Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 17:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik vind het wel goed dat hij er niet was. Niet dat ik vond dat hij niet mocht komen, maar ik weet zeker dat er behoorlijk wat rellen zouden zijn uitgebroken als hij wél was gekomen, en dan was het huwelijk erger "verpest" dan nu.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 09:42
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Als hij er wat tegen gedaan had, had dat gewoon geen zak uitgemaakt. Die dictator had het leger achter zich.

Ja, maar hij had er iig niet aan mee kunnen doen...en dat deed hij nu wel!
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
Ja, maar hij had er iig niet aan mee kunnen doen...en dat deed hij nu wel!
Ze hebben een minister van landbouw nodig! Wat maakt het dan uit of hij, of iemand anders die functie vervult!?!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 09:02
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ze hebben een minister van landbouw nodig! Wat maakt het dan uit of hij, of iemand anders die functie vervult!?!

Neehee, dat bedoel ik niet. Jorge wist wat Videla allemaal deed en hij deed zelf ook mee, hij was dikke maatjes met Videla. Tuurlijk hebben ze een minister van landbouw nodig, maar in dit geval was Jorge dat en hij had op z'n minst moeten aftreden, maar dat deed ie niet, daarom was ie zo fout!
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 11:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Heb jij bewijs dattie "dikke maatjes" was met Videla? Denk 't niet ofwel?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 12:40
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
Neehee, dat bedoel ik niet. Jorge wist wat Videla allemaal deed en hij deed zelf ook mee, hij was dikke maatjes met Videla. Tuurlijk hebben ze een minister van landbouw nodig, maar in dit geval was Jorge dat en hij had op z'n minst moeten aftreden, maar dat deed ie niet, daarom was ie zo fout!

Alsof Zorrequieta dat tegen jou heeft verteld. Je weet toch niet ZEKER wat er is gebeurd? Dan moet je ook niet lullen dat ze 'dikke maatjes' waren!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 20:50
MH
Avatar van MH
MH is offline
Idd, want denk nou niet dat zo'n post vrijwillig is. Als je nee zegt, dan kunnen ze het je erg moeilijk maken en dan was Maxima een dwaze dochter.
Maar dit militaire regime is aanvankelijk met open armen binnengehaald. Ze maakten een eind aan de burgeroorlog en zorgden dat de economie opleefde. Argentinie was eerst zoals nu, maar dan nog met onlusten tussen burgers erbij.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 10:50
rickert
rickert is offline
mamma wel, pappa niet die was goed fout want die wist egt wel wat dr gebeurde in dat regime....
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De brief(!?!) van Edwin & Margarita aan (ex-)Premier Wim KOK!
Psychopath
12 16-03-2003 18:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.