Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2017, 19:10
Theoklaas
Theoklaas is offline
hoi ik heb een leuk meid ontmoet. en we willen zo snel mogelijk afspreken. maar de moeder van haar is er op tegen. en zij houd veel van me en ik van haar we hebben miss alles geprobeert maar ik vraag jullie om tips om der op een manier over te halen p.s. dank jullie wel voor de hulp en tips
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2017, 19:13
blaches
blaches is offline
Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2017, 19:19
Theoklaas
Theoklaas is offline
16 en ik 22
Met citaat reageren
Oud 06-03-2017, 19:28
blaches
blaches is offline
Citaat:
16 en ik 22
Oef ja lastig. Kijk al was zij welke leeftijd onder de 16 dan ook is het een no-go met 6 á 7 jaar verschil.

Aan de ene kant ken ik een relatie van 17 en 25/26.

Het ligt er ook aan waar jullie allebei in het leven zitten. Zit zij nog op de middelbare school 3de klas en heb jij al een opleiding achter je rug en ga je nu full-time werken. Ja dat is natuurlijk twee verschillende werelden.

Ik moet zeggen, 22 en 16 is een groot verschil maar het is té doen.

Heb wel begrip voor haar moeder. Als ik ooit een toekomstige dochter heb zou ik het ook wel raar vinden als ze met een stuk oudere jongen zou gaan.

Geef het tijd.

Ga ook bij je zelf na of dit echt toekomst heeft. Als je weet dat je je leven met haar gaat delen, ga ervoor. Als je denkt dat dit een 3 maanden relatie is tja waarom alle gezeik aan...maarja ook lastig om dat van te voren te zeggen natuurlijk.

Voor de rest ben ik dus totaal geen relatie-expert. De leeftijd is groot maar te doen als jullie echt voor elkaar zijn bestemd.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2017, 20:12
Verwijderd
We hadden het er laatst met vrienden over een vriendin heeft een vriendje van bijna 17 zij zelf is 14 ( ik weet dat het maar 3 jaar scheelt maar het is het zelfde principe) Nou der was dus een jongen die bleef maar zeggen dat ie het niet vond kunnen. Wat ie daarna heeft uitgelegd en wat ie toen zei was dat die vriendje van mn vriendin al bijna volwassen was en mn vriendin niet. Dus dat dat die jongen dingen anders ziet dan mn vriendin ik snap hem zelf wel maar kijk niet elke jongen een pedo is. Dus begrijp haar moeder wel. Ik zelf zou het ook niet zo prettig vinden omdat je dan in verschillende fases zit.

Maar zo te zien zijn jullie gek op elkaar en zou ik zeggen ga met haar moeder praten en ja misschien vind ze het later toch wel goed. Want mensen kunnen gaa oordelen voor dat ze je goed kennen dus zorg ervoor dat je met haar kan spreken. Praat gewoon rustig en zeg dat je heel graag wilt afspreken en dat jullie van elkaar houden etc.

Succes en Sterkte
Met citaat reageren
Oud 06-03-2017, 21:14
Theoklaas
Theoklaas is offline
Dank jullie wel maar de moeder blijft bij haar punt en ja miss wilt ze niet met mijn praten wat zij heb als geprobeerd zeg ze bij der ma. Ja
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 17:03
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hebben jullie meer tips miss
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 17:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan je misschien haar moeder een keer ontmoeten, zodat ze weet wie jij bent?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 18:05
Theoklaas
Theoklaas is offline
kon ook helaas niet
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 18:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
kon ook helaas niet
Waarom niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 19:07
Theoklaas
Theoklaas is offline
omdat ik te oud ben
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 19:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dus haar moeder wil jou niet ontmoeten omdat je te oud bent? Oké...

Kan je iets meer vertellen over hoe jullie elkaar kennen, waarom jullie eerst wel konden afspreken. Hoe jullie relatie nu is. Hoe lang kennen jullie elkaar al?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen De verdronkene van Margriet de Moor
Helpplz
2 06-03-2013 19:11
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 18:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Levensbeschouwing & Filosofie Creationisme is onzin
Kaneelstok
120 17-01-2005 18:18
Lichaam & Gezondheid Copd
Badschuim
6 21-03-2004 14:32
Seksualiteit Wat is uw seksuele IQ?
slisje
46 22-06-2002 02:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.