Oud 16-06-2016, 17:42
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Hallo,
Volgende week moeten wij in de klas een ballondebat doen, en ik ben de Kerstman.
Ik heb alleen maar 1 reden waarom ik niet "uit de ballon gegooid" moet worden.
Die is: Als jullie mij uit de ballon gooien dan zullen de kinderen op de wereld heel verdrietig worden en zal hun kinderdroom verpest worden.
Hij is nog niet helemaal uitgewerkt, maar ik moet nog 3 redenen hebben waarom ik niet uit de ballon gegooid moet worden.
Heeft iemand een idee??

Thnxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2016, 17:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Leeftijdsdiscriminatie! Als ze zo'n oude man uit de ballon gooien dan zal je ze aanklagen wegens leeftijdsdiscriminatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 20:51
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Leeftijdsdiscriminatie! Als ze zo'n oude man uit de ballon gooien dan zal je ze aanklagen wegens leeftijdsdiscriminatie.
Dankje! Aan discriminatie had ik nog niet gedacht, maar ik denk eerder dat ze me er uit zullen gooien omdat de kerstman dik is.
Ik heb er dus van gemaakt: discriminatie op basis van uiterlijk
Ik heb ook een andere bedacht:
Rendieren hebben een schuur nodig zodat ze veilig zijn voor roofdieren in hun slaap, als ik doodga wil er niemand voor ze zorgen. Ze zullen doodgaan door jullie nalatigheid en jullie zullen hoogstwaarschijnlijk aangeklaagd worden!
Ik denk dat ik ver zal komen, maar ik heb er nog niet genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.