Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2015, 02:05
Tinapride
Tinapride is offline
d

Laatst gewijzigd op 04-08-2015 om 00:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2015, 09:36
quintyy
Avatar van quintyy
quintyy is offline
Het gaat om het heden niet verleden. Als je ziet wat hij nu doet, kun je dat niet goedpraten. Voor iemand die uit zo'n milieu komt, mag hij wel minder arrogant overkomen. Dat zou alles minder erg maken. Dit alles betreft voor hem als persoon..
Als we hem alleen moeten beoordelen als zanger, dan kent niemand hem over 20 jaar nog. En aangezien hij bekend staat als zanger, moeten we alleen judgen op zijn zang en hem niet als een historisch persoon. Want die 2 dingen staan totaal los van elkaar.

Dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 17:54
quintyy
Avatar van quintyy
quintyy is offline
Citaat:
Daar ben ik het mee eens, maar vergeet niet dat onze media ervan houdt om mensen in deze positie naar beneden te halen. Ik probeer met dit verhaal te laten zien dat hij geen talentloos geluksgevalletje is, maar dat het echt ergens vandaan komt. Op dit moment is hij heel erg bezig met excuses aanbieden en veranderen. Als je interesse hebt, zoek het op. Hij ziet er enorm gezond en gelukkig uit, dat was een jaar geleden niet zo. Hij heeft verkeerde beslissingen gemaakt, maar in zijn positie telt dat allemaal extra zwaar. Hij heeft geen moorden gepleegd, alleen een keer onder invloed geraced over straat en geplast in een mopemmer. Dingen die absoluut niet kunnen, maar vergeet niet dat hij nog steeds een kind was in een enorm moeilijke positie. Ik schrijf dit allemaal niet zomaar, hij gedraagt zich enorm respectvol en volwassen al sinds afgelopen september. Hij is niet arrogant meer, en heeft zichzelf enorm verbeterd! Kijk maar eens naar zijn speech bij zijn Comedy Central roast, als je de Justin van een paar jaar geleden kent, zul je weten dat dit een oprecht verhaal was. Hij verdient een tweede kans.
Goed dat je probeert het beeld van hem te veranderen, maar mensen hebben vaak een heel eigen mening en het verbaast me dat er nog niet van die haatberichten zijn gepost over hem onder dit onderwerp.
Ik ken hem niet zo goed, alleen vanwege zijn muziek en daar beoordeel ik hem dus op.
Vind jij zijn muziek leuk dan?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2015, 00:19
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik vind dat je mag zeggen wat je wil. Hoe idioot ik jouw mening ook vind, ik vind dat jij die mag uiten. Ook in het geval van een knul met aardig wat muzikaal talent, die besluit er vrij beroerde muziek mee te maken. Ik heb door zijn handelen weinig respect voor dat zielige stuk vreten. Het feit dat ik zijn stem niet mooi vind en dat hij het stijlgevoel heeft van Stevie Wonder helpt daar niet bij. Mocht hij mooie muziek gaan maken en zich als een volwassen man gaat gedragen zal ik hem wellicht een beetje gaan waarderen. Tot dan mag dit topic wat mij betreft verplaatst worden naar "onzin".
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 07-05-2015, 07:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het dan wel jammer dat hij vanuit zijn achtergrond nu zo arrogant is geworden. Begon hij niet om zijn moeder te ondersteunen? Van die houding is nu weinig te zien.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2015, 22:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat bedoel ik nou precies. Arrogant is hij zeker niet meer, en zijn moeder is heel erg close met hem. Maar, omdat jij alleen over hem hoort in de media, vorm jij deze mening. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik me niet verdiept had.
Ik vind het niet zo interessant om me er in te verdiepen. Dat onbegrip zullen mensen ook hebben bij mijn "verhaal" omdat ze niet (willen) doorvragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 16:20
df
Avatar van df
df is offline
Justin Bieber :')
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2015, 10:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
eeeh wtf is dit nu weer
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 18:17
nk22
nk22 is offline
Dit mag dan bot klinken, maar het gaat uiteindelijk om het eindresultaat. Ik zie namelijk niet direct het verband tussen achtergrondverhaal en muziek. Maar ja, ik luister nou eenmaal niet naar JB en heb er voor de rest ook geen interesse in, dus wat doe ik hier nog.
__________________
Je weet dat er iets flink mis is, als je het ene moment diep aan het coderen bent in Swift en het andere moment nog steeds floppy's gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2015, 11:11
MissReedus
Avatar van MissReedus
MissReedus is offline
Als je van zijn muziek houd dan luister je ernaar, en anders niet. Tja arrogant.. Ik denk dat dat voor ons zo lijkt omdat hij nu eenmaal beroemd is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Nieuw Verhaal - Mevr. Gein [ H1 ]
niam
7 17-06-2005 17:41
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Gootsteenontstopper
Verwijderd
10 13-12-2004 14:35
Drugs & Alcohol Verhaaltjes maken in een "rare" bui
zeehond23
16 22-03-2004 19:11
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.