Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 19:19
weetnie
weetnie is offline
hallo allemaal heb klein vraagje ben een jongen van 18
+/- 1.73 lang gewoon nederlands.

maar heb vraagje voor jullie

ik heb een pennis die in laten we zeggen rust stand +/-8cm en in happy stand +/-13 cm lang is.

is dit normaal of heel erg klein?(ben nogal onzeker hier over daarom ook geen relatie omdat ik de meiden niet wil teleustellen)

als dit te klein is er dan ook een manier om mijn pennis te vergroten (geen operatie).

ik weet stome vraag maar vroeg het me gewoon af
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:23
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Aan de kleine kant (gemiddeld is 14-16), maar een meisje gaat het er toch meer om wat je er mee kan en ze gaat hem écht niet opmeten met een meetlint hoor.

Men adverteert wel met pillen maar ik denk dat die niet werken (ik heb ze zelf niet nodig aangezien ik een vrouw ben).
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:24
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
weetnie schreef op 04-06-2007 @ 20:19 :
hallo allemaal heb klein vraagje ben een jongen van 18
+/- 1.73 lang gewoon nederlands.

maar heb vraagje voor jullie

ik heb een pennis die in laten we zeggen rust stand +/-8cm en in happy stand +/-13 cm lang is.

is dit normaal of heel erg klein?(ben nogal onzeker hier over daarom ook geen relatie omdat ik de meiden niet wil teleustellen)

als dit te klein is er dan ook een manier om mijn pennis te vergroten (geen operatie).

ik weet stome vraag maar vroeg het me gewoon af
idd wat aan de kleine kant, maar lengte is niet het enigste wat belangrijk is
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:27
Verwijderd
De lengte is aan de kleine kant ja, maar echt niet abnormaal hoor.

Als hij een gewone dikte heeft en niet overdreven dun is is er weinig aan de hand denk ik.

En ik betwijfel het of je gewoon Nederlands bent. Pennis?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:39
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 04-06-2007 @ 20:19 :
(ben nogal onzeker hier over daarom ook geen relatie omdat ik de meiden niet wil teleustellen)
Waarom zou je een meisje teleurstellen met een kleine penis? Het gaat erom wat je ermee kan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:42
Mo-tje
Mo-tje is offline
nou hij moet ook niet te klein worden
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:46
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 04-06-2007 @ 20:27 :
De lengte is aan de kleine kant ja, maar echt niet abnormaal hoor.

Als hij een gewone dikte heeft en niet overdreven dun is is er weinig aan de hand denk ik.

En ik betwijfel het of je gewoon Nederlands bent. Pennis?

nou is rust stand is hij +/-3 cm en in happy stand +/- 4.5


(p.s dat ik nederlander was heb ik er bij geschreven mdat koreane kleiner zijn geschappen)


jaq ik heb niks eters te doen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:48
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Lizx schreef op 04-06-2007 @ 20:39 :
Waarom zou je een meisje teleurstellen met een kleine penis? Het gaat erom wat je ermee kan.
laatste relatie was toen ik 11 was dus kan er ook nog niks mee
(rot kleine pennis)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 04-06-2007 @ 20:42 :
nou hij moet ook niet te klein worden
Maar 13cm is best te overleven, dikte is namelijk heel wat keren belangrijker, en de manier waarop iemand hem hanteert is misschien nog wel het belangrijkst.

Liever een klein geschapen iemand die weet wat hem te doen staat, dan een grote lul die men niet weet te hanteren.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:57
weetnie
weetnie is offline
echt niemand die iets weet om het te latten groeien(op mpillen na want die werken niet)of is er nog een kans dat hij een wonder groei krijgt (ben al bijna 19)

moet nu echt aan de vrouw maar ja durf niet (ben ook niet de knapste)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Je zelfvertrouwen is een groter probleem dan je penislengte.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:07
Krabs
Krabs is offline
"De gemiddelde penislengte in slappe toestand bedraagt 9,8 cm, met een spreiding van 6 tot 11,5 cm. De gemiddelde penislengte in stijve toestand is 14,8 cm, met een spreiding van 11 tot 21 cm."

"Voor een volwassen man met een micro-penis (3 cm of minder in slappe toestand en 6 cm of minder in stijve toestand)"
__________________
gif me candej now!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:14
weetnie
weetnie is offline
p.s voor ale mensen die dit bericht lezen ben geen sexverslavde(nog nooi gehad)

wil alleen iemand lief hebben en dat gaat niet met een pennis van deze lengte(zonder dat k uitgelachen word)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hehe, ik herhaal:

Citaat:
grl schreef op 04-06-2007 @ 21:06 :
Je zelfvertrouwen is een groter probleem dan je penislengte.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:29
weetnie
weetnie is offline
[QUOTE]grl schreef op 04-06-2007 @ 21:26 :
[B]Hehe, ik herhaal:



zeker weten ? want hij is niet lang en of hij dik genoeg is weet ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 04-06-2007 @ 21:06 :
Je zelfvertrouwen is een groter probleem dan je penislengte.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:51
Verwijderd
denk na man, je leven hangt niet af van het apparaat tussen je benen.

vaak als je een korte penis in erectie hebt, is hij vaak wat dikker
als je een langere(boven 15cm) in erectie hebt is hij vaak minder dik.

Bedenk wel dat vrouwen heus niet op de 2/3 centimeter kijken. En een relatie hangt ckr niet af van penislengte

Be yourself and you have all the world
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:52
Monsterkip
Avatar van Monsterkip
Monsterkip is offline
hihi wat schattig, 13 cm
__________________
<3 smile like you need it
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:57
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Monsterkip schreef op 04-06-2007 @ 21:52 :
hihi wat schattig, 13 cm

vind er zelf niks schattigs aan ik haat hem waarom moet ik zon kleine hebben ben geen korean

p.s niks tegen koreane
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 21:29
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
ik denk dat een meisje echt niet daar naar gaat kijken, en ze zal al helemaal uit spontaan in lachen uitbarsten. En vaak hebben ze zelf ook wel dingen waar ze onzeker over zijn. Niemand is perfect.
en ik den vooral, zorg dat je er vertrouwen in hebt. dan maakt het allemaal niet veel uit.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 21:29
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
zou zo'n meisje niet erg vinden als ze van je houdt.

Ik heb ooit gedate met een jongen die een micropenis had. Dát is klein.

En euh, werk aan je zelfvertrouwen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 21:37
weetnie
weetnie is offline
nou doei mensen

ben nu pitten moet morgen weer naar school(toetsweek )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 04-06-2007 @ 21:57 :

p.s niks tegen koreane
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:24
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Mijn ex had een lange en dikke penis. Ik weet niet hoe lang/dik, maar het deed in ieder geval soms pijn bij de sex. Toen dacht ik nog dat dat een normale lengte/dikte was omdat ik niet beter wist.

Toen ik voor het eerst de penis voelde van mijn huidige vriend schrok ik me rot. Hij was veel kleiner en wat krommer. Ik schat ongeveer dezelfde lengte als jij (13cm in erectie). 'k Heb hem daar nooit iets over gezegd. De sex vind ik wel vééééééééééél beter met hem dan met mijn ex. Het voordeel is dat het nooit meer pijn doet en veel beter aanvoelt. Het enige nadeel is dat het er gemakkelijk uitfloept, maar dat is nu ook weer geen ramp
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 02:52
N00se
N00se is offline
Gast je moet je echt geen zorgen maken hoor. Jouw lengte is ècht wel lang genoeg!

Sex is véél meer dan alleen maar met je penis werken.
Als je alleen maar een een lange lul had waarmee je zat te "pompen" zonder meer, dan is de kans heel groot dat je de dag erna op de bank mag slapen.

Sex is van elkaar genieten! En een penis is daar een onderdeel van, maar die gaat heus niet bepalen of de sex goed of slecht is.

Dat komt allemaal wel dik in orde, ja zal wel zien. En vergeet dan niet dat ik het je gezegt heb
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 03:20
Verwijderd
Dat is wel verdomd klein, kerel.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 06:40
weetnie
weetnie is offline
voel m e tog niet echt man met zon kleine

heb ook al geen borsthaar of snor/baard dus er onbreekt wel meer

voel me een beetje een "het"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 07:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hee, niemand heeft de geweldige zin:

'beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!'

uit de kast gehaald!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 07:29
N00se
N00se is offline
En dan, ik heb ook geen borsthaar, en een snor wil je echt niet!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 07:37
Verwijderd
pak een nylondraad, maak daar een lus aan die je straktrekt om je eikel. aan het andere einde maak je een strijkijzer, en dan ga je met je leuter zwaaien. Na drie dagen vervang je het strijkijzer door een zware hamer. Moet jij eens kijken, na een week, is je leuter met wel 5 centimeter gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 07:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Als jij je zorgen maakt over de lengte van je lul, dan ben je nog niet goed genoeg in de andere delen van de seks en moet je eerst daar aan werken. Het maakt niet uit hoe groot ie is (boven een minimum lengte van iets van 9-10 cm?), maar hoe je'm gebruikt.

Zo zit het ook met mannelijkheid. Dat zit in je gedrag, niet in je uiterlijk. Bovendien hoef je niet perse super-mannelijk te zijn om in deze maatschappij te leven, noch voor een vriendin. Ik ben zelf ook de vrouwelijke helft van mijn relatie Werkt prima
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 08:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 07:40 :
voel m e tog niet echt man met zon kleine

heb ook al geen borsthaar of snor/baard dus er onbreekt wel meer

voel me een beetje een "het"
Jongen, je bent 18. De meeste jongens/mannen die ik ken krijgen dan eindelijk eens een stem die net iets mannelijker klinkt... Rond hun 20ste/21ste levensjaar een baard die een beetje noemenswaardig mag zijn, en met borsthaar zijn de meeste al weer heel wat ouder.

Mannen en hun gezeur over hun penis, afknapper nr. 1
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:00
weetnie
weetnie is offline
[QUOTE]Kitten' 85 schreef op 05-06-2007 @ 08:44 :
[B]Als jij je zorgen maakt over de lengte van je lul, dan ben je nog niet goed genoeg in de andere delen van de seks en moet je eerst daar aan werken.



ben nog maagd mede dankzij de lengte dus hier geen evering in
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:02
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 05-06-2007 @ 08:37 :
pak een nylondraad, maak daar een lus aan die je straktrekt om je eikel. aan het andere einde maak je een strijkijzer, en dan ga je met je leuter zwaaien. Na drie dagen vervang je het strijkijzer door een zware hamer. Moet jij eens kijken, na een week, is je leuter met wel 5 centimeter gegroeid.

lijkt me nog al pijnlijk + betwijfel of het wel werkt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:09
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ben nog maagd mede dankzij de lengte dus hier geen evering in
Als een meisje niet met je wil vrijen omdat ze naar je lul kijkt, dan wil jij toch ook helemaal niet met haar vrijen omdat ze een dom schaap is?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:36
Verwijderd
[QUOTE]weetnie schreef op 05-06-2007 @ 10:00 :
[B]
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-06-2007 @ 08:44 :



ben nog maagd mede dankzij de lengte dus hier geen evering in
Dus jij wil zeggen dat je op het punt hebt gestaan om de seks te hebben met een meisje en zij toen op dat moment is weggegaan omdat je penis te klein was?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:37
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-06-2007 @ 10:09 :
Als een meisje niet met je wil vrijen omdat ze naar je lul kijkt, dan wil jij toch ook helemaal niet met haar vrijen omdat ze een dom schaap is?
geen relatie meer aan gegaan sind 11 dus geen meid die er naar kijkt maar vind ik ook beter me deze lengte (ja weet mijn zelfvetrouwen is probleem)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:40
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 10:37 :
geen relatie meer aan gegaan sind 11 dus geen meid die er naar kijkt maar vind ik ook beter me deze lengte (ja weet mijn zelfvetrouwen is probleem)
Dan heeft het maagd zijn dus geen zak te maken met de lengte van je penis. Dat kunnen we niet ruiken ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 04-06-2007 @ 20:23 :
Men adverteert wel met pillen maar ik denk dat die niet werken
En terecht dat je dat denkt, het is pure oplichting. Je moet dan denken aan van die 'traditionele' middeltjes met hoorns van neushoorns erin, of dergelijke capriolen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:54
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Poggy schreef op 05-06-2007 @ 10:40 :
Dan heeft het maagd zijn dus geen zak te maken met de lengte van je penis. Dat kunnen we niet ruiken ofzo hoor.
ja weet ik wel maar door de lengte voel ik me niet echt op mijn gemak

stap daar om ook niet op meiden/vrouwen af

en daar door ga ik dus ook nooit uit *kreten van verbazing*omdat ik het toh niet nuttig vind om te doen als ik toch geen meid durf aan te spreken

en voor gezeligheid hoef ik het niet te doen kan net zo goed met een paar maten thuis een paar kraten op drinken(voorzelfs minder geld)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:04
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 10:54 :
en daar door ga ik dus ook nooit uit *kreten van verbazing*omdat ik het toh niet nuttig vind om te doen als ik toch geen meid durf aan te spreken

en voor gezeligheid hoef ik het niet te doen kan net zo goed met een paar maten thuis een paar kraten op drinken(voorzelfs minder geld)
Je mag ook gewoon nog niet toe zijn aan een vriendin/relatie als je 18 bent hoor.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:12
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Konijn schreef op 05-06-2007 @ 11:04 :
Je mag ook gewoon nog niet toe zijn aan een vriendin/relatie als je 18 bent hoor.
ben er wel aan toe klinkt mischien raar voor een man om dit te zeggen

maar zoek iemand om van te houden

en geen one nightstand of zoiets (vrienden zeggen wel dat ik dat moet doen omdat ik ' het ' dan ook een keer heb gedaan maar ik zelf denk zoiets van dat doe je toch niet)

ik kan begrijpen dat dit raar klinkt als een jongen dit zegt

maar ben in dat opzicht een beetje anders dan de ' normale' man
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 11:12 :
ben er wel aan toe klinkt mischien raar voor een man om dit te zeggen maar zoek iemand om van te houden
Hoezo is dat raar? Het is echt een fabeltje dat seks zonder gevoelens of relatie iets is waar je blij van kan worden of blijven. Je betreed pas irrationele gebieden als je dingen gaat roepen als 'pas na een drie jaar trouwen en geen seks voor het huwelijk'.

Mijn ervaring is dat de mensen die roepen dat het puur om seks moet gaan en dat dat iets cools is juist degenen zijn die geen vriendin kunnen vinden.
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 11:12 :
en geen one nightstand of zoiets (vrienden zeggen wel dat ik dat moet doen omdat ik ' het ' dan ook een keer heb gedaan maar ik zelf denk zoiets van dat doe je toch niet)
Ik herinner me dat ik iemand die beweerde 7 one night stands te hebben gehad onder de neus wreef dat hij dus klaarblijkelijk te lelijk, dom of bot was om een relatie langer dan een nacht vol te houden, en dat dat niets is om trots op te zijn.

Het werd me niet in dank afgenomen, maar is wel de botte waarheid.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:46
weetnie
weetnie is offline
nou ik ben een heel gevoelens gelijden man (meeste mensen vinden dit gek) maar ben gewoon niet ander als ik een relatie heb hoef ik zelfs geneesis sex *kreet van verbazing* gewoon dat ik haar lief kan hebben en zij natuurlijk ook mij en dat wel elkaar acepteeren zoals we zijn. (maar met mijn lengte lijkt me dit nog al moeilijk voor mij)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:50
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 11:12 :
ben er wel aan toe klinkt mischien raar voor een man om dit te zeggen

maar zoek iemand om van te houden

en geen one nightstand of zoiets (vrienden zeggen wel dat ik dat moet doen omdat ik ' het ' dan ook een keer heb gedaan maar ik zelf denk zoiets van dat doe je toch niet)

ik kan begrijpen dat dit raar klinkt als een jongen dit zegt

maar ben in dat opzicht een beetje anders dan de ' normale' man
Jongen, ben je nou zo wereldvreemd als je overkomt of licht dat aan het medium?

Want als je geloofd wat je zegt, dan leeft je in een andere wereld dan ik. Dat mannen (en vrouwen) een seksdrive hebben betekend nog niet dat we er allemaal op uit zijn om een beetje in het rond te neuken en te showen met de grote van onze primaire en secundaire geslachtsdelen.

Als je iemand zoekt om van te houden, dan is dat:
A - Volkomen normaal. Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand waarvan ik niet hou zonder me heel rot te voelen
B - Niet afhankelijk van de grootte van je geslachtsdeel.
C - Moeilijk, maar het beste te verzorgen door gewoon contact te leggen met meisjes. Wordt het niet je vriendinnetje, kan je d'r nog altijd een goede vriendin aan over houden.
D - Ook iets wat je wil als je er nog niet helemaal aan toe bent. Wees niet zo teneergeslagen als je niet gelijk een vriendin vind.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:54
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 11:46 :
nou ik ben een heel gevoelens gelijden man (meeste mensen vinden dit gek) maar ben gewoon niet ander als ik een relatie heb hoef ik zelfs geneesis sex *kreet van verbazing* gewoon dat ik haar lief kan hebben en zij natuurlijk ook mij en dat wel elkaar acepteeren zoals we zijn. (maar met mijn lengte lijkt me dit nog al moeilijk voor mij)
Punt 1 - Redelijke spelling en interpunctie zijn goed voor de communicatie

Punt 2 - Iemand accepteren zoals ie is, is zoiezo belangrijk. Als je in die drogredenen geloofd moet het voor mij ook een enorme stap zijn geweest om mijn vriendinnetje lief te gaan vinden.

Ik bedoel, ze is al ruim 2 jaar mijn grote liefde, is lief, zorgzaam, begrijpt me, etc, etc, etc, etc, etc... Maar ze heeft wel een kleine cup A (bijna AA dus). Ik kan me echt niet voorstellen dat me dat zou moeten uitmaken!

Zeg mij eens: Knap jij af op elk meisje dat niet ten minste een stevige cup C heeft?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 05-06-2007 @ 11:31 :
Hoezo is dat raar? Het is echt een fabeltje dat seks zonder gevoelens of relatie iets is waar je blij van kan worden of blijven. Je betreed pas irrationele gebieden als je dingen gaat roepen als 'pas na een drie jaar trouwen en geen seks voor het huwelijk'.

Mijn ervaring is dat de mensen die roepen dat het puur om seks moet gaan en dat dat iets cools is juist degenen zijn die geen vriendin kunnen vinden.Ik herinner me dat ik iemand die beweerde 7 one night stands te hebben gehad onder de neus wreef dat hij dus klaarblijkelijk te lelijk, dom of bot was om een relatie langer dan een nacht vol te houden, en dat dat niets is om trots op te zijn.

Het werd me niet in dank afgenomen, maar is wel de botte waarheid.
Gelukkig is dat representatief voor iedereen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:00
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb eigenlijk niet het idee dat het probleem hier bij seks ligt --> L&R?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:05
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-06-2007 @ 11:54 :


Zeg mij eens: Knap jij af op elk meisje dat niet ten minste een stevige cup C heeft?
nee mag best minder wezen

ben zelf ook aan de kleine kant dus waarom zou een meid dat niet mogen wezen.

al is het aa cup maakt niet uitzolang ze maar lief is
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:28
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 12:05 :
nee mag best minder wezen

ben zelf ook aan de kleine kant dus waarom zou een meid dat niet mogen wezen.

al is het aa cup maakt niet uitzolang ze maar lief is
Ik typ die 100 dingen hierboven en het blijft stil... en ik post dit, en je geeft dit antwoord?!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Is myn lengte penis te groot
oelekeboeleke
5 20-07-2007 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.