in de ere divisie maar een stuk of 10 per jaar.
Dat verschil is volgens mij zo groot dat is niet te vergelijken.
Ja dat zie je inderdaad vaak ja.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-06-2004, 20:07
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
ik zeg Tammer
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 14-06-2004, 20:15
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Henk Vos naar Oss
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-06-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-06-2004 @ 21:15 :
Henk Vos naar Oss
hé dat rijmt!!!1!!

wat moet die gozer nou weer bij Oss? Tot het laatst de zakken vullen?
Oud 14-06-2004, 20:22
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nee, hij gaat trouwens na zijn carriere waarschijnlijk bij Top Oss werken als assistent trainer ofzo.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-06-2004, 21:01
Verwijderd
Oud 15-06-2004, 15:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-06-2004 @ 21:15 :
Henk Vos naar Oss
Wereldtransfer
Groot nieuws voor alle fans van hem hiero
Kan ik hem komend seizoen toch nog een keertje zien spelen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-06-2004, 12:07
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Transfer Frings maakt weg vrij voor Van Bommel

Op de dag van zijn treffer tegen Nederland bereikten Bayern München en Borussia Dortmund overeenstemming over Torsten Frings. Daarmee is de weg vrij voor de transfer van Van Bommel naar BVB.

bron

Hopen dat BVB v. Bommel nu ook koopt, zou goed voor v. Bommel, PSV en Borussia zijn.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 16-06-2004, 12:11
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Bild: Ballack naar Barca, Deco zijn opvolger in Munchen

Gisteren heeft iedereen Bayern Munchen vice-voorzitter Rummenigge op de tribune kunnen zien zitten tijdens de wedstrijd tussen Duitsland en Nederland. Volgens de Duitse krant Der Bild zou de beleidsbepaler tijdens zijn uitstapje ook gesproken hebben met vertegenwoordigers van Barcelona.

Het is al langer bekend dat Barcalona interesse heeft in de Duitse spelmaker Ballack. Bayern wil hun international wel verkopen maar eist een transfersom van € 20 miljoen. Barcelona vindt dit bedrag veel te hoog en wil maximaal € 12 miljoen voor Ballack betalen. Volgens de krant is het waarschijnlijk dat de clubs uitkomen op en bedrag dat ergens in het midden ligt.

Verder beweert de krant dat Bayern eigenlijk de € 20 miljoen moet ontvangen omdat dat conform de prijsvraag van zijn mogelijke vervanger is. Als vervanger van Ballack wordt de Portugees Deco gezien. Bayern heeft al geïnformeerd naar zijn prijsvraag en Porto wil hem allen voor € 20 miljoen laten gaan.


bron

Ik denk dat Ballack en Barca geen combinatie is, en wat Deco in Duitsland te zoeken zou moeten hebben weet ik ook niet.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 16-06-2004, 19:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Anton Vriesde gaat van VfL Bochum naar Helmond Sport.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-06-2004, 19:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
De Pedro naar Blackburn, dus RTL5 zal weer m'n "startkanaal" zijn komend seiozne. Een is dan wel op z'n plaats lijkt me.
Oud 17-06-2004, 18:06
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Gerald Sibon tekent voor drie jaar bij PSV

Gerald Sibon speelt de komende drie jaar voor PSV. De transfer zat er al een tijdje aan te komen en is nu - op de medische keuring na - definitief

www.vi.nl

Tja het zal er al in, alleen snap ik niet waarom ze niet gewoon Vennegoor gebruiken...
__________________
Volg de evenaar.
Oud 17-06-2004, 22:21
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Guissie schreef op 16-06-2004 @ 13:11 :
Bild: Deco zijn opvolger in Munchen


Als vervanger van Ballack wordt de Portugees Deco gezien.


Ik denk dat Ballack en Barca geen combinatie is, en wat Deco in Duitsland te zoeken zou moeten hebben weet ik ook niet.

Deco naar Chelsea Net als die back van Porto en de trainer.
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 17-06-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 17-06-2004 @ 23:21 :
Deco naar Chelsea Net als die back van Porto en de trainer.
jep, gelukkig hadden ze bij Chelsea nog niet zoveel aanvallende spelers ingekocht vorig seizoen.
Oud 17-06-2004, 23:18
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Deco is wel goed hoor maar CHelsea koopt en koopt en koopt...
Oud 17-06-2004, 23:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hoeveel spelers heeft Chelsea nu op de loonlijst staan?

En hoeveel jeugd laten ze doorbreken?

Ik hoop dat ze volgend jaar keihard op hun bek gaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-06-2004, 07:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 17-06-2004 @ 19:06 :
Gerald Sibon tekent voor drie jaar bij PSV

Gerald Sibon speelt de komende drie jaar voor PSV. De transfer zat er al een tijdje aan te komen en is nu - op de medische keuring na - definitief

www.vi.nl

Tja het zal er al in, alleen snap ik niet waarom ze niet gewoon Vennegoor gebruiken...
Omdat Kezman weggaat
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-06-2004, 09:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Sibon is dus echt niet goed genoeg voor PSV, lijkt me. Ze willen ook DaMarcus Beasley kopen en hij is wel .
Oud 18-06-2004, 09:59
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
En het leukste is nog wel dat Terry en Lampard vorig jaar de beteren waren bij Chelsea. Spelers die er al zaten voor die Rus kwam

Verder heeft Vitesse interesse in: Knopper, Vrede en Buijs. Ilic en Fränkel daarentegen gaan waarschijnlijk weg naar respectievelijk FC Luzern en De Graafschap
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-06-2004, 10:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 18-06-2004 @ 10:09 :
Sibon is dus echt niet goed genoeg voor PSV, lijkt me. Ze willen ook DaMarcus Beasley kopen en hij is wel .
Is dat zo'n gast die in CM heel erg goed is ofzo?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-06-2004, 12:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-06-2004 @ 08:58 :
Omdat Kezman weggaat
Is dat dan al zeker dan tis zo stil rond die jongen...

En nog meer nieuws van het PSV-front:

PSV haalt afdankertjes MVV

Door Roel Wiche

Voetbal - Afgedankt bij het nietige MVV, opgeraapt door het grote PSV. Tom Muyters, reservekeeper van MVV, en assistent-trainer Hans Visser weten niet wat hen overkomt. Het duo moest vertrekken uit De Geusselt, maar krijgt in Eindhoven een nieuwe kans.

Muyters wordt doelman van Jong PSV. Visser gaat aan de slag bij de jeugdafdeling. De carrièremove van het tweetal is op z'n minst zeer opmerkelijk te noemen. Tom Muyters speelde vorig seizoen acht wedstrijden in de basis, maar zat deze jaargang vastgeplakt aan de bank. Visser hoopte dat hij na de zomer coach kon worden van MVV A1. Maar begin mei werd bekend dat hij moest vertrekken 'wegens een verschil van inzicht met de technische staf'.

Het vertrek van Muyters was onvermijdelijk. De technische staf, coach Rob Delahaye voorop, ergerde zich groen en geel aan de instelling van de talentvolle 19-jarige Belg, die op de training niet het onderste uit de kan zou halen. Muyters beweert echter dat hij is weggepest. ,,Vanaf dag één van het seizoen kon ik geen goed doen. Ik kreeg geen greintje vertrouwen, ze lieten me totaal links liggen. Ik ben blij dat ik weg ben.''

Uitgerekend topclub PSV kwam de MVV-reserve ophalen. Geen verrassing voor Muyters. ,,Vorig seizoen was ik al een week op proef, maar toen hadden ze een overschot aan keepers. Nu is de situatie anders. PSV is me blijven volgen en wilde me nog steeds hebben. Er is me de toezegging gedaan dat ik bij Jong PSV begin en me kan bewijzen. Een geweldige kans. Iedere jongen droomt van een club als PSV.''

Ook Hans Visser, gisteravond niet bereikbaar, zal een goede fles hebben opengetrokken. De assistent-coach moest wijken bij MVV, hoewel hij goed in de groep lag. Beide partijen weigeren in details te treden over de mysterieuze breuk.

In Eindhoven kan hij vol aan de bak. PSV heeft een grootscheepse sanering van de kweekvijver gepland. Liefst 56 jeugdspelers moeten een andere club zoeken. Samen met enkele oud-profs moet Visser het nieuwe jeugdplan vorm geven

Bron: Dagblad de Limburger


Mja, jammer dat Vissers contract niet werd verlengd, voor mij mocht-ie blijven. Muyters heeft naar mijn weten ook weinig kansen gehad om zich te bewijzen, want Wintjens keepte vaak erg onzeker het vorige seizoen. Maar ja, zal misschien ook er aan liggen dat-ie is weggepest, als het tenminste waar is wat hij zegt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-06-2004, 12:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dit is leuk nieuws voor Hansje Visser

Oud spits van Groningen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-06-2004, 13:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Patrick Ax gaat trouwens van NEC naar De Graafschap voor 2 seizoenen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-06-2004, 11:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Ajax en Heerenveen akkoord over Hersi

Youssouf Hersi speelt volgend seizoen definitief bij SC Heerenveen, zo meldt Ajax vandaag. De in Ethiopië geboren Nederlander is zelf ook akkoord. Vanaf 1 juli 2004 komt Hersi uit voor SC Heerenveen. De transfersom is onbekend.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 22-06-2004, 15:08
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Bombarda tekent deze week bij Spaanse Tenerife

Mariano Bombarda verruilt Feyenoord deze zomer voor Tenerife. De club uit de Spaanse Secunda Division verwacht dat de Argentijnse spits deze week nog naar Spanje zal afreizen om zijn handtekening te zetten onder een contract dat hem voor de komende twee seizoenen aan Tenerife, meldt Feyenoord vandaag.

De 31-jarige oud-spits van onder andere FC Groningen, FC Metz en Willem II was de laatste twee jaren breekijzer in de Rotterdamse Kuip. Bij Tenerife willen ze met hem promotie naar de hoogste klasse bewerkstelligen.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 22-06-2004, 16:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer, had Bombarda nog graag in Nederland willen zien spelen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-06-2004, 22:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Larsson zou vrijdag bij Barcelona tekenen volgens de geruchten...
Ze zijn ook zeer geintersseerd in Zlatan.
__________________
Zuur...
Oud 22-06-2004, 22:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-06-2004 @ 17:40 :
Jammer, had Bombarda nog graag in Nederland willen zien spelen...
Ik had hem graag terug gezien bij Groningen maar hij wou helaas alleen maar naar het buitenland.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-06-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-06-2004 @ 23:40 :
Ik had hem graag terug gezien bij Groningen maar hij wou helaas alleen maar naar het buitenland.
wat is groningen dan

Oud 22-06-2004, 23:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 23-06-2004 @ 00:00 :
wat is groningen dan

__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 23-06-2004, 07:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pothuizen keert terug, Schuurman naar FC Twente (22/06/2004)
Gisteren werd via de media al bekend dat Patrick Pothuizen (32) terug zou keren naar N.E.C. De overgang was nog wel afhankelijk van de uitslag van zijn medische keuring. Deze was positief dus tekende Pothuizen vandaag een overeenkomst voor 2 seizoenen bij N.E.C. Daarmee keert de centrale verdediger (van FC Twente) terug naar De Goffert, waar hij van 1994 tot 2000 ook al voetbalde.

De transfer van Pothuizen maakt onderdeel uit van een spelersruil, want Resit Schuurman zal naar FC Twente vertrekken. Schuurman zat in de slotfase van het afgelopen seizoen al een aantal wedstrijden op de bank en ook voor komend seizoen lag een basisplaats op het drukbezette middenveld niet in het verschiet. Schuurman had nog een contract van één seizoen bij N.E.C. In de afgelopen drie seizoenen speelde de middenvelder 99 competitieduels voor N.E.C. waarin hij 5 keer tot scoren kwam.
Die kerel werd zoooo gehaat hier toen hij naar vitesse ging. Ach jah, het kan een versterking zijn voor de verdediging (leidersfiguur en hopelijk wielaert naar rechts) en hij wilde niets liever dan terug naar NEC, al na z'n eerste wedstrijd bij vitesse...

Schuurman weg, och, ik lig er niet wakker van. Het was een speler die niet veel extra's te bieden had.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-06-2004, 07:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fabian de Freitas vertrekt bij N.E.C. (22/06/2004)
In goed overleg met Fabian de Freitas is besloten zijn arbeidsovereenkomst met N.E.C. te ontbinden per 1 juli 2004. De Freitas (31) zal komend seizoen dus geen deel meer uitmaken van de selectie van N.E.C.

De Freitas kwam afgelopen seizoen in 19 competitieduels in actie, voornamelijk als invaller. Hij kwam hierin 3 maal tot scoren.
Och... Aan het begin was ik wel enthousiast over hem, maar hij kreeg niet echt een kans en het werd uiteindelijk dus helemaal niets... Scheelt weer wat geld...

Ook mooi nieuws is dat Pascal Heije zijn contract bij NEC verlengd heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.