Oud 06-03-2017, 22:46
Verwijderd
Ik denk dat ik verliefd ben op mijn neef.. sinds ongeveer juni 2016 al. Die 'speciale' gevoelens begonnen tijdens familieweekend te bloeien, ik wilde de hele tijd dicht bij hem zijn en overal waar hij was zijn en naast hem zitten en lopen en doen wat hij deed enzo. Daarna begon ik hem te appen en hadden we gwn wel leuke (&normale) gesprekken. Maar sinds nov/dec2016 hebben we veel vaker contact, bijna elke dag appten we wel; ik snap dat hij het kan aanvoelen als gwn een leuke nicht enzo, maar op verjaardagen kijkt hij me ook vaker aan en we hebben nog nooit (voor dat ene familieweekend) zoveel gesprekken gehad (dus ook face to face), en zit hij aan mijn knie als ik een broek met scheuren aanheb (hij zei ja dat is leuk, maakt t miss beetje ongemakkelijk maarja haha), ook hebben we vorige week samen bij onze oma gelogeerd (dit was soms qua uitkleden/aankleden bij t slapen een beetje awkward voor mijn gevoel, maar misschien omdat we nog nooit echt samen hadden gelogeerd (ook op familieweekend sliepen we nooit in dezelfde kamer) misschien komt dit awkward gevoel ook wel omddt hij 3 jaar ouder is ofzo want normaal logeerde ik met zijn broertje (even oud als mij; 16 dus) en dat was niet awkward. Nu kan het ook awkward aan hebben gevoeld voor mij, omdat ik hem voor mijn gevoel echt leuk vind en echt verliefd op hem ben.. ik heb zelfs ooit gedroomd dat ik bij hem logeerde en dat we samen in zijn twijfelaar sliepen omdat er verder geen bed was en hij zich ook aangetrokken door mij voelde. Nu is er nog een punt, ik vond rokers altijd echt heel vies, maar bij hem wil ik juist 'meeroken' door zijn rook in te ademen en vind het nu ook gewoon lekker ruiken, al zal ik zelf niet 'durven' te roken. Ook hebben we alvast afgesproken om met hemelvaart weer te gaan logeren (en dan wel meer nachtjes, misschien wel 4!) ik weet dat het incest ofzo is, om iets met je neef te hebben enzo, maar ik weet niet wat ik met deze gevoelens moet doen; ik weet ook niet of hij ook zoiets voor mij voelt of dat hij mij gewoon een hele leuke lieve nicht vind. Moet ik het hem vertellen of moet ik erachter proberen te komen? Natuurlijk vele zullen zeggen, laat die gevoelens, maar dat lukt me echt niet; ik verlamg altijd weer om hem te zien/spreken en zal hem ook bijna elke maand wel zien met verjaardagen natuurlijk; dus vergeten gaat heeeel lastig worden.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2017, 23:53
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Sorry als ik het niet helemaal goed heb maar hier gaat 'ie dan;

In de middeleeuwen was het super normaal om met je neef/nicht te trouwen en kinderen te krijgen enzo. Maar later vonden mensen het steeds vreemder worden zonder reden. Dus ik zou t niet raar vinden, en we zitten in 2017 dus alle soorten mensen worden geaccepteerd en er zijn veel raardere dingen dan op je neef verliefd zijn. (het komt best vaak voor in deze maatschappij) Ik zou op je gevoel afgaan en het niet onderdrukken.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 06:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sorry als ik het niet helemaal goed heb maar hier gaat 'ie dan;

In de middeleeuwen was het super normaal om met je neef/nicht te trouwen en kinderen te krijgen enzo. Maar later vonden mensen het steeds vreemder worden zonder reden. Dus ik zou t niet raar vinden, en we zitten in 2017 dus alle soorten mensen worden geaccepteerd en er zijn veel raardere dingen dan op je neef verliefd zijn. (het komt best vaak voor in deze maatschappij) Ik zou op je gevoel afgaan en het niet onderdrukken.

Groetjes
Genetisch gezien is het vooral een slecht idee als mensen met deels dezelfde genen kinderen krijgen. Een keer is volgens mij geen drama, maar na een aantal generaties wel. Je hebt dan meer kans op een kindje met bijvoorbeeld allergieën of een ander type afwijking. Ik gok dat dat een reden is geweest waarom we dat trouwen met familieleden op den duur niet zo'n goed idee meer vonden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 06:48
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Genetisch gezien is het vooral een slecht idee als mensen met deels dezelfde genen kinderen krijgen. Een keer is volgens mij geen drama, maar na een aantal generaties wel. Je hebt dan meer kans op een kindje met bijvoorbeeld allergieën of een ander type afwijking. Ik gok dat dat een reden is geweest waarom we dat trouwen met familieleden op den duur niet zo'n goed idee meer vonden.
Oja, je hebt gelijk. Dat was inderdaad de reden dat het niet zo veel meer gebeurde inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 11:17
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Wat ik denk is dat jullie ouders het niet goed gaan keuren... het klinkt alsof je zegt dat je neef jou ook wel ziet zitten of dit echt zo is zul je achter moeten komen.. hoe geen idee ik vind het lastig om je dat te vertellen aangezien het familie is maar je zou iets van een verhaal kunnen opmaken waaruit iets moet komen dat je vertelt over liefde binnen familie en hoe hij er dan tegenover staat. misschien een goed gesprek met een van je vriendinnen of misschien wel met je ouders als je die vertrouwt ik weet dat het moeilijk is maar ik kan niet in je leven kijken ik weet niet wat er wel en niet speelt. Ik denk dat je dit meer moet beschouwen als iets van uit de kast komen ofzo aangezien je iets wilt gaan vertellen over liefde wat je niet vaak hoort en toch een beetje cliché is terwijl het vroeger heel normaal bleek te zijn

ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Wat ik denk is dat jullie ouders het niet goed gaan keuren... het klinkt alsof je zegt dat je neef jou ook wel ziet zitten of dit echt zo is zul je achter moeten komen.. hoe geen idee ik vind het lastig om je dat te vertellen aangezien het familie is maar je zou iets van een verhaal kunnen opmaken waaruit iets moet komen dat je vertelt over liefde binnen familie en hoe hij er dan tegenover staat. misschien een goed gesprek met een van je vriendinnen of misschien wel met je ouders als je die vertrouwt ik weet dat het moeilijk is maar ik kan niet in je leven kijken ik weet niet wat er wel en niet speelt. Ik denk dat je dit meer moet beschouwen als iets van uit de kast komen ofzo aangezien je iets wilt gaan vertellen over liefde wat je niet vaak hoort en toch een beetje cliché is terwijl het vroeger heel normaal bleek te zijn

ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad...
Ik heb het wel eens aan een vriendin vertelt maar die lachte me uit, toen heb ik maar gezegd grapje wilde gwn je reactie weten ben gwn heel close met hem; maar mijn gevoel zegt toch echt dat t anders is.
Op een bepaalde manier het bij hem aankaarten is inderdaad wel een goed idee om te kijken wat hij ervan vindt, maar ik heb geen idee hoe; want ik zou niet echt een voorbeeld ofzo weten 😅
Met citaat reageren
Oud 09-03-2017, 09:39
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Ik heb het wel eens aan een vriendin vertelt maar die lachte me uit, toen heb ik maar gezegd grapje wilde gwn je reactie weten ben gwn heel close met hem; maar mijn gevoel zegt toch echt dat t anders is.
Op een bepaalde manier het bij hem aankaarten is inderdaad wel een goed idee om te kijken wat hij ervan vindt, maar ik heb geen idee hoe; want ik zou niet echt een voorbeeld ofzo weten 😅
Ik weet niet hoe lang je al wat voor hem voelt maar je kunt het misschien nog 1x serieus over hebben met je vriendin en dan vertel je het haar beetje dramatisch zo van toen ik jou dat zei van mijn neef meende ik dat serieus maar heb je hulp nodig want weet niet wat ik moet doen... en tegen je neef iets zeggen van laatst was ik een beetje forums aan het lezen over allerlei dingen en ik kwam iets tegen over verliefd op een familielid en ik wil diegene zo graag helpen wat denk jij hierover zoiets... alleen weet ik dan niet of hij dingen gaat vermoeden dat hij denkt dat het over jou gaat..

ik hoop je goed geholpen te hebben ik vind het zelf ook een lastige situatie ..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Achterneef en achternicht | Geheime relatie |
equalized
13 16-02-2013 13:14
Psychologie te lieve broer, verlatingsangst
vleesstreepje40
6 12-10-2011 20:53
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Psychologie Een Vriendin Die Liegt....
Imke_BF
5 19-03-2003 21:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.