Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2017, 22:40
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Heyy mensen ik ben een jongen 18 jaar en ik heb een probleem wellicht kunnen jullie mij daar bij helpen...

Ik zal vooraan beginnen op 1-1-2016 leerde ik een meisje kennen in de discotheek ze kwam elke keer dichtbij me staan op de dansvloer en keek ze naar me maar ging ze weer weg met haar vriendinnen. Dit herhaalde zich 3x totdat een van die vriendinnen alleen kwam. Die vriendin sleurde mij naar de bar na een kort gesprek draaide dit uit op een goede tongzoen. Ik was tot over mijn oren verliefd. veel geappt en veel met elkaar gesproken na de tijd.

op gegeven moment is er dan Valentijnsdag ( 14-2-2016) ik heb haar een lief kaartje gestuurd en later gevraagd of ze mijn Valentijn wou zijn. Hier heb ik nooit serieus antwoord op gekregen, dus heb altijd gedacht dat ze gewoon vrienden wou blijven.

Nu hebben we elkaar weer gesmst ( ja heerlijk ouderwets) met carnaval we gingen naar dezelfde feesten toe en of we elkaar daar nog gingen zien. ik zei ja vast wel en anders gaan we toch zoeken zo gezegd zo gedaan kwamen we elkaar dit jaar met carnaval tegen (24-2-2017) eerst was een van haar vriendinnen erbij en die zei tegen mij van neem haar mee naar buiten. Ik ook zo netjes als ik ben heb ik gezegd dat ze daar waarschijnlijk geen belang bij had. maar na een heel gesprek ben ik met dat meisje hand in hand naar een rustig plekje gelopen en hebben we daar weer heerlijk gezoend.

Nu zegt ze het heel gezellig te hebben gehad met mij, maar zoals ik ben ik heb nu geen idee of ze me leuk vind of niet... en moet ik nu nog wat tegen haar zeggen van of ze iets van een relatie wil of zo ik weet het niet pls tips

groetjes een lange 18 jarige jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2017, 06:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien eens voorstellen om samen wat af te spreken, en dan echt met z'n tweeën?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 07:42
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Misschien eens voorstellen om samen wat af te spreken, en dan echt met z'n tweeën?
hoe pak ik dat aan we zijn beide best verlegen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 10:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
"Hey, heb je zin om iets te gaan drinken/een ijsje te halen/in het bos te wandelen/een film te kijken/vul maar in?"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 14:28
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
"Hey, heb je zin om iets te gaan drinken/een ijsje te halen/in het bos te wandelen/een film te kijken/vul maar in?"
ik wil wel met haar een filmpje kijken in de bios maar hoe moet ik haar dat netjes vragen dan want ik ga het dan via de app doen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 15:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gewoon hoi zeggen, en dan zeggen dat het je leuk lijkt om een keer wat samen te doen. Of haar direct meevragen voor een specifieke activiteit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 12:37
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Gewoon hoi zeggen, en dan zeggen dat het je leuk lijkt om een keer wat samen te doen. Of haar direct meevragen voor een specifieke activiteit.
ik heb haar mee uitgevraagd maar we hebben beide een heel druk weekschema dus het komt er waarschijnlijk niet van maar ze zei in ieder geval wel dat het haar heel leuk leek
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 16:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer een datum voor te stellen voor wanneer jullie het weer iets rustiger hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #117
ST*R
500 02-07-2011 18:42
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #116
Verwijderd
500 05-05-2011 08:50
Verhalen & Gedichten Liefde is;
Gwenniej
46 01-03-2005 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.