Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 14:16
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
ehm mijn droomjongen
die Bestaaaaaaaaaat niet
nee ehm

ongeveer moet hij tog wel hebben
blond
blue eyes
hersens en een mening
lieve maar aan de andere kant een echte 'jongens-uitstraling'
ehm
tja da was het wel
denk ik
och jah hij moet wel ff wat english kunnen speaken
(waarom weet ik niet maar doe maar wel)

kuz
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 14:38
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Mijn droommeisje.......

Innocent smile.......but very spontanious from the inside! Lieve lach, er dus een beetje lief en verlegen uitzien maar wel weer een beetje brutaal zijn.....sprekende ogen........mooie tanden.....dat is het wel denk ik.....ik weet niet ze staat in mn hoofd gegraveerd maarjah.....die dingen zijn erg moeilijk te verwoorden!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:51
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Zolang ie niet achterlyk is...
En een eigen mening heeft..

Vind ik alles best..owja..en hij moet vooral VEEL bier drinken..
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:00
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
hmz das moeilijk



*btje punk of iniedergeval niet normaal
*beetje maf haar
*blond of bruin of gekleurd boeiend
*gewoon een blank huidjuh
*vage kleertjes
*heeeeeeele lieve oogies

MIJN VRIENDJE DUS.........
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:07
Freaked Reality
Freaked Reality is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
Zolang ie niet achterlyk is...
En een eigen mening heeft..

Vind ik alles best..owja..en hij moet vooral VEEL bier drinken..
Alleen aan die laatste voldoe ik dus niet

Vage voorkeur...veel bier....vaag....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:19
katrientjuh
katrientjuh is offline
-lang donkerbruin(naar zwart gaand)haar in een staart die naar onderen toe een beetje krult
-bruine huid(niet blank maar ook niet zwart)
-mooie witte tanden
-lieve,grote,sprekende ogen,liefst bruin of groen
-mooie handen
-licht gespierde armen
-strak buikje(kotjes tellen!!!)
-wenkbrauwpiercing
-kuslippen
-gave huid(geen vettige puistenkop)
-mooie fijne gezichtsvorm(geen neanderthaeler-kop)
-verzorgd uiterlijk



heb een perfecte jongen in m'n hoofd zitten...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:16
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
droomjochje moet cooooool haar hebben (liefst lekker ploef) Leuke schoenen
Liefst beetje donker haar, niet blond iig.
Groter dan moi zijn anders voel ik me zo'n kenau
En tja het innerlijk, natuurlijk lief , eerlijk (veeeery important ) , lollig/serieus & gewoon met mij vooral veel onverwachte dingen doen.

Ach zo'n ex heb ik wel gehad

nu is me alone.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:22
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
droomjochje moet cooooool haar hebben (liefst lekker ploef) Leuke schoenen
Liefst beetje donker haar, niet blond iig.
Groter dan moi zijn anders voel ik me zo'n kenau
En tja het innerlijk, natuurlijk lief , eerlijk (veeeery important ) , lollig/serieus & gewoon met mij vooral veel onverwachte dingen doen.

Ach zo'n ex heb ik wel gehad

nu is me alone.

PLOEF?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:59
MissLopez
MissLopez is offline
hoe ziet mijn droomjongen eruit? nou ja eigenlijk is uiterlijk niet alles he, ik ben kritischer wat karakter betreft. Nogal veeleisend maar goed ik zal even over het uiterlijk beginnen:

* mooie, lieve, trouwe, sprekende ogen
* slimme blik
* fatsoenlijk eruit zien
* verzorgt, nette kleding
* geen baard of snor
* geen piercings of tatoos enorme afknapper!
* iets groter als mij iets van 1.84 dus
* niet erg breed, niet dun, gewoon mooi
* lekker kontje
* zijn haar moet goed zitten, lekker verzorgt, niet teveel gel of lak bleh!
* nette schoenen is een absolute must!
* zijn spreekvaardigheid moet uiterst net zijn, nee hoor geen kakker maar hij moet weten wat hij zegt en geen boer!
* hij moet er spontaan en vriendelijk uitzien, overkomend
* hij moet eruit zien dat hij als het ware uitstraalt 'bij mij ben je veilig lieverd' *zwijmel*
* en als klap op de vuurpijl, geen vlekken op zijn kleding en kapotte kleding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Yesterdag was history, Tomorrow is a mystery and Today is a gift
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 09:30
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Doe maar een weirdo johnny Depp met een wenkbrauwpiercing of lippiercing. Lang haar ook wel... Oja, hersencellen zijn verplicht. Prettig gestoord is ook wel tof.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2017, 21:42
Jochie15jaar
Jochie15jaar is offline
Droommeisje:
Blond haar
Blauwe ogen
Ietsjes kleiner dan mij
Redelijke borsten en kont
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 13:48
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
oehh deze vind k eigenlijk wel moeilijk, ik heb de meeste relaties gehad met donkerharige jongens maar ik ken ook heel knappe blonde jongens ( ik heb nu ook n crush op n blonde jongen ) maar verder heb k echt n zwak voor blauwe ogen, huidskleur maakt me nii uit en k liever geen jongen met maatje obese maar n sixpack is geen must. qua innerlijk graag betrouwbaar, lief, zorgzaam, sws humor en je moet dr gwn ook echt gevoelige gesprekken mee kunnen voeren
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 22:44
Klok
Klok is offline
Bij mij gaat het niet 'persee" om het uiterlijk voor een droommeisje, zo ben ik nu op een meisje en ze is niet lelijk maar niet heel mooi en dat vind ik niet erg want ik kan goed met haar opschieten en samen kunnen we goed lachen! het is altijd gezellig bij elkaar en dat is ook heel leuk!
Alleen er zijn wel een paar musts:
*Slim, itelligent iemand
*Schoon, verzorgd
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 21:15
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Droommeisje = beste vriendin [afbeelding]


Heel donkerbruin haar, blauwe ogen, mooi spontaan gezichtje, lieve bolle wangetjes [afbeelding]
, perfect slank figuurtje met mooie borsten en 'n mooi strak kontje (oeh that's a bit naughty), intelligent & intellectueel, betrouwbaar, eerlijk over haar gevoelens en aardig.
dit is ook mijn droommeisje. Ze hoeft bij mij niet super slim te zijn maar ook niet oerdom. De rest klopt wel allemaal. Oja, ook nog lang haar en een lief karakter.

Laatst gewijzigd op 03-03-2017 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ben jij dan ook eeuwig vrijgezel ?

-Desecrator
Ik welll ik heb hele goede vrienden maar nooit meer dan dat ach ja
ALL THE SINGLE LADIES ALL THE SINGLE LADIES
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:26
Verwijderd
Jongens ff een vraagje WAT hebben jullie met meiden met lang haar? Ik zag het hiier een paar keer voorbij komen en ik hoor het ook best vaak van jongens.


ZUCHTTT Ooit had ik nog heel lang haar...... tot ik het doneerde... Ik vind het wel jammer. Ik vond het zelf super mooi Maar ik wil ook dat kindjes blij zijn met mijn haar

(Okey dit is een heel ander onderwerp sorry)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:31
Verwijderd
Mijn droom jongen:

- Bruin ( in ieder geval donker) haar
- blauwe lieve ogen
- Niet super lang ( dan voel ik me te klein lmao)
- Lieve maar ook stoere blik
- Zachte handen
- gespierde armen ( maar ja das eig een plusje het hoeft niet )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 23:43
Verwijderd
Mijn ideale meisje heeft bruin haar, maar dat is niet eens heel belangrijk. Ze is slank gebouwd en heeft een uitgesproken mening. Strakke kont en cup C. Ze is lief maar niet te bezorgzaam. Haar ogen moeten uitspreken wie ze is. Ze ziet er verzorgt uit maar absoluut geen barbiepop! Vaak leuke jurkjes aan, maar niet als een hoer gekleed. Politieke voorkeur van haar moet links zijn, terwijl ik rechts ben, maar zo'n schattig Volkskrant meisje is echt veel leuker. Verder mag ze best een beetje hard to get zijn, halfbloedje indonesisch ook mooi. Het liefst uit een rijk gezin van een goed milieu. Niet met een accent praten en een lieve zachte stem. Ik moet meteen een goede moeder in haar zien. En ze moet ambitie hebben!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 23:45
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Mijn ideale meisje heeft bruin haar, maar dat is niet eens heel belangrijk. Ze is slank gebouwd en heeft een uitgesproken mening. Strakke kont en cup C. Ze is lief maar niet te bezorgzaam. Haar ogen moeten uitspreken wie ze is. Ze ziet er verzorgt uit maar absoluut geen barbiepop! Vaak leuke jurkjes aan, maar niet als een hoer gekleed. Politieke voorkeur van haar moet links zijn, terwijl ik rechts ben, maar zo'n schattig Volkskrant meisje is echt veel leuker. Verder mag ze best een beetje hard to get zijn, halfbloedje indonesisch ook mooi. Het liefst uit een rijk gezin van een goed milieu. Niet met een accent praten en een lieve zachte stem. Ik moet meteen een goede moeder in haar zien. En ze moet ambitie hebben!
Lekker veel eisen
Maar snap ik wel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 23:49
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Jongens ff een vraagje WAT hebben jullie met meiden met lang haar? Ik zag het hiier een paar keer voorbij komen en ik hoor het ook best vaak van jongens.


ZUCHTTT Ooit had ik nog heel lang haar...... tot ik het doneerde... Ik vind het wel jammer. Ik vond het zelf super mooi Maar ik wil ook dat kindjes blij zijn met mijn haar

(Okey dit is een heel ander onderwerp sorry)
Weet nie, lang haar is gewoon mooi vind ik
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 03:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Jongens ff een vraagje WAT hebben jullie met meiden met lang haar? Ik zag het hiier een paar keer voorbij komen en ik hoor het ook best vaak van jongens.


ZUCHTTT Ooit had ik nog heel lang haar...... tot ik het doneerde... Ik vind het wel jammer. Ik vond het zelf super mooi Maar ik wil ook dat kindjes blij zijn met mijn haar

(Okey dit is een heel ander onderwerp sorry)
Lang haar bij vrouwen is onderdeel van het huidige schoonheidsideaal. Dat komt een beetje doordat lang haar vruchtbaarheid uitstraalt, maar het is ook gewoon mode. In de jaren '20 was kort haar bijvoorbeeld wat iedereen mooi vond. Hier:



Maar eigenlijk doet het er niet toe wat de massa mooi vindt. Toch? Want jouw eigen prioriteiten zijn natuurlijk veel belangrijker! Uiteindelijk draait wie jij bent om je keuzes, niet om je haar.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 07:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Strakke kont en cup C.
Staar je niet blind op een cupmaat, het formaat van borsten is namelijk afhankelijk van de cupmaat en de omvang. Een C cup met omvang 70 is namelijk een totaal andere maat dan een 85C
Persoonlijk vind ik het belangrijker dat een lichaam in verhouding mooi past bij de maat borsten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Lang haar bij vrouwen is onderdeel van het huidige schoonheidsideaal. Dat komt een beetje doordat lang haar vruchtbaarheid uitstraalt, maar het is ook gewoon mode. In de jaren '20 was kort haar bijvoorbeeld wat iedereen mooi vond. Hier:

[afbeelding]


Maar eigenlijk doet het er niet toe wat de massa mooi vindt. Toch? Want jouw eigen prioriteiten zijn natuurlijk veel belangrijker! Uiteindelijk draait wie jij bent om je keuzes, niet om je haar.
Ja das waar naja zo kort is het nu bij mij ook weer niet maar ja wel heel stuk korter dan vroeger.
Maar idd het moet er niet toe doen wat andere vinden (behalve vrienden en familie dan )
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Staar je niet blind op een cupmaat, het formaat van borsten is namelijk afhankelijk van de cupmaat en de omvang. Een C cup met omvang 70 is namelijk een totaal andere maat dan een 85C
Persoonlijk vind ik het belangrijker dat een lichaam in verhouding mooi past bij de maat borsten.

Ja......dat zijn jongens....
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 10:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja......dat zijn jongens....
Ik snap best dat je dat van de omvang als jongen niet weet - en dat je daardoor een bepaald beeld hebt bij "een C cup"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 12:30
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
ze moet vooral heel aardig zijn
maar als ik mocht kiezen tussen dingen

klein meisje tussen de 160 - 170 cm
donker haar
lichte ogen
lang haar
slank postuur
en moet houden van zoenen met tong
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.