Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2017, 21:13
jawkiller
jawkiller is offline
beste,

Ik heb nu al langer als 1 jaar een vriendin, we zijn beide 17. De afgelopen tijd hebben we heel vaak en hele erge ruzie, waar we allebei klaar mee zijn... maar buiten de ruzies zijn we hartstikke gelukkig met elkaar en hebben we het samen heel leuk. ik vind het nu echt moeilijk om een keuze te maken, deze week hebben we besloten een 'pauze' te nemen, alleen weet ik niet of ik nu nog verder wil of niet... kunnen jullie mij helpen?

Mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2017, 21:24
Verwijderd
Samen werken aan problemen die mensen tegen komen is meestal de oplossing, dus een pauze is dan zo'n beetje 'het is klaar' moment uit mijn ervaring Als het nog niet te laat is: kijk eens terug, waarom ontstaan die ruzies. ga samen kijken wat je eraan kan doen om minder en/of op een betere manier jullie meningsverschillen te communiceren. Maak wat duidelijke afspraken, hoor elkaar uit over wat je nou precies wil en verwacht van de ander en jezelf. Zou t wat makkelijker moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2017, 21:27
jawkiller
jawkiller is offline
Citaat:
Samen werken aan problemen die mensen tegen komen is meestal de oplossing, dus een pauze is dan zo'n beetje 'het is klaar' moment uit mijn ervaring Als het nog niet te laat is: kijk eens terug, waarom ontstaan die ruzies. ga samen kijken wat je eraan kan doen om minder en/of op een betere manier jullie meningsverschillen te communiceren. Maak wat duidelijke afspraken, hoor elkaar uit over wat je nou precies wil en verwacht van de ander en jezelf. Zou t wat makkelijker moeten maken.
dit proberen we dus al heel lang, en een pauze betekend vaak idd dat het klaar is, maar zon gevoel heb ik totaal niet.. ik mis haar namelijk enorm, wat ik niet aan haar laat zien, zodat ik te weten kom wat zij wilt... ze blijft me steeds appen en bellen. morgen ga ik naar haar toe om nog een keer te praten... maar weet dus niet zeker of ik dit gezeik nog een keer aan wil gaan
Met citaat reageren
Oud 26-02-2017, 21:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kijk waar de ruzies vandaan komen en waar ze over gaan. Bepaalde dingen kun je leren relativeren, maar als je je bijvoorbeeld steeds onbegrepen blijft voelen is dat wel een teken dat er iets echt niet goed zit. Iets leuks doen kan met iedereen leuk zijn, maar met je partner moet je het ook in lastige tijden goed kunnen hebben.

Je kunt nog zo verliefd op elkaar zijn, maar dat betekent niet dat je ook echt bij elkaar past.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 21:57
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik zou proberen het op te lossen, elke keer als jullie een hobbel in jullie relatie tegenkomen en die oplossen word jullie relatie alsmaar sterker en sterker😉Veel succes
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:18
Verwijderd
Ik hoop dat het nu al goed is.
Maar onthoud(Okey ik klink nu echt net als mn moeder maar oke. misschien is het toch wel waar lmao) een relatie zonder ruzie is geen relatie. Ik weet dat het raar klinkt dat dacht ik vroeger ook. Maar ruzie maakt je sterker en vooral als jullie relatie na de ruzies nog steeds doorgaat. Dat betekent dat jullie der door zijn dat jullie samen sterk zijn en jullie band sterker wordt.


Sterkte
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou proberen het op te lossen, elke keer als jullie een hobbel in jullie relatie tegenkomen en die oplossen word jullie relatie alsmaar sterker en sterker😉Veel succes
YASSS I'm not the only one who thinks like this
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Rare gesprekken met ex vriendin
Inmymaxi
7 12-10-2016 13:23
Liefde & Relatie Zusje van je vriendin
your_lovin
115 21-11-2005 20:36
Liefde & Relatie Je vriend/vriendin op de eerste plaats?
Verwijderd
66 16-06-2005 13:25
Psychologie Moeder vriendin overleden
Sweetsurrender
36 04-05-2005 18:52
Liefde & Relatie omgang met mensen die vreemdgaan
Verwijderd
76 01-05-2004 20:23
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.