Oud 02-02-2006, 17:16
Mingster
Mingster is offline
In de categorie vrouwen/meisjes tussen de 16 en 25 jaar zoek ik twee deelnemers voor dit korte interview..
Vergeet vooral de waarom's niet, en hoe geargumenteerder de antwoorden, hoe beter

Alvast bedankt!

Interview:
1) Naam, M/V en leeftijd?
2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2006, 17:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ben dan wel geen meisje, maar ik verveel me


Interview:
1) Remko, M en 18

2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
Zwemmen (eerst gewoon, later reddend zwemmen), bowlen, badminton en basketbal.

3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
Een sport om te beoefenen of om naar te kijken?
Nouja.. om te beoefenen vind ik veel leuk
- Kracht sporten
- Basketbal
- Badminton
- Vechtsporten (vooral stootwerk)

Om naar te kijken:
- K1

4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
Voetbal, geen idee, ik vind er gewoon geen bal aan (haha.. ).

5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
Ja, ik heb 13 jaar reddend zwemmen gedaan. Nee, dit doe ik niet meer, tijdgebrek en verschillende problemen.
Ik weet niet wat je onder langdurig verstaat, maar badminton heb ik 2 jaar gedaan, fitness/kracht training ook zo'n 2 jaar, basketbal 1,5 jaar.
Ik doe momenteel niets meer aan sport, ik ben met alles gestopt wegens tijdgebrek.
Heb nu weer wat meer vrije tijd, maar ik wil weer eens wat anders en weet nog niet precies wat

6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
Ja, als ik erg gemotiveerd word door mijn omgeving ga ik automatisch beter mijn best doen.
Als er net darten op tv is geweest krijg ik ook altijd zin om even wat pijltjes te gaan gooien

7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
Ja, ben er alleen nog niet over uit welke sport dat gaat worden, waarschijnlijk een vecht of kracht sport.

8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
Mezelf iedere keer opnieuw kunnen bewijzen, beter willen zijn dan anderen.

9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
Vechtsporten vind ik eigenlijk niets voor meiden, zonde van die gezichtjes
Bodybuilding op proffesioneel niveau vind ik ook niets voor vrouwen (ook niet voor mannen btw) omdat ik dat gewoon erg lelijk vind...
Ik vind dingen als dans, spinning, aerobics typische vrouwensporten.
Dingen als kracht training vind ik meer iets voor mannen.
Uiteindelijk maakt het me persoonlijk niets uit als een jongen aan streetdance doet of een meisje aan krachttraining, maar het valt me op dat vooral mannen aan krachttraining e.d. doen en vrouwen aan dans/aerobics.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 18:55
PV
PV is offline
Interview:
1) Petra, V en 21
2) Ik zat op volleybal in groep 7 en 8.
3) Volleybal vind ik dus wel leuk, het plezier wat je hebt als je samen speelt met een stel vriendinnen, je kunt je agressie er in kwijt als je wilt, je moet goed opletten enz.
4) Turnen, dat vind ik te gevaarlijk Salto's en dat soort dingen. Ik ben altijd bang dat ik wat ga breken.
5) Mja volleybal dus, als je een jaar of 2 langdurig vindt. Ik ben daar nu niet meer actief in sinds ik van de middelbare school af ben.
6) Neuh niet echt. Vroeger wel, toen mijn vriendinnen van volleybal af gingen stopte ik er niet zo veel later ook maar mee
7) Ik zou wel aan atletiek willen doen (hardlopen), maar ik heb er niet genoeg motivatie voor.
8) Van alles wat eigenlijk Het is idd goed voor je conditie, proberen wat af te vallen, je ziet wat van de natuur als je in buiten loopt/fietst, enz. Kracht is niet belangrijk.
9) Typisch mannensport: boksen, gewichtheffen. Dat vind ik gewoon niks voor vrouwen Een vrouw die een vrouw slaat, nee. Of 100 kilo oid optillen.
Typisch vrouwensport: Turnen, bij vrouwen ziet dat er een stuk eleganter uit dan bij mannen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 19:00
Verwijderd
Interview:
1) Leonie, V, 24
2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen? Zwemmen, atletiek en heb een tijdje op scouting gezeten (en daar zeilden we). En buitenspelen (dat is ook lichaamsbeweging).
3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom? Waterpolo. Ik houd heel erg van zwemmen en balsporten vind ik ook erg leuk, waterpolo is een mooie combinatie van die twee. Daarnaast vind ik het gewoon waanzinnig leuk.
4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom? Zou ik eigenlijk niet weten...ik houd niet zo van hardlopen ed...en wielrennen vind ik ook niet zo om te doen.
5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet? Ik zit nog steeds op waterpolo. Het het vroeger een jaar of zes gedaan en nu weer sinds een jaar of drie. (Ik heb ook een jaar of vier op atletiek gezeten en een jaar op handbal...weet niet of dat langdurig genoeg is?)
6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag? Nee. Of eigenlijk misschien eerst wel, ik ben gaan waterpolo'en omdat mijn moeder zo iets had van 'dat moet je wel leuk vinden' (omdat ik zo van zwemmen houd en al mijn diploma's al had en er wel eens iets anders mee wilde, zeg maar). Toen ben ik een keer gaan kijken bij waterpolo en ik vond het inderdaad erg leuk. De vereniging waar ik toen zat had ook een wedstrijdploeg, later ben ik wedstrijdzwemmen erbij gaan doen. Verder heeft het geen invloed op mijn sportgedrag.
7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke? Ik zou best nog eens iets anders (erbij) willen doen, bv. basketbal of handbal ofzo. Of misschien weer wedstrijdzwemmen ofzo. Ik denk alleen dat het de komende tijd (en misschien wel altijd) bij waterpolo zal blijven.
8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.) Ik vind het leuk (recreatie dus). Conditie en bewegen (zie dat als 'niet aankomen' of iig 'minder aankomen', maar ook gewoon het bewegen) zijn mooie bijkomstigheden.
9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom? Pff...kunstschaatsen vind ik wel een vrouwensport, maar mannen doen het ook...een echte mannensport...voetbal? Maar dat doen vrouwen ook...maar goed.

Als je ergens meer antwoord op wilt moet je het maar zeggen.

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 16:24
Heikje
Avatar van Heikje
Heikje is offline
1) Naam, M/V en leeftijd?
Marijke, V, eigenlijk 15, maar kan wel ff stiekem 16 zijn
2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
ehh, moet ik dat allemaal op gaan noemen?:
- 6 jaar klassiek ballet
- 2 jaar jazzbalet
- 2 jaar paardrijden
- 2 jaar zeilen
- een jaar of 6 gym
- skien (ieder jaar)
3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
Zwaardbootzeilen, omdat het geweldig is om keihard over dat water te scheuren terwijl je lekker nat gespat wordt en om gewoon de hele tijd bezig te zijn enzo.
4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
Hockey! ik kan het niet, ik vind het nutteloos om een beetje achter een balletje aan te rennen, je krijgt er veel te veel blessures van, enz.
5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
ja, al 12 jaar ballet inmiddels, en nog steeds. ik hou heel veel van dansen en muziek en stijldans inmiddels ook. zeilen doe ik inmiddels 6 jaar en nog steeds, en waarom zie vraag 3. ik heb ook heel lang gegymt, maar daar ben ik mee gekapt wegens tijdgebrek. (o, en ik fiets (bijna) iedere dag naar school en terug, dat is in totaal 24 km)
6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
nee, ik bepaal zelf wat ik doe en wanneer ik het doe.
7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
tja, ik heb er niet echt tijd voor, dus nee.
8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
recreatie en gewoon gezond bewegen.
9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
ik vind niet echt dat er mannen en vrouwen sporten zijn. er zijn misschien sporten die over het algemeen iets meer bij het mannen dan bij het vrouwen karakter horen, maar dat betekent niet dat het andere geslacht het niet (leuk) kan (vinden)

zo goed?
__________________
Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 21:20
DP17
DP17 is offline
Interview:
1) Naam, M/V en leeftijd?

Vrouw, 19

2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?

Voetbal & Gymnastiek

3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?

Schaatsen, echte Nederlandse sport maar ook zie je bij de schaatster vaak dat ze echt tot het uitertste gaan.

4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?

Curling, een beetje sjoelen op ijs en maar vegen zie het nut niet helemaal. Daarnaast val ik erbij in slaap.

5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?

Ik heb 12 jaar gevoetbald ben er 2jr geleden i.v.m studie en overige bezigheden mee gestopt. Ik roei nu fanatiek.

6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?

Nee, dat hebben ze niet.

7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
Nee, het roeien is het mooiste.

8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)

Conditie, kracht, presteren

9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom? [/B][/QUOTE]

Mannensport is IJshockey, Vrouwensport Acrogym
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 11:42
Verwijderd
1) Naam, M/V en leeftijd?
Mala, vrouw, 16 jaar
2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
Ik voetbalde vanaf groep vijf, en van groep drie tot groep zeven heb ik acrogym gedaan. En ik fietste twee keer per dag vijf kilometer.
3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
Voetbal, die sport vind ik leuk omdat het een teamsport is, hij buiten gespeeld wordt en je veel aan lichaamsbeweging doet.
4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
Zwemmen vind ik niet leuk, omdat je het in je eentje doet en binnen.
5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
Ik heb zeven jaar gevoetbald, daar ben ik mee gestopt omdat ik verhuisde (ik ben na de verhuizing nog wel een seizoen verdergegaan), omdat ik in een team kwam met mensen die 10 jaar ouder dan ik waren, omdat het slecht ging op school.
6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
Ja, ik ben op voetbal en acrogym gegaan door vriendinnetjes. Toen zij stopten, ben ik wel verder gegaan.
7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
Af en toe zou ik nog wel terug willen op voetbal.
8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
Ten eerste, recreatie. Daarbij zijn conditie en afvallen mooie bijkomende voordelen.
9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
Ik vind American Football best mannelijk, vooral omdat het er zo ruig aan toe gaat. Typisch vrouwelijk vind ik met die lintjes gymen enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 12:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Gezien de eerste vraag mogen mannen ook vast meedoen

1) Naam, M/V en leeftijd?
Röps, Man, 20 jaar
2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
Uhm... buitenspelen op het schoolplein, tennis, zwemmen.
3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
Wielrennen. Hoe dat in elkaar zit, hoe die mannen knokken, prachtige team- en idividuele sport.
4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
Tennis. Saai.
5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
Nee, nooit behoefte aan gehad. Heb wel korte tijd op tennis en atletiek gezeten, maar ik hou niet van verplichtingen. Nu mountainbike ik, zelf, als ik zin heb.
6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
Nee.
7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
Mja als de mogelijkheid er was wielrennen.
8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
Conditie, gezondheid, kracht, recreatie, beweging, stoelgang.
9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
Mannen: gewichtsheffen, kogelstoten etcetera. Vrouwen mógen dat gewoon niet doen, dat is lelijk.
Vrouwen: dat ballet op het ijs.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 20:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Alvast bedankt!
Geen dank!

Interview:
1) Naam, M/V en leeftijd?
Marc, man, 22

2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
Ik zat op voetbal. Trainde 2 keer per week en speelde 1 keer per week een wedstrijd.

3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
Voetbal, tja ik vond het al van jongs af aan leuk om te kijken en ben ik vrij jong begonnen met het beoefenen van de sport. Al snel bleek dat ik er zelf niet echt "geschikt" voor was, daarom ben ik maar gestopt. Maar inmiddels ben ik wel van de sport gaan houden. Niet alleen omdat ik het zelf beoefende, maar ook omdat ik fan was van een (toen nog) eredivisieclub.

4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
Golf, omdat het saai oogt op het eerste gezicht.

5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
Ik heb dus een jaartje of 6 op voetbal gezeten, toen ik 13 was ermee gestopt. Reden: vond het niet meer leuk maar ik was er ook niet echt "geschikt" voor. Durfde bijvoorbeeld geen fysieke duels aan te gaan en vond teamsport toch minder leuk dan individuele sport. Daarna nog een jaartje getennist, maar daar ben ik snel mee gestopt omdat ik doordat ik zo laat begonnen was met de sport ik bij allemaal van die 10-jarigen kwam, niet leuk. En nu beoefen ik al een jaartje of 3, 4 fitness.

6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
Toen ik op voetbal ging zaten inderdaad al vriendjes erop. Tennis ben ik eigenlijk begonnen omdat ik het zelf wou, dus niet echt omdat ik beďnvloed ben. Vond dat individuele sport beter bij me paste dan teamsport. Fitness niet echt beďnvloed door mensen, al vonden mijn ouders het leuk als ik tenminste weer eens wat deed aan sport. Maar dat ben ik eigenlijk ook maar gaan doen door mezelf. Ik wilde zelf ook weer eens wat gaan doen na jarenlang niets gedaan te hebben.

7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
Nee, naast fitness heb ik daar gewoon geen zin in en wil ik er geen tijd voor vrij maken. Ben ook nogal lui.

8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
Om wat meer kracht te krijgen. Ik ging eerst fitnessen om mijn conditie te verbeteren maar al snel deed ik meer kracht dan conditie, vond ik leuker.

9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
Mannen: Veel racesports, zoals Formule 1, omdat veel mannen nou eenmaal ook een passie voor auto's en snelheid hebben.
Vrouwen: Zo'n dingen als aerobics.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 01:30
Supreme Dutch
Interview:
1) Naam, M/V en leeftijd?
God, M, 19
2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
Tennis, Hockey, Golf
3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
Kleiduiven schieten, de kick van het zo goed mogelijk moeten concentreren en reageren..
4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
Roeien, omdat je jezelf helemaal kapot moet maken om goed te presteren
5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
Tennis, Golf, Hockey, Schaatsen, Kleiduiven schieten
6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
Vrienden vooral.. Samen sporten.. Familie qua stimulans om iets te doen
7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
Ehm.. meer kleiduivenschieten, maar is vrij prizjig
8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
Conditie, kracht, gezelligheid
9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
Mannensport - schietsporten
Vrouwensport - kunstschaatsen

Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 01:33.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 12:19
Verwijderd
Interview:
1) Naam, M/V en leeftijd?
Ingrid, V, 17

2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?
hockey, tennis, volleybal, schaatsen

3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?
volleybal, ik heb een leuk team, we zijn heel fanatiek en je ziet dat we door goed trainen elke week beter worden.
verder vind ik het leuk omdat het een teamsport is, je je agressie er in kwijt kan, en je er een goede conditie van krijgt.

4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?
paardrijden. ik vind paarden stinken, en ik ben bang voor ze. bovendien heb ik altijd het idee dat de paarden al het werk doen.

5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?
ja, ik heb 2 jaar gehockeyd, 2jaar getennist, 8jaar geschaatst en inmiddels al 10jaar volleybal, dat doe ik nog steeds.

6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?
ja, als ik op tv naar volleybal kijk, train ik de volgende keer altijd heel goed
als ik hockey zie heb ik spijt dat ik eraf ben gegaan, en nu met de olympische spelen heb ik zoiets van, hád ik maar naar het district gegaan

7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?
hockey, dat vind ik nog steeds gaaf, maar heb er geen tijd voor en de mensen op de club hier zijn stom

8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)
conditie, recreatie, gezelligheid

9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?
mannensport: auto- en motorracen, gewichtheffen, kogelstoten
vrouwen: paardrijden, ijsdansen, kunstschaatsen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 13:23
mirnie
mirnie is offline
Citaat:
mingster schreef op 02-02-2006 @ 18:16 :
In de categorie vrouwen/meisjes tussen de 16 en 25 jaar zoek ik twee deelnemers voor dit korte interview..
Vergeet vooral de waarom's niet, en hoe geargumenteerder de antwoorden, hoe beter

Alvast bedankt!

Interview:
1) Naam, M/V en leeftijd?

Miranda, Vrouw 22

2) Wat voor lichaamsbeweging had je tijdens de basisschool behalve de schoolgymlessen?

Echte training was voornamelijk tennis en zwemmen, maar aangezien ik nogal een adhder ben kreeg ik zowieso beweging genoeg.

3) Noem een sport die je leuk vind, en waarom?

Tennis, voetbal, basketbal, volleybal, zwemmen en boksen

4) En welke sport vind je helemaal niet leuk, ook waarom?

Hockey, golf, badminton en bowlen. vind het een beetje saaie sporten. Gaat nogal snel vervelen.

5) Heb je zelf een sport langdurig beoefend, en ben je er nog mee bezig? Zonee, waarom niet?

Ik heb vanaf mn 5de tot mn 14de tennisles gehad en ben nu alweer iets meer dan een half jaar ofzo aan het boksen.

6) Hebben factoren als de media, vrienden, familie, je omgeving invloed op jouw sportgedrag?

Nee, niet echt. Ik doe gewoon wat ik zelf leuk vind. En de meeste sporten vind ik wel leuk. Mensen liepen in het begin nogal te zeuren over dat ik wou gaan boksen. Waarom koop je niet gewoon zo'n zak. Die kan iig niet terug slaan. Omdat het juist leuker is misschien om elkaar op de bek te mogen meppen. En heb nog nooit echt een klap in mn gezicht gehad ofzo. met voetbal schijn je meer kans te hebben op blessure's. Maar iig ik trek me daar dus niks van aan. Je moet doen wat je leuk vind toch?

7) Zou je nog willen beginnen een sport te beoefenen, en welke?

Voetbal begin ik binnenkort ook aan.

8) Wat is jouw reden om te sporten? (conditie, afvallen, kracht, recreatie, etc.)

Om mn energie kwijt te kunnen

9) Wat vind jij een typische mannen- en een typische vrouwensport en waarom?

Ik vind eigenlijk niet echt dat er typische mannen en vrouwen sporten zijn. Mensen moeten gewoon doen wat ze zelf leuk vinden en zich niks aantrekken van anderen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 14:18
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Ze zoekt maar twee deelnemers hoor.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #8
MizZoo
500 21-03-2011 22:50
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149
Alyssia
500 18-09-2009 00:45
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Historisch interview
jonathanh
1 30-03-2009 20:43
Algemene schoolzaken Interviewtje..
babbelientje
1 26-04-2007 14:48
Algemene schoolzaken kort interview vmbo4 leerlingen
marketing
4 08-03-2005 19:28
De Kantine tv en in krant
Gadje
15 14-03-2003 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.