Oud 26-10-2018, 20:03
twijfels003
twijfels003 is offline
Het is toch helemaal niet gek als een meid een scheet laat, ik bedoel altijd als jongens het doen is het ''normaal'' en als meiden het doen is het ineens heel raar en spoor je niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2018, 23:03
Verwijderd
Scheten van meiden stinken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 23:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hoe je scheten ruiken heeft niets te maken met geslacht. Eerder met eetpatronen, spijsverteringsproblemen of infecties.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 23:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het is toch helemaal niet gek als een meid een scheet laat, ik bedoel altijd als jongens het doen is het ''normaal'' en als meiden het doen is het ineens heel raar en spoor je niet
Overigens is het voor jongens niet meer 'geaccepteerd' denk ik. Scheten laten in formele setting is voor beide geslachten een not done. In informele setting ligt het er denk ik aan hoe close je met iemand bent of je in elkaars bijzijn scheten laat.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 23:31
Verwijderd
Daarbij wil ik toevoegen dat als een jongen in jouw bijzijn een scheet laat jij als meisje gewoon mee kunt doen, dat hoort hij dan ook te accepteren. Scheten laten is niet netjes, maar wat let je als alle aanwezigen er niet van opkijken
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 10:47
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Overigens is het voor jongens niet meer 'geaccepteerd' denk ik. Scheten laten in formele setting is voor beide geslachten een not done. In informele setting ligt het er denk ik aan hoe close je met iemand bent of je in elkaars bijzijn scheten laat.
Ja dat valt mij ook al op. Vroeger was het veel meer geaccepteerd. Tegenwoordig mag je ook helemaal niks meer.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 11:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 12:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat valt mij ook al op. Vroeger was het veel meer geaccepteerd. Tegenwoordig mag je ook helemaal niks meer.
Dat heeft misschien meer met je leeftijd te maken. Als je jong bent vind je het vooral grappig om scheten en boeren te laten, de meeste mensen groeien daar overheen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 13:36
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dat heeft misschien meer met je leeftijd te maken. Als je jong bent vind je het vooral grappig om scheten en boeren te laten, de meeste mensen groeien daar overheen
Ja klopt. Toen ik klein was schaamde ik mij daar helemaal niet voor. Toen liet ik gewoon scheten en boeren waar iedereen bij was. Kon mij niet schelen of het bekende of onbekende waren.
Maar nu...zou ik het niet eens meer durven.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 15:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja dat valt mij ook al op. Vroeger was het veel meer geaccepteerd. Tegenwoordig mag je ook helemaal niks meer.
Ik bedoelde met 'niet meer geaccepteerd' dat mannen niet anders beoordeeld worden op hun scheetgedrag dan vrouwen.

En verder dit:
Citaat:
Dat heeft misschien meer met je leeftijd te maken. Als je jong bent vind je het vooral grappig om scheten en boeren te laten, de meeste mensen groeien daar overheen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 16:01
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik bedoelde met 'niet meer geaccepteerd' dat mannen niet anders beoordeeld worden op hun scheetgedrag dan vrouwen.

En verder dit:
Aah ja oke.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 16:36
Verwijderd
Ik vind flink knetteren nog altijd grappig, als de setting het toelaat, uiteraard. Ik heb ook wel eens gehoord dat ik mensen wakker trompetteer in mijn slaap, nou, daar kan ik smakelijk om lachen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 17:00
Verwijderd
Ik heb mezelf weleens wakker gefart tijdens een presentatie in de jaarbeurs met nog 400 anderen in de zaal.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 17:46
Verwijderd
De schoonvader van mijn broer heeft ooit tegen een onbekende gezegd dat hij op zijn jas zat en liet vervolgens zelf een keiharde scheet. Menig mens keek er van op
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 18:23
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
De schoonvader van mijn broer heeft ooit tegen een onbekende gezegd dat hij op zijn jas zat en liet vervolgens zelf een keiharde scheet. Menig mens keek er van op
Omg, dat meen je niet. Echt waar? Ik zou dat echt nooit durven bij een onbekende hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2018, 00:22
Verwijderd
Het is ooit ter sprake gekomen tijdens een van de verjaardagen. Leuke humor, hebt er inderdaad wel ballen voor nodig en het is natuurlijk jammer voor het slachtoffer dat hij de pineut is
Met citaat reageren
Oud 28-10-2018, 01:00
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Het is ooit ter sprake gekomen tijdens een van de verjaardagen. Leuke humor, hebt er inderdaad wel ballen voor nodig en het is natuurlijk jammer voor het slachtoffer dat hij de pineut is
Ja klopt.
Ik herinner mij opeens iets.....ik heb ooit een keer een jongen in bij mij in de auto gehad (was echt een lul) en ik bracht hem toen naar zijn huis.
Eenmaal bij zijn huis aangekomen liet hij (vlak voordat hij de auto uit wou stappen) echt zoooooooooooooooo'n vieze dikke scheet. Gadver! En lachen dat ie deed. Wat had hij een lol.
En ik zat de hele tijd in die vieze stinklucht en kon zo terug rijden naar mijn eigen huis. Bah.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2018, 10:19
Verwijderd
Dat is een rotstreek van hem. Jij rijdt en hij beboet je met zijn stank.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vaginale *ahum* scheten
LekkerBanaantje
26 16-06-2012 09:36
Lichaam & Gezondheid te dik voor een bikini?
druiveke
104 28-08-2005 18:55
Liefde & Relatie Meisjes: wat vinden jullie vreselijk aan jongens?
YPrue
176 17-02-2004 22:34
De Kantine Verkloot Mijn Quote III
Muze
499 29-06-2003 22:22
De Kantine de beste mopjes: hier!
fruitvliegje
144 21-03-2003 21:50
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.