Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2008, 16:52
Godra
Godra is offline
Hoe kan ik mijn schaamhaar scheren en ervoor zorgen dat ik daarna geen bultjes of geen jeuk krijg?
Gewoon goed met scheerschuim scheren en daarna een soort van creme dagelijks opbrengen? Zoja, welke creme ?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 16:57
Puck Norris
Avatar van Puck Norris
Puck Norris is offline
hm. als je geowon met scheerschuim doet.. hoor je niet echt veel rooie bultjes te krijgen. Ik doe het daar ook alleen maar mee, en heb het zowat nooit.
__________________
Het is een nee!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 16:58
Godra
Godra is offline
Ook geen jeuk erna?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 17:08
Verwijderd
Alleen met de richting mee scheren helpt wel es tegen bultjes, alleen dan is het wel minder glad.
Met cremes etc moet je oppassen in je schaamstreek.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 17:52
niqui
niqui is offline
Ik heb ooit eens gelezen dat talkpoeder ook een handje kan helpen.

Succes in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 17:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
ladyshaver gebruiken voor je 'bikinilijn' voor echt eronder gewoon scheerschuim idd
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 17:47
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind het heerlijk om te scheren met babyolie. Ik doe dan beetje olie op de schaamstreek en dan scheren.
Ik heb ook gemerkt dat als je niet elke dag scheert, maar eerst een beetje laat groeien en dan goed scheert dat het gladder is, en ook zonder bultjes.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 19:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
wat ik doe: ik gebruik scheerschuim voor gevoelige huid, met de richting mee (even laten 'intrekken') en daarna afspoelen. dan is 't redelijk glad. wil je 't echt superglad hebben, dan pak ik m'n scheerkwast (jaja ik heb er nog zo een!) en m'n 'vergulde hand' scheerzeep, en kwasten maar! dan kan je rustig tegen de haarrichting in (rustig!) niet teveel op dezelfde plek blijven hangen, gewoon efficient maar wel rustig. zo doe ik ook de schaamstreek van mijn vriendin wel eens als ze 't wel geschoren wilt hebben maar eens geen zin heeft om 't zelf te doen (zoals zij 't zegt: kom op, waar heb ik die beautyfarms voor nodig? )
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 15:50
anoniempjé
anoniempjé is offline
ik heb heel erg veel gelzen in deze forum! ik hoop dat het gaat helpen! want ik heb namelijk ook altijd van die bultjes en ontzettende jeuk! ik zal het proberen en dan plaats ik daarna nog wel een reactie!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 15:54
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
ik heb heel erg veel gelzen in deze forum! ik hoop dat het gaat helpen! want ik heb namelijk ook altijd van die bultjes en ontzettende jeuk! ik zal het proberen en dan plaats ik daarna nog wel een reactie!
Fijn, ik kan niet wachten!
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 19:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb er niet zo veel last van, maar als ik iets smeer dan pak ik meestal gewoon een fles bodylotion
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 15:40
sir_gorka
Avatar van sir_gorka
sir_gorka is offline
je moet met da haartjes mee scheren, als je tegen de haartjes in scheert krijg tje van die irriante jeukende bultens
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 20:18
anoniempjé
anoniempjé is offline
kan het ook met vaseline ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 17:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
kan het ook met vaseline ofzo?
Lijkt me erg vettig, vaseline trekt niet zo snel in de huid.. Op zich is het wel vrij van parfumextacten enzo, en dat is wel weer prettig voor de gevoelige huid.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 17:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik neem meestal zinkzalf en dat trekt ook heel langzaam in maar werkt wel heel goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 20:20
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Ik schoor een jaar of 4 geleden als onwetende puber met een oud scheermesje zonder scheerschuim mijn schaamhaartjes, haarzakje is gaan onsteken, heel erg gaan onsteken etc. kon niet meer zitten, verging van de pijn met lopen. De dokter heeft het uiteindelijk allemaal moeten opensnijden en me een antibiotica kuurtje moeten geven

Heb ook nooit weer zoiets stoms gedaan
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 10:53
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Waxen
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:55
Beautyyx
Beautyyx is offline
Wat ik doe is:

1: Laat het even lekker met warm water tijdens het douchen goed nat.
2: Smeer het in met Cremé spoeling ( zorg ervoor dat het er niet gelijk afgaat door dat je nog onder de douche staat ga zo staan dat je hoofd alleen nog nat word zodat je het niet koud krijgt etc. ( laat het wel even een paar seconden intrekken.)
ipv baby olie doe ik dus cremé spoeling, zorgt voor lekker zacht!
3: Dan maar scheren! eerst haarrichting mee, dan tegen. Combineren. probeer uit waar jou lichaam tegen kan.
4: Je voorkomt zo: bultjes , jeuk enz.

het is dus glad & zacht!
ik hoop dat het bij jou/jullie ook zo goed zal werken. als het niet lukt in het begin laat het rusten 1 tot 2 dagen ga dan weer verder zodat het niet erger wordt.

suuc6!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 09:36
Verwijderd
Ik heb het er eens mijn de huisarts over gehad, die bultjes zijn ontstoken haarzakjes. Hij raadde me aan om een ontsmettende creme (hij noemde een naam, die weet ik niet meer. Zal er eens over nadenken!) te smeren na het scheren. Doe dat wel alleen aan de 'bovenkant', niet echt bij je schaamlippen. Ook vitamine E creme wil wel eens helpen, maar die is vrij prijzig.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 18:19
bruggekkie
bruggekkie is offline
Als je jeukende bultjes heb kun je er purol op smeren, dat is natuurlijke zalf. Het kan overal op want het werkt op alles.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid schaamhaar scheren
SD.creatief
3 22-04-2016 16:23
Seksualiteit hoe schaamhaar scheren?
Rosa-lie
20 23-07-2013 16:01
Lichaam & Gezondheid schaamhaar scheren
loveyou123
16 19-02-2013 13:25
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 09:06
Lichaam & Gezondheid jonges schaamhaar scheren?
Verwijderd
22 02-08-2009 11:28
Seksualiteit schaamhaar scheren bij meisjes -voor jongens
Janey
76 14-10-2004 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.